2015 Renault Kadjar 1.5 DCi Icon EDC
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1461 cc
- Maksimum Hız 181 km/s
- Beygir Gücü 110 HP
- 0-100 Km Hızlanma 11.7 sn
- Maksimum Tork 250 Nm
- Uzunluk 4449 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1836 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1607 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.8 lt
- Boş Ağırlık -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
- Bagaj Hacmi 472 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
- Yakıt Deposu 55 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
Alalı 7 ay oldu. Bugün araç almaya çıksam yine bu aracı alırım. Fiyat performans olarak çok tatmin edici. Sürmesi de çok zevkli. Herkese tavsiye ederim.
ahmet bey paspasları kaldırıp bı alt tarafa dogru bakın rnault un en bos clıosunda bıle arka havalandırma var on surucu koltugunun altında
misafir olarak yaptığım yorumda arka silecekte su olmadığını ve eksik olarak gördüğümü yazmıştım. Ama servisten bu gün arka silecektte suyun gelmesini. yeni öğrendim.)) Bunu eksik olarak belirtmiştim ama bu benim bilgi eksiğim oldu. Arka tarafa havalandırma olmaması dışında ben bir eksik görmedim. Her geçen gün aracıma resmen aşık oluyorum. İyiki almışım diyorum. Allah herkeze gönlündekini versin inşaalah. Ahmet Hilmi Öztürk
merhabalar Ahmet Hilmi daha önce ilk yorumumda memnuniyetimi bildirmiştim. Şimdide kendimce eksik yönlerinden bahsedeyim. Arka sileceklerde su olmaması ve arka koltuklar için klima havalandırmalarının olmaması bir eksiklik. Bunları yakıştıramadım Renault ta. Ama genel olarak memnunum. Şu anda 2700 km yaptım. İlk rodaj olmasına rağmen ortalama 0.20 kuruş yaktı. Uzun yolda da 0.17 kuruş yakıyor ki ortalama 140 km hızda. Genel olaeak memnunum. Saydığım eksikler dışında.
Kasım ayında tüm opsiyonlarıyla Adapazarı Ernaz dan 113.000 e aldım. Kullanımı rahat hızlanması normal R-link i tek kelimeyle harika. Navigasyon güncel ve çok güzel. Adresi girince en kestirme yoldan size rota belirliyor. Sizin bildiğiniz yoldan daha kısa mesafede hedefinize varıyorsunuz. Konforu güzel. Muadillerinden daha hesaplı. CR-V nin Qasqaı nin bu donanımlıları bundan daha pahalı. Onlardan da aşağıya kalır yanı yok. ilk rodajında dahi 5.7 ortalama gösteriyor.Bence çok güzel bir araç. Allah herkezin gönlüne göre versin. Alanlarada kazasız belasız kullanımlar.
Nissan da her 10 bin km de bakım var ortalama 850-1000 TL .Eğer senede olmaz ya 100 bin km yol yapsan 10.000 TL servis parası. Düşünmek lazım
fiyatlar bugun itibari ile düştü arkadaşlar 2000 tl kadar
Nissan Qashqai den iyi değil. Qashqai daha yakışıklı tip olarak.
NQ den kat kat daha iyi
Merhabalar.
Eylül ayınını başından beri kullanıyorum bu aracı.(19' jant ve panaromik cam tavan)
İlk test sürüşüne gittiğimde açıkçası iconun baz modelini almayı düşünüyordum. Bir arkadaşla birlikte denedik arabayı. 19' jantları görünce hemen fikrim değişti. Tamam konforu çok az azaltmakta ama sıradışılığı çok cezbediciydi. Arkadaş arabayı test ederken arka tarafta oturdum. Cam tavanı bir kere gördüğünüzde kapalı tavan size çok kasvetli geliyor inanın. Eşim ve çocuklarım için bu opsiyonu ekledi. Çevre görüş sistemi olmazsa olmazım değil istanbul için açıkçası. Trafikte hızlı davranmak gerekiyor park etmek için. Bende tercih etmedi.
Aracı aldıktan sonro 2200 km uzun yol yaptım. Ortalama 75 km hız gösteriyordu yol bilgisayarı. Tüketim 4,7 idi. Mükemmel bir skor benim için.
Yokuşlarda aracın çekmesinde problem hiç yok. Hızlanması öyle çok seri olmasa da tatminkar.
Bagaj hacmi gayet yeterli.
Rlink çok iyi.
Aldıktan sonra beğenmediğim gece sürüşü sırasında cam açma ve kilit ışıklandırmalarının olmayışı.
Genel anlamda çok memnunum.
Tavsiye ederim.
1.5 dci icon otomatik panaromik sunroof modelinin test sürüşüne katıldım.Artı eksi olarak
+İçi oldukça ferah 190 cm 98 kg biri olarak rahat buldum arkadaki arkadaşta rahattı.
+Vites geçişleri çok başarılı yani DSG otomatiğinden daha iyi geçişleri
+Kullandığım modelde istemediğiniz kadar özellik doluydu gayet yeterli
+Çabuk tepki veren bir motor
- Vites oyuncak gibi bir yapıdaydı elinde kalacak hissi veriyor
-Süspansiyonlar sert tabi bunda 19" çelik jantların etkisi büyük bir şey diyemiyorum.
-Motor kesinlikle yetersiz değil yokuş performansı iyi ancak yinede hızlanması tatminkar sayılmaz
Sonuç olarak , Renault'a 100 bin lira mı verilir ? 1.5 motor çeker mi gibi soruların cevabı bana göre EVET ,şehir içinde kullanılacaksa evet ama araziye asla çıkmaması gereken bir araç 4x4 almanın pek mantığı olduğunu sanmıyorum.
Saygılarımla
yerden 10 santim daha yuksek gidecegim diye 1.5 motara bu para verilirmi
Uzun lafın kısası malzeme kalitesi, sürüş konforu, aksesuarlar, doluluk, ekonomi,motor hacmi bazında performans olarak çok üst bir seviyede bu fiyat civarında rakiplerini kesinlikle sollamış Renault'u tebrik ediyorum.İmkanım olursa ilk alacağım araç. Umarım fiyatlar aynı fiyat politikası devam eder ve 1.6 4x4 edc gelir.
*Dün aracın bu paketinin test sürüşüne çıktım sürüşü çok konforlu edc şanzıman harika iş çıkarıyor vites geçişleri hiç hissedilmiyor. Suv kategorisinde olmasından dolayı kasis-tümsek vs. de kesinlikle rahat bozmuyor(19inc janta rağmen).Motor kesinlikle hacim bazında performanslı 0-100 eğer D değilde manuel mod da kullanırsanız fabrika verisi 11.7'nin altında.Ekonomiye gelince 120km sabit hız 3.8 karma 6.5.
*Benim bindiğim araçta keşif paketi ve panoramik cam tavan vardı.(360◦ park destek sistemi, Eller serbest park sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi ve Aktif Acil Fren Destek Sistemi)
içeriyor ve araç burada yazan fiyattı ki fiyat listesine göre 103bin olması gerekiyor.
gerçeğini gördüm bu aracın.suv havası var.yeni bütün modellerde olan bişe tabi.ama hiç sportif havası yok.hele arkası clio st gibi.ayrıca önü çok yüksek.yani çok radikal bi tasarımı yok.hatta yanındada sportage vardı.sportagedan uzun ama spo daha estetikli duruyordu.sportage da hatchback havası varken kadjarda yerden yüksek bi stationwagon tip var.
Uzunca bir zaman bu aracın çıkmasını bekleyen biri idim. Parası olan arkadaşlar için güzel bir araç. Ama fiyat herkese uymaz. Hayırlı olsun şimdiden.