Renault Initiale Paris

Renault Initiale Paris
Renault Frankfurt Motor Show'da yeni konsept arabası Initiale Paris Concept'i vitrine çıkaracaktı. Fakat daha organizasyon başlamadan bu modele ait olduğu öne sürülen bazı fotoğraflar internete düştü bile. Renault daha önce bu modelin bazı çizimlerini yayınlamıştı. Asıl modelse motor show'da sergilenene kadar gizli tutulacaktı ama geçtiğimiz günlerde gerçek fotoğrafları internette yayınlandı. Fotoğrafların şirket içi bir ön gösterimden sızdığı düşünülüyor. Görünüşe göre bu konsept araba Renault Escape'in yeni jenerasyonu olacak. Escape 2003'ten beri değişikliğe uğramadan kalmıştı. Initiale Paris Concept'in, Renault'nun tasarım şefi Laurens van den Acker'in ünlü serisi Circle of Life'taki altıncı eleman olacağı daha önce açıklanmıştı. Circle of Life serisi 2010 yılında Paris Motor Show'da ortaya çıkmış ve Renault DeZir ile başlamıştı. Bunun yanında seride Twin'Run ve R-Space gibi başka konsept modeller de yer alıyordu. Renault'un açıklamasına göre bu konsept şirketin birinci sınıf üretimdeki vizyonunu yansıtıyor. Initiale Paris'in üretimine 2014 yılında başlanması planlanıyor ve daha önceki modellerden daha lüks bir ekipmanla gelmesi düşünülüyor.

10.09.2013 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
AA 05.11.2013 18:27

Arkadaşlar kabul etmek lazım ki Renault çok büyük bir gelişme gösterdi eski zihniyette düşünmeyin. Ama Renault'un bugünkü satış rakamlarına bakarsanız symbol,megane hb ve fluence'in satıldığı görürsünüz.Bir tabir vardır memur arabası o arabalara bu yüzden satılıyor. Zaten o araçları alanlarda OYAK üyeleri . Renault'un premium sınıfı olarak çıkarttığı laguna artık Türkiye'de bile satılmıyor rehabet görmediği için . Renault'un şu anda Türkiye'de olmasının tek sebebi 1 çok özellikli araçların çok ucuz 2 ticari araçları tutuldu .Ayrıca Renault'un motorlarının Ford'tan çok iyi olduğunu söylemişsiniz , iddia ediyorum Ford eğimi fazla bir yokuşta Renault'un boyasını çıkarır

Opelci 02.11.2013 00:36

SALeeH kardeşim birincisi ford alman değildir %100 amerikandır ikincisi opel'in renault'dan daha dandik olduğunu söyleyince ani bir gülme geldi herhalde hayatında opel filan görmemişsin opel hem kompakt hem exclusive sınıfa oynayan bir alman markasıdır renault'un ise satış başarısı b ve c segmentinden öteye gitmez sırf yeni insignia'nın görüntüsüne bakman sanırım orjinalliğin ve kalitenin ne olduğunu sana anlatacaktır.Eğer Opelin yaptığı bir dizel motor görmek istiyorsan bir yeni zafiralara göz at derim 136 bg 320 torkluk bir dizel var orada ve astraya geldiğinde dci'lı renault'ların satışlarını gerçekten görmek isterim.Opel bugüne kadar kompakt sınıf için düzgün bir dizel üretmeyip fiatın multijetini aldı ama bu hatasını 1.6 dizel 136 bg 320 torkluk motoruyla telafi ediyor ve bu şuana kadarki c sınıfına gelen en güçlü dizel motorlardan biri olacak bmw bile 116 bg kullanıyor 1 serisinde.Ayrıca opelin yaptığı en güçlü dizellerden birisini görmek istersen biturbo cdti motora bakmanı tavsiye ederim bmw ile aynı besleme teknolojisini kullanan 195 bg 400 torkluk bir dizel var insignialarda aslında almanyadaki insignialarda bayadır varda Türkiyede yeni satışa sunuldu.Renault'yu fiatla kıyaslarım fordla kıyaslarım ama opelin şu son 4 yılda ortaya çıkardıklarından sonra opelle renault'yu aynı cümle içinde bile kullanmam

enver 01.11.2013 15:03

Renault un motoruna laf eden yok da kaporta cabuk dokulmese iyidir..alman araclari burada fark atiyo fransizlara.adamlar şasiyi de kaportayi da taş gibi yapiyolar.ayrica ford amerikandir ve kullandigi dizel motor GM nin urettigi ve psa nin ortak kullandigi motordur.fransiz imali degil.yani.opel 1.3 cdti diye multijeti kullaniyodu,simdi cikarrttigi yeni dizel motora bir göz atin isterseniz..ben alman fanatigi,fransiz dusmani degilim.bu bir gercek,fransiz araclar bu kadar cabuk dagilmaya devam ettikce daha cok firin ekmek yemeleri lazim..

SALeeH 27.10.2013 08:29

klasik türk alman olcak araba der alır hem alırken bi kazık yer hem servise giderken yer hemde akaryakıtta :)) renault opel ford gibi alman araclarından çok daha orjinal ve kabul gören bi araçtır tasarım yönünden olsun yakıt yönünden olsun motoru demiyorum bile zaten opelin dizel motoru fiatın kullandığı multijettir aslında opel kadar çakama bi araba yoktur :) fordunsa dizel motoru fransız imalidir :) bugun mercedes bile dizel motorunu renaulttan ihrac ediyor gerisini siz düşünün eyv

Vural 26.10.2013 12:08

Komik olan Formula 1 gibi otomotiv teknolojisinin en uç arenasında başarısını kabul ettirmiş Renault'nun hala bazı çevrelerde kabul görmemesi. Ülke insanımın en büyük sorunu bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olması ne yazık.

berk 30.09.2013 19:42

Adamlar geleceğin arabasını yapıyor ama bizim insanımız hala yok toplama yok kafaları güzelmiş muabbeti yapıyor. metin kardeşimin söylediği gibi bu bir konsept araçtır ve seri üretim olmayacak.Ayrıca araç şu haliyle seri üretime girse dahi (neredeyse imkansız) dizeli 70 bin olurmu demeyin öyle bi dünya yok başlangıç fiyatı en az 150 200 bin olurdu. Renault yeni tasarım diliyle çok değişti bundan 10 15 yıl sonra dünyada ilk 3 e girebilir.

anıl 27.09.2013 17:18

Bana toplama araba gibi geldi , her ayrıntıyı farklı araçlardan almışlar. Mesela yan aynalar Larborghini urus modelinden çalınmış. Eğer Renault ,bu aracınıda koleos gibi 100 bin tlden Türkiye'ye getirecekse hiç getirmesin daha iyi.

Metin 22.09.2013 18:33

arkadaşlar para vermem muhabetti nedir konsept modelin ne olduğunu bilen yok mu aranızda ? bu aracın seri üretimi olmayacak.

zafer 17.09.2013 10:49

Bu fransızlar araba uretirken kafaları guzel oluyor galiba haytımda böle çirkin bir araba görmedim...

burak 15.09.2013 22:13

ds5 çakması olmuş..

poyraz 15.09.2013 00:48

Bence 120 bin tl den aşası olmaz güzel bi araba

GHOST RİDER 10.09.2013 14:06

Bu aracın dizeline taş çatlasa 70 bin verilir diye düşünüyorum. Daha fazlası için başka model düşünürüm. öyle şekil mekil olmuyor bu işler..