2017 Renault Captur 1.2 Icon EDC

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 192 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4122 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.6 lt
  • Genişlik 1778 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Yükseklik 1566 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1180 kg
  • Maksimum Tork 190 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 1.060 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
88
79
61
81
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8430 21.03.2020 22:36

Bu aracın sorunsuz oldugunu iddia ediyorsunuz.Halbuki bu araçta piyasada var olan şikayetler;vites kutusu-şanzıman arızaları , multimedya arızaları gibi arızaları çok fazla okudum.Tanıdığım captur u olan bir kişide aracın sürekli arıza çıkarmasından muzdarip.Bende de bu 1.2 turbo motor (nissan versiyonu) yağ yakmasına karşın yağ lambası yakmadığından ötürü daha kısa süre önce araca yag eklenmesine rağmen aracımın motoru garanti kapsamında rektefiye edildi.
İsteyen şikayet sitelerinden 1.2 tce motorların ve edc şanzanların durumunu araştırabilirHele bur arkadaşımız da dağ tep kullanılabileceğini iddia etmiş,siz siz olun asla böyle işlere bu araçla kalkışmayın..Eldeki 1.2 stokların eritilmesi için yapılan yorum oldugu kanaatine vardım ki 1.0 ve 1.3 araçlar gelecek 1.2 bildigim kadarıyla artık üretilmeyecek.Ayrıca captur denediğim bir araçtı.Mokka x gibi kona gibi araçlar varken pek tercih edilesi durmuyor açıkçası.

Misafir-1383 20.03.2020 10:37

tam 5 sene önce aldık (2015 nisan) büyük bir keyifle kullanıyoruz.
bakımlarını serviste yaptırmadık hep sanayide hallettik.sadece yağ, y.filtresi değiştirdik,silecek lastiği değişti,başkada hiçbir masraf yapmadık bizi hiç üzmedi Captur.
almayı düşünenlere ivedilikle öneririm, son derece ekonomik bakım ücretleriyle,tasarruflu güçlü (1.2 cc) motoruyla (fabrika verilerini rahatlıkla yakalarsınız) tam bir şehir İCON'u CAPTUR.

Misafir-4069 21.12.2018 10:14

Yakıt verilerini aşırı şıkışık trafik yoksa tutturuyorsunuz 90 km hızla gerçekten 4.7 yakıyor.şehir içide 7 yi geçmiyor. gerçekten yerden yüksek virajlarda başarılı direksiyonu frenleri oldukça başarılı bagajı geniş yıllık bakımı 20bin km ya da 1 sene hangisi önce dolarsa. Eğer yılda 15 bin km yapmıyorsanız dizele o fiyat farkına gerek yok çünkü aracın beygiri ve torku gerçekten iyi çekiş problemi

Misafir-963 27.06.2017 20:26

b suv segmentinde, mokkadan sonra en çok satılan ikinci crossover araç olan captur' u 3 haftadır kullanıyorum. yaklaşık 1500 km yaptım. şehir dışında (otoyol bölünmüş yol), yüksek hızlarda bir kamyonun veya otobüsün yanından geçerken herhangi bir savrulma hissetmedim. 100 km/s'i geçerseniz, içeriye rüzgar sesi gelmeye başlıyor ve yakıt tüketimi artıyor. tavsiyem çok yüksek hızlara çıkmayın. 130 km/s ile giderken motor devri 3000 rpm oluyor.
şehir içinde dur-kalklarda otomatik vitesin rahatlığını yaşıyorsunuz. çift kavrama olduğundan, vites geçişleri bence gayet iyi.. ortalama yakıt tüketimi, yol bilgisayarında 6,6 litre olarak görünüyor. (şehir dışında yüksek hızlarda kullandığım için tüketim yüksek. şayet 90 km/s ile giderseniz sarfiyat azalacaktır).
aracın yerden yüksek olması, çukur ve tümseklerde size avantaj sağlıyor.. b segmenti hatchback alacağınıza b-suv almanızı tavsiye ederim..

Misafir-3002 22.05.2017 11:51

Yerden yüksek konumlandırılması biraz virajlarda sizi tedirgin ediyorsada (ki bu tarz yüksek araçlar için normal bi durum) benzinli bir crossover için son derece makul yakıt tüketimiyle yüzünüzü güldürebilecek,sizi memnun edecek bir otomobil.
kabinde kullanılan plastik kalitesi şık görünümlü,oldukçada sağlam ama çok sert yapıda değil.nemli bir bezle son derece kolay temizlenebiliyor. bu da güzel bir özellik.
kolçak olsaydı daha iyi olurdu bu bazılarına göre bi eksiklik olabilir.
17 inç michelin jantlar ve stepne standart olarak geliyor ICON modelinde.diğer donanımların aksine bu donanımda olması gereken herşey var, tavsiyem bu donanımla alınması yönündedir.
2.5 yıldır kullanıyoruz çokta memnunuz, düşünüyorsanız gönül rahatlıgıyla tereddüt etmeden alın yıllarca kullanın derim.
saygılar.

Misafir-6081 15.05.2017 09:11

Boyutları dolayısıyla alınabilecek en küçük crossover.Hem yerde yüksek bir arabaya biniyorsunuz, hemde park sıkıntısı yaşamıyorsunuz,daha ne olsun.Ayrıca EDC otomatik şanzımanın keyfini çıkarıyorsunuz.Ortalama yakıt ekonomisi fabrika verilerini birebir karşılıyor.20.000 de bir bakım aralığı var.
Önce eşime almıştım memnun kalınca kendimede aldım bir tane.1.2 turbo motor son derece atak ve çevik.ICON modeli full donanımıyla parasını fazlasıyla hakediyor, herkese tavsiye ederim,heryönüyle çok ama çok memnun kalırsınız.

Misafir-7038 13.05.2017 08:13

Hergün pendikten kavacığa işe giderken kullanıyorum,köprü ve çevreyolunun yoğun trafiğine rağmen max.6.5 lt.yakıyor.benzinli-turbo motoru olmasına rağmen,son derece tutumlu bir otomobil,tavsiye ederim.

Misafir-979 07.05.2017 23:44

Tahmin edildiğindende üstün bir otomobil misafir-9671 in yorumuna aynen katılıyorum.
son derece kullanışlı beklentileri fazlasıyla karşılayan bir otomobil (özellikle yakıt ekonomisi bakımından).
kol dayamanın olmaması bana göre tek eksiği bu otomobilin.

Misafir-9671 26.02.2017 11:05

EDC şanzımanıyla,full donanımıyla,güçlü vede tutumlu motor performansıyla alınabilecek en güzel CROSSOVER.
Boyutlarının diğer cossoverlara göre küçük olması dolayısıyla park etme sorunuda yaşatmıyor.
özellikle benzinin çok pahallı satıldığı ülkemizde tasarruf açısındanda en önde gelen motorlara sahip RENAULT harika bir iş çıkarmış yine, bu güzel tutumlu ama seri,güçlü turbo motoruyla.
(Halen kullanmakta olduğum aracım şiçi,ş.dışı karışık ortalama 5.5-6.3 lt.tüketiyor, motor henüz yeni olmasına rağmen.)
Zaten yıllardır renault'u zirveye taşıyan bu güvenilir motorlarıydı bunu devam ettirmektede kararlı vede istikrarlı görünüyorlar yıllarca, teşekkürler RENAULT..

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi