2016 Subaru Outback 2.0 D Limited CVT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1998 cc
  • Maksimum Hız 192 km/s
  • Beygir Gücü 150 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Maksimum Tork 350 Nm
  • Uzunluk 4815 mm
  • Vites Tipi Otomatik
  • Genişlik 1840 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1605 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.5 lt
  • Boş Ağırlık 1689 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
  • Bagaj Hacmi 559 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.1 lt
  • Yakıt Deposu 60 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-3766 16.09.2016 12:15

Aracı bir aydır kullanıyorum.
Daha önceki aracım BMW 320d, kıyaslamayı ona göre yapıyorum.
Performansı BMW'den düşük olsa da turbo gecikmesi daha az ve 4x4 olması nedeniyle ilk kalkışta daha atak hissettiriyor.
Virajlarda 4x4 etkisi ve boxer motorun ağırlık merkezinin aşağıda olmasının etkisi hissediliyor ve BMW'den daha hızlı giriyor.
Araç Legacy modelinin platformunu kullandığı için SUV'dan çok sedanlara benzer sürüşe sahip.
Şanzımanın vites geçişleri hiç hissedilmiyor, bu konuda BMW'de çok iyi.
İç mekan genişliği birçok SUV'dan daha fazla, (Outback'i almadan neredeyse bütün SUV ve D segmenti araçları denedim). İki çocuk koltuğu arasına bir yetişkin sıkışarak oturabiliyor. 3 yetişkin arka koltuklara rahat rahat oturuyor.
Yakıt Tüketimi İstanbul'da 100 km'de 8 Lt civarında.
Cep telefonu USB ve Bluetooth ile rahat bağlanıyor ancak araç ile senkronize etmekte sorun yaşıyorum.
Eğim iniş ve X-Mode özellikleri herhalde araziye çıkanların işine yarar. Şehirde gereksiz.
Dikiz aynasının iki yanında Eye-sight isimli sistemin kameraları bulunuyor. Sinyal vermeden şerit ihlali yapılırsa veya öndeki araca tehlikeli biçimde yaklaşınca Eye-sight sinyal veriyor. Bunun yanında adaptif cruise control sisteminin de bir parçası. Sistemi aktifleştirince öndeki aracı algılıyor ve o yavaşladıkça yavaşlıyor, hızlandıkça hızlanıyor. Hızlanma tabi bizim belirlediğimiz limite kadar.
Bu sistemi yoğun trafikte kullandım. Kullanışlı olduğunu söyleyebilirim. Sadece tam durma pozisyonunu alınca kendiliğinden harekete geçmiyor, ses ve görüntü ile öndeki aracın harekete geçtiğini belirtip bizden gaza hafifçe dokunmamızı bekliyor.

Araba Delisi 26.04.2016 10:23

Yumuşak süspansiyon sistemi konforu üst düzeye çıkarmış ancak yüksek karoserin salınımının da artmasına neden olmuş. Eğim İniş ve X-Mode gibi sistemler dik alanlarda bile kontrolü elden bırakmamanız için geliştirilmiş ve oldukça başarılı çalışıyor. Lineartronic otomatik şanzımanına manuel olarak da direksiyon arkasındaki kulakçıklardan müdahale edebiliyorsunuz. Arka koltukları da yatırdığınızda neredeyse bir ticari araç kadar alan sunabiliyor. Ortalama 8 litrelik yakıt tüketimine sahip

EMİSYON SINIFI
EURO NCAP TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar