2015 Peugeot 301 1.6 HDi Active

  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.2 sn
  • Beygir Gücü 92 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4442 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Genişlik 1785 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1466 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.3 lt
  • Bagaj Hacmi 506 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1090 kg
  • Maksimum Tork 230 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/65 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
71
75
54
23
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Harun BAHCECIOGLU 28.12.2015 11:22

2013 model active kullanıyorum. Üç ay kadar önce satın aldım. Araç 60 binde. B segmenti dizel bir araç arıyordum. Bütçeme göre ya Linea, ya symbol ya da bu aracı alabiliyordum. Tercihim 301 den yana oldu. Araçtan beklediğiniz şeylere göre değişmekle birlikte eğer ekonomi, hızlanma kalitesi, genişlik ve bagaj arıyorsanız, doğru tercih 301 olacaktır. neticede B segmenti bir araç. Bence diğer iki seçenekten daha iyi bir araç. Ses evet fazla geliyor kabine, malzeme kalitesi vasat, işçilik ehh idare eder, güvenlik deseniz asla emin değilim, güvenmem söz konusu değil, 90-100 km nin üzerine çıkmaya korkarım, bir kaza anında beni korumayacağından neredeyse eminim. Ancak bütçeme ve ülke şartlarına göre alabileceğim en uygun araç idi. Hızlanması müthiş, 1.6 CC lik güçlü motoru ile çok atik bir araç. Tüketimi şehir içinde gayet de uygun, 24 kuruş yakıyor, ancak hızım çok düşük 15 km/h, yoğun trafikte ve kısa mesafede kullandığım için bu kadar yüksek tüketimi var. Ancak ortalama hız 40 lı km lere geldiğinde ortalama 5 litreye hemen düşüyor, yani 17-18 kuruşa iniyor tüketim. Belki tek pişmanlığım allure ve bej kabin rengi almamak oldu. Koyu iç döşeme çok kasvetli. Bu tüketim değerleri için istanbul trafiğinde bence Linea ve Symbol den çok daha doğru bir seçim.

Misafir9071 15.12.2015 18:47

7 aydır kullanıyorum gayet iyi bir araba en belirgin iki özelliği hızlanması ve yakıtın az olması

Misafir3435 11.12.2015 12:44

2013 active var sıfır aldım .aldıgımdan beri yakıtını bir türlü düsüremedim.suan 15binde araba.5 litre yakıyo ortalama.ne yapamam lazım.

Misafir1425 26.11.2015 16:01

2 yıldır Peugeot 301 kullanıyorum, yakıtından çok memnunum. Gerçekten çok az yakıyor. Çekiş gücü, hızlanması mükemmel. Yol tutuşundan, konfor ve genişliğinden de memnunum. Direksiyon çok hafif, kullanımı kolay ancak motor sesi çok geliyor. Bu nedenle düşük devirde kullanıyordum servis ikaz etti düşük devirde kullanma diye ama 3000 deviri geçince içeri çok ses alıyor, sanki motor yan koltukta çalışıyor gibi. Bir de arka bagaj kapağı çok zayıf vurunca teneke sesi geliyor. Arabanın sağlamlığından biraz şüpheliyim ama çok şükür şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım.

Seral Akbaba 20.09.2015 11:51

Arkadaşlar bizde 2.el olarak 2014 model 1.6 dizel active aldık. Araba genişliği, yakıt tasarufu, atikliği ve ucuz parçasıyla gerçekten çok hoşumuza gitti. Abs si ve Esp si kısa sürede devreye giriyor. 5. vitesten 4 e geçerken arkadaşlar sorun yaşamış. Aklınızdaki sisteme göre değil geriye çekince otomatikmen yerini buluyor. Daha önce mandallı araç kullandıysanız ondan dolayı sorun yasıyorsunuzdur.

ehe 07.06.2015 16:21

Beşinci vitesten dördüncü vitese çekerken vites arada kalıyor mu sizde de?

reis 18.05.2015 14:43

arkadaşlar aracı alalı bir hafta oldu dün istanbuldan memlekete geldik bi depo ile 1030 km geldi hızlanması harika yakıtı cok az bu fiyata bu araba harika alacak arkdaslara öneririm

fikret 16.05.2015 22:55

ben de bir arkadaşımın önerisi ile 2014 model 27 bin km ikinci el aldım. 2 ay olmadı. aradığım özellikleri fazlasıyla buldum. yakıt 5.3 idi, şu anda 4.1 gösteriyor. sağ ön amortisör ses yapıyordu değiştirdim, 225 tl işçilik dahil. yakıt harika, parça ucuz daha ne olsun. 30 bin bakımı komple 225 tl. peugeot'ların tamamındaki ortak kusur bunda da maalesef var: şanzman sesi. fakat yol tutuş ve hızlanma ile bunu pek görmüyorsunuz. şık görünümü ve rahatlığı da eklenince herkese öneriyorsunuz. buradaki yorumları, aracı almadan önce okudum. bazı yorumlar hakkında deneyimimi yazmam gerekirse, kısaca kalkıştan soınraki kapıların kapanma sesi beni rahatsız etmiyor aksine bir güven duygusu veriyor. arka bagajdan dolayı aracın yüksekliği, kolay savrulmasına yol açıyor o da doğru fakat bir tehlike oluşturmuyor bu çünkü araçtaki donanımlar bunu kapatıyor. hatta bu savrulma durumu biraz heyecan vermesi açısından güzel bile diyebilirim. hız sabitleyicinin hafızalı oluşu da ayrı bir güzellik. gitmesini istemediğiniz hız limitini ayarlıyorsunuz, ne kadar bassanız da o hızı aşmıyor. alın rahat edin derim.

efsane 05.05.2015 18:03

Bu arabayı almamızda yorumlarınızın çok faydası oldu teşekkürler

şaban 30.03.2015 17:59

aracım 2013/10 ay hdi active 45.000 km geçtim.
yalova - izmir arası gitiim geldim
100 km de 6,1 lt hız 150km--160arası
izmit -istanbul gidişte 90 km hız sabitleme ile de 3,5 lt/100km
ortalama şehir içinde 5,0-6,0 arası yakar
yakıt bu kadar pahalı iken gerisi hikaye
bu araçla otobanda 150km-160km dan sonra hızlanmaya korkarım

alp 24.03.2015 21:07

Pejo 301 aracımı sıfır aldım çok severek kullandım. .az yakıyor motoru iyi fakat işçilik kalite diğer aksamlar berbat..bu fiyata bu kalite demeyin hersey yakıt değil. .resmen uçan teneke...birçok sorunla karşılaştım servis ilgili gibi gözüküyor ama bişey yapmıyor sonra 301 işte diyolar. .aracın çarpma testi yok arkadaşlar lütfen dusunun...

Metehan 20.03.2015 20:27

Aracımı 4 ay önce aldım.Aracımda 1. vitese geçmede sıkıntı çıktı ve serviste 8 gün kaldı almanyadan ekip halledebildi sıkıntıyı.Bunlara rağmen aracımdan inanılmaz memnunum.
Niye 4000. km deyim ortalama yakıt 4.8 L ; active olmasına rağmen direksiyondan kumanda bluetooth var lastik basınç sensörü yol bilgisayarlı radyo piyano trim konsol da mevcut.Diğer özellikleri ve dizel motoru olan hangi marka araç olursa olsun fiyatı 62000 tl den başlıyor.Ben aracımı 45000 tl ye aldım.Bu paraya bu araç bizim ülkemizin ekonomik şartlarında ideal.Çekişi mükemmel,Genişlik harika,Bagaj devasa.Bu arada ben aracımı kar lastikleriyle 35 cm karda kullandım.Bir ara kaldırıma çarpacaktım hızlı girdiğim için ama esp devreye girip aracı anında toparladı.benim için bu aracın tek eksiği ses yalıtımı çok kötü gerçekten.Ama 1000 tl ye bu işi yapabilirim.

Bekir Temur 28.02.2015 21:50

70.000 - 80.000tl'ye kaliteyi her marka yapar ama bu fiyata bu kalitede arabayı hiç bir marka yapmaz. geniş iç mekan, Bagaj kapasitesi, yakıt tüketimi ve daha bir sürü şey. Izmir-bodrum arası yolu bardaktan boşalırcasına yağmura ragmen 2 saat 40 dakikada tamamladım, normalde 2,5 saatte tamamlıyorum sadece çeyrek depo mazotla, yol tutuşu, güvenli sürüş donanımları vs. varın 70 - 80 bin tl'lik arabalarla siz kıyaslayın. yaklaşık 4 ay oldu Peugeot 301 1.6 HDI Active aldım ve de çooook memnunum.

sadettin 26.02.2015 20:25

2 gün önce sıfır aldım.inanın bu paraya türkiyede bu kadar iyi başka bir araba alamazsınız.

Abdullah 23.02.2015 08:02

Peugeot dizel motoru ford focus motorudur. Yani ford motoru pejo motorudur. hem kaliteli hem hesaplı denilen şey pejo olsa gerek tebrikler. 1.6 dizel 301 kullanıorm 5 viteste yokuş çıkıyorm

halil 28.08.2014 15:32

yakıt tasarruflu araçlarla ilgilenen arkadaşlar sınıfının en az yakan aracı, 1.6 active dizel kullanıyorum gayet memnunum şiddetle tavsiye ediyorum. geniş bagaj ve iç genişliği arabayı dahada cazib hale getiriyor

izzet 16.07.2014 14:51

rüzgar hariç araç mükemmel.gerçekten 5.vites yokuş çıkıyor.camlar kumanda ile kapanıyormu bunu çözemedim bilgisi olan arkadaş paylaşırsa sevinirim.

Ridvan 12.07.2014 23:22

Merhaba Arkadaslar, bende dizel active alali tam bir sene oldu. Aracla ilgili hem iyi hemde kotu olumsuzluklar var tabi. Oncelikle fiyatina gore iyi fakat vites degistirip gaza bastigimda yada frene bastigimda tak diye ses almaya basladim. Buradan okudum kadariyla alure lardan bu sorunu yasayan lar varmis. Onun icin servise goturucem. Yakitim baya dustu fethiyeden kutahyaya 110 120 ful dolu halde 0rt. 3.9, yakti

Kral 05.07.2014 11:39

Yıl olmuş 2014. Yok 3 sene sonra dökülür eder. Peugeot ve Citroen alıcaksın araba alacaksan. Bizim millete öğretmişler 3 marka araç yok piyasası var ikinci eli var. İkinci eli olan arabamı daha sağlamdır olmayanmı. Alıp satacak adam zaten almasın. Gitsin reno fiat vosvos alsında 2 yıl sonra satar. Avrupanın en iyi 2. otomotiv markasıdır. Motoruda 1.6 için soyluyorum dünyanın en iyi motoru seçilmiştir dizel. İçi dışıda dökülmez arabanın eğer adam gibi kullanırsan. Az yakan ekonomik ayretende gösterişli araç isteyenler. Peugeot 301 ve Citreon C-Eysee . İkiside aynıdır 10 numaradır. Arabadan anlamayan vosvos diye bağırır tek bildikleride odur. Bu klasmanda vosvagenın aracı 70-80 bindir. Paran varsa al. Ben kullanıcam uygun bi araç dersende kaçırmayın bunları.

İLKER 02.07.2014 12:39

bu araç bu paraya şamda kayısı marka takıntısı olan parası çoksa 20000 tl fazla versin ...pejo da bence reno dan iyi bir marka okadar..

Emre Çiçek 13.06.2014 23:43

Hız sabitleyicinin tüketimi düşürdüğüne eminim neredeyse ama eğer arttırıyorsa bile en fazla 0,5 veya taş çatlasın 1 litre arttırsın ki uzun yolda o rahatlığa o kadar tüketim helali hoş olsun..

kadir cevik 10.06.2014 20:29

kadir işcanlı beyfendi ben de özürlü indiriminden 301 düşünüyorum siz ne kadara aldınız acaba

polat 08.06.2014 18:08

hız sabitleyici yakıt tüketimini arttırıyor demiş birisi.benim bildiğim düşürür

Savaş 28.05.2014 13:43

301 hd 1.6 aktive yakıt cimrisi,çok güzel bir araba bagaj hacmi geniş tam aile arabası,fiat linea veya clio symbol "ün pabucunu dama attı bence,herkeze tavsiye ederim,,,

Hüseyin 20.05.2014 17:54

Beyler alan varsa yardımcı olabilir mi? Alsammı diye düşünüyorum

kadir 08.03.2014 21:24

bende buğu sorunu yaşıyordum hava akışını içdolaşıma almışım bi arkadaşım uyardı hava akışını dışardan içe aldım buğu sorunu kalmadı

ahmet 04.03.2014 01:19

verilen kitapçığı okursanız 2o saniye sürmez buğulanma

Yiğit 15.02.2014 10:51

cam köşelerinde ufakta olsa buhu kalıyor, cam rüzgarlığı aldım ben hafif araladığımda 3-5 dk içinde buhar kalmıyor

ordulu 03.02.2014 12:38

arabanın camlarının buharlaşmasına çözüm bulan varmı.

osman sungur 30.01.2014 12:54

2013 model 301 aktif aldım gözüme çarpan aksaklık fren debriyaj ın bağlantı yerinde izolasyon eksikliğinden üstüpüler dökülüyor bu yakışıyormu diğer modelllerde yok

batuhan 27.01.2014 16:49

Erkan araba zaten 1200 kilo ve torku yüksek 92 hp yetiyo ve artiyo bile bi kullanin.

Mehmet 26.01.2014 22:51

24.01.2014 tarihi itibariyle bir 301 active sahibi olarak şunları söylemek istiyorum.Ödediğim para helâli hoş olsun.çok araştırdım bu segmenteki araçlar içerisinde en iyi tercihi yapmanın mutluluğunu yaşıyorum.iyi ki almıştım.

zafer yıldırım 24.01.2014 23:32

Aracın access modeline biniyorum eksikler.aracın içi emniyet kemeri aşağı yukarı ayarlar.vites aralıgı çok fazla.arka kolonlar.kontak anahtarı uzaktan kumanda tek.bir türlü kışın buğu önliyemiyoruz ayrı bir sorun.Dizel bir aracın motor kaputu içinde ses yalıtım tamamen zayıf.Arka bagaj açılır kapanır menteşe kolları eşyaya olumsuz bir şekilde engel ve bagaj kapağı içinde halı döşeli değil.vs.vs.bunlar belki küçük detaylar ama çok önemli pejo gibi bir marka için fiatıda küçümsenecek bir rakam değil o para verildimi bu detayları istemek her tüketicinin hakkıdır çünki 2.ci pejom marka olarak bindiğim araç saygılar.

HALİL İNCE 17.01.2014 16:18

301Activi yaklaşık alalı yedi ay oldu . Yaklaşık 4500 km yol yaptım. Gerek şehir içi gerekse şehir dışı yakıt tüketimi gücü istenilen seviyenin de üzerinde araba hafif motor ve ürettiği tork oldukça yeterli çağın otomobili olmaya aday alacaklara tavsiye ederim

Yiğit 01.01.2014 19:57

Çin de üretilenlerde ufak farklılıklar var resimlerini gördüm. Cam açma düğmeleri kapıya monteli,yan aynalarda sinyal düğmeleri mevcut,arka stopların ortasında led ışık var,direksiyon daha farklı, start-stop ...vb özellikler ilk dikkat çekenler . . .

navigator 30.12.2013 16:42

Peugeot 301 ler ilk olarak İspanya'da üretilmeye başlanmıştı, fakat 2013 yılı ortalarında Çin'de de üretilmeye başlandı. Türkiye'ye ithal edilenlerin hangi ülkeden olduğu önem kazanıyor.

Ekinoks 14.11.2013 21:53

citreon cleeysenin aynısı ortak üretiliyormuş zaten

Yiğit 22.10.2013 10:32

Evet kornası biraz garip sanayide 40 tl ye değiştiriyorlar ...

Ahmet Damla 22.10.2013 00:08

Aracı alalı 1 ay oldu ..bir tek kornasını sevmedim..performans yakıt konfor 10 numara..bu fiyata bu araçlar bence bedava...iyiki almışım...

Hüseyin Bilen 05.10.2013 18:43

Symbol 2008 ve Symbol 2011 den sonra beş ay önce 301 Alure 1.6 HDI Peugeot aldım 2 ay torunumla ilgilendiğim için fazla km.yapamadım.10000 km deviren aracım şehir içi ve dışı yakıt tüketim ortalaması 100 km ye 5 litre.Konfor a gelince Symbolden sonra arabaya bindiğinizi anlıyorsunuz.Genişlik iç ferahlık yanısıra suspansiyonda yabana atılacak gibi değil oldukça rahat.virajlı yollarda yol tutuşu mükemmel, çekişi ise symbol ile mukayese edilmeyecek oranda yüksek.Tek kusuru cam açma düğmelerinin kapıda olmayışı.Rüzgar sesi ve asfalt sesi symbolden %50 daha az.Fiatı aracın donanımına ve yapısına göre hiçde fazla değil, verdiğiniz paraya deyiyor.Uzun yolda hız sabitleyici oldukça büyük rahatlık sağlıyor ama yakıt sarfiyatını biraz arttırıyor.

semihcan 25.09.2013 12:41

cok tıtız bırı olarak uzun süre araştırma yaptım araştırmam dizel ve sıfır olmak kaydıyla 45 bin bütçe ileydi cok gezdım denedim sordum fakat hem şık olsun hem sağlam olsun hem uygun olsun deyınce sonunda bnımde 301 im oldu cok memnunum aracım 9000 de cok şükür hem seri hem az yakıyor bnce sızde bır 301 sahibi olmalısınız tavsıye ederim..

kadir işcanlı 03.09.2013 21:56

arkadaşlar bende 3 aydır 1,6 active alp beyazı kullanıyorum araç çok güzel biraz eksiği var çok anlamam ama süspansüyon yok gibi zaten özürlü raporuyla ötv indirimiyle aldık 5 yıl mtv de yok yani araç benim için süper

caner 28.08.2013 16:57

aracı 7 aydır kullanıyorum arac hem ekonomik hem estetik durusuyla ön planda bende peugeota karşıydım yok dandik yok çok yakar yok parçası pahalı gibi soylenenlere inanmayın örneğin bu aracın bakımı lıneadan daha uygun.aracım 8 binde şuanda uzun yoldada şehir içindede yakıt çok ıyı bence.bu fiyata en guzeli bu çok bilenler ww merso bmw alın diyorlar ama para veren yok ancak laf.arac hem ekonomik hem şık hemde sağlam.

oğuzhan 19.08.2013 11:36

4 aydır kullanıyorum İstanbul içi full depo ile 700 km gidiyor ( klima 2. kademe devamlı açık ) uzun yolda araba full yüklü klima açık 850 km gidiyor ( 110 km/h ) araç tam bir orta sınıf aracı motor gücü olarak gayet yeterli yakıt olarak güzel uzun yolda çok fazla yormuyor zaten cruise control var malzeme kalitesi orta gördüğüm dezavantaj olarak arabanın biraz hafif oluşu araba kalkarken gaz pedalına dokunduğunuzda araba resmen şahlanıyor. birde bagaj baya bi geniş ancak bu kadar büyük bir bagajın altına koyacak sert bir malzeme bulamamışlarmı bagaja koyduğum malzemeler stepnenin yanında gömülüyor. Herşeye rağmen bu fiyata göre gayet iyi bir araba linea da kullandım 1 sene 1,3 multijet . 301 i kullanan biri asla lineaya binmez saygılarımla .

kamil 13.08.2013 14:02

şimdi üretilen araçların saçları hemen hemen aynı..biri iç dizaynde sert plastik kullanıyor ucuz diye...diğerleri lüks olan lar için yumuşak kauçuk kullanıyor(toprpido ve yan iç kapılar için konuşuyorum)..iyi temiz kullanırsan her arabanın ömrü uzun olur VOLKSWAGEN ,MERCEDES yada AUDİ olsun hor kullanırsan..onlar 3 yada beş yıl sonra dökülür.

ibrahim kanber 26.07.2013 12:37

arkadaşlar bende yeni almayı düşünüyorum ne dersiniz en uygunu bu

ilyasya 13.07.2013 02:07

peugeot çok çabuk dökülüyor diyorlar. bende 2004 model 206 var hala sıfır kokusu var arabada. hor kulanırsan çukura tepeye dikkat etmezsen tank bile dökülür

ahmet 17.06.2013 23:17

camların buğulanmasını önlemek için bi zahmet kitapçığı okuyun okuduğunuzu yaptığınız zaman 10 saniyede buğu kalmıyor burada yazarım fakat okurken belki başka bi şeylerde öğrenebilirsiniz

b.ç. 13.06.2013 11:29

301,c-elysee,lınea araçlarını sdc az yaktığı için almak isteyen arkadaşlar, bu üçlünün, 3 yıl sonraki halini düşünün birde alman araçlarının 10 yıl sonraki halini düşünün. sizce hangisi yeni gb durur ?

Omer 13.06.2013 08:54

hacı bey müzik çalar araç kapalıyken çalışıyor açma kapama düğmesine basın kapalıykende çalışıyor ama belki versiyon arası farklılık olabilir . birde tavsiye veriyim tüm arkadaşlara herkes motor sesinden şikayet ediyor arkadaşlar kaputu kaldırdığınızda bakarsınız kaput içinde yalıtım malzemesi yok , motorun üzerindeki keçede motor ısısının yalıtımı için isterseniz aracınıza ses yalıtımı yaptırabilirsiniz

HACI 13.06.2013 00:25

bir aydır kullanıyorum arkadaşlar arabayı...1000 km'lik artı ve eksi yönlerini dilim döndüğünce anlatayım...iç ve bagaj hacmi çook iyi...döşeme kalitesi orta sınıf...kullanılan malzeme denildiği gibi kötü değil fakat çok iyi bişey beklemeyin...vites boşlukları fazla ve rahatsız edici...kasa hafif,motor beygir ve tork yüksek bu yüzden yakıtı hiç düşünmeyin çünkü kullanıma dikkat etmedim ve şehir içi yakıt tüketimi 100 km de 4.4 lt...donanım bana yeterli...cam açma düğmelerine 2013 dünyasında olmaz böyle diyosun ama alışıyon...maliyetten kaçmak için arka kapı ceplerinide koymamışlar ve arka cam tuşlarıda kapıda değil...kapılar hareket başlamasıyla kitleniyor...klima bana yetersiz geldi...camların buğulaşmasıyla ilgili yorumlara aynen katılıyorum çok berbat bişeyy...kaporta zayıf neden derseniz 2 örnekle anlatayım birincisi araba yıkarken kaportanın zayıf olduğu açıkça belli oluyo,ikincisi ise yağmur yağdığında damla seslerini araç içinde rahatça hissediyorsun...aracın arka kısmı hafif ve bu da yüksek hızlarda virajlarda sıkıntı yaratabilir...dış görünüm bir çok kişi tarafından beğenildi...müzik çaların sesi yetersiz ve araç kapalıyken çalışmıyor...gündüz klima düğmesinin ışığının yanıp yanmadığı belli olmuyor...100 km hızı geçince rüzgar sesi fazla...motor sesi araç içine fazla geliyor fakat aracı hissetmekte güzel bi duygu...aracın tüm parçaları vidalarla sabitlenip güçlendirilmiş bu da aracın kolay kolay dökülmeyeceği anlamına geliyor bence...benim gibi orta gelirli bir aile için iyi bir araç severek biniyorum.olumsuz yorumlarım çok oldu fakat benim için bu olumsuzluklar çooookk önemli değil...vesselam...

mahmut 30.05.2013 00:06

yarın aracı alacam inş.40.000tl oldu.park sensörü,boya koruma ,blutut takılı ,paspas,ilkyardım seti hediye .sizcefiyat nasıl?araç bence iyi reklemı iyi yapılırsa satışı artar.

kaştan 27.05.2013 15:51

bu arabada arkadaşımında var tek keliöeyle mükemmel 1 depoyla 1200 km gidiyormuş herkeze tavsiyem

zeynel 07.05.2013 13:32

araçtan gayet memnunum.Ranpada çekişine diyecek yok.Mükemmel.Ben de Kasım 2012 de 1,6 HDi active aldım.İyi ki almışım.Bağaj hacmi geniş,içi ferah.Sürüşü güzel vesayire kendisi güzel.Alacaklara tavsiye ederim.

m.mesut 07.05.2013 10:58

arkadaşlar bende bu aracı düşünüyorum ama sonradan çok dökük gözüküyormuş almaya değer mi

mehmet çeçen 24.04.2013 16:17

ben bu arabanın 2012 modelini aldım. kasım da piyasaya çıkmıştı. onu passatla kıyaslıyorum. çok seri ben böle bişi görmedim. arabamdan gayet memnunum. yakıtıda 4000 km den sonra azalıyo nedenini bilmiorum.

twilightflame 09.04.2013 15:06

Arkadaşlar Performansı 3 yıldız donanımı 3 yıldız olan araçtan bahsediyoruz.Herkesin tercihi kendine fakat bu özellikte bir araca kalkıpta 40.000 verilmez sonuçta bir Fransız ikinci el piyasası düşük.Satmaya kalksanız hemen satılmaz.

ALİ 08.04.2013 16:14

arkadaşlar 6 atdır sıfır dizel arac araştırıyorum 40 lira bütce ile alınabilecek en güzel en ekonomik aerac 301 söylenenlere aldırmayan kıskananlar cekemez,bütün araçları inceledim (sembol linea clio i20 aveo corsa )bunlar aynı bütcedeki araclar fakat 301 aldım iyiki almışım

ahmet 19.03.2013 00:58

arkadaşlar 2013 başından beri kullanıyorum (active)benim tek şikayetim rengi sakın koyu renk almayın yıkanınca harika ama 1 gün sonra sanki hiç yıkanmamış(belkide kışdan dolayı) gerisi piyasada bu fiyata alınacak en iyi araba

atalay 01.03.2013 22:49

dizel motorun otomatik versiyonu ne zaman çıkacak yetkililerden yorum yapmalarını bekliyorum

erhan 24.02.2013 19:49

ben dün bu aracın accsess modelini levent efede test sürüşünü yaptım gerçekten performans o koltuğa yapıştırdı ve bugün köpek balığı grisini aldım memnun kalacağımı ümit ediyorum.

yakıt için nereyi önerirsiniz arkadaşlar ?

İsmail Yılmaz 20.02.2013 14:00

Köpek balığı grisi rengi şahane.Yakıtı çok iyi active'nin ağırlığı 1170 kg..Buda Yeterli Bence

faruk ozan 14.02.2013 19:38

dizel aracı 2 aydır kullanıyorum araç çok iyi bu parayla bundan daha iyi bir araç bulunmaz ben parası olan herkese tavsiye ediyorum.

samet GÜR 10.01.2013 10:38

Bende almayı düşünüyorum ve o yüzden araştırıyorum arkadaşım aldı bende kullandım fiyatına göre çok iyi dizeli benzinli çok yakıyırmuş uzak durun bu<fiyatlara başka araba bulamadım en iyisi gene bu saygılar

esren 01.12.2012 13:49

bu araba resmen Türkiyeye hakarettir. Kardeşim full pakette bile 4 hava yastığı var ayıp be ayıp

ali akman 01.12.2012 10:52

rekor şehir içi tüketim sizce gerçekçi mi rakamlar? katolog değerli hiç bir zaman tutmaz ama 1lt den fazla oynar mı sizce?

osman kıllı 01.12.2012 07:46

içi 1980 lerin çizgisinde olup, plastiği kötü. Neden ticari arabaların hiç biri Fıransız değil bilen varmı?

faruk YURDUGÜL 30.11.2012 22:41

umarım görüntüsü kadar kendisi de mükemmeldir.

LEYLA ŞAHİN 23.11.2012 15:36

bu aracın 1600 motor 110-120 hp otomatik vites seçeneği olsa daha iyi olmaz mı?

erkan 07.11.2012 20:12

acaba bu aracın 110 beygir 1600 motoru olan varmı

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
KARŞILAŞTIRMALAR
BİZİ TAKİP EDİN