2014 Renault Captur 1.5 DCi Outdoor Start-Stop

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.1 sn
  • Beygir Gücü 90 HP
  • Maksimum Hız 171 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4122 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Genişlik 1178 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.4 lt
  • Yükseklik 1566 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.7 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1170 kg
  • Maksimum Tork 220 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
reader 12.02.2015 11:23

İnsanımızdaki bu Renault sevgisini (!) anlamak çok zor...En çok eleştirilen markaların başında gelmesine karşın, en çok satanların da başında. Ben uzun süredir bu markanın değişik modellerini kullanan biri olarak ne tavsiye edebilirim ne de tavsiye etmem diyemem...Beklentilerle ve zevkle ilgili bir durum zaten. Bana göre bu Captur da öyle...Çok bilmiş arkadaşlara sorsan kafadan Renault diye çiziyorlar zaten...Ancak özellikle Outdoor'daki donanım onların övdüğü araçların çoğunda yok.
Aracı kullanan biri olarak araca eleştirilerim şunlar:
1- Kalkışlarda hantal
2-süspansiyonlar sert ve kötü zeminde çok hissettiriyor
3- İç malzemede sert plastik fazla kullanılmış,kaliteli bir görüntü vermiyor (Klasik Renault tavrı)
Bunların dışında donanımı, yakıtı, yol tutuşu ve tipiyle gayet iyi ve sınıf standartların üzerinde...
Herkese sevgiler

captur 26.08.2014 14:10

ebd tabi ki var. ayrıca kol dayama da vardır kesin. abs-esp-asr olup da ebd olmaması imkansız. renault ebd sistemine ebv (elektronik fren dağıtımı) diyor. bunlara ek olarak afu sistemi de var.

Ramazan 07.08.2014 19:37

Renaul yine müşterilerine süpriz yaparak, sağda soldan çaktırmadan kırpmış, içerdeki malzeme kalitesini de bilmiyoruz, daha ne süprizler vardır.

yavuz 07.08.2014 18:22

gösterge paneli cliodan alıntı..farklı olamlıydı..

yukon 05.08.2014 14:31

araba outdoor ve EBD yok ,şaka gibi

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
KARŞILAŞTIRMALAR
BİZİ TAKİP EDİN