2013 Renault Symbol 1.2 Authentique Edition LPG

  • Silindir Hacmi 1149 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.0 sn
  • Beygir Gücü 75 HP
  • Maksimum Hız 167 km/s
  • Yakıt Türü LPG
  • Uzunluk 4261 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 10.8 lt
  • Genişlik 1940 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Yükseklik 1439 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 8.1 lt
  • Bagaj Hacmi 506 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 904 kg
  • Maksimum Tork 105 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 175/65 R14
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
asım 08.10.2014 14:52

bu arabayı 2 yıldır kullanıyorum.yakıt konusunda bundan daha iyisini tanımıyorum. benzinliye göre biraz fiyat farkı olabilir ama garaj için değilde binmek için alıyorsan kendini 1-2 yıl içinde çok çabuk amarti eder.Bunun dışında özellik arıyorsan arabada hiçbir lüx donanım yok. arka camlar bile manuel.tercih edecek arkadaşlar yakıtı için tercih etsin.yakıtı süper.

MUSTAFA SAĞBAŞ 24.08.2014 23:50

orijinal lpg li senbol kullanıyorum 38 litre tüple net 600 kilometre yol yapıyorum şehirler arası km de 155 yakıyor bundan iyisi malatyada kaysı derim.

Emin 23.11.2013 00:50

lpg taktırmakda kararsız kalmıştım fakat *harun* un yorumdan sonra kararımı verdim taktırcam . benzinde hiç ekonomik bi araç değil . :( :(

ali 24.09.2013 22:29

slm..bende 5/6 senedir sembol kullanıyorum.. 1.2 16 valf lerden var elimde bodrumdayım bılen bılır bodrumu yollarını duz yol pek yoktur 100 km de 6.5 lt değer veriyor yol bılgısayarı..ve aracımı herzaman devirli ve hızlı kullanırım..35000tl yı hak edıyormu kesınlıkle hayır ama türkıye pıyasasında her zaman nakıt para demekbenım ıcın yol tutus olarakta aslında guzelde denebılır..bazıları yol tutusu sıfır dıyor ama sız 80 ne gırılebılınecek vıraja 120 ıle gırersenız tabıkı olmaz..parasına gore gayet verımlı..arac dusuk devirlerde hantal kalıyor..o bır gercek ama ınanın yuksek devırlerde gayet guzel verım alabılırsınız ..arac hız ıcın asla yapılmamıs.130 dan sonrası hıc guven vermıyır ınsana yanınızdan gecen bır aracın ruzgarı bıle dengenızı bazabılıyor yuksek hızlarda..Ama 75 bg bır ton luk bır arackullandığınızıda asla unutmayarak kullanızsanız benım gıbı kullana bılırsınız...ben lpg lı aracı sevmedığm için o laya hiç girmedim..

harun 09.03.2013 15:17

Renault Symbol Sürüş İzlenimleri
Renault’un yıllardır en çok satan araba kategorisinin hemen hemen hep zirvedeki aracı Symbol’ü uzun süredir kullanıyorum ve sürüş izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
Artık kasa değiştirmiş bulunan Symbol’ün 2013 kasası güncel.İhtimal ki yine en çok satan olmaya devam edecek.Yerli olması,çok yaygın servis ağına sahip olması,parçalarının görece ucuz olması,bu sebeple ikinci el piyasa değeri ve kolay satılır olması gibi birçok şey bunda etken.
Ben 1.2 16V 75bg authentique edition LPG versiyonu ile ilgili yorumlarımı paylaşacağım.

ÖNCE DIŞI:
Araç dış tasarım olarak oldukça başarılı; ince uzun bir yüzü,bu inceliğin uzayarak devam ettiği bir profili ve kocaman bir bagaj bölmesiyle biten kuyruk kısmı var kullanılan 175/70 R14 lastikler aracın tasarımına uygun ve bütünleşmeyi başarmış,ön farları trende uygun olarak çamurluklara doğru uzanan bir yapıda,bu da burun kısmını daha ince göstermiş,bence fena değil.Bu donanım seviyesinde saç jantlar kullanılmış, orijinal alaşım jantları da beğenmedim,aracı tok göstermemiş,sanki alaşım seçeneği de olsun diye üretilmiş.

KULLANIM:
Araç aman ne keyifli demiyeceğim fakat sizi hiç mahcup etmiyor.Bölgenizde yollar bozuksa,sürekli taşlı topraklı yollara girmeniz gerekiyorsa,ailece kırlara gitmek istiyorsanız -abartarak söylüyorum –Cherokee nereye gidiyorsa korkmayın düşün peşine Symbol sizi oraya götürecektir.Daha önceki aracımızda yere temas konusunda çok sıkıntı yaşadığımız için Symbol benim için ayrı bir cüretkarlık ve özgürlük ifade ediyor.

TAVSİYE:
1.Tek araç olacaksa :bu fiyata alternatifi az gibi fabrika çıkışlı lpgli olanı alın.Vergi avantajını unutmayın.
2.İkinci araç olarak:Alın.510 lt bagajı,yakıt ekonomisi,vergi avantajı.
3.Prestij için: Ne alakası var?!
Güle güle kullanın.

EKONOMİ:
Şimdiye kadar bindiğim en ekonomik araç,tabii lpgde iken.Benzinden uzak durun her araçta olduğu gibi fabrika verilerinin üzerine çıkıyor.Lpgde ise fabrika verilerinde belki daha da az.

LPG:
Araçta fabrika çıkışlı olarak Landirenzo lpg kiti mevcut.Motorla gayet iyi anlaşıyor.75bg olan araç lpgde 72bg oluyor hiçbir sorun yaşatmıyor.Bakım periyodu da 20.000 km’de kullanıcı dostu,garanti 3 yıl 100.000 km,lpg kiti 2 yıl garantili.90 liralık lpg ile 450 km yol gidiyorsunuz.gerçekten çok ekonomik.Bu rakamın şehiriçi şehirdışı karışık ortalamayı yansıttığını hatırlatmalıyım.Hep şehirdışı ve mutedil kullanımda 500 km’nin üzerine sorunsuz çıkar.

İÇ KISIM:
Aracın koltuk döşemelerinde kullanılan çift renkli kumaş bu sınıfta Renault’un ‘çok bile’ yaklaşımıyla ürettiği diğerlerinden pek farklı değil.İnsan yaklaşık 30.000 TL verdiği araçta daha ‘cici’ bir döşeme olsaydı burukluğundan kurtulamıyor.Oturuş gayet rahat,diz mesafesi sınıf düzeyinde,1.83 boyumla sürücü koltuğunda oldukça rahatım.Direksiyon çapı ve kalınlığı güzel benim elim için fakat deri direksiyon seveni ve alışanı iseniz kavrayış ve tutuş yavan kalacak,direksiyon tepkileri iyi araç git dediğiniz yere gidiyor.Lpg’li modellerde yol bilgisayarı devre dışı bırakılmış.Ön konsol sade ve kullanışlı.Kalite? Doğru bildiniz düşük,sert ve kalitesiz plastik.

DONANIM:
Bu seviye için ‘idare eder’ diyebiliriz.ABS, hava yastığı,klima.Klima kullanışlı.bütün düşük güçteki motorlar gibi klima ile zorlanıyor.Havalandırma sorunsuz.Motor sesi kabine çok geliyor,lpgli modellerin rolantisi dizel gibi.

reno 14.12.2012 11:15

Murat Bey'e katılıyorum bu fiyata bu araba alınmaz.
Aveo ile kaza yaptık.Sigorta şirketi ikame araç olarak symbol 1.2 verdi.bir hafta kadar sürme fırsatımız oldu.inanın symbol arabaysa aveo başka bir şey.aveo arabaysa symbol teneke...

murat 22.11.2012 12:42

kürşat er beyin yorumuna tamamen katılıyorum. bu araba ucuz olsun diye üretilmiş bir araba. sadece türkiye, rusya afrika ülkeleri için üretilen bir model. euroncap çarpışma testine hiç girmemiş. Bu arad ucuz olsun diye üretilmiş dedim fakat hiçte ucuz değil bunu da belirtmek lazım. bunun yerine clio hb, seat ibiza, ford fiesta, chevrolet aveo çok çok daha iyi bir tercih kesinlikle

orhan 22.11.2012 00:14

bende bu clıodan almayı dusunuyorum acaba yakıtııı ne kadar benzınde ne yakar lpgde ne yakar

memet 21.11.2012 21:03

bu araçla ilgili bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen.lpg ile randuman veriyomu

kürşat er 02.11.2012 14:15

bu fiata bu arabaya fazla bence yeni clio joyları tercih ederim daha konforlu daha güzel

Şükrü 25.09.2012 15:11

Bu aracın orjinal lpg li olması büyük avantaj

atilla sarı 15.04.2012 10:22

araç düşük motor olmasına ragmen yakıtı çok fazla

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN