2018 Subaru Forester 2.0 Premium Plus CVT

  • Silindir Hacmi 1995 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.8 sn
  • Beygir Gücü 150 HP
  • Maksimum Hız 192 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4595 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.2 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Yükseklik 1735 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.6 lt
  • Bagaj Hacmi 505 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1502 kg
  • Maksimum Tork 198 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/55 R18
  • Yıllık Vergisi 5.003 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
91
91
73
86
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
onurkaa 08.02.2019 19:35

Daha önce İmpreza kullanıp XV'y geçiş yapacaksanız hiç yabancılık çekmeyeceksiniz :D Çünkü XV İmprezanın sadece yerden yükseltilmiş ve arazi makyajı yapılmış versiyonu. Yükseltilmiş C Segment bir hatchback :D

Misafir-6683 07.02.2019 00:01

Sayın onurkaa,
Çok teşekkür ederim değerli analiziniz için.
Şahsen daha önce imprezza kullanmış biri olarak subarudan başka bir araca yönlenmek istemiyorum gerek dört çeker sistemi olsun gerek bana verdiği güven olsun subaru harikadır sizde bilirsiniz:)
bu yüzden xv yi tercih edecğim inşallah ve diğer rakipleri belki bazı konularda daha iyi ama kesinlikle güven ve algı hissi olarak SUBARU.

onurkaa 06.02.2019 19:08

Sayın Misafir-4781,

Konuyu motor, yakıt tasarrufu, malzeme kalitesi ve iç hacim açısından ele alacak olursak;

Forester 2.0 litre, XV 1.6 olacak. XV motorun çekisi konusunda eleştiri yapmayan otomobil yorumcusu görmedim malesef. Uzun yolda tek şerit yollarda sollamalarda üzebilir. Ancak vergi avantajı var. Vergi konusunu sıkıntı yapmazsanız Forester bu açıdan tercihim olur.

Yakıt tasarrufu konusunda 2016 XV'nin 2011 model benzinli Forester'a göre nereden baksanız 100 KM 2,5-3 litre daha tasarruflu olacağını söylüyor fabrika çıkış verileri ki ben de bu şekilde olacağı kanısındayım. Bu fark bence göz ardı edilemeyecek kadar fazla. Bu açıdan XV önde.

Malzeme kalitesi olarak 2016 XV'lerde neredeyse şu anki Foresterla aynı ön konsol kullanılmış. Testlerde de görebilirsiniz. Genel olarak XV'nin 2011 Foresterdan bu konuda daha iyi olacağını söyleyebilirim.

İç hacim konusunda Subaru'nun genel olarak arka yaşam alanında cömert, bagaj hacmi konusunda cimri olduğunu söyleyebilirim. Bu sitedeki veriler yanlış değilse 2011 Forester'ın sadece 70 litre bir artısı var. (Auris ve Corollanın farkı kadar) Bu açıdan 2 çocuğa kadar XV'nin yeterli olacağını düşünüyorum.

Son olarak aynı fiyatlarda ise 4-5 yıl daha yeni bir araç almak daha mantıklı olabilir.

Tüm bunları birleştirince ve ailenizin küçük olduğunu kabul ederek ben tercihimi 2016 XV'den yana kullanırdım diyebilirim. Ama kesinlikle XV'den sınıfındaki diğer rakiplere kıyasla daha iyi bir performans ve yakıt tüketimi beklemeyin derim. XV almak için Subaru fanı olmak lazım biraz. Ülkemizdeki çoğu insana sorsanız. Aynı fiyatlara Sportage veya Qashqai alacağını söyler. Tercih meselesi biraz.

Misafir-4781 06.02.2019 00:07

SAYIN ONURKAA,
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Ben de çocukluktan beri bir subaru takipcisiyim ve şu an araba almayı düşünüyorum lakin ikilemde kaldım.
Sizce ikinci el 2011-2013 model arası forester mı almalıyım yoksa 2016 model xv mi almalıyım çok kalabalık bir aile değiliz ama iki arabayı da çok beğeniyorum.

onurkaa 05.02.2019 22:14

Sayın Misafir 9277, paylaşımlarıma değer verildiğini görmek beni sevindirdi.

Subarunun Türkiye piyasasında kesinlikle hak etmediği bir konumda olduğunu düşünüyorum. Araç 2017de segmentinde en güvenli araç seçildi. Güvenlik konusu benim için ilk seçim kıstası olduğu için aracın ufak tefek eksi yanlarına çok takılmıyorum.

Ayrıca Forester modelinin ikinci elde diğer modellere göre (Outback, Levorg, Legacy vs.) daha çok tutulduğunu söyleyebilirim. Ama benim gibi en az 10 sene binmeyi düşünüyorsanız tutulmasa da mesele değil.

Elegance donanımına gelince bence kesinlikle premium plusa 30bin lira fazla para vermeye değecek bir artısı yok. Benim aldığım dönemde eyesightlı elegance yoktu. Şimdi olsa elegance alırdım yüksek ihtimalle.

Bugün yine bir arazi macerası yaptık söylemesi ayıp. Marka model vermeyeceğim ama benim çıkabildiğim yerlere sadece arkadaşımın Jeep Wranglerı çıkabildi. Millet bizi patinaj yapa yapa izledi :D Subarunun 4 çeker sistemi diğer markalardan çok farklı. X Mode sistemi efsane. Meyil aşağı arazide tuşa basıyorsunuz ve sadece direksiyonu kontrol ederek aracın kendi kendine inişini izliyorsunuz.

Bu arada bir eleştiri daha. Aracın multimedya sistemi Türkiye'de tam performans çalışmıyor. Sesli komut sistemi Türkçe kullanılamıyor ve Subaru TR nin bu konuda bir çalışması yok anladığım kadarıyla. Ayrica ballandira ballandira anlatilan starlink vs. sistemler çöp. Çoğu telefonla uyumu yok. Suzuki Vitara daki multimedya sistemi Subaruya 10 basar :)

2020 de yeni kasa gelecek dediler. Onu da inceledim. Hakikaten çok güzel değişikler yapılmış. Ancak tahmin edersiniz ki yeni kasa gelince bu fiyatlar hayal olacak.

Son olarak Subaru benim çocukluk hayalimdi. Allah kaza bela vermezse çok uzun süre kullanmayı düşünüyorum. Piyasadaki 10 yıllık Subarularla diğer araçları karşılaştırın. Neden uzun süre kullanılabileceğini daha iyi anlarsınız.

İyi günler, kazasız belasız sürüşler dilerim.

Misafir-9277 30.01.2019 14:20

sayın onurkaa, paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederiz bu aracı düşünenler için çok faydalı oluyor. ben benzinli elegance modelini düşünüyorum bayilerde şuan 235 civarı veriyorlar nisan 20 gibi engelli raporumun günü dolunca almaya karar verdim tabi çıkacak ekonomik krizde çok fahiş bir fiyat artışı olursa hayal olur bizler için.
periyodik bakıma girmiş forester sahibi bir arkadaşım bakım için eski passatından çok farklı olmadığını subaru premium hissini veren en ekonomik ve güvenli araç olduğu yorumunu yaptı. buradan edindiğim bilgiler ve böyle duyumlarımda beni forestere yönlendiriyor.
herkese kazasız güvenli sürüşler diliyorum.

onurkaa 28.01.2019 23:39

Foresterımla 5bin KMyi devirmiş bulunuyorum. %70'i şehir dışında olmak üzere, klima-ısıtma vs. hesaplarına hiç girmeden ortalama yakıt şu anda 10.4ü gösteriyor. Yani yakıt konusunda mucizeler beklememek lazım bence.

Motorun öyle çok canlı bir yapısı yok. 1.6
atmosferik sedanların performansında bir tık üstte hissi var. Ama dağ yollarında da bol bol kullandığımı belirterek çekiş konusunda bir kez bile sıkıntı çekmediğimi söylemem lazım. Araçla karavan, römork çekilecek ise dizelinin tercih edilmesini tavsiye ederim.

Forester ilk CVT şanzımanlı aracım. CVT şanzımanın hissine alışmak zaman alıyor gerçekten. Ama kesinlikle söyleyecek kötü bir sözüm yok. Konfor açısından çok rahat geldi bana. His meselesi de araba hizlanirken motorun hep ayni devirde kalma çabasından ileri geliyor sanırım.

Aracın bagajı bence biraz daha büyük olabilirdi. Bagajın şekli pek ergonomik değil. Bagaj perdesi ile bagaj tabanı arasindaki yükseklik biraz az.

Araç ağzına kadar donanımla dolu. Sadece rakiplerine kıyasla gördüğüm eksikler soğutmalı torpido, arka yolcu havalandirma kanalları, otomatik kapanan yan aynalar, birazcık yüksek şaft tüneli vs. gibi küçük detaylar. Ben çok takılmadım.

Aracın güvenlik özellikleri mükemmel. Tek tek sayamayacağım ama internetteki videolardan izlemenizi tavsiye ederim.

Adaptif hız sabitleyici sistemi çok gelişmiş. Önüne geçen aracı hemen algılayıp ona göre mesafesini ve hızını ayarlıyor. Ayrıca belli bir hızın altında devreden çıkmıyor. Öndeki durunca duruyor, siz müdahale etmeden öndeki araçla birlikte hareket ediyor. Uzun yollarda çok büyük konfor sağlıyor.

Araç iddia ediyorum dönüş yarıçapı konusunda rakipsiz. Bu büyüklükte aracı park etmeyi o kadar kolaylaşıyor ki anlatamam. Yan kamera ve büyük aynalar da bu konuda diğer kolaylık sağlayan unsurlar.

Bunlar ilk izlenimlerim. Tecrübe edindikçe paylaşım yaparım tekrar. İyi sürüşler herkese.

Misafir-3621 11.11.2018 20:11

Performansı konusunda ilave yapacak olursam ilk kalkış ve hızlanması çok iyi. Hız sabitle sistemi çok başarılı. Frenle yavaşlayarak devre dışı kaldıktan sonra tek tuşla tekrar sabitlenmiş eski yüksek hıza şaşırtıcı şekilde ivmeyle ulaşıyor. Hızı eğimli yollarda da sıkıntısız koruyor. Yüksek hızlarda da yol tutuşu başarılı sürüşü rahat ve güven verici.

Misafir-7034 02.11.2018 07:44

Sayın 3071; aracın performansı yeterli fakat çok ta iyi değil. Sıradan bir 1.6 benzinli araç ayarından biraz daha iyi. Uzun ve dik çıkışlarda da bir miktar gaza yüklenmek lazım .Ani ara hızlanması zayıf. Gaza yüklendiğinizde geç gelen bir tepkisi var. Bu araç bence performans aracı değil. Spor araç performansı içi XT modeli doğru seçim olur. Rahatça karavan çekmek için dizeli daha doğru seçim olur.

Misafir-3071 01.11.2018 17:15

Sayın misafir 87. Aracın performansı hakkında da bizi bilgilrndirirseniz çok makbule geçer. Almayı düşünüyorum ama çok kararsız kaldım. Şimdiden teşekkür ederim.

Misafir-87 31.10.2018 23:12

*** Subaru bu kıyasta biraz mütevazı ve geleneksel kalıyor. 2.0 subaru forester cvt atmosferik benzinli yakıt olarak çok makul ,1.6 sedan araçlar gibi. Benim 6000km ortalamam şu anda 7.4L de. Tabiki sürüş şekli önemli. Aracı aldığım kişinin izmir trafiğinde yıllık ortalaması 9L idi. Bu araç insana özgürlük ve güven hissi veriyor. Gidemeyeceğim yer aşamayacağım engel kalmadı. Şehir dışı doğa gezilerine değişik yol şartlarında korkmadan çıkabiliyorum. Hatta arka koltuğu yatır ,uyku tulumunda sabahla. Doğayı seven kişiler için bire bir diyebilirim. Bunun yanında araçta üst sınıf bir kalite , teknoloji ve tasarım var. Her an insanların ilgi odağı oluyor. Türk insanına hitap eden bir araç ama mtv si parçası 2. eli şusu busu diyince pek kimse yanaşmıyor. Ancak gülü sevenlere uygun. Benim bir araçta aradığım özellikler şöyleydi: suv görünümlülerden değil gerçek 4x4 olması(hem de en iyi 4x4 ), yakıt ekonomisi(beklediğimden daha ekonomik), bagajın büyük olması(505L), yerden yüksek olması(yerden minimum yüksekliği 22cm), iç ferahlık(süper. Tavanı da açtığında deme gitsin), uzun ömür- kaliteli malzeme(bakım periyotları çok uzun, iç malzeme kaliteli), uzun yol konforu(çok rahat ve sessiz, otobüs sürer gibi :)) ,kalite/fiyat aracı olması(kalite ve bu özelliklerde bu fiyata başka bir araç göremedim)...Aradığım tüm özellikleri bu araçta buldum ve çok ta memnunum. Siz de istediğiniz özellikleri sıralayarak ve bunları diğer araçlarla kıyaslayarak buna göre karar verin bence. Allah pişman etmesin.

Misafir-2430 29.10.2018 13:14

arkadaşlar yorumlarınızdan çok faydalanan bir site takipçisiyim özellikle bunun gibi güvenli ve yüksek araçlarla ilgileniyorum yılbaşından sonra ötv siz engelli raporumla araç alacağım tek atımlık barutum var iyi karar vermek istiyorum ve alıncada en az on sene binebileceğim bir araç olmalı yılda 15 bin ancak yaparım sizlerden ricam toyota raw4 hibrit ile bu araç arasında olsanız hangisini tercih edersiniz subarunun güvenlik ekipmanları toyotanın görece daha ekonomik oluşu ağır basıyor çok kararsız kaldım ikiside kasa değiştirecek yeni kasalar gelip fiyat uçmadan belki biraz fazla indirimle bu ve bunun gibi araçlardan birine sahip olmak istiyorum sizin tercihiniz ne olurdu.bu arada ankarada yaşadığım için servis sıkıntısı da yok subaru da.

Misafir-7429 28.10.2018 15:00

Merhaba. Şimdi dizel ve benzinli ayrımı yaparken sadece yakıt tasarrufu olarak bakmamak lazım. Dizel makinalar güçlü makinalar tork farkından dolayı. Benzinli torku 200 iken dizel de 350 ve hiç azımsanmayacak bir fark. Bu fark kullanıcılara sürüş keyfi olarak geri dönecektir. Başka bir deyişle benzinli yokuşlarda bağırarak çıkarken dizel dere tepe düz gidecektir. Hele bir de benim gibi karavan çekmek istiyorsanız dizel olanı almak son derece mantıklı olacaktır. Tabi bu olay kullanım durumuna ve kişiye göre değişir. Dizel veya benzinli hangisi olursa olsun bence forester alternatifsiz bir makine. Alana da alacak olana da hayırlı olsun.

Misafir-8987 26.10.2018 04:05

M-945 hocam artık yakıtlar arası eski fark yok 2012 ylında mazot benzinin %60 fiyata idi şu an % 90 ı fiyata kar oranı rölatif kar yarı yarıya azaldı demek . ben focus dizelle uzun yolda 6.01 den aldığım mazotla 30 kuruş yakıyorum foresterla 6.4 lt ortalamayla 6.7 lira benzin fiyatıyla 41 42 kuruş yakıyor. Dizel araba baz olarak 28 kuruşun altına inmez forester dizeli düşün birde arada max. 6 7 kuruş için 15000 tl fazla vericeksin alt paket alıcaksın. Gel gelelim bakımlara benzinli foresterda parça ömrü çok iyiyken dizelde aynı olmaz yağı filtreleri şusu busu senede 20000.km de 2 bakım görsen zaten 20000 km de 10 kuruştan 2000 tl avantajını bakımdan alır götürür. Tüp olayına girme imkanıda var tabi ama otogazda çok zamlandığı için onuda tavsiye etmem . Geçen 3000 km oldu yağına baktım hiç kullanılmamış gibiydi. Donanım farkı için subaru tabi en boş elegance a bile baya bişe koymuş ama dediğim gibi premium paketin üst paketten eksiği yok eyesight fazlası var.

onurkaa 24.10.2018 13:00

M-945 Maalesef güvenlik öğelerinin hepsi standart değil. Elegance modelinde Eyesight, Kör Nokta Uyarı Sistemi ve Şerit Değiştirme Asistanı, Geri Manevra Trafik Uyarısı özellikleri bulunmuyor.

Ben Forester 2.0 i Premium Plus modelini tercih ettim. Dizel mi, benzinli mi diye uzun uzun düşündüm. Bu modeli seçme nedenlerimi paylaşayım.

1. Eyesight bulunması. Kesinlikle tek başına tercih sebebi bile olabilir bazıları için.
2. Dizel Elegance modeline göre tek tek yaptırmaya kalksanız herhalde 30-35bin tutacak donanım fazlası var.
3. Fabrika değerlerine göre karma tüketimde benzinli 6.6 lt., dizel 6.1lt. yakıyor. Tabiki bu değerleri görmek neredeyse imkansız. Ama benzinli ile 12 lt. ile gezerken dizel ile 7 lt.lerde gezeceğinizi düşünmeniz hayal olur. O açıdan en fazla, taş çatlasa litre bazında 1.5 lt fark etsin diye hesap yapıp benim gibi senede 15bin km civarı binen sürücülerin dizel farkını 7-8 senede amorti ettiğini hesapladım kabaca. (Senede 30-40 bin binerim derseniz mutlaka dizelini düşünün bu arada)
4. Yukardaki yakıt hesabına ek olarak benzin pahalı evet ama dizelde ucuz değil yani. Ankara için Benzin 7.05 lira, dizel 6.45 lira bunları yazarken.

Eksileri yok mu tabiki var. Arabayı henüz kullanmadım ancak benzinli motordan dizel kadar performans beklememek gerek. 0-100 değerinde 2 saniyelik bir fark var. Ancak genel olarak benzinlinin de üzmeyeceği kanaatindeyim.

Arabayı kullandıkça izlenimlerimi tekrar paylaşmaya çalışacağım.

Misafir-945 16.10.2018 16:53

sayın m-425 elegance aracın premium olandan eksikleri neler yorumunuz beni ikileme düşürdü. dizel 9 litre bile yaksa şehir içinde benzinliden uyguna geldiğini düşünüyorum bildiğim kadarıyla güvenlik donanımları iki modelde de standart benim sıradan bir sürücü olarak konforumu arttıran şeyler elektrikli sürücü koltuğu hız sabitleme ve yokuş kalkış desteği bunların yanında ekonomik yakıt aradığım için dizel daha makul gelmişti elegance pakette.

Misafir-425 15.10.2018 23:58

2017 2.0 premium kullanıcısı olarak kesinlikle benzin premium. Dizel elegance paketin premium dan çok eksiği var ama premium paketin üst paketten eksiği spor ön tampon çelik gaz pedalı birde harman kardon ses sistemi. yani fark yok . yakıt konusunda arabayı sakin kullanırsanız şehir içi 11-12 şehir dışı 6.5-7 lt arası yakıyor ortalama 8.8 lt göstergede. dizel yakıtında çok pahalı olmasından dolayı değmez.

Misafir-9828 10.09.2018 15:19

sayın 9379, bende bu aracın takibindeyim açıkcası dizel elegance paket daha mantıklı geliyor çünkü yakıt bende en büyük dezavantajı bu aracın şehir içi 10-11 litrelerde benzinli araçla gezmek bana bu devirde mantıklı gelmiyor uzun yol için açıkcası dizel benzinli arasında bir fark olacağını sanmam ufak tefek farklar olsada onları bakım maliyetlerinin benzinlide düşük olması yada ilk başta alırken verilen daha az ücret dengeliyor diye düşünüyorum. ama fiyatları aşırı derecede pahalandığı için forester mı xv mi diye de soru var aklımda ben engelli raporuyla alacağım sanıyorum artık forester alınamıyordur. xv için 120 binlerde para verip benzinli araç sahibi olmak düşündürüyor ki bu paraya tucson kuga kaşkai gibi modellerin dizel otomatikleri alınabiliyor. kafam karışık ancak forester alabilirsem yaşadığım şehir trafik vs durumu sebebiyle dizel tercih ederim. volvo xc40 ı alternatif olarak görüyordum onunda fiyatı 300 ü geçmiş hayal oldu.

Misafir-9379 10.09.2018 11:29

Mrb. Siz olsanız bu modeli mi yoksa dizel elegance paketi mi tercih ederdiniz. Arada çok bir fiyat farkı yok ama performans hissedilir derecede fark edecektir.

Misafir-8841 10.09.2018 11:26

Değerli kullanıcılar benzin fiyatları malum. LPG de bir seçenek olarak kenarda duruyor. Sizce bu araca lpg takılır mı tecrübe eden oldu mu acaba.

Misafir-7358 09.09.2018 21:14

Subaru resmi sitesinde 2.O i premium plus Eyesight atmosferik için teknik bilgi kısmında römork çekme kapasitesi (frenli) : 2000kg yazmakta.

Misafir-5599 08.09.2018 00:39

kasası değişirsede değişsin bu konuda yorum yapan arkadaşlara cevaben yazıyorum bunun şimdiki kasasını yeni kasası gelince biraz ucuza versinler valla koşa koşa gidip almayı düşünüyorum golf astra 200 ü geçmiş ki bu arabanın kalitesine yaklaşamazlar bile hele ki haftasonu şehirden uzaklaşıp doğa yürüyüşüne bisiklete vs gidiyorsanız arazi kullanımı seviyorsanız daha uygun araç bulmak gerçekten çok zor ki şimdiki teknolojilerinde bile sundukları birçok modelin yeni kasasından daha çok. ben tecrübe ettiğim araçlarda eleştiri olarak tamir kiti olması hoşuma gitmez birde şehir içi ani hızlanmalarda yeterli olmaığını düşünüyorum tabi ben kendim turbodizel araç kullanıyorum forestere ondan geçince motor konusunda sunumu azalmış olarak algılıyorum kimisine çok yeterli bile gelebilir

Misafir-6215 07.09.2018 19:13

Sayın-4219. Güçlü bir araç ve performansı gayet iyi. Ayrıca spor modda var. Gaz pedalını kullanış şekline göre ekonomik ya da spor kullanım sağlıyor. Karavan çekme teknik bir konu ve hiç tecrübem olmadı. Fakat kitapçığında inceledim kadarıyla atmosferik cvt için şöyle yazıyor: Römork çekerken maksimum yük 2065 kg -Römork çekerken arka aks yükü 1175 kg.

Misafir-4219 07.09.2018 12:12

Sayın 5492. Bizi yakıt konusunda bizi aydınlattığınız için teşekkür ederiz. Benim merak ettiğim hususlardan birisi de performans konusu. Aracın performansı nasıl acaba. Atmosferik oluşu beni düşündürüyor. Ben araçla karavan çekmek istiyorum yaklaşık 1 ton ağırlığındaki bir karavanı çekebilir mi. Değerli yorumunuz için şimdiden teşekkür ederim.

Misafir-5492 05.09.2018 19:23

2.O 0tomatik 1600kg hemde sürekli 4x4 benzinli bir araç. Benzini içer diyenler için söylüyorum ki 3500 km genel ortalamam 7 litre. Az yakar denen çok otomobilden bile iyi bir rakam.Trafik akışı rahat fakat inişli çıkışlı bir bölgede kullanmaktayım. Aracı yumuşak kullanırım. Motor soğuk ve mesafe 5km altındaysa tüketim fazla gösteriyor. Fakat ortalamayı pek etkilemiyor. Uzun mesafede çok verimli. Bir örnek vereyim: 35km yolda 4.6 litre gidiş 6.5 litre geliş.

Misafir-3572 21.07.2018 12:07

daha ömce m-7357 nin aşağıda belirttiği gibi bende konuşmuştum ankara bayisiyle ve alınamadığı söylenmişti ki fiyatlatlar o zaman daha düşüktü şimdi zam gelmiş demekki kasası değişecek artık elden çıkarma zamanı biraz bindirdiğimizden indirim yapalım eldekileri çıkaralım demişler. ben dizeli için niyetlyidim gittim malesef içimde kalsada başka araç aldım subaru bu ülkede neden tutulmaz anlamış oldum araba iyi satıcılar kötü.

Misafir-3708 21.07.2018 11:32

Giriş tarihindeki fatura değeri 200.000'nin altında olduğu için engelli raporu ile alınabilir.

Misafir-9773 20.07.2018 17:06

Bayraktar engelli raporu ile alındığını söyledi isteyen varsa kaçırmasın

mud 06.05.2018 17:51

nasıl satacaklar hiç indirim yapmazlarsa merak ediyorum demek bu yüzden yollarda fazla da göremiyoruz subaruları, audi liste fiyatından 20-30 bin indirim yapabilirken 5 bin indirim yapmamasına şaşırdım subaru bayisinin

Misafir-7357 22.04.2018 16:29

ankara bayisi engelli raporuyla alınamayacağını indirim yapmadıklarını söyledi bayraktar subarudan arzu hanımla telefonda görüştüm. bilginiz olsun

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi