Renault ve Nissan'dan Yeni Motor

Renault ve Nissan'dan Yeni Motor

Renault&Nissan ittifakı ve Daimler işbirliği ile geliştirilen turbo şarjlı 1330 cc'lik yeni benzinli motor tanıtıldı.

Nissan GT-R modelinde kullanılan emisyon oranını ve sürtünmeyi azaltan silindir teknolojisi temel alınarak geliştirilen yeni motor 115, 140 ve 160 beygirlik güç seçeneklerine sahip olacak.

6 ileri manuel ve 7 ileri çift kavramaya sahip otomatik şanzıman ile kombine edilecek olan yeni motor önce Scenic modelinde servis edildikten sonra sırasıyla grubun tüm modellerinde yer alacak.

Daha önce Renault grubuna ait dizel motor seçeneklerine yer veren Mercedes-Benz ise bu yeni motoru ilk olarak A Serisinde ve bünyesinde yer alan Smart modellerinde kullanacak.

10.12.2017 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1722 22.12.2017 23:09

toyota hybridin yağ karterini Tr'de biz üretiyoruz. 2017de aylık 8-9 bin üretirken 2018'de 20bin adetlere çıkacağız. zarar etse adet artışı 2 katına çıkmaz ;)
motor geleceği ise, hibrid ve elektrikli araçlarda olacak. emisyondan dolayı 2019dan sonra çoğu firma bineklerde dizel üretimini bitirecek. küçük hacim benzinli ve hibride yönelecekler. elektirkli motorlar için bir geçiş dönemi yaşanacak.

Misafir-5987 21.12.2017 20:56

Toyota hibritten zara mı etti??? Tam tersine satılşlarını en çok hibrit ile arttırdı. Avrupa ve Amerikada günden güne artıyor hibrit tercih edenler (hatta bizde bile artış var). Gelecek elektrkli ve hibrittedir, turbo benzinlide değil. Turbo benzinlinin modasının en çok birkaç yıl süreceğini düşünüyorum, çünkü tüketim ve emisyon açısından kaydadeğer bir üstünlüğü yok.

Misafir-7452 21.12.2017 12:41

Elektrik motorlu araçlar, hızla yaygınlaştığı için, sanırım hibrit gerekli ilgiyi göremedi ve yanlış teknolojik seçim yapıldığı için ölecek. Bir makale de okuduğum kadarı ile Toyota firmasının bu yatırımdan çok büyük zararlar ettiği yönünde idi.

Misafir-1300 21.12.2017 12:37

Durum onu gösteriyor ki; Tüm otomotiv üreticileri artık turbo benzinli ve çift kavamalı otomatik teknolojisine yöneldi. Halbuki bu teknoloji ilk 2006 yılında servis edilmişti.

Misafir-7146 21.12.2017 10:35

Türkiye'de önemli olan vergi, bu yüzden tercih edilirliği düşük olur. 1600 cc vergisi ödersem 1600 cc ye binerim.

Misafir-5589 19.12.2017 21:39

Türkiyede emisyona göre vergi alınmadığı sürece hibrit araçların avrupadaki gibi yayılması mümkün olmaz kanaatindeyim. Hibrit araçlar ancak 1,2 benzinli motorla turkiye piyasası için özel üretim yapmaları kaydıyla başarılı olabilir.

Misafir-1885 16.12.2017 19:39

bana öyle geliyor ki yakın zamanda lpg dönüşümü gibi benzinli motorlara hibrit yada elektrik dönüşümü yapılacak gibi duruyor, dizel motorların yasaklanması bunu gösteriyor.

Misafir-6791 10.12.2017 16:23

Türkiye deki vergi sistemi düşünülmemiş anlaşılan :)

Misafir-698 10.12.2017 16:22

Renault artık dizel motor üretmeyecek ( 2019 dan sonra)

Misafir-3289 10.12.2017 12:16

Benzinli motorlar üzerine yoğunlaşıldığına göre,artık dizel motorlara önem verilmiyor belliki.
Zaten paris başta olmak üzere diğer birkaç şehirede dizel motorların girişini yasakladı fransa. bu diğer şehirlerede sirayet edecektir.
umarım benzinli motorları elektirikli motorlarla harmanlayıp yeni HYBRID araçlar üretir renault grubu.
Dileğimiz HYBRID modellerin çeşitliliğinin hızla artması tabiki.

Misafir-6610 10.12.2017 11:56

Çok güzel bir motor, tebrikler Renault-Nissan.