2016 Toyota C-HR 1.2 Advance MultiDrive S

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Beygir Gücü 116 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Maksimum Tork 185 Nm
  • Uzunluk 4360 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1795 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1565 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.9 lt
  • Yakıt Deposu 50 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-7387 16.12.2017 17:36

Özellikle ilk çalıştırmada kalorifer kısmından su sesi geliyor. Servise gösterdim birşey yok dedi. Bu şekilde aracında ses duyan varsa paylaşırsa sevinirim.

Misafir-1106 22.05.2017 11:03

yakıt tüketim değerlerinde lastik ebadı önemli bir kriterdir.. chr de 225 genişlikte 18 inç lastik kullanılmış çünkü bu araç crossover. Siz gitmiş 195-15 veya 205-16 ebatlı hatcback otomobiller ile karşılaştırma yapmışsınız. Lastik ebadı yakıtı etkilemez diye düşünen varsa eğer lastiklerini ve jantlarını 18 inç e çıkarsınlar o halde..

Misafir-1410 17.05.2017 17:26

1 yıl 1.2 tsi DGS leon kullandım, 4 aydır CHR 1.2 multidrive-s kullanıyorum.
leonda yakıt verileri tamamı sehir icin 6,5-7 lt civarında idi.
Chr de yakıt verileri tamamı sehir icin 7-7,5 lt civarında.

Yakıt olarak pek bi farkını goremedim. bu arada leon, CHR' den yaklasık 200 hafifti.

adnan32 30.12.2016 00:58

Misafir 2711 bir aracın yakıtını test edebilmeniz için o aracı almanız veya uzun bir süre binmeniz gerekir doğal olarak...Aşağıda belirttiğiniz 15 kuruşluk hayali veriyi nasıl elde ettiniz Allah aşkına...Toyota CHR aracını test etmediğiniz o kadar belli ki....Size yemin ederim arkadaşım şu an 1.4 Golf TSI benzinli biniyor ve bende CHR..Araçlarımızı aynı hafta içerisinde almak nasip oldu ve sanırım 1 ayı geçti gibi....Şu an Golf un ortalama tüketimi 9.8 ve CHR nin ise 7.0.....Arka taraf oturanlar için asla dar değil fakat camların küçük olmasından kaynaklı bir ışık problemi var....Aracı hiç görmediğiniz için sanırım bu durumu yorumlardan öğrenmişsiniz...Vites geçişi ile ilgili yorumunuz zaten hem niyetinizi ortaya koyuyor hemde bu aracı hiç görmediğinizi açıkça belli ediyor...Buna ek olarak ses yalıtımı, malzeme kalitesi ve motor ile ilgili bir yorumunuz var ki buda bu araca hiç binmediğinizi gösteren diğer bir durum...Tam bir facia kısacası....Yorumlara bakınca insan şaşırıp kalıyor henüz trafiğe ortalama olarak 1 aydır çıkmış CHR lerin yakıt durumu hakkında ne çok bilgi sahibi insanlar var...1 aydır bu aracı kullanıyorum ve yakıtından gayet memnunum...Ayrıca bir benzinli arabanın ne kadar yakabileceği konusunda son derece bilinçli olarak Toyota yı tercih ettim...Bundan önce ki son iki arabam dizeldi ve yoğun olarak şehir içerisinde araba kullandığım için sürekli partikül dolma problemi yaşıyordum...Her ay 2-3 kere şehirler arası git babam gir partikül sönsün diye....İnsanların partikül temizliği için tükettikleri extra yakıtı lütfen bir hayal edin...Ayrıca bırakalım artık şu hızlanma oranını falan lütfen....Hayırdır, formula yarışındamıyız ki şu saniye farkları bizim için çok önemli...Sürüş zevki, direksiyon hassasiyeti ve yol tutuşu o kadar mükemmel bir araç ki TOYOTA farkı hemen ortaya çıkıyor...Eşim 1.2 TSI Ibıza kullanıyor ve full depo ile şehir içerisinde son olarak 540 km yaptı ben ise CHR ile 480 km....İnanın internette okuduğunuz bir çok veri asılsız ve samimiyetten çok uzak...Diğer bir durum da toplum olarak 1.2 ve turbo motorlar hakkında son derece bilinçsiz bir toplumuz. 1.2 Benzinli motor satışları Türkiyede her geçen gün artıyor. En çok araştırılan satın alınan motor seçeneği 1.2 turbo benzinli motorlar. Araştırmadan bilmeden karalamak amaçlı yorum yapmayın lütfen.1.0 ve 1.2 atmosferik motorlar ile 1.0 ve 1.2 turbo benzinli motorların satış grafiklerine baktığımız zaman %9,5 lik bir artış var..1.2 motorlar dizel araç ve 1,4 üzeri araçlardan daha çok satılmaya başlandı. Büyük motorlarda ki 50-100 kiloluk oranı 1.5. tonluk bir arabada fazla bir ağırlık hissettirmediğini sakın iddia etmeyin. Unutmayın bu 10-150 kiloluk fark ön aks da tam arabanın burnunda konumlandığı için direksiyon keskinliği ve fren esnasındaki arabanın ani manevralarında çok ciddi etki ediyor. Unutmayın motor ağırlığı araçta önemli bir denge rolüne sahiptir. Teknik olarak motor ağırlaştıkça iç direnci ve hareket eden pistonların ağırlığı da artıyor.İşte bilinçli insanlar bu tarz teknik bilgilere değer verirken biz ise google da ki yalan yanlış bilgilerle hareket ediyoruz...Araştırıp öğrenebilirsiniz. Bu bilgiler bir mühendis olarak sizlere sunmuş olduğum sadece birkaç küçük örnek...Dizel araçlarda ise özellikle sıklıkla şehir içi kullanıcıları için bir Partikül belası var ki sormayın...Ben niçin dizel arabamı satıp 1.2 ye yöneldim...Eleştiriyi ve netliği sevmeyen bir toplum olduğumuz için yaşadığımız partikül problemini nedense hep saklıyoruz...Hayatta bir daha wolksvagen aracın yanından bile geçmem...Niçin mi? Aracım 14.000 km de DSG şanzıman problemi çıkardı ve beyni değişti...Partikül belası ise cabası....Yaptığımız her yorum insanları olumlu veya olumsuz etkilemektedir...Bilinçsiz ve basit yorumlar yaparak haksızlık yapmayalım lütfen.....

Misafir-2711 26.12.2016 10:38

1. yorumlarda 1.2 tsi golften 5 kuruş fazla yaktığı söylenmiş. benim testim sonucu 15 kuruş fazla yakıyor. ki aynı yaksalar bile golfun agırlıgı 1200 kg dan fazla bu aracın kılosu ise 1050 kg dur. kilosuna göre yakıtı çok fazladır diye düşünüyorum.
2. 1. vitesten 2. vitese geçerken resmen araç içinde sallanıyor sunuz. diğer vites geçişleri hissedilmiyor.
3. malzeme kalitesi gerçekten kötü. ortadaki ekran çok fazla dikkat dağıtıcı olmuş
4. arkada oturanlar için bunaltıcı bir atmosfer hakim. ortam karanlık.
5. ses yalıtımı orta düzeyde motor sesini içeri alıyor.
6. hızlanma performansı bence kötü. 1050 kg bir araç 10.9 sanıyede hızlanıyor.
7. kasaya gelince bence güzel kişisel tercih.
8. parası bol olanlar alsın bınsın satsın derim. ancak uzun süre binerim diyorsanız bence düşünmelisiniz. motor daha yeni erken davranmayın

hlka06 29.12.2016 00:47

Bir aracın yakıt tüketimini nasıl bir test sonucu ölçtünüz, eğer bizi aydınlatırsanız çok seviniriz...Bir aracın yakıt tüketimini test ederek belirleyebilen bir profesyonel ile henüz karşılaşmadım çünkü...Bu aracın malzemesine kötü demek ve vites geçişi ile ilgili asılsız yorumunuz inanın çok düşündürücü...Malzeme kötü derken bunu teknik olarak açıklayabilirmisiniz lütfen?...Acaba harika tasarlanmış ve vücudu saran spor görünümlü koltuklarmı? Yumuşak dokuya sahip ve kendine has tasarlanmış ön panel ve kapılarmı? Mükemmel ses kalitesi sunan 576 watt gücündeki 9 hoparlörlü, eksiksiz müzik kodlama özelliğine sahip JBL ses sistemimi? Klimamı? vb...1 aydır bu aracı kullanıyorum inanın yorumlarınız beni çok şaşırttı...Siz bu aracı gördünüzmü ve test ettinizmi gerçekten?

Misafir-4364 20.12.2016 00:10

Arkadaşlar ben aracı yaklaşık bir ay önce aldım ama yakıt tüketimini verilerde bahsedilen değerlere bir türlü düşüremedim.Siz aracı eco modda mı kullanıyorsunuz normal modda mı?

Misafir-2070 19.12.2016 12:33

1.2 Turbo benzinli 6 ileri otomatik aracımı kasım ayında bayi indirimli 81.000tl'ye aldım.
Yorumlara bakıyorum çoğu karalamak amaçlı.
Lütfen arkadaşlar denemeden yorum yapmayın.
Bir önceki aracım 1.2 tsi Golf'tü. VW grubu 1.2 turbo benzililerden 5 kuruş daha fazla yakıyor
Golf şehir içi 30 kuruş yakıyordu. C-HR 35 kuruş yakıyor.
Çok konforlu ve Tarz bir araba.
Alışınca seviliyor kendine bağlıyor. Modern bir tasarımı var.
Ayrıca ülkemizde üretilmesi beni daha çok etkiledi.
BU DEVİRDE 1.2 TURBO BENZİNLİ 4 SİLİNDİRLİ ARABADAN BAŞKA ARABA ALMAK SAÇMALIK.
SAYGILARIMLA.

Misafir-3556 16.12.2016 20:58

Yorumlar kasıtlı olarak aracı kötülümek için yapılmış
Lütfen gidin test edin
Ettikten sonra beğenmezseniz eyvalllah

Misafir-7016 14.12.2016 18:31

Malesef yerli montaj olduğu için sempati duysak dahi bu araç bu motor ve bu şanzuman ile Türkiye şartlarında ekonomik bir araç olması imkansız. Tasarım zevk meselesi ama çok açık ki bu araç coupe tarzda 2 kişilik kullanım tercihi olan Avrupa toplumu için tasarlanmış. Türk halkı için arka tarafı kasvetli malesef. Belki bi cam tavan ile ferahlık sağlanabilirdi. Fiyat mevzusu ise tam bir şanssızlık. ÖTV ve döviz artışı zamanında çıktı ve çıkar çıkmaz 2 gol birden yedi. Yerli montaj olması yerli demek olmuyor malesef. Bir çok parça ithal yada euro bazlı ithal hammadde kullanan yerli tedarikçiler tarafından karşılanıyor. Hybrid motor versiyonu tercih edilebilir. Plug-in Hybrid versiyonu çıkar ve 200km üzeri menzil sağlanır ise tadından yenmez.

adnan32 30.12.2016 01:07

İmkansız kelimesi ciddi bir söylemdir ve mutlaka bilimsel bir dayanağı olması gereklidir...Acaba TOYOTA gibi rüştünü ispatlamış bir firmanın çıkarmış olduğu bu model için elinizde kötü bir örnek var mı? 1 aydır trafiğe çıkmış bir araç için nasıl bu kadar peşin hükümlü olabiliyorsunuz.....Yinede ben size hemen yardımcı olayım isterseniz...WOlksvagen grubuna ait hemen hemen her model, DSG şanzıman problemi ile yıllardır bir çok insanı perişan etmiştir....Motor konusuna gelince Fransızlar her zaman sınıfta kalmıştır....

Misafir-4923 14.12.2016 10:04

Hiç turbo motorlu arabaya binmesek ,kullanmasak yorumlara bakıp inanacağız ama bu turbo motorun nesi başarılı? Hızlanması otomatik atmosferik ve cvt li yaristen 1.5 saniye daha iyi,atmosferik mazdadan yarım saniye daha iyi sadece.Yakıt tüketimine bakıyorum turbonun hiçbir cazibesi yok. Torkuna bakıyorum, ilk üç viteste yani hızlanmada en çok etkisi hissedilmesi gerekirken torkun durumu ortada. Fiyatı Türkiye'de ürerilen bir araba için ucuz değil.arka camlar apollo 13 ün camından bile küçük. Donanımı incelerseniz bir çok şeyin (kör nokta,adaptif c.c ,kulakçık vites...) olmadığını göreceksiniz. Bu fiyata daizel otomatik dört çeker cx 3 alırım .bu arabadan zorla kahraman yapmaya çalışmayın.Rakamlar ortada,konfor ve güvenlik ortada.

Misafir-4229 08.12.2016 09:31

Aracı Trabzon Ayyıldız bayisinde test ettim ve buradaki Olumsuz yorumların asılsız ve kasıtlı olduğu kanaatine vardım..Harika bir tasarım ve çok kaliteli bir malzeme kullanılmış..Olumsuz yorumlar kasıtlı yapılıyor kesinlikle

Misafir-4769 07.12.2016 19:53

Hasan Barutçu 4 kişi binerek test ettik bu arabayı..Bu aracın çekişi ve turbosu mükemmel..Sen sanırım Yaris i test etmişsin..

hasan barutçu 15.12.2016 06:09

genel itibariyle yorumlara bakarsanız kim neyi test etmiş anlarsınız :D

Misafir-7792 30.11.2016 02:27

1.2 test aracı 8 litre gözüküyordu son 450 kmde bende de 7lerde dolandı, çok yakıyor bence hele istanbulu düşününce insanın kafasına takılıyor yani, hibriti az yakar ama o da pahalı bayağı, nası YERLİ üretimse 100bini devirmiş fiyatlar, Almanya fiyatları bile 20k euralarda bu nasıl iş, burda üretilip orda daha ucuza satılıyor

Misafir-478 29.11.2016 20:36

Bu aracı çok beklemiştim ancak konsol üzerindeki ekran hiçmi hiç yakışmamış

Misafir-9189 28.11.2016 10:59

araç dış görünümü spor çok havalı görünüyor ama detaylara indikçe eksileri ortaya çıkıyor aracı iki parçaya bölüp değerlendirmek gerekir ön kısım da geniş duruyor ama aradaki koldayama ve eşya gözleri çok kullanışsız sağ elinle oradan bişeyler alıp bırakmak neredeyse imkansız biraz kullanışsız ön konsol çizgiler çok güzel konsolda başlayıp kapılarda devem eden farklı renk çizgi güzelduruyor ama konsoldan yukarı doğru pek kendisiylede simetrik durmayan ekran dikkati dağıtıyor oda olumlumu olumsuzmu kişiden kişiye değişir
arka taraf basık tavan döşemesinin de siyah olması sebebiyle karanlık arka camın dar ve yukarıda olması arkada oturan yatişkin oturunca çocuğa dönüşüyor dışarıyı görebilmek için adeta kafayı biraz uzatmak gerikiyor sanırım arka kısmı biraz geniş göstermek için koltuklar biraz alçak düşünülmüş bir suv için bagaj oldukça dar arka kapı kolu çok yüksekte tavana yapışık kapı kolunu hiç orada hayal edemediğim için insanın alışkanlıktan olsa gerek eli direkt önkapıdaki kol hizasına gidiyor yana arkaya binmek için aracı biraz taciz etmek zorunda kalıyosun anlayacağınız dış tasarımı desteklemek için aracın arka yolcu ergonomisi hiç düşünülmemiş gibi o fiyatları hiç hak etmiyor o sınıftaki 2008 mokka yeti hrv sportage kaptür den aşağıda juke ile kardeş 500 x ile rekebet edebilir en düşük 83 bin o paraya 2008 in dizel en üst pakaetini alırım en pahalısı da 106 bin bu kadar parası olanda volvo v 40 golf yada a3 mercedes a bmv 1 e kaptırabilir müşterisini piyasada şansını az görüyorm

Misafir-5323 27.11.2016 23:16

Araç kalkış iyi ama uzama YÖK. Rüzgar sesi 100 km de aynalardan ve arka rüzgarlıktan çokkk ses geliyor dileyen test eder.

Misafir-3537 26.11.2016 19:57

Merhaba ;
aracı toyota gürses de inceleme fırsatım oldu.
dış algı olarak gerçek anlamda yenilik anlayışın hakim olduğu ve yeni bir bakış açısı ile suv için yeni algı yarattığı kesinlikle doğru. ancak şunu belirtmek isterim iç dizayn dış ile bağımsız kalmış. özellikle arkada oturanlar için yaşam alanı dar ve baskılayıcı hava yaratıyor. fiyat / dizayn / performans = kabul edilebilir.
tabii zevkler tartışılır
saygılarımla
R.A.

hasan barutçu 23.11.2016 12:29

misafir 3756
1.2 turbo benzililer zayıf demedim daha düzgün okuyup yorumlayınız lütfen. bu araçtaki 1.2 motor zayıf dedim. 1.2 turbolar alınır mı alınabilir vergisi de düşük ancak performan istiyorsanız araç dolu iken yetersiz kalıyor. 4 kişi binin klimayı açın araç çekmiyor. inanmıyor iseniz test edin

Misafir-3756 21.11.2016 12:43

Kilometrede 60 kuruş yakan ATMOSFERİKLERE 1 kuruş verilmez.
Her şeyi ile ekonomik olan 1.2 turbo benzinli motorlar alınır diyorum ben.
1.2 ler kilometrede 0,28 kuruş yakmaktadır. Vergileri yıllık 650 tl.
AYRICA 1.2 TURBOLAR ZAYIF DEĞİL ÇOK GÜÇLÜ.
ATMOSFERİKLER İLE TURBOLULARIN TORK DEĞERLERİNİ KARŞILAŞTIRIN VE GÖRÜN.

hasan barutçu 21.11.2016 10:33

bu araç 1090 kg auris 1190 kg. bu aracı çekmeyen motor aurısi hiç çekmez. aracı test ettim motor çok güçsüz toyotaya yakışmamış. araç teneke gibi birşey kalitesiz. bence görüntü var başka da birşey yok

Misafir-2230 18.11.2016 06:34

araç tamam b segment suvlara göre geniş ama c segment içinde dar. özellikle bir tiguan la kıyaslanamaz. bu arabada şöyle bir sorun var bence coupe demişsin, sportif bir görünüşün var ama güç yok. en az 140-150 beygir gücü olmalıydı.
toyotanın hala bu motoru neden auris ile getirmediğinide anlamıyorum

Misafir-1015 17.11.2016 21:12

Tüm diğer markalarının eş segment arabaları incelendiği ve C-HR ile kıyaslanması yapıldığında, C-HR fiyatının 7-15 Bin civarında yüksek olduğu görülmektedir. Arabanın iç ve dış görünüş güzelliği göz doldurmakta. Fiyat perfomnas açısından değerlendirildiği zaman daha iyileri var...

Misafir-396 16.11.2016 21:26

1.2 turbo benzinli motor olması beni çok etkiledi. 1.6 atmosferik hondam vardı yakıtı vergisi çok yormuştu beni. 1.2 alacağım. Oh be. Çok mutluyum. Japon ve 1.2 turbo daha ne olsun

Misafir-8506 16.11.2016 19:59

Aracı Tasarım olarak çok beğendim , Almak için bayiye gittim,
Test sürüşü ve detaylı inceleme izlenimleri
+ Otomatik araç ,Vites geçişleri , 1.2 turbo yeni motoru hafif kasa için gayet ideal , 1.2 demezseniz kimse anlamaz
+ ön sürücü bölgesi ve kokpit
+ dış tasarım
+ses sistemi normal
- Ortalama 100 binlik araçta led yok led için extra paket
- arka yolcu yaşam alanı dar
-arkadan oturanlar için kasvetli bir hava var , ne gerek var o kadar küçük pencereye ,uçak penceresi gibi
sonuç almaktan vazgeçtim ...

Misafir-6964 16.11.2016 19:26

sanki bunun tipi çok düzgün uzaylı aracına benziyor.Juke da dahil...

Misafir-7617 16.11.2016 16:06

Bu aracı Tipsiz Juke 'la kıyaslamanıza anlam veremedim.Harika bir araç gibi duruyor ama gidip bakmadım ve bakmadan,kullanmadan da yorum yapanların hiç birine inanmıyorum..Ben uzaktan gördüğümle yorumluyorum sadece..

Misafir-8393 16.11.2016 12:57

ötv farkını kaldırdı ama mtv aynı bu aracın yıllık mtv si 1760 onuda 1,6 seviyesine çekmeliler

Misafir-7532 16.11.2016 10:06

bence yakıt tuketimi yuksek

Kowalski 16.11.2016 08:24

Aracın ölçüleri QQ ile aynı hemen hemen, bagaj hacmi 377 litre, D-4 yakıt sistemi ve 16Sübap DOHC ile motorun performansı en merak edilen konu şuanda. Bu araç sınıf lideri QQ dan tam 250 kilogram daha hafif. Bu yakıt tasarrufuna ve performansa büyük katkı demek. Giriş paketi donanımı yeterli hatta tatmin edici seviyede. ancak fiyat konusunda aynı şeyleri söylemek doğru olmaz.

1.8 hybrid yerine yariste kullanılan 1.5 hybrid kullanılsaydı muazzam satış rakamlarına ulaşabilirdi.

davidas38 16.11.2016 10:49

hybridler için 1.8 ve 1.5 arasında ötv olarak fark kalmadı. hybrid otomobiller için %45 lik ötv dilimi 1.8 lt altındaki otomobiller için uygulanıyor artık.

Misafir-5348 15.11.2016 23:48

Araç c segmenti suv dünya böyle konumlandırmış Toyotada böyle konumlandırmış sadece boyuta bakmayın boyuta baksanız bile aks mesefasi c segmenti suv seviyesinde Türk yazarlarımız araştırmadan yazdığı için veya kopyala yapıştır yolunu kullanmayı tercih ettiği için bir yazarın yaptığı hata bir çok yazıya yansımış

Misafir-244 15.11.2016 22:25

Araç c segmenti araç ölçüleri Qashgai ile aynı motor güç oranlarıda aynı fakat o bir toyota hayırlı olsun.

Misafir-5223 15.11.2016 21:18

1.2 Turbo benzinlii zorlanınca çok yakarmış. Arkadaşlar 1.2 turbo benzinli ne kadar zorlarsan zorla 35 kuruştan fazla yakmaz, yakamaz.
1.2 turbo benzinliler kilometrede 25 kuruş yakmaktadır.
Bu motor Türkiyede tutuldu.
Atmosferik ve 1.4 gibi turbo motorlar tarih olacak. gereksiz yakıyorlar ve vergileri çok.

silent spirit 24.12.2016 15:44

Ne 1.0 litre ne 1.2 litre turbo motorlar var. Azıcık zorlayınca 17 litre yakanı gördüm ben. o yüzden atmosferik her türlü iyidir. Turbo ,araçtan bağımsız bir şekilde bozulabilir.

Misafir-7656 15.11.2016 21:05

misafir 9283, araç b segmenti olarak lanse edilmiş.araç sitelerinde öyle yazıyor.isterseniz araştırın.aracın rakibi juke,cx-3,hr-v

Misafir-9283 15.11.2016 16:34

Nissan juke ile kıyaslayamazsınız.Chr c segment bir crossover juke ise b segment.Rakipleri ile kıyaslarsanız daha gerçekçi rakamlara ulaşırsınız.Tiguan, kadjar,kuga vs vs

Misafir-6082 15.11.2016 16:15

Arabaya bugün baktım. Gayet güzel görünüyor. kasa çok hoş olmuş. içi de gayet güzel. malzeme kalitesi ve işçiliğini beğendim. donanım özellikleri tam olarak belli değil. 1,2 litre turbo motor la ne yapar bilinmez. . Araç ebatlarına göre hafif bu büyük bir avantaj . ancak motor hacminin küçük olması sebebiyle vergisinin düşük olması bence öyle çok sevinilecek bir durum değil. çünkü bu motor zorlandığında bayağı tüketimi arttırır. hızlanma için 11 sn güzel bir rakam. arka taraf alçak biraz. bagaj küçük. gördüğüm kadarıyla 350 lt den fazla değil. ancak sınıfının ihtiyaçlarını karşılar. hibritler şubatta gelecekmiş. 1,2 benzinlilerde hepsinde sipariş alıyorlarmış.

Misafir-6963 15.11.2016 09:21

1.2 Turbo benzinli motora can kurban. Atmosferik motorlar ile 1.4 turbo benzinli motorlar tarih olacak. Gereksiz vergiden kurtulduk. Gereksiz yakıttan kurtulduk. teşekkürler TOYOTA. Ülkemize verdiğin destekten ötürü ayrı bir teşekkür.

Misafir-1925 15.11.2016 08:44

EN ALT PAKET BENZİNLİ OTOMATİK 90 BİN. BENCE ÇOK. ÖZELLİKLE NİSSAN JUKE LA KIYASLARSAK 15 BİN TL DAHA PAHALI GİBİ (LANSMAN İNDİRİMİNE RAĞMEN)

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.