2015 Peugeot RCZ 1.6 Evolution

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • Maksimum Hız 217 km/s
  • Beygir Gücü 156 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 8.0 sn
  • Maksimum Tork 240 Nm
  • Uzunluk 4287 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Genişlik 2107 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1362 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.9 lt
  • Boş Ağırlık 1275 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 385 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.4 lt
  • Yakıt Deposu 55 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
yıldızsever 15.07.2019 16:50

Son zamanlarda özelliği pek kalmasa da güzel bir spor arabasıdır.

Misafir-7580 29.01.2019 01:31

Şık bir araba. Yanından geçenlerin sana bakmadan edemediği bir tasarım, bilhassa arkadan görünüşü... Belki bizde tutulduğu kadar Avrupada tutulmamıştır, sadece Türklerin bu otomobile düşkün olması onun üretimine devam etmesine neden olamıyor demek ki... Sen bir efsanesin RCZ...

Araba Delisi 31.03.2016 12:12

1.6 motor aracın performansını görünümü kadar sportif yapmaya yetmiyor. Motor ve egzoz sesi yine sportif bir ruh vermeyi başarıyor. Gaza çok yüklendiğinizde ortalama 12 litreleri görebilirsiniz. Ama şehiriçinde genel anlamda 8,5 litre civarında bir yakıt tüketimi var. Biraz daha sert bir direksiyon sistemi olsaydı daha çok performans odaklı bir sürüş elde edilebilirdi. Volvo'dakine benzer şekilde R donanım versiyonu spor detaylar ile aracın hem dış hem de iç tasarımını daha şekilli hale getiriyor

talat baykan 27.01.2016 01:53

Aracın üretimi bu yıl itibariyle durdurulmuştur...

Misafir8362 30.11.2015 14:23

güzel araba ama pahalı

talat baykan 02.09.2015 01:05

Arabayı almayı düşünüyorsanız, mahallede ya da evin önünde milletin gözü önünde park etmeyin; bakanı çok olduğu için bazı haşarılar hiç düşünmediğiniz hasarlar çıkarabilirler, aracınızın tavanının değerinin bilseler ne yaparlar bilemem. Benim tavsiyem bir garajınızın olmasıdır. O zaman rahatça evde dinlenebilirsiniz.

Talat Baykan 20.07.2015 15:44

Yol tutuş inanılmaz, ama direksiyonu sert. Hissiyatı iyi. Genelde Fransız araçlarının direksiyonları hissizdir. Ama Peugeot 205 GTİ dan sonra unuttuklarını hatırlamışlar gibi. Carbonda farkı tavan oluşturuyor. Çok pahalı bir malzeme, hakikaten ingilterede bile 1500 pound extraya alınabiliniyor. Değer mi tartışılır tabi ...Karbon çeliğe göre 5 kat daha dayanıklı ve bir o kadarda hafif bir malzeme, dezavantajı ise pahalı olması. Tavan hafif olduğu için ağırlık merkezini aşağıya çekecektir bu da yol tutuşu arttıracaktır diye düşünülebilir.Arka koltuklara erişkin oturamaz. Oturursa 1 saat sonra itfaiye ile çıkabilir ancak. Ancak çocuklar için gayet güzel koltuklar denebilir.Emniyet kemerleri de mevcut.Koltuklar yatabiliyor ayrıca.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.