Segmentinin En Verimlisi 208

Segmentinin En Verimlisi 208
Görsel iyileştirmeleri ile yüzünü değiştiren Peugeot 208, motorundaki yeniliklerle de maksimum ekonomiyi hedefliyor. Yeni Peugeot 208 yeni tamponu, geniş ızgarası, iki tonlu farları 17” jantları ve yeni stop lambaları ile görsel olarak gerçek bir farkı yakalamış. Ancak araçtaki esas gelişme kaputun altında yatıyor. Yeni 208'in bütün dizel motorları 95 g/km nin altında emisyon değerlerine sahip. 1.6 litre BlueHDI dizel motor 75, 100 ve 120 hp seçenekleri ile geliyor. İlk iki modelin 79g/km gibi çok düşük bir emisyon değeri var ve 100 kilometrede sadece 3 litre yakıt tüketiyorlar. Yeni 208 bu değerlerle Avrupa'da satılan ve hibrit olmayan araçların en verimlisi konumunda bulunuyor. 120 beygirlik versiyon 94 g/km CO2 yayıyor ve 6 ileri manuel şanzıman ile geliyor. Yeni Peugeot 208'in 1.2 litre 110 hp lik benzinli versiyonu da mevcut. Benzinli model 5 ileri düz vitesle geliyor. Bir üst sınıfa geçmek isteyen Peugeot artık daha kaliteli malzeme kullanmayı ve daha donanımlı baz modeller üretmeyi hedefliyor. Bu bağlamda sınıf atlatılmak istenen Yeni 208'de yeni bir iç ortam aydınlatma ve 7 inç dokunmatik bilgi-eğlence sistemi kullanılmış. 30. yıldönümü nedeniyle özel olarak üretilen “208 GTi 30th Anniversary” modeli de özel seriden çıkarılarak seri üretime dahil oluyor. 208 ‘in spor versiyonu “GTi by Peugeot Sport” adı altında tanıtılıyor.

08.03.2015 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Arif 07.04.2015 17:19

Araç iç ve dış görsel olarak çok iyi. Yakıt mükemmele yakın.Fakat otomatik versiyonda şanzıman sistemi sayesinde kullanım keyfi diye bişey yok.Şehir dışında hadi neyse idare ediyor arabanın yol tutuşu güzel vites 4 ve altına inmediği için gayet normal. Ama şehir içinde arabadan inip eşeğe binesi geliyor insanın.Hiç değilse bukadar sarsmaz.

Krestor 15.03.2015 04:21

sırf dar bagajı ve kullanış hatalı iç tasarımı yüzünden(sürücüden uzağa konumlandırılmış daracık göstergeler ve birde onun üzerini perdeleyen direksiyon yüzünden) tercih edemediğim bir araba.

selo 14.03.2015 13:59

2 aydır 208 hdi kullanıyorum.hiçbir sorun yaşamadım herkese öneririm.özellikle benim gibi dar gelirli memur arkadaşlara.çünkü yakıt tüketimi segmentindeki araçlardan epey düşük.

emin 10.03.2015 23:10

Erdal Bey 4 aydır active 1.2 otomatik kullanıyorum. suana kadar gordugum en iyi deger 5 kişi 200 km de 4.4lt/100. 5300km nin ortalaması ise 5,9 lt/100.

erdal 09.03.2015 23:25

fabrika verilerini tutarsa yakıt gerçekten iyi dış tasarım bence güzel. içve bagaj hacmi derdi olmayanlar için düşünülebilir. eğlenceli araç.

emin 09.03.2015 21:58

yakıt konfor direksiyon simidi herseyi ile super

T.C. 09.03.2015 10:49

peugeot nihayet aklını başına toplamış gibi,teneke gibi kasa, yüksek fiyat ,düşük beygirle bir yere varılamayacağı ortada,idi hala 75 beygir dizel mi olur ? bari 85 olsun diğerleri mantıklı,yakıt güzel,

tartekin 08.03.2015 22:46

Otomatik Vites hangi versiyonda mevcut?

back 08.03.2015 21:30

değişmiş diyorsunuz ama bu bagaj düşmanı arka kısım hep basık, o kısmı 10 santim uzatsa ya arka camı biraz geriye doğru kavis verip genişletseler kıyamet mi kopar tasarımcısı emekli olmuş model öylece kala kalmış durumu söz konusu. ne değişimi kimi kandırıyorsunuz... zam için bahaneler daha neler...