2014 Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 192 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4122 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.6 lt
  • Genişlik 1178 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Yükseklik 1566 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1180 kg
  • Maksimum Tork 190 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9924 07.03.2016 01:47

Arabam 2013 model 1.2 Icon EDC. O zaman 60bine aldığım aracım şimdi 75bin Tam zamanında aldığımı düşünüyorum ve herkesin dediği gibi fiyatı donanım ve motor tepkilerine göre gayet iyi ancak 7.5 litre yakan aracım bakıma gidip 9.0 litre geldi ve şu an 8.9 litre şehir içi bu sorunuda anlayamadım. Fakat kimse plaka sorunundan bahsetmemiş. Plakalığı 3 kere kırdım çünkü Clioda olduğu gibi çok yere yakın yapmışlar ve bu insanı gıcık ediyor.

hiko 14.05.2015 22:29

Her arabanın artısı ve eksisi var, önemli olan sizin ihtiyacınız ve bütçenizdir. Bu araç için fiyat-teknoloji-marka değeri gibi kriterlerini bir araya getirdiğinizde piyasada benzerini bulamazsınız. Görsel olarak iyidir kötüdür kişinin beğenisine kalmış bir durumdur. Satın alan herkesin hayrını görmesi dileğiyle...

onur ergünal 08.05.2015 12:36

aracı alalı yedi ay kadar oldu (Edc 120) kullanımı gerçekten keyif verici aracın yüksekliğinin avantajlarını fark ettim yoldaki detayları daha iyi yakalıyorsunuz bozuk zeminleri rahatlıksa aşsada sert süspansiyonlar içeriye sarsıntı veriyor ama aracın altını bir yere vurabilmeniz neredeyse mümkün değil yakıt ekonomisine gelince = aracım yol yaptıkça fabrika verilerine yaklaşmaya başladı şu an 4700 lerde 5000-6000 ne ulaşında dahada düşecektir.ulaşabildiğim en yüksek hız ise 174 kmh oldu hiç zorlanmadan çıktı dahada çıkabilirdi ama yol yoğunlaşınca yapamadım.sonuçta arabanın eksileri sert plastik malzeme kullanımı ve sert süspansiyonlar...

ASDER 12.04.2015 17:33

Aracı bir yıldır kullanıyorum.Performans ve özellik olarak çok tatmin edici.Ancak fabrika verilerine ulaşamadım oda normaldir kanaatindeyim çünkü bu veriler sürtünmesiz ortam ve düz yol motor verileri...

hakim 20.12.2014 09:18

Şuanki durumda benzinli almak daha mantıklı hem otomatik bir araç her türlü satarsın ama dizel düz biraz yavaş gidebilir.dizel aracın 6 litre yaksa benzinde 7 litre yakıcak ben otomatik benzini seçerdim dizelin her seyi problem sesi bakımı agırlıgı yakıt kirliligi parca maliyeti kaskosu vergisi ve benzin ile dizel bayi fiyat farkı benzin edc al kafan rahat olsun 120 beygir güzelce gez.

İbrahim 19.12.2014 16:54

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC almak istiyorum. ancak bu araç ve manuel dizeli arasında kararsız kaldım. Yıllık en fazla 10000 km yol yapıyorum. 5000 km şehir içi 3000 km de şehirler arası yolda oluyor genellikle. şu an ford fusion kullandığım için yüksek bir araç tercih etmek istiyorum. yorumlarınız benim için çok değerli. bana yardımcı olursanız sevinirim

ahmet 14.12.2014 22:49

Ayvalıkta bir arkadaşım aldı sık sık görüşürüz Araba nın yağ yakmasını önleyemediler Sıfır araba nasıl yağ yakar?.

ALPER ÜNER 29.12.2015 17:52

Merhaba Ben Alper ÜNER Cep: 0.532 230 89 48 Yağ yakma probleminden ötürü Renault firmasına dava açtım ve Fransa Renault'a da yazı yazdım. İnternette bir çok aynı sorunu yaşayan kişiye ulaştım. Beni arayabilirseniz Dava süreci hakkında ve Ayvalık'taki arkadaşınızın neler yapabileceği konusunda görüşmek isterim. İyi akşamlar.

AYDIN 21.10.2014 09:52

Yakıt düşmez, birde vites 1 den 2 ye atarken ses çıkartmaya başlar,servise gidersiniz birşey yok derler :)

Orhan 20.10.2014 21:17

yakıt düşmüyor 8-9 litre yakıyor.herşey güzelde arkasını beğenmiyorum bi türlü

onur ergünal 13.08.2014 16:30

aracı bayisinde eşim ile birlikte inceledik 1.2 edc 120 çok beğendik albenisine diyecek yok oldukça şirin gözüküyor yakıt verileri fabrikasının verdiği gibiyse 6 ileri otomatik için mükemmel bir veri sayılabilir hadi bir puanda üzerine biz koyalım yinede iyi görünüyor. yorumlarda şehir içi 8-9 litre gibi değerler var tahmin ediyorumki İstanbul trafiğinde elde edilmiş olan veriler olabilir o kadar dur ve kalkışa yakıtmı dayanır.Fransa da yaşayan bir gurbetçimizden aldığım bilgilere göre bu arabanın orada çok tutulduğunu ve halkın büyük bir bölümünün renault ürünlerini tercih ettiğini öğrendim gerekçe ise motorlarının dayanıklı ve sorunsuz olmasıymış(özellikle yeni nesil ) sonuşta almaya karar verdik allah utandırmasın......

kralumut 03.08.2014 21:58

Küçük Hacim ve Büyük Güç = Ekonomik ve Hızlı... Ve de çevreci vergi de düşük. Altı yüksek bunu da ekleyeyim. Yalnız kapı eşikleri geniş, "eşik bandı" almayı unutmayın. Böylece binerken ayakkabı altına takılan taşlar eşikleri çizmez. 4 parçası toplam 40 lira civarı... Herkese mutlu sürüşler...

reis 02.08.2014 11:08

Küçük suv tarzı araç arayanlar için bu özellikte, otomatik, bu yakıt tüketimine sahip, bu performansta, bu fiyata yakin veya biraz fazla olan araç önerisi olan var mi?

YASİR EMİR 25.07.2014 16:17

ne yazık ki fiyatlar düşmek bilmiyor,
Özcan > kardeşim güzel yorum yapmış. motor, şıklık iyi fakat kaporta kısmı düşündürüyor. illaki kaporta için bu araca para vermemek sizce doğrumudur. biz türkler yakıt için ve performans için bakıp begenırız oyle degıl mı?

Reis 12.07.2014 20:11

Performansı yeterli bir araba. Kapısı ağır, yüksek, içi piyano siyahı kaplamalı, albenili bir araba. Kullandım, hızlanması filan çok iyi. Araba sollarken de güven veriyor, vitesi hızlanmada motorla uyumlu.

özcan 06.07.2014 09:22

yorumlara bakıyorum çoğu olumlu olarak yazılanlara katılmak mümkün değil anacak captur aracın iç kısmı plastik olanlar hiç iyı değil daha kaliteli malzemeden yapılabilir .ben aracı eşim için aldım ancak kendi dahil memnun değil firmasınada iletımde bulunduk araç ilk bakıldığında mütiş bir albenisi var ancak kullandıkça farklılıkları görünüyor .kaporta çok ince en küçük darbe ve cisim çarpmasında tavan dahil göçük oluşuyor.kapı ve cam fitil kısımları kısa zamanda deforme olma olasılıgı fazla koltuk dayama koluna gelince ekstra para verilerek taktırılacak bir şey değil çünki kol dayama olarak kullanılamıyır koltuk yükselince kol aşagıda kalıyır ve boyu kısa bu nedenle kullanışsız. aracın motor ve şanzumanına dıyecek lafım yok .ancak araçta suv modelde olsa biraz suspansiyonu yetersız. aracım 2013 model ıcon edc 2014 trafik çıkışlı 2000km 'de.

rauchen 29.05.2014 13:07

arkadaşlar ralli yarışlarına katılmıycaz ailemizle sağlıklı keyifli seyahatler yapıcaz bu kadar para dediğiniz şey kişinin zevkine göre değişiyor sizin tercihiniz zevkiniz de bize uymuyor biz bunu tercih ettik ve pişman olmadık, 750 km.lik seyahatimiz boyunca klima bizi hiç rahatsız etmedi yol tutuşu gayet iyi, 150 km kadar çıktık otobanda sarsılmadı, içeri ses elbet gelecek sessiz araç mı arıyacagız şimdi 0.39 kr gayet iyi bir rakam açılış için peugeot kullanıcısı olarak sevdim captur.u idare eder :)) )) eleştiri anlamında yağmurda sensörler biraz geç devreye girdi elle müdahale etme gereği hissettim öyle gibi geldi hızımızı azaltmanız gerekti, park sensörlerindeki ses düzeyi çok düşük anlamakta zorlanıyorum, telefon geldiğinde keza yine öyle çok bağırmam gerekti karşıya sesim az gittiği söylendi belki ayarlarla ilgilidir deyip teselli edeyim kendimi araçları birde cinsiyetlere ayırmasak bayan arabası erkek arabası diye yaş ilerleyince rahat araba arıyor insan yormayacak kolay kullanacak sevgili genç arkadaşlar siz gençsiniz şimdlilik...

Kerem 28.05.2014 14:43

Bu arabaya sahibim ve Istanbul (%50si trafikte geciyor) icin sehir ici ortalamam 7,4. Eger asiri sportif kullanmayan, 2-3 ondeki araba fren yaptiginda ayaginizi gazdan ceken, kirmizi isiga yaklasirken gereksiz yere gaza basmaktan kacininan vb. biriyseniz cok rahat bu degere ulasabilirsiniz. Ayrica ECO modunu da kullanmiyorum.

faruk ozan 28.05.2014 02:52

1.2 edc icon sahibi biri olarak bu dolulukta bu performansta alacagınız baska arac yok bıkac eksıgı olabılır ama gıdıp 20-30 bın fazla verebıleceksenız ona sozum yok sıfırına yetmıyorsa paranız ıkıncı elını alın bının performans konusunda 2.0 dizel araclardan alamıyacagınız verımı alacagınızı garantı edıyorum klımada rampada tam dolu basın banamısın demıyor test surusune cıkın vıtes gecıslerını hıssedersenız ıcınızden bana kufredebılırsınız :) elektrıklı arac gıbı vıtes gecme hıssıyatı yok turbonun verıdıgı ses cok hos motor guclu basmadıgınız surece motorsıklet gıbı yakıyor hırcın kullanımlarda yakıyor ve cok dıkkat cekıyo :)

yasir emir 27.05.2014 11:55

arkadaşlar.
2 hafta önce reno mayis gittim. Test sürüşü yaptım bu kadar mi güzel olur yahu! Performans donanım şıklık ... Lakin çok pahalı geldi.
Fiyatlar düşmesini bekleyeceğim.

Kralumut 24.05.2014 13:16

Arkadaşlar, piyasada daha güçlü 1.2 motor yok. Ww dahil. Güç yönünden kuşkunuz olmasın.

Candan 23.05.2014 09:51

2000 devirde 190 tork, kulağa çok hoş geliyor...

ibrahim 29.04.2014 10:05

Sayın yabancı, ben olsam bu kadar parayı bu araca hayatta vermezdim. bu paraya çok daha güzel araçlar var. Mesela asx ve subaru xv alınabilir. Gerçekten sağlam araçlara binmek istiyorsanız bunlar daha mantıklı. Ama karar sizin tabi..

Yabancı 29.04.2014 00:31

Bugün Captur'la test sürüşüne çıktım. Avatajlar: etkileyici dış görünüşü var, araba oldukça geniş ve rahat (Clio'dan çok farklı), sessiz çalışıyor, hızlanma iyi, göstergeler okunaklı, cep/kutu/çekmece bol miktarda, çıkartılabilen ve yıkanabilen koltuk kılıfları var. Dezavantajlar: ufak çukurlarda iyice sarsılıyor, içerideki plastikler basit, direksyon fazla hafif (bazıları için bu bir avantaj sayılabilir). Kol dayama, opsiyon olarak ucuza alınabilir. Yani, avantajlar daha fazladır. Bu arabayı alacağım.

HasanAli 31.03.2014 16:53

Henüz 2000 km. de benzinli olmasına rağmen 7 lt. ortalaması var. Daha agresif kullanınca 7.5 gibi. bu rakamlar yazın ve kilometre 5000 den sonra daha düşecektir.Bence bu segment araçlarda en az yakan araç bu. Sportage satıp aldım ve 9 lt. den 7 lt. ye düşürdüm yakıtımı.Bence çok iyi.

Salih 24.03.2014 08:47

Bu yalkıt fabrika verilerine inanmayın ben küçük şehirde oturuyorum yani bir istanbul trafiği değil ama şehir içi 8,5 Lt ye inmek için peygamber sabrı gerekiyor.. Şuan benim sırf şehir içi ortalamam 8,9 Lt !! Şehir dışı da 6-6,5 Lt arası değişiyor.

umutcan 06.02.2014 16:55

2013 yılında Captur, yılın 2. yarısında lanse edilmesine ve tüm versiyonlar pazara sunulmamış olmasına rağmen ilk kez girdiği segmentte 2. sırada yer aldı.

Antalyalı 24.01.2014 17:57

Renault Captur 1.2 Turbo Icon EDC aldım. Henüz şehir dışına çıkamadım. Şehir içi 150 Km tamamladım. 30 Kilometrede 2 Litre yakıyor. Şehir içi şu anki Benzin fiyatları ile yaklaşık 32 kuruş ediyor. Uzun yolda azalır bu değerler. Memnunum...

zeze 25.12.2013 20:09

sayın cemo arabayı kaça aldınız acaba?

cemo 25.12.2013 06:31

1.2 icon otm.aracı bugün test ettim. pejo 2008 düşünüyordum.ama bu arabayı almaya karar verdim. eksikleri yok değil daha iyi olabilirdi.ama herşeyi bir arada bulmakda pek mümkün değil.

Sefer 19.12.2013 00:10

Renaultun sahibi olsaydım tüm tasarım ekibini işten derhal atardım, motorları 1.6 dizel haricinde hemen değiştirirdim, entertainment sistemini LG logosuyla arabalara takan adamıda görmemeye çalışırdım, kendime hakim olamayabilirim çünkü

Tekin Yeşilyurt 18.09.2013 13:17

Ben aracı liste fiyatı 52000 de iken almıştım. Ve ozaman yani Haziran ayında almak için çok çaba sarfettim istediğim rengi bulmak için aramadığım bayi kalmadı ve sonunda bir bayide buldum ve hemen aldım bana 53.500 e geldi en full şekli ile.
Araçtan gerçekten çok memnunum benim için tam bir aile arabası ve aynı zamanda tam bir genç arabası..yakıt olarak şehir içi şehir dışı fark etmiyor 330 krş yakıyor. Motor performansı bence çok iyi klima açık 5 kişi arabada banamısın demiyor. Ve en güzel olanıda vites geçişlerini anlamıyorsun sanki elektrikli araba..
Şuan fiyatı listesinde 56500 olmuş manuel dizel modelinide sollamış..
Ama dolar artışı ama arabanın tutulmuş olması artık artışın sebebi ne bilmiyorum.
Ama benim tahminim cliodan sonra bu captur modeli ile reno şatışları yine tavan yapacak..

fatıh k. 01.09.2013 13:24

capturu ınceledım ve test surusu yaptım.ve memmun kaldım. 1.2 edc ıcon sıparısı verdım ılk aracım. alma nedenlerım 1.2 alarak vergısının dusuk olması ve 1.2 motora gore performansı ıyı olması.yerden yuksek olması ve aıle arabası olması spor gozukmesı. evet ıcı daha ıyı olabılırdı ama verdıgımız para bellı. dıger suv tıpı araclarıda ınceledım cogunda benzınlı otamatık vıteslerde yakıt tuketımı cok fazla arkadasım Qashgaı aldı 8 lıtre sehır ıcı olmasına ragmen 11 ltre yaktıgını soyluyor servıs 10 bın km den sonra duzelcegını soyluyor. parana gore konfor ve guvenlık var. ayrıca cok seyahet eden bırı olmadıgım ıcın benzınlı arac daha avantajlı. dızel otamatık araclar cok pahallı enaz 8000 den baslıyo fark 30000 tl ye kadar cıkıyo. zaten bu fıyat farklarıyla aradakı yakıt farkını kapatamazsınız.zaten dızel benzın fıyatı nerdeyse aynı oldu. ayrıca dızel araclar servıs bakımından daha pahallı.dıger bır konu bır opel volsvagen sahıbıne renaultu anlatsanda anlatamassın hersey butceyle alakalı..bence renault captur 1.2 edc bu fıyata alınacak bır araba bunları dusunerek bu aracı almaya karar verdım. verdıgın paranın karsılıgını renault captur karsılıyo..

Sinan 29.08.2013 18:11

Salih bey Peugeot 2008'de iç mekan dikme kaliteli malzeme

Salih 27.08.2013 11:06

ABS ile ilgili teknik detay vermemek için fren mesafesinden dem vurmuştum. Yoksa dediğiniz doğrudur ABS fren mesafesini kısaltmaz ama aynı mesafede tekerleri kitlemeyerek daha kontrollü durmanızı sağlar ki bu da hayatidir bazı araçlarda olmaması ise büyük eksikliktir bunu belirtmek istemiştim.

Kampana olayına gelince Captur çoğu C Segment araçtan daha performasnlıdır (1.2 Benzinli motor 120 beygir, 190 tork üretiyor ve 0-100km'ye sadece 10.9 sn de çıkıyor!) ve yaklaşık onlarla aynı cüssededir gel gelelim tüm C Segment araçların arka fren disk iken Captur'da kampana!! Bu bir kere ticari kaygının daniskasıdır kimse bahane üretmesin yada kendini teselli ettiği argümanları burda geçerliymiş gibi sunmasın!

Ben de Captur sahibiyim aracı 2,5 aydır kullanıyorum (3500 km oldu) ben de sürüş keyfi,motor performansı,yakıt konularında memnunum ama arka frenlerin kampana olması ve araç içinde kalitesiz sert plastik kullanılmasından yada örneğin ön kol dayama gibi basit bir aksesuarın dahi full modelinde olmamasından rahatsızım ve bu aracı almak isteyenlerin bunları bilmesi karar verirken önemlidir diye düşünüyorum zira şu aralar Captur'a alternatif Peugeot 2008 piyasaya sürüldü ve bu eksiklikler 2008 de mevcut değil.İlk izlenimim bu yönde.

said 25.08.2013 06:49

aracı kullanan herkes gibi Araçtan çok memnunum, sürerken keyif alıyorum ve aracımı çok seviyorum. aracı kullanmayanlar ise herzamanki gibi bilmeden kötülüyor. önemli olan araç kullanıcısının yorumudur .

utku 23.08.2013 20:34

araç uzun yolda 24-28 kuruş arası yakıyor hız sabitleyici ile klima 18 derece ve fan 3 te iken ayrıca navigasyon ve radyo açık ve geceleyin bence yeterli

hakan 22.08.2013 23:07

Burak arkadaşımıza katılıyorum.Eğer siz 90 lık yolda 130-140 yaparsanız ya da hatalı sollama yaptınız. Kurallara uymadınız.Arka teker disk değil çift disk olsa işe yaramaz.Trafik kazalarında araçtan dolayı oluşan kaza oranı yüzde 5. Yani araç disk fren, hava yastığı azdı bilmem neydi ...Sen altında son model bütün donanımları tam bir araçla 120 km hızla kaza yap bakalım parçanı bulabiliyorlar mı.Euro NCap testleri 55, 64 km hızla yapılıyor ve bu testi geçenlere 5 yıldız veriliyor gerisini siz düşünün..

kimal 22.08.2013 17:48

Arkada disk kullanmak yüksek motor gücüne sahip sportif araçlar ve büyük motorlu büyük gövdeli ağır kasalı araçlar haricinde gereksiz maliyettir ve servis maliyetlerini de artırır. Ne yapacaksınız ki bu araçla, yarışamı çıkacaksınız, 190 km hıza çıkıp fren testimi deneyeceksiniz.

Mustafa 22.08.2013 14:58

Sayın Salih bey şunları belirtmek isterim ki;
1) Bu arabaya kampana kaonulması bir güvenlik zafiyeti değildir. Fren esnasında yük öne bindiği için arkalarda bu sınıf arabalar için disk frene gerek yoktur. hatta çoğu araçta arka teker ön teker ile eşit frenleme yapsın diye basınç düşürücüler vardır. Tamam kampana eski bir teknoloji olabilir ama günlük kullanımda ki araçlar için gayet yeterli bir sistemdir. Ama şundan herkes emin olabilirki renault bu araca kampana koymasının nedeni kârını yüksek tutmak içindir. Sonuçta günümüzde vahşi kapitalizm işliyor.

2) Bir araçta ABS olmaması fren mesafesini %50 kesinlikle uzatmaz. aksine abs siz araç zemin iyi ise daha erken durur. Ancak teker kitlendiği için arabayı kontrol edemezsiniz istediğiniz yöne yönlendiremezsiniz Ayrıca kayma yapar. ABS nin amacı sert fren esnasında arabayı güvenli bir şekilde yönlendirebilmektir. ABS olmayan bir araç 100km hız ile sert fren yapınca 40 metrede durabiliyorsa aynı aracın abs lisi 42-43 metrede durur. Ama daha güvenli bir şekilde durur.

Son olarak şunu demek istiyorum, yıl olmuş 2013 bazı firmalar hala abs siz araç piyasaya sürüyor ayıpta bişe yani. Nedir ki bunun maliyeti.

Salih 22.08.2013 09:59

Sayın "burak" ... piyasadki her araç optimum güvenlik - donanım vs düzeyinde mi piyasaya sürülüyor? 43.000 TL verip sadece 2 hava yastığı olan 2013 model ford fiesta alabilirsiniz bu piyasada! Ford Mühendisleri(!) yandan çarpışmlarda ön hava yastığının hiçbir işe yaramayacağını akıl edemiyorlar mı?!! Yada Dacia mühendisleri ABS olmayınca fren mesafesinin en az %50 artığını düşünemiyolar mı? Neden piyasadaki Dustur'ların birçoğunun ABS fren sistemi dahi bulunmamakta? Yoksa bu bir kısıntı mı? Şark kurnazlığı mı? Ee tabi burası kapitalist, özgür dünya.. Tabiki standart donanımlar markadan markaya, modelden modele çeşitlilik göstermesi doğaldır ama Captur'a 55.000TL verecekseniz bu eksiklik çok ama çok sırıtır..

burak 21.08.2013 22:48

ya arkadaş arka fren kampana olsa ne olmasa ne.. siz düşünüyosunuz da onu üreten adam düşünemiyor mu? bünyelerinde kaç tane mühendis çalışıyor kaç tane testten geçiyor araçlar. eğer güvenlik ile ilgili bir sorun meydana getirecek olsaydı bu şekilde piyasaya sürülmezdi. hesabını kitabını yapmışlardır elbette.. zaten aracı durdurmada büyük oranda ön frenler iş yapar.. arkalar sadece dengeleme amaçlıdır. ayrıca kampana frenler daha uzun ömürlü olduğu için zırt pırt balata değiştirmek zorunda kalmazsınız ve servis masrafı da az olur..

Salih 16.08.2013 09:22

Ben de bayram tatilinde 1500 km yol yaptım ortalama yakıt değerim 5.9/100Km oldu yolculuğum izmir-ankara ve ankara-antalya arası idi. Ortalama km başına 27-28 kuruş yaktı araç bu da beni tatmin etti.Tatil dönüşü aracım 3000Km yi geçti. Yolculuk boyunca klima hep açıktı ve arabanın arka koltuklarını yatırıp eşya yüklü ve bagaj da tam dolu bir şekilde 2 kişi yolculuk ettik ona rağmen yakıt tüketimi bu seviyede olması dikkate değer ve yol boyunca 110-120km hızla gittim. Bayır vs dinlemeksizin çekişi hiç azalmadı. Biraz da eleştirmek gerekirse aracın iç plastik kalitesi daha iyi olabilirdi ve keşke 50.000 TL seviyesindeki bir aracın arka frenleri tambur(kampana) değil de hava kanallı disk olsaymış...Bu araçta yapılmış saçma sapan bir kısıntı..Tamam Captur B-SUV segmentte ama diğer küçük B segmenti hatchbacklere göre 150-200 kg daha ağır(Yaklaşık 1200 kg) ve ve performasnlı bir bir araçtan bahsediyoruz o açıdan arka frenlerin de ön frenler gibi hava kanallı disk olması gerekirdi bence..

yolgezer 15.08.2013 16:35

tatil firsati sayesinde araci uzun yolda deneme firsatim oldu ve hatta biraz da zorladim acikcasi. performans konusunda kuskusuz cok memnun kaldim, hicbirsekilde, yuksek yada dusuk hizda, duz yada rampali yollarda arac yuklu yada yuksuz hic sorun yasamadim. benim tek sorum suan yakit degerleri. hesaplamalarima gore 130 ve ustu ortalamada 35 krs, 120 altinda 30krsa yakin yakiyor olmasi. ve sanki yuksek geldi eger yanlishesaplamalar yapmadiysam. bu yolculuk oncesi istanbul sehiricinde bu degerler 50krsa kadar cikiyordu. arabanin yakit ortalamasi 8lt/100km demesine ragmen biraz altinda yaktigini farkettim. ve birde henuz 3bin km yi tmmladim bu seyahatte ve suan sehiricinde bir dusme egiliminde. umarim fabrika degerlerine yaklasir da memnuniyetim yakit konusunda da artar. bu sekilde uzun yola cikanlar da kendi hesaplamalarini paylasirsa sevinirim.

göktuğ 15.08.2013 01:52

capturun malzeme kalitesi tam bir fiyasko, çok kötü içi çok dar motor performansız rakipleri mokka,yeti,jukeden çok aşağıda kalmış bu sınıfta opel mokka benim ilgimi daha çok çekti biraz fiyatı yüksek .yoksa malzemesi hem daha kaliteli ,içi daha geniş 1.4 turbo 4x4 olanı çok performanslı, donanımı capturden çok fazla ayrıca tipide çok hoş olmuş...

ali ekber 10.08.2013 19:47

arkadaşlar 2007 den buyana 1995 model rover 820 otomatik kullanıyorum 2000 motor benzinli lpg taktırdım çok yakıyor yeni bir araç almak istiyorum iki araçla ilgileniyorum reno kaptur ikon modeli ve reno clio 4 sport ikon modeli yakıt ve konfor bakımından beni bilgilendirirmisiniz teşekkürler

said 07.08.2013 00:18

4 kişi gayet rahat ve konforlu sürüşü var, performanta değişiklik yok sadece fren mesafesi biraz uzuyor.

Burak 02.08.2013 11:21

1.2 motor nasıl aynısı clio da var kuvvetlimi 4 kişi klima açık ken uzun yola çıkan oldumu ?

erdem 26.07.2013 16:45

@yolgezer

beyaz olan yer geri viteste yanan far.

yolgezer 25.07.2013 14:10

birsey dikkatinizi cektimi araba da? dun farkettim, arkadan bakarken tampondaki sislerde (ne deniyor tam bilmiyorum) soldakinde kirmizi-kirmizi, sagdaki ise kirmizi-beyaz renk var. bunun ozel bir sebebi var mi?

yolgezer 22.07.2013 12:43

tek koltuk kilifi geliyor, uzerindekiler sadece :( .

Mustafa 22.07.2013 08:57

Arkadaslar, araci bir aydir kullaniyoruz. 1.2turbo edc, zamlardan etkilenmeden aldim. B sinifi kucuk Suv, genislik beklemeyin genel itibariyle otomatik olusu guzel ama yakit sehir ici fazla, yuk yada yolcu varsa 9 lt.altina inmiyor. Sehir disi 7 lt lerde seyrediyor.

said 21.07.2013 00:42

Aracı Alan arkadaşlar, araçla birlikte yedek koltuk kılıfı aldınızmı , yoksa sadece tek birtane üstündeki kılıflamı geliyor.

Mustafa 19.07.2013 09:10

1.2 turbo, icon sahibiyim. Onceki yorumlarda arkadaslar olumlu olumsuz taraflarinini yazmislar, kullanimi kolay sakin kullnilmzsa sehir ici 8 lt ile 9 lt. ortalam var, sehir disi 6. lt. altina inmiyor. B sinifi kucuk Suv. fiyati son zamlardan sonra pahali.

kralumut 19.07.2013 02:12

Edc ve motor uyumu iyi. Seri bir araba. Vites geçişleri sarsıntısız. Albenisi var. Altı yüksek. İç malzeme kaliteli.bagaj yeterli. Tam donanımlısını almakta fayda var. Koltukları rahat. Yokuş kalkış desteği frene bastıktan sonra yokuşlarda arabayı 2-3 saniye olduğu yerde tutuyor. Her frene bastıkça bunu tekrarlayabilirsiniz.

sedat 18.07.2013 17:33

bu aracı alanlar yorum yaparsa sevinirim. olumlu yada olumsuz yorumlarla fikir sahibi olabiliriz.yeni bir araç bu. lütfen aracı denemeden kötüleyenler boşuna yazmasın.

asli 07.07.2013 21:35

cam tavan olsaydı alacaktım. acaba cam tavanlısı gelecek mi. bilgisi olan var mı

Murat 04.07.2013 22:38

İcon 1.2 Turbo Edc.yi alalı 10 gün oldu, sakin kullanan, depar atmayan bir sürücüyüm. Donanım seviyesi yeterli, bazı opsiyonları mesela küllük 200tl. almadım, kolçak maalesef yok, arka frenler nedendir anlamadım Kampana. 50bin üzeri verilen araçta bunların neden opsiyon olduğunu anlamasamda aracımdan memnunum. Yakıt seviyesi şehir içi 8lt. altına inmedi bu üzücü.

edc ci 28.06.2013 16:10

bu arabaya lpg takılır mı acaba

tuncay 24.06.2013 20:04

Arkadaşlar Bugün izmir de bir bayi de arabayı inceleme fırsatı buldum, incelediğim model Icon 1.2 Turbo EDC 120bg olan modeli, öncelikle araç rengi olarak showroom da alt kısmı siyah üst kısmı beyaz olan model vardı ona bakabildim, aracın ön paneli gercekten etkileyici,arabanın içine oturduğunuzda deri kılıflı direksyon şahane ve direksyonun üzerindeki tuşların olduğu kısım parlaklığı harika,dokunmatık ekranı cok guzel yerlestırmısler, ses sistemi tuşlarıyla birlikte harika görünüyor.
benim inceliedğim araçta 17 inch michelin lastik vardı jantla birlikte çok şahane görünyordu.
arka tarafa geçtigimde tabiki bir captiva genişliği olmasa da bir dahihatsu suv darlığıda yok normal bir genişliğe sahip araç.

Bagaj normal büyüklükte ne geniş ne de dar ama arka koltukları öne cekerek genisşletme imkanınız var ayrıca bagaj kısmının tabanını kaldırarak ayrıca bagajı genişletebiliyorsunuz bu özelliğide baya kullanışlı.

Bu model için 53.039 tl fiyat verdiler,bir ay sonra teslim edebilirlermiş ve ayrıca son dönemde kurlarda yaşanan artıştan dolayı da fiyatlar ve banka kredi faizi yükselebilirmiş.
Ben 20.000 nakit geri kalanını kredi ile düşünüyorum. oda 36 ay vadesi ile aylık 980 lira ödeme çıkarıldı.
Açıkcası SUV tarzı bir araç düşünülürse
artıları:
-Otomatik vites olması
-1.2 motor ile düşük yakıt maliyeti
-Düşük vergi
-Genç arabası görünümü ayrıca aile arabası özellikleri
-panelde yer alan orjinal dokunmatik bilgi ekranı, çok modern görünüşlü panel

fatih ç 23.06.2013 13:12

kesinlikle fiyat- performans da ilk sıralara oturur. bu fiyat aralığında çift kavrama otomatik suv bulamazsınız. dayanıklılığa gelince 1-2 yıl içersinde kullanıcılardan öğreniriz.

ali 22.06.2013 23:32

B sınıfı yani ufak aile arabası olduğundan mıdır nedir, kilon 100 - 110 arası ise, arka koltuğa 3 kişi binemezsin. Galeriye bakmaya gittiğimde pek renk seçeneği de yoktu. Bagaj bana bir suv için biraz dar geldi. Ayrıca suv mu minivan mı yoksa hecbek mi pek anlayamadım.

said 22.06.2013 18:18

Araç almak isteyenler için Tavsiyem aracı test etmeleri, bende çok kararsızdım ama test sürüşü yaptıktan sonra işte bu arabayı ben almalıyım dedim ve sipariş verdim. clio'nun yükseği diyenler var.bende eski clio lardan nefret ederdim ama son modelleri görünce tüm fikrim değişti.içi hep plastik diyenler var. araç tasarımcısı özellikle çocuklu aileler için temizlenmesi kolay olsun diye iç kısımda fazla plastik kullandıklarını söylüyor. koltukların fermuarlı olması demek ekstradan takılan araç kılıflarına hiçbir zaman ihtiyacınız olmayacak .kirlendikçe yıkanacak demektir.1.2 motor 120 beygir çok iyi .vergisi düşük performans yüksek. yokuş kalkış desteği var , frenden ayağınızı çektikten 3 sn sonra araç geri gidiyor buda dur kalk yaparken yokuşta geri gitmeyi önlüyor. araç çok atik. trafikte sıkışınca gaza basıp aracı kurtarabiliyorsun. ön renault amblemini eleştirenlerin aksine araca çok güzel ağır bir hava vermiş.eksileri var ama Renault bu ufak eksikleri tamamlamak için aksesuar bölümünde tamamlama imkanı sunmuş.örnek :keşke egzoz borusu boru gibi değilde egzoz gibi olsa , işte bu özelliği aksesuar olarak eklemiş. Ben aracı aldım 1 hafta sonra gelecek , inşallah ozaman daha ayrıntılı yorum yaparım.darısı sizlerin başına ...

k.t. 09.06.2013 23:43

yeni nesil otomatik araba isteyen orta sınıf insanların iki seçeneği var. ya fazla para ödeyip vw dsc alacaklar yada daha az para ödeyip reno edc alacaklar. bunun yanında ülkemiz şartlarını düşünürsek vargisi az olması vede az yakması sebebi ile küçük motorlar tercih edilmek zorunda. bunları duşününce bence 1.2 edc captur ideal gözüküyor. zaten üst düzey güvenlik önlemleri de var. ama masrafların hesabını yapmayan birisi için 2.0 motor otomatik SUV almak daha mantıklı...

Hyundai sahibi 31.05.2013 14:18

Yeni clionun hormonlusu gibi bisey. Bu fiyata sunrooflu i 30 elit alinir kalitesi bunlardan cok cok ustun ve donanimda fazla.

fatih 28.05.2013 13:20

araci uzun uzun test etme sansim oldu arac fena degil ama sehir ici kullanamasi cok zevkli edc sanziman vites gecisleri sarsintisiz degildi i30 otm de kullandim daha sarsintisizdi.ayrica liste fiyatindan daha yuksek fiyatlari.yakit konusuna gelirsek konyanin duzlugunde 115 km hiza sabitleyip yol bilgisqyarini sifirladim ort tuketim 7.6 idi saygilar

CK 26.05.2013 10:37

aracı inceleme şansım oldu ancak kullanmadım donanım olarak yeterli seviyede ve aracın yüksekliği ve arka koltuk mesafesi yeterli arka koltukları öne gelip bagajın genişlemesi güzel, 2 çocuklu aile iyi yeterli seviyede aracın eleştireceğim tek tarafının satış danışmanı da kabul etti arka tekerleklerin disk değil kampana olması 50,000 seviyesinde araç satıyorsun dört diski esirgiyorsun ticari kaygılar bu seviyede araçlarda bile var. test sürüşü yapıp tekrar görüşlerimi yazarım. otomatik düşünüyorum. eşim için tabi hafta 1 günde ben kullanıcam ve yüzden bütün ihtiyaçlarımızı karşılyacak bir araç olarak doğru tercih diyorum. 1.2 120 bg kullanmak lazım kullanmadan araç almam almayın bir de araç lansman fiyate 50 ancak 47 000 veriyorlar

aksi 22.05.2013 18:47

Clio III e hakaret etmeyin yahu kesinlikle kötü araba değil ha öncekiler 2000-2006 arası yada symbol se kastınız o başka tabi.

forrza 21.05.2013 17:22

Önceki kasa için "kötünün kötüsü" diyen Dudu arkadaş.. Önceki kasa Clio, son nesil Clio gibi ön direklerden içeriye rüzgar almıyor, tazyikli suyu görünce boyasında atma olmuyor. Ayrıca önceki kasa Clio tam bir fiyat-performans aracı. Önceki kasada 32-33K fiyatına sıfır km dizel araç alabilirken yeni kasada bu fiyat 42-43K civarında. Meraklısı için tam bir hayal kırıklığı.

Dudu 20.05.2013 15:55

Clio kötü arabamı, Clio iyi araba mı?
Son nesil clio'ya geçene kadar iyi 'yi geçtik kötü nün de kötüsü idi.
En son çıkan yeni clio 'ların kesinlikle eskilerle ilgisi yok.
Küçük araba isteyenler için bi çok yönden iyiler.
Captur 'da yeni nesil clio tabanına inşa edilmiş bir araç.
Tutulacağını ve çok satacağını düşünüyorum.
Özellikle bayanların otomatik versiyona büyük ilgi göstereceğini öngörüyorum.

aydplt 20.05.2013 14:07

renault son yaptıgı çıkışla bir çok firmayı geçti araçlarında güvenlik ön planda vw opel toyota honda bence artık reno kalitesiz devrini kapattı ...alınır

i.tol 20.05.2013 02:53

bu araba 4 mü yoksa 5 kişilik mi? bana arkası aşırı küçük gibi geldi

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
KARŞILAŞTIRMALAR
BİZİ TAKİP EDİN