2016 SsangYong Tivoli 1.6 D Limited AT

  • Silindir Hacmi 1597 cc
  • 0-100 Km Hızlanma -
  • Beygir Gücü 115 HP
  • Maksimum Hız 172 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4202 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.4 lt
  • Genişlik 1798 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Yükseklik 1600 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.5 lt
  • Bagaj Hacmi -
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1390 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 47 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/60 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Araba Delisi 25.03.2016 15:47

İç mekan oldukça ferah, bagaj hacminin de arta kalır bir yanı yok. Gayet yeterli. Görüş açıları çok iyi. Isıtmalı soğutmalı sürücü koltuğu gibi ekstra donanımları mevcut. Uzun yolculuklar için gayet konforlu. Dizel motoru ortalama 7 litrenin altında çalışan değerleri ile çok tutumlu. Fiyatı ulaşılabilir düzeyde tutulmuş.

Ses yalıtımı konusunda eksikleri var. Kabin içine motor sesi geliyor. Frenler üzerinde biraz daha çalışılması gerek. Mesafesi biraz uzun geldi bana. Tüm bunlara rağmen rakipleri Juke ve CX-3 karşısında işi biraz zor görünüyor.

Dinçay Yalçın 22.05.2016 12:15

hadi jkue nissan etkisi ile bir adım önde olabilir marka algısı sebebiyle ancak cx-3 tivoliye nasıl rakip oluyor onu anlayamadım

ayrıca tivoli iç mekan ferahlığı ve bagaj hacmi ile b suv ları bırakın c suv lara rakip olacak seviyede ses yalıtımıda hiçte fena değil bu araçların yüksek olduğu rüzgar direncine daha fazla muhattap olduklarından belli bir seviye kabul edilebilir dizel ortamala şehir içi tüketimi 6 yı geçmiyor bence oldukçada sessiz bir dizel sesli ve titreşimli dizel istiyorsanız bir ford a bakın sonra konuşalım

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN