2018 Skoda Octavia 1.6 TDI Style DSG

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.2 sn
  • Beygir Gücü 115 HP
  • Maksimum Hız 202 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4670 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Genişlik 1814 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Yükseklik 1461 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.9 lt
  • Bagaj Hacmi 568 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1320 kg
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6077 21.06.2018 15:48

1.4 tsi 150 hp dsg sport paket haziranda 138 den 154 olmuş. 1.6 tdi 115 hp style ise 154 ten 138 e düşmüş. Benzer bir durum Süper B de de var. Dikkatimi çeken diğer nokta ise dizel benzin arasındaki ort 25000 tl lik makasta 200000 tl lik bir araçta bile 8_ 10000 tl ye düşmüş. Galiba 2020 fiatla başlayıp diğer markaların 2022 de dizel üretimini sonlandırmasından kaynaklı galiba. Arabalar.com un en güzel tarafida bu . Geçmiş model ve tarihlerdeki fiyatları izleyebilmek

Misafir-7749 13.04.2018 23:42

misafir 5492 nin devamı.
araçta rahatsız olduğum diğer özellikler;
1)style pakette bolero diye bir ekran koymuşlar. bu ekranda mirrorlink, samsung telefonlarda çalışmıyor. android auto kullanmanız lazım. o da türkiye de aktif değil. bunun için telefonunuza android auto apk yüklemeniz lazım o da düzgün çalışmıyor. eğer iphone nunuz var ise aplecar play de koymuşlar ama o da iphonenun son modelleri ile çalışıyormuş. bu nedenle bu kısmı biraz problemli gibi. ben android auto apk yükledim. mesela whatsaptan gönderilen konumu aracın ekranına aktaramıyorum. yani özetle o ekranı adam akıllı kullanmak biraz zor gibi.
2)start stop aktif iken kırmızı ışıkta ne kadar yavaş durursam durayım gacırt diye bir ses geliyor. sesin nerden geldiğini çözemedim. forumlarda bundan şikayetçi olan başkaları da var.
3) yakıt deposunun lıkırtısı biraz fazla duyuluyor.
4)eski modellerde geri viteste sağ yan ayna otomatik olarak inerken yeni modellerde bu özelliği kaldırmışlar. heralde sport pakette vardır diye düşünüyorum.
5)yakıt tüketiminden ve yol tutuşundan daha önce bahsetmiştim.
6)eski aracımda bagaj kapağı içeriden veya dışardan anahtarla açılırken bunda böyle bir özellik yok. anahatarın kumandası ile açsanız bile sadece kilit açılıyor kapağı elinizle kaldırmanız lazım. bunun bir çözümünü bulmalılar.
Ama tabi bunlar yol tutuşu hariç ufak tefek eksiler. genel itibari ile aracımdan memnunum.
artılarından bahsedersek;
1)sıfır km alınacaksa donanım fiyat olarak en uygunu sayılabilir.
2)2. eli iyi para ediyor. örneğin sıfır km megane benzer donanımda aynı fiyata satılırken 2. el de 2017 model megane para etmiyor. (muhtemelen renaultun filo satışlarından, şirket araçlarından dolayı)
3) performansı hızlanması gayet iyi.
4) donanım tatmin edici düzeyde.
5)bana göre gayet konforlu
6) bagajı gerçekten geniş
7 arka koltuklar gayet konforlu, geniş (ford focus, renault megane ile kıyaslanmayacak derecede geniş)
8)style pakette yer aydınlatması ve kapılarda ambiyans ışıkları var. kapılardaki biraz gereksiz ama yer aydınlatması müthiş işe yarıyor.
Özetle bu aracı renault megane , ford focus, hyundai elentra vb araçların dizel otomatikleri ile kıyaslamak lazım. ben uzunca araştırdım. özellikle çocuklu aile iseniz ve sık uzun yol seyahat ediyorsanız, sıfır km alacaksanız en uygunu bu gibi.
ancak 2. el alacaksanız renault megane ve ford focus fiyat olarak daha uygun. 2017 2. elleri benzer donanımda 90-95 bine bulunabilir, hatta daha ucuza. şirket aracı demem, iyice ekspertiz yaptırır, alır, binerim diyorsanız onları da düşünebilirsiniz. ama sıfır alacaksanız bence en iyisi bu gibi.

Misafir-5492 31.03.2018 23:58

yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. 2017 modelini doğuş otodan sıfır aldım. yakıt tüketimi fabrika verilerine göre yüksek, şehir içi 5 lt nin altına düşmek pek mümkün değil gibi.
eski aracım lpg li astra sedandı. onunla kıyaslayınca çok konforlu. herkes rüzgar sesinden şikayet etmiş ama o araçta rüzgar sesi daha fazlaydı.
bana da yol tutuşu çok iyi gelmedi. astra sedana göre yüksek hızda virajda rüzgarda fazla savruluyor gibi.

Misafir-2623 18.03.2018 03:05

105 110 115 hp olan tum versyonlari hatta 120 olan versyonu hatta 14 tsi olan motoru hep tork 250 nm
oda kullanilan dsg yani dp 200 modelinin max dayanma gucu kaynakli
ancak dsg nin neredeyse gucu kayipsiz yere aktarma basarisi ilemesela olelin 136 hp 320 torklu astrasina hizlanmada 1.5 fark atmasina sebep oluyor
malzeme kalitesi oldukca tatminkar
yalitim biraz zayif arabayi hafifletmek adina ince cam kullanilmis dolayisiyla yuksek hizlarda biraz ruzgar sesi aliyor
bagaj sinifinin en buyugu ve bagaj kollari olmadigindan ve cam ile birlikta kalktiginda kayipsiz kullaniliyor
ixlcerseki cesitli kanca kopca tutamaklar versyona gore file elinizdeki torbalari asmanizi boylece dagilmamalarini sagliyo
ben sahsen bagaji acmak icin bi sanal pedal olsa iyi olur diyenlerdenim
gosterge paneli bu modelde degisti ama hayalet opsiyonda olsa olmali
yol tutusta bi sorun yok sinifina gore iyi suspansyonlar konfor odakli
buyuk govde virajlarda biraz yatsada tutuyo biraz daha zorlarsan kafadan kopuyo esp hemen mud. ediyo ve frenlemeler geliyo
dsg sana uyum sagliyo sakin kullanimda 72 km de 7 . atiyo gaza dokunusuna gore 6 yada daha alt viteslere saliseler icinse cekiyo (d yada s ) ve yuruyor s de kullanirsan d ye gore bir alt viteste hazir bekliyor

klima buyuk ic hacim icin biraz yetersiz ama asla kotu degil arka menferz cok iyi dusunulmis kol dayama ile guzel islevsel

piyona black kaplamalar premium duruyor yeni ekran komple cam tuslar kaldirilmis cok şik cok islevsel
direksiyon biraz daha hisli olabilirdi elektro servo biraz yumusak kaliyor

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi