2014 Peugeot 3008 1.6 e-HDi Allure Start-Stop ETG6

  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.6 sn
  • Beygir Gücü 115 HP
  • Maksimum Hız 183 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4365 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.0 lt
  • Genişlik 1837 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1639 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 432 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1626 kg
  • Maksimum Tork 270 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/50 R17
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Hemre 03.04.2015 23:21

Kodlamayla kafa yormaya ne gerek var Cenk? Bu robotize şanzımanları çok firma kullandı ve piyasa dolu bunlardan, ki geçişleri en az hissettirenlerinden biri bu. Opelde ve toyota da test etmişliğim var bununki daha iyi geldi... Daha sorunsuz ve bakımı maliyetsiz otm işte. Daha çok konfor isteyen daha çok para verir ve tüm maliyet risklerini üstlenerek hissettirmeden ( hissetmek mühim değil çevredekilere hissettirmemek önemli!) vitesleri geçirir! Bir sorun çıkınca da servis... Artık bu şanzımanı tüm firmalar terk ediyor, teknoloji gelişiyor ama pejo bu konuda hiçte gecikmiş sayılmaz, bu konuda bir tek vw dsg ile erken şahlandı denebilir...dsg yi alırken de gözü kapalı alamıyor çoğusu...

cenk 03.04.2015 12:54

Engin Malkoç, Bu marka ile ilgili tespitlerim aşağıdadır.

1. Oldum olası bu markanın kodlamasına aklım ermedi. Bu işi o kadar karıştırdılar ki kendileri de işin içinden çıkamadılar. Bu işi bile beceremeyen bir firmanın yaptığı işleri siz değerlendirin.
2. Bu aracı kullandım, robotize şanzıman gerçekten çok vahim. vites geçişleri çok belirgin ve insanı öne arkaya sallıyor. Bence bu otomatiğin bu şekilde piyasaya sürülmesi firmaya çok zarar verdi.
3. Vites atacakken ayağın gazdan çekilmesi sence mantıklı mı? bence gülünç.
4. Daha az karmaşık teknolojiler kullanacaksak o zaman TS reno 12 binelim ama millet Marsa gitti.

Aracını beğene bilirsin ama bana göre bu otomatikle ııh olmaz.

Engin Malkoç 03.04.2015 00:59

2012 e hdı 3008 marka aracın ilk sahibiyim. Araç şuan 29 000 km de.Bu yorumu hayatında hiç kullanmadığı araçlarla ilgili kullanmış gibi yorum yapanlara atfen yapmaktayım.30 yıldır muhtelif marka ve segmente araç kullanmış bir araba meraklısıyım.3008 i bir cros ower olarak fiyat,performans,konfor,tüketim, yönüyle son derece başarılı bulmaktayım.Eleştirilen robotize tek kavramalı şanzuman ise emsallerinin en iyilerinden.Tek kavramalı bu tip şanzumanlar her ne kadar çift kavramalı şanzumanlar kadar konforlu ve performanslı olmasalarda,Virajlarda ve yokuş inişlerinde kanımca motor frenlemesine katkılarından , daha az karmaşık yapıda oluşlarından, daha az arızalanmaları ve arıza maliyetlerinin düşük oluşlarından dolayı üsünleride bulunmaktadır.Özelikle düşük viteslerde geçiş anında ayak gazdan çekilirse sarsıntısız vites geçişleri gerçekleşmektedir.Abartılcak bir konu değildir.basit bir alışkanlık gerektirir.Dış boyutlarına oranla muazzam bir kabin genişliği ve oturma konforu.Bagaj son derece geniş ve kullanışlı,İniş binişler çok iyi.Motor gayet yeterli,tüketim ağırlığa ve yüksekliğe rağmen düşük.Şehiriçi ağırlıklı ve performanslı kullanımımda ortalama şu ana kadar 100km de 6.6 litre.çok başarılı kokpite rağmen psa mühendisleri telefon koyacak yer düşünmemişler.Herhalde eller serbest görüşme özeliğinden olsata.Fransız arabası uydurma bir şehir evsanesidir,Her markanın sorunlu modelleri zaman zaman olabilir.3008 genel olarak segmentinin özellikli araçlarındandır.saygılarımla

mehmet 03.08.2014 18:17

Çıtalar için tavanda yer var ekstra aksesuar olarak alınabiliyor

ertan 12.06.2014 23:25

suv model deniyor ama tam suv değil gibi görüntüsü var.üst kısmında tavan citaları olsa idi hemen almayı düşünürdüm.cita olmayışı binek araç görüntüsü veriyor ne dersiniz.

Okan 14.05.2014 00:27

Araç 90.000 TL ama bu kadar da kötü bir tasarım olmaz. Dizel otomatik olduğu için alınır ancak ki bu fiyata çok daha estetik modeller var.

İsmail Cem 09.05.2014 17:38

Suv bu demişsinizde arazide gidemez bu araçlar şehir jipi konforlu görüntüsü hoş..

dr 12.04.2014 21:15

hüseyin bey hayırlı olsun benim yakıt 6.7 şu an 5600 kmdeyim

hüseyin 11.04.2014 22:29

6 ekim 2013 tarihinde peugeot 3008 allure(navigasyonsuz) aldım 4 ay kadar ciddi bir piyasa araştırması yaptıktan sonra karar verdim. rakiplerini (qq,tugian, yeti, trax, mokka, kuga...) gibi piyasada tüm araçları araştırdıktan sonraki eleye eleye qq ile 3008 arasında kaldım ve en son 1,5 dci motora sahip olan qqnin hiç hacmi olsun ön konsolu olsun sıradan bir araba gibi geldi ama her kapısını açtığımda içine bakmaya okşayama (abartmıyorum) doyamadığım bir araba, daha kapısını açarken bu araba benim olmalı dediğim arabadır 3008... allurede bulunan özelliklerin bir kısmı bulunan bir paketi vardı ve fiyatını bursada 79 bin tl çekmişlerdi (tiko parada) ben arabamı 3008 allureyi daha ucuza daha donanımlı haliyle yaklaşık 5 bin tl kadar altında aldım. qq en fulunde bile bulunmayan özellikleri sıralamak gerekirse.
1 elektronik park freni
2 direksiyon kulacından vites değişimi F1
3 head up ekran (hayalet ekran)
4 ön ve arka yardımcı park sensörü
5 ortepedik sürücü bel ayarı desteği
6 start stop (yakıt avantajı)
7 qq düz 3008 triptonik vitestir
8 sogutmalı mini buz dolabı (ön konsol dayama yeri)
9 grip kontrol sistemi
e şimdi 5000 km kadarda yol yaptım pekte gezen bir insan değilim ama yüksek devirde (spor modda ve 3-4 devir arasında kullanan bir insanım) 100 kmde 7.2 lt yakıyor 5000 km nin ortalaması, burda yazan eksik bilgiler var arabada ön konsol dayama yeri var, arabada asr esp cds afu abs eba var. ben hayatımda bu kadar konforlu bir arabaya binmedim çok severek biniyorum insan her seferinde daha fazla zevk alırmı ya alıyorum valla. qq dışı güzel 3008 in herşeyi güzel ;) araştırmadan saçma sapan yapılan yorumlarla hareket etmeyen gidin birde showroomda görün arabayı binin içine SUV neymiş bi görün... teklonoji harkası bir araba

efendicans 13.03.2014 18:03

Yeni kasa 3008 ne zaman gelecek? Bilgisi olan var mı?

dr 16.12.2013 22:08

Tşk ederim sedefli beyaz rengi metalik farkı 1500 navigasyonda 2250 lira

dr 16.12.2013 22:04

72 ye aldım navigasyonlu filo indirimi yaptılar

efendicans 15.12.2013 09:57

Sayın dr, hayırlı olsun aracınız. Aracınızı ne kadara aldınız? Kampanya benzeri birseyden yararlandınız mı?

dr 14.12.2013 17:32

motor kaputunu kaldırınca triger seti görünüyor arada bi boşlukta var sökmesi kolay olur diye düşünüyorum

cenk 13.12.2013 17:22

triger zincir değil ama bildiğim kadarıyla triger kolay yerde ve triger değişimi ucuz ve 170.000km de değişiyor. En iyi fiyat fayda oranına sahip araç, allure donanımı çok güzel

dr 11.12.2013 08:56

1 hafta oldu alalı 2000km oldu çok memnunuz ilgimizi aracın tasarımı çekmişti. vites yenilendiği söylenmişti sarsıntı hissetmiyorsunuz ilk geçişte biraz hissediliyor ama çok güzel geçişleri var yığılma kesinlikle olmuyor dikkatinizi verirseniz farkediyorsunuz zaten yorumlarda en çok bu yönde eleştiri var o yüzden yazdım.Herkes arabayı çok beğeniyor iç mekan çok kaliteli malzemeler ferah ve konforlu ayrıca koltuklar çok iyi sarıyor. Uzun yolda 130 la giderken içeri biraz rüzgar sesi geliyor o kadarda olsun dedik çok rahatsız edici değil. Yol tutuşu çok iyi virajlarda hiç bi sıkıntı olmuyor amartisörler orta sertlikte. Araç ağırlığına rağmen motor performansı süper kendini kanıtlamış bi motor zaten ford ve volvodan biliyoruz içeri motor sesi almıyor yakıt şu 5.9 ortlma gösteriyor daha da düşeceğini düşünüyorum. bu kadar donanım bu tasarım bu motor başka alternatif yok fiyat bence gayet iyi arabada herşey var bagaj kocaman ve bi hatchback araçtan biraz uzun. Navigasyonda ekletin bence araca ayrı bi hava katıyor konsola da çok yakışıyor almaya düşünenler hiç tereddüt etmesin kesinlikle alın derim.2014 kasa etg şanzımanla gelebilir aynı vitesin biraz daha iyileştirlmiş seri hali picassoda ve 208 de var beklenebilir ama ocakta fiyatların çok artacağını düşünüyorum eurodan dolayı biz baya indirimli aldık

efendicans 31.10.2013 18:22

2014 de makyajlanacak. Beklemek lazım.

Adem Yaşar 22.08.2013 14:55

3008 bir hafta oldu alalım araç gayet güzel otomatik fites geçişlerde herhangi bir sarsma yok almadan önce bir çok yorum okudum ancak bilir bilmez çok saçma yorumlar vardı ona rağmen aracı aldım şimdi gayet memnunum alacak arkadaşlara tavsiye ederim 3008 allure gayet güzel araç alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.

batuhan 28.06.2013 09:19

Debriyajdan yavas gel dicektm ama otomatikmis bi servise gorun derim

mehmet 27.06.2013 15:47

arkaşlar benim arabamda 1.vitesten 2.vitese geçerken adamı ileri atıyor inşallah problem çözülür.

Kompedan Bilo 17.04.2013 19:49

Triger seti kayışlı mı yoksa zincirli mi acaba? Zincirliyse fevkaleda gozelll...

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN