2017 Peugeot 5008 1.2 Allure EAT6

  • Silindir Hacmi 1199 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.4 sn
  • Beygir Gücü 130 HP
  • Maksimum Hız 186 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4641 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.3 lt
  • Genişlik 1844 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Yükseklik 1640 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
  • Bagaj Hacmi 780 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1317 kg
  • Maksimum Tork 230 Nm
  • Yakıt Deposu 56 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/65 R17
  • Yıllık Vergisi 1.060 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9127 27.09.2017 15:03

https://www.youtube.com/watch?v=O9K58SEfHPA
esp ve moose testleri gayet başarılı

Misafir-5584 13.09.2017 18:29

Araci inceledim agirlik azaltilan yerler guvenlige herhangi bir etki yapmayacak yerler. Fakat carpisma testi ve esp moose test sonuclari gelmeden karar vermemek lazim.

Misafir-4692 08.09.2017 21:43

Aracın hafif olması tabi ki iyi, yakıt tüketimini düşürür ve performansı artırır. Ancak Bu boyutlarda bu kadar hafif olması için çok pahalı bir yeknoloji kullnamış olmalılar, ya da bazı güvenlik unsurlarından vazgeçtiler

Misafir-8973 08.09.2017 14:50

Doğru. Hafif araç daha iyidir. Tek dez avantajı inceltilen saç kalınlıkları ve azaltılan dolgu izolasyon malzemesi sebebiyle biraz daha fazla ses alması olur..

Misafir-6101 08.09.2017 11:26

Hafif araç olmasının güvenlik ile ilgisi yok. Tam tersi hafif araç iyidir,mühendislik başarısıdır

Misafir-878 07.09.2017 23:35

Evet kalıbına göre hafif araç. Hiç ağırlığına dikkat etmemiştim...

Misafir-2296 07.09.2017 18:42

4.5 metre üzerinde üzerindeki heybetli bir arabayı 1300 kg'da tutmalarını takdir ediyorum ama ister istemez akla güvenlik endişesi geliyor.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi