2014 Renault Clio 1.5 DCi Icon Start-Stop

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
KAPTAN 13.06.2015 00:22

aracımdan seyir halinde ön camlarından rüzgar uğultusu ve sesi geliyor içerde konuşmak müzik dinlemek işkence haline geliyor.. camlardan aracın titremesi halinde eski araçlarda görülen cam tıkırdama sesi geliyor. aracın kapı aralığı çok olduğundan yağmurlu havalarda kapı aralığına kadar çamur toz ve su giriyor kapılarda vakumlama olmadığından ve motor kaputu ve diğer ses yalıtımı bulunmadığından hem dış sesler hemde motor sesi sürekli sürücüye rahatsızlık veriyor. aracın yol tutuşu çok zayıf virajlarda savuruyor. aracın 1. vitesden 2. vitese geçişinde eski arabalarda olan aks boşluk sesi geliyor. yol bilgisayarı çok zayıf yeterli bilgi yok yakıt bilgisini tam veremiyor ışık yandığında benzin 0 gösteriyor.yukarıdaki konularda araçtan şikayetciyim. bir çok defa izmirdeki yetkili servislere gitmeme rağmen bir çözüm bulunamadı bu geçen sürede aracın 20.000km. bakımı geldi. kredi ile aldığımdan bu araç yaklaşık bana 70.000-tl ye mal oldu. aracı aldığım için pişman oldum. lütfen bu aracın satışını durdurun yada aracın eksiklerini giderin. iyi çalışmalar.

okan 22.03.2015 21:45

Yılık vergisi kaç TL arkadaslar

akif 01.02.2015 19:23

Bende almak istiyorum tafsiyeniz yakıt olarak nasil

suheyldan 01.02.2015 14:41

herşeyi desinlerde frenler kotu demesinler o derece iyi 2 defa anti blokajla kazamı onledi.

sabiha 24.01.2015 11:47

clıo 4 almayı düşünuyorum 2014 ama karar veremedim diyorlarki fren sistemleri düşük diyorlar ama bilmiyorum karar veremedim

Mehmet 01.11.2014 21:40

Toprak bey rüzgar sesi aldığı doğru ama bu seride hepsi böyle olduğu için renault servisine gittiğinizde ücretsiz tamir ediliyor. bilginiz olsun.

Cemil 02.08.2014 14:20

TPMS (lastik basınç sistemi) olsa çok iyi olacaktı çünkü tüm araçlarda kasım ayından itibaren zorunlu olacağı söyleniyor. Bunun dışında sınıfındaki diğer araçlara göre bir adım önde chevrolet Aveo Lts ile yarışıyor. ancak Chevrolet piyasadan çekilince Clio öne geçti. Fiyatı biraz aşağıda tutsalardı bu araç satışta rekor kırardı.

toprak 31.07.2014 04:57

slm arkadaşlar. ilaç mümessili olduğum için çok fazla araba değiştiriyoruz. yaklaşık 8 aydır kullanıyorum bu aracı ve şuan 120.000 km oldu. bir depo ile yaptığım yol tam 1340 km. hemde bir kaç kez gerçekleşti. gerçekten yakıt konusunda üstüne başka bir araç tanımıyorum. performans ise tartışılmaz bile. fakat klima açıkken çekiş düşmekte. aracı kullanmaya başladığım ilk 3 ay içinde 4 tane arkadaşıma tavsiye ettim ve hepsi memnun kaldı ve şuanda da hala memnunlar. fakat 100.000 kmden sonra arabanın heryerinden sesler gelmeye başladı. artık ses gelen yerlere kağıt falan sokarak sesleri gidermeye başladım. ve bu arabanın en kötü yanı, ileri derecede rahatsız edecek rüzgar sesini içeri alıyor. başlarda bir şey yok gibi ama daha sonraları rahatsız edici boyuta ulaşıyor bu rüzgar sesi.

rıfkı 27.07.2014 04:48

araci alali daha bir yol bile dolmadan ikinci uzin yolumda elde ettigim verileri paylasmak istedim. gecilen mesafe 1020 km ortalama hizim 78.3 yakilan yakit 39 litre yani 100 km de 3.7 kalan yakit 168 km,vede klima otomatik ayatda yol boyuncada acik fan seviyesi 3 de.bence bu verilere ulasabilecek bu modelden baska bir arac varsa saygilar.

çetin1 21.07.2014 15:28

Merhabalar, Ankarada Yaşıyorum. Clio 4 İcon 1.5 S&S ile Peugeot 301 Allure Hdi arasında kaldım. Her iki araba da hoşuma gidiyor. Çoğunluk Hangi Fikirde

huseyin 19.07.2014 14:24

kim nederse desin bu araba 10 numara gerek yakıt gerek performans olarak beklentileri karşılıyor.yakıt ortalaması şehir dışı 4,4 belki dahada düşer ama bu arabayla yavaş gitmek mümkün olmuyor yokuşlarda bayılma falan yok hız ınızı kaça sabitlerseniz o hızla çıkıyor.alıcaklara tavsiye ederim allah kaza bela vermesin.

suheyl 16.07.2014 22:28

1.5 yıldır aracı buyuk bi keyif ve memnuniyetle kullanmaktayım. Herkesin önceligi ve begeni durumu farklıdır hele bu araba mevzu olunca daha da belirginleşir gider test edersiniz eleştirirsiniz anlarımda dogrudan almayın satmayın yok uretmeyin mantıgı çok yersiz bence piyasa belli bu devir az yakan arac full donanımsa şuan için clio diyo ama tabiiki daha da iyisi vardır ve olacaktırda.

i.e 16.07.2014 11:11

arkadaşlar o dev ekran ne tür bir fonksiyona sahip bence çok abartılmış aracın iç makyajını bozmuş düzeyde

Yalçın 15.07.2014 21:27

.. Mustafa beye gelince clio nun altına yorum yazmışsın icon edc 68bin TL diye. Bu aracın fiyatı 54400. Edc li olan ise 59550 bin kusura bakmada öğren de gel. Frenlere gelince 120 de kullanacaksan peoguet 301 al sen eğerki daha iyi ve oturaklıysa. En iyisi 3 metrelik polo al dediğine göre b sınıfının en iyisi üstelik esp, abs standart poloda. Düşünsenize sis farlarını bile opsiyonla satan vw. Polo reklamlarında esp standart diyor :D Ben clio 4 aracımda 150 km ile giderken sert fren denemesi yaptım gayet makul bir şekilde frenler çalışıyor abicim. Alacak kişileri yalan yanlış yönlendirmeyin.

Mustafa 13.07.2014 10:47

Büyük beklentiler içerisinde gidip aracı test ettim. Icon 1.5 edc versiyonuydu 68bin liralık ... Edc sayesinde dsg gibi vites değişimleri sakin kullanımda hissedilmiyor ancak performanslı kullanımda araç sapıtıyor bir üst vitese geçemiyor veya downshift de saçmalıyor ... Bu olaya hiçbir vag grubu araçda rastlamadım. Araç az yakıyor olabilir, full donanıma da sahip olabilir ama kardeşim 120 ile giderken sert fren yapmayı denediniz mi ? Bu kadar güvensiz ve çizgisini koruyamayan bir araç olabilir mi? Allah muhafaza canınızın kıymetini bilin ve başka araçlara yönelin Peugeot 301bile bundan çok daha oturaklı ve frenleri güven veren araç. En mantıklısı ise polo almak piyasadaki en iyi B sınıfı araç ... Satarken de değerini koruyor.

Yakup 12.07.2014 01:31

Clio 4 çok seviyorum :)
Dizel için,
Ortalama yakıt tüketimi efendi bi şekilde şehirler arası kesnilikle 100 km de 3.6-3,8 arası
şehir içi+şehir dışı yine efendi bi şekilde kullanımla 100 km de 4,0-4,2 arasıdır.
inşallah mevlam güzel kardeşlerime de nasip eder...

sedat 07.07.2014 01:23

araç gerçekten çok güzel ben bir seneyi aşkın kullanıyorum ve çok memnunum gerek yakıt gerek performas gerek tasarım saygılarımla. ......

Özkan34 04.07.2014 01:00

Kesinlikle katılıyorum. Böylesine güven veren, az yakan, uzun motor ömrüyle rakiplerinden kolayca sıyrılan renault clio' yu tam alacaktım ki yine zam geldi. Sanırım krediyle alıcam. B sınıfında lider

Hakmibu 02.07.2014 12:04

Yine zam gelmiş :) faizler düşüyor, dolar düşüyor ama arabaya zam geliyor nasıl oluyorsa artık???
Alacaktım gittim konuştum adamlarla, temmuzu bekleyelim dedik son gün diye, zam yerine indirim bekliyordum ben... Sırf tepki olsun diye almayacam gidecem toyota alacağım 5 bin TL koyup üzerine :) !!!

hakan 34 28.06.2014 19:19

Sayın mehmet bey buraya aldığınız aracı övmek için yazmişsınız burada kı yorumlar arabaların artılarını ve eksılerını herkesın bılmesi için yazılmalı ki otomobil üreticileri kendini düzeltsin ve sız otomobiller hakkında hiç bilgi sahıbı değilsiniz cunku opeldeki cdtı motor senın begenmediğin fıat multıjettir ve ömür sorunsuzluk olarak dcı motornu 10 katlar punto ve corsada sekıl yok demişsiniz bence gayet guzel ve clıo dan kalıtelı ler ör vites geçişleri torosun aynısı ben istanbul da yasıyorum buradakı tıcarıler multıjet dcı motoru uzun km lerde hiç güvenmıyorlar daha ne yazayımmm

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2014
  • Yakıt Türü Dizel
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • Beygir Gücü 90 Hp
  • Maksimum Tork 220 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 11.7 sn
  • Maksimum Hız 181 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.3 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.6 lt
  • Uzunluk 4063 mm
  • Genişlik 1732 mm
  • Yükseklik 1448 mm
  • Bagaj Hacmi 300 lt
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Boş Ağırlık 1146 kg
  • Lastik Ölçüleri 195/55 R16