2014 Renault Captur 1.5 DCi Outdoor EDC

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.5 sn
  • Beygir Gücü 90 HP
  • Maksimum Hız 170 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4122 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Genişlik 1178 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Yükseklik 1566 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.9 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1213 kg
  • Maksimum Tork 220 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Apo 21.12.2014 18:32

90 Beygir 220 nm tork çok düşük verilen paralara kesinlikle değmiyecek bi araç alanın elinde kalır 2.el piyasası sıfır performans sıfır iç aksamı iğrenç oda sıfır e geriye ne kaldı neden bu araca 70 bin lira vereyim ki ? bi sorgulamak düşünmek lazım

Sss 01.12.2014 12:34

Gittim inceledim. B segmentine bu para yazık. Malzeme kalitesi çok kötü. İçin basık insanı bunaltan bir havası var. Kısacası ben beğenmedim hele bu rakamlara çok mantıksız. Bu araç satmaz satmıyorda zaten

AYAZ26 10.11.2014 21:43

30.09.2014 Tarihinde Renault Captur 1.5dci Edc outdoor aracımı satın aldım.Aracla yaşadığım tecrübelere geçmeden önce neden bu aracı tercih ettiğimi anlatmak istiyorum.Bundan önce Rover 4.14 si,ford fiesata 1.4 tdci titanium ve son olarak ta pegout 308 1.6 vti acses araçlarım oldu.Bunlar içinde konfor ve sürüş olarak en iyi 99 model olmasına rağmen Roverdı.Yakıt konusunda ise fiestanın değerlerine yaklaşan bile olmadı.Pegouta gelince 1.6 benzinli ve otomatik olmasından dolayı yakıt değerleri çok yüksekti.Şehir içi ortalaması 11.5 lt gösteriyordu ki daha 10000 km de ve sıfır hata olmasına rağmen satmamdaki en büyük etkendir.Gelelim benim nasıl bir araba aradığıma!Öncelikle eşiminde kullanabilmesi için otomatik vites olması şartı vardı.Daha sonra pegouttaki kötü yakıt tecrübemden dolayı ikinci sırada az yakan bir araç olması.Üçüncü önceliğim ise Csınıfı ya da B sınıfı bir SUV araç almak istemem(Bu zorunluluk değil tamamen keyfiyattan).Peki captura gelene kadar baktığım fiyatını sorduğum ya da almayı düşünüp araştırma yaptığım ve vazgeçtiğim araçlar hangileri?Öncelikle Opel MOKKA'ya baktım ve dizel otomatik seçeneği yoktu.Sizde takdir edersiniz ki Opel benzinli otomatik yakıt değerleri çok yüksek...Kia sportage'a baktım fakat dizel otomatiği malum 140 bin TL civarında benzinli otomatiğide kim ne derse desin 11lt/100km nin altına düşmüyor. Daha sonra ww tiguan ,nissan qasqai araştırması yaptım.Bunlar içinde en mantıklısı nissan qasqai olmasına rağmen onunda dizel otomatik başlangıç fiyatı 92 binlerde olduğu ve benim bütçemi aştığı için almadım.Gelelim niye captur aldığıma ve Türkiyede henüz sınırlı sayıda bulunan OUTDOOR modelini aldığıma.Captura karar vedikten sonra Renault bayisine gittiğimde captur cataloğunda outdoor'un rengini gördüğümde işte bu dedim.Yakıt gayet iyi B sınıfı bir SUV ve inanılmaz güzel bir renk kombinası...Tek kelimeyle mükemmel.Görüştüğüm bayii de aracın olmadığını ve en erken kasım sonunda geleceğini söylediklerinde biraz moralim bozulsa da Renau

kenan38 15.10.2014 19:54

bursa İnegöl den aldım outdoor modelinde renk tek zaten. kırmızı üstü siyah çok çekici ve özel bir renk tavan siyah olduğundan cam tavan izlenimi veriyor
bu arada yorum yapanların hiçbiri aracı satın almamış? sadece konuşuyorlar bence objektif olun aracı alın ya da en azından gidin görün inceleyin test sürüşü yapın ondan sonra yorum yapın ben çok memnunum ve herkese tavsiye ederim

the_tuzla 06.10.2014 20:16

kenan38 hocam merhaba hayırlı olsun ,
Aracı Bursada hangi bayiden aldınız ? Ve aldığınız araç rengi nedir ?

kenan38 01.10.2014 22:22

iyi akşamlar captur'u olanlar ve almayı düşünenler..dün 1.5 dci edc outdorr captur aldım bursa inegölden aldığım aracımla yaklaşık 300 km yol yaptım.ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.öncelikle aracın önündeki o kocaman Renault sembolünü görmezseniz aracı kullanırken bir reno'da olduğunuzu kesinlikle anlamazsınız. direksiyon ve gaz pedalı inanılmaz yumuşak ve rahat tepkilere anında cevap veriyor yarı deri döşeme -direksiyonve vites topuzu araca cok şık ve kaliteli olduğu hissi veriyor yakıt zaten sınıfının en düşüğü neredeyse 4,6 ort yol bilgisayarı gösterdi motor açıldıkça daha da düşecektir.eco modunda her 10 depoda 1 depo karınız var ve eco modunda olduğu halde aracın peformansından cok memnunum.öyle yokuşlarda bayılma yığılma falan hikaye o arkadaşlar otomatik araç sürmeyi bilmiyorlar sanırım.gelelim r-link^'e kesinlikle çok iyi bir navi sistemi var sesle kontrol tek tuş konuşma ve arama eller serbest özelliği gerçekten trafikte telefonla vakit geçiren biri için inanılmaz kolaylık sağlıyor. dizel otomatik sıfır araç fiyatlarının bu sitede dahil olmak üzere 55000 liradan başladığı bi durumda böyle bir tasarım-renk-yakıt-vergi-multimedya özellikleri bence çok güzel bir araba herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

oğuzhan 10.09.2014 09:29

bayi de baktım, bozuk yollar için grip kontrol tarzı bir çevirmeli düğme eklemişler. ama o kadar basit duruyor ki!
geri kalan iç tasarımı diğer captur lardan daha kaliteli hissi uyandırdı ama bu fiyat çok fazla. ben bu fiyata daha üst segment suzuki s-cross veya qq alırım!

KARTAL 09.08.2014 11:28

Aynen katılıyorum yüksek clio ya bu fiyat fazla bu araç en fazla 5-6* bantında konumlanmalıydı.Fiyatı fazla , satmaz.

ali 08.08.2014 15:54

megane dan büyük olsa crossover denebilir belki clio nun yüksek hali yazık bu paralara

Salih Demir 08.08.2014 10:37

1.6 dci 130 beygir ile iyi olurdu,,

FAF 06.08.2014 20:42

Torkundan ötürü yokuşlarda hiç zorlanmıyor.Araç zaten bizim dilimizde suv diye söylüyoruz yeni nesil crossover araçlardan her marka çıkarıyor artık suv değil tabi ki.
Benim merak ettiğim yeni çıkanlarda görünüyor da paket yeni sanırım yeni ne eklemişler bilgisi olan var mı ?

FaruK 06.08.2014 10:11

Hiç kullanmadım ama yeterli olacağını sanmıyorum. 0-100 değeri de düşük

ersin60 05.08.2014 22:00

Arabada bir basitlik bir yavanlık çok hissediliyor. Meganedeki iç mekan kalitesi bundan esirgenmiş. Suv ile otomobil arasında sıkışıvermiş. Diğer SUV ların yanında bu fiyata hiç şansı yok gibi

BAKİ 05.08.2014 12:29

Örnek vermek gerekirse Antalya da festikan yaylasına çıkarken Peugeot 207 1.4 70hp 160 tork 1170 kg ağırlığındaki aracım harareti çok yükselmekte araç rampada çekmemektedir.Bu aracın zorlanacağını düşünmüyorum.

MMB 05.08.2014 10:35

Bu aracı bayide göddüm göründügü gibi büyük değil megana dan çok az büyük bence suv sınıfına giremez...

Farukk 05.08.2014 00:17

Bunun yerine yeni gelcek cvt şanzımanlı nissan qashqai almak daha mantıklı değil mi? İsmail Terzi dizel kadar az olmasa da ona az yakıyor demişti. Ben bu 90 hp motoru sevmiyorum

bülent 04.08.2014 19:25

90 beygir biraz düşük değilmi rampada falan cekisi nasıl acaba bi bilgi veren olursa sevinirim almayı düşünüyorum ama beygirgücü biraz az gibi geldi.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
KARŞILAŞTIRMALAR
BİZİ TAKİP EDİN