2015 Peugeot 308 1.6 BlueHDi Allure AT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Beygir Gücü 120 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.5 sn
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Uzunluk 4253 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1804 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1457 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Boş Ağırlık 1200 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.3 lt
  • Bagaj Hacmi 420 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.5 lt
  • Yakıt Deposu 53 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-4358 04.03.2019 14:37

Araç süper ötesi olmuş..Ben 18'' lik safir jantlarla kullanıyorum ona rağmen konfor harika..Şanzıman ve motor uyumu mükemmel..i-cockpit iç donanım ve dış görsellikte cabası..***

ozgurozturk 01.11.2017 13:50

Dsg tarzı şanzıman ile bu nasıl kıyaslanıyor hayret ediyorum.Dsg(yani Dct) illa masraf çıkartır,masraf çıkarmayan çift kavrama yoktur,peugeot'un bu araçtaki asıl başarısı hem seri geçişli bir tam otomatik kullanmış olması hem e yakıt sarfiyatından taviz vermemiş olması.Birçok firma Ab'ye otomobil satabilmek için Dct tipi şansımanlara geçti(hyundai,kia..) alt devirlerde motoru toparladığı için ,tabi bunun tüketiciye bir maliyeti var,hep yarım debriyajda manuel kullanmak neyse dct tipi şanzıman da odur,baskı balatayı hızlı tüketirsiniz,geçişler hızlıdır ama ,ama işte..

Misafir-2846 11.02.2016 13:24

Arkadaşlar peuqeout piyasada ki adının iyice karalanmaya başlaması nedeniyle sorunlu olan parçalarda proje ortaklığına gitti. Proje ortaklığını suan neredeyse bütün firmalar yapıyor. Mercedes in renault motorunu kullanmasi, nissan in renault motorunu kullanmasi, audi nin dsg nin adini degistirerek stronic olarak kullanması gibi. Peuqeout sorunsuz otomatik vites üreticisi olarak bilinen japon aisin firmasının otomatik vitesini bu aracinda kullanmistir. Dsg kadar ms icinde hizli vites gecisi olmayabilir ama hissedilmeyecek kadar daha yavaş ama sorunsuz olduğu mutlak kesindir. Bu sansimanla bu motor cok uyumlu çalışmaktadır. Dsg harika dsg super dsg 1 numara demek yanlis olur. Önemli olan uzun omurluluktur sorunsuzluktur. Servisten cikmadikca o araba o sanziman gözünüze görünmez hale gelir verdiginiz paralar akliniza gelir huzurunuz kacar. Benim felsefem sorunsuzluktur ms de vites degistiriyormus umrumda olmaz.

Misafir2169 22.12.2015 20:15

dsg bu şanzımandan çift kavramasıyla kağıt üzerinde avantajlı olabilir ama gerçek hayatta dsg hassas ve arıza verme olasılığı daha yüksek ...

Misafir9305 20.12.2015 19:05

O ciddi sorunlu dsg ile bu vitesi kıyaslamak esas komiklik olur. İki hafta önce 308 i test ettim ve çok beğendim. Bu hafta da dsg passat test ettim o da güzeldi, ama emin olun 308 in tam otomatiğine binmemişsinizdir. Misafir560 en kısa sürede sizinde en azından test etmenizi öneririm.

Misafir560 08.12.2015 10:44

tam otomatik şanzuman güzel ama dsg den üstün falan değil. DSG'den performans olarak üstün bir şanzuman yok. vites geçişleri dsg ye oranla daha yavaş. önemli mi? çok değil. ama vites dsg den üstün demek komik olur

serkan asd 19.11.2015 11:48

Hb focus mu bu mu ikisinden birini almayı planlıyorum inşallah

Misafir9995 09.11.2015 16:09

aracı alalı 3 ay oldu 3000 km yol yaptım vites dsg den 2 gömlek üstün şehir içi 5,6 uzun yol 120 km de 4,3 yaktı harika bir araba çook memnunum. yalnız ben 1,6 bluehdi otomatiği 70.000 e almıştım kampanyadan listesi o zaman 77.000 di çook artmış fiyat.

Hıfzı Tarhan 16.11.2015 16:00

ilginize teşekkür ederim.

Hıfzı Tarhan 06.11.2015 12:14

arkadaşlar sitede bu araba hakkında hiç yorum yok. arabanın üstte yazan verileri çok iyi görünüyor. ama kullanıcı yorumları da olursa biz yeni araç alıcılar daha iyi fikir sahibi oluruz. Türkiye de bu aracı alıp kullanan hiç yok mu? Yada aracı kullananlar memnuniyetsiz olduğu için hemen değiştiriyor/satıyor mu. Avrupa da en çok satanlar listesinde olduğunu öğrendim. Lütfen kullanıcılar bizleri de bilgilendirirmisiniz.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ