Toyota C-HR Yenilendi

Türkiye'de üretilerek Avrupa Pazarına ihraç edilen Toyota CH-R ikinci jenerasyonu ile karşımıza çıktı. İlk kez tanıtıldığında Coupe SUV olarak nitelendirilen ve fütüristik tasarımı ile dikkat çeken C-HR keskin hatlı yapısını korumaya devam etmiş.
İlk yılında 100 bin satış adetini geçen Toyota C-HR kalbinde markanın geleceği olan hibrit teknolojisi barındırıyor. Modelde yer alan 1,8 litre 122 hp'lik hibrit motora dördüncü nesil Yeni 2 litre 184 beygirlik bir kardeş daha ekleniyor. Yeni motor yapılan açıklamalara göre üstün güç, performans, yakıt ekonmisi ve karbon salınımı konularında markanın en başarılı mootorlarından biri olacak.
Apple Car Play ve Android Auto destekli multimedya sisteminin yanı sıra çarpışma önleme, adaptif hız sabitleme, şerit takip sistemi ve otomatik park yardımcısı gibi ileri güvenlik donanımları barındıran Yeni Toyota C-HR, MyT Connect uygulaması ile rota hazırlamak için zaman kaybının önüne geçiyor. Örneğin evde hazırlanan rota bilgileri internet üzerinden araç ile paylaşılabiliyor.
05.11.2019 | Bu Haberi Paylaş
CHR'de satış miktarını artırmasını engelleyen iki büyük problem var;
Birincisi hibrite özel mtv düzenlemesinin yapılmaması
İkincisi Aracın aşırı klostrofobik (karanlık) olması
Geçen gün bayide fiyatını sordum. 1.8 motora 230 bin TL dedi. Çok pahalı. Arka kısmı tabut gibi. Tasarımı kökten değişmeli.
Toyota sadece (vergi garabetinin olduğu)Türkiye için araba üretmiyor, tüm dünya için üretiyor. O kabir gibi dediğiniz tasarımı beğenenler de var; ayrıca makayda tasarımla çok oynanmaz, adı üstünde makya ve bir çok markada durum böyle(bakınız makaylı passat). Arıza da her markada olabilir, dünyada milyonlarca hibrit kullanıcısı var. Memnun olan da, olmayandan çok daha fazla.
Toyota eleştirilere kulak tıkamış,çok yazıldı çizildi,arka taraf kabir gibi,tasarımcıyı işten çıkarsınlar diye yazdığımı hatırlıyorum.2.0 motor inadına vergi dostu,yenilik denilen ne yapmışlar? forumda vardı,142.000 km de bir hibrit yarisin bataryalarında sorun çıkmış,yenisi dünya parası,çocuklar çözüm arıyorlardı,hibrit ve elektriklinin alacağı çok yol var,arabanın değerlendirmeleri 100-150.000 km de ortaya çıkıyor.
En büyük yeniliği yeni 2.0 hybrid motoru olmuş gerçekten de şimdi daha cazip bir araç olmuş
toyota hibrid teknolojisinin mucidi fakat rakiplerinden geride kalmaya başladı. plug in hibridle 1-2 lt yakıt yakıp 200 ps güç üreten araçlar varken toyota hibridler 1.8 motor 118 ps ve 5 lt tüketim yakıtı hibrid için fazla vergisi yüksek hiç ekonomik değil
Şu motor hacmi üzerinden vergilendirme mevzu kabak tadı verdi artık. Araçlar gerçek değerleri üzerinden vergilendirilsin de hak yerini bulsun. Vergi sistemimizdeki bu saçma gidişat yüzünden yüksek hacimli hibrit araçların ekonomik olarak tercih edilebilirliği imkansızlaşıyor. Biz de ancak bakıyoruz.
pek bir değişiklik göremedim ben..nesi yeni bunun? farlarda ve koltuk döşemesinde ufak bir iki rötuş yapıp 2.nesil diyerek fiyat mı artıracaklar? Arka taraf hala mezar gibi, ferah iç mekan diye reklam yapıyorlar.
arka koltuktaki klostrofobik havayı da değiştirselerdi keşke. cam tavan vs ile halledilebilirdi.
Ekran dışında degişen bişey yok.