Peugeot 308 Station Wagon

Peugeot 308 Station Wagon
Güncel 308 modelinden tamamen farklı bir tasarıma kavuşacak olan yeni 308, 2014 yılına doğru satışa sunulacağı geçtiğimiz hafta resmi olarak açıklanmıştı. Yalnızca hatchback versiyonuna ait fotoğrafları yayınlanan yeni 308'in diğer gövde tipine sahip olacak modelleri de merak konusu oldu. Yeni 308 modelinin ilk görüntülerinin hemen ardından Malezyalı otomobil bloggerı Theophilus Chin, 308 modelinin tek kapılı versiyonun bir fotoğrafını paylaştı. Paylaşılan fotoğraflar üzerine birçok otomobil sever tek kapılı yeni 308 tasarımını tartıştı, kimileri modeli şık, kimileri ise sıkıcı buldu. Theophilus Chin'in tek kapılı Peugeot 308 fotoğrafını paylaşmasından birkaç gün sonra ise Amerika New York merkezli ünlü tasarım şirketi RM Design 308 modelinin Station Wagon (308 SW) modelinin 3 boyutlu bir tasarımını yayınladı. RM Design'in bloğundan yayınlanan tasarım, altın rengi boyası, füturistik çizgileri ve siyah detaylı jantları ile büyük beğeni kazandı. 5 kapılı modelden daha heybetli duran 308 SW, Eylül ayında düzenlenecek Frankfurt Otomobil Fuarı'nda gerçekleştirilecek dünya prömiyerinin ardından 5 kapılı hatchback modeli ile birlikte 2013 sonunda, en geç 2014 yılının başlarında tüm Avrupa'da satışa sunulacak. Mevcut 308'de kullanılan motor seçeneklerinin yeni 308 modelinde de kullanıp kullanılmayacağı ise henüz netlik kazanmış değil. Ancak otomobil kulislerinde konuşulan dedikodulara göre yeni 308 tüm motor seçeneklerini 208 modelinden alacak. Peugeot'un yeni 308 modelini Sochaux, Fransa'daki fabrikasında üreteceği, motorların ise yine Fransa'daki Tremery veDouvrin fabrikasında geleceği iletilen bilgiler arasında.

21.05.2013 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Hidrazin 03.09.2013 00:15

Alüminyum alaşım demek istediniz galıba

bro 24.05.2013 23:17

Fransızların bicona antipatisi olmalı. Reanult 12 ler de 3 biconla ömrünü tamamlamadı mı?

meraklı 24.05.2013 09:33

Peugeot ve Citroen hiç kullanmadım. Kayınpederde var sadece. Anlamadığım şey, ikisininde tasarımcısı aynı galiba. Çünkü tekerde 4 bicondan vazgeçmiyorlar. Bu iki modelin dışındakiler bu çıtayı yükseltti ama onlar vazgeçmiyor. Neden? Bir kere, 5'li bicon, hem daha estetik duruyor, hem güvenliği artıran bir şey değil mi? 4'lü bicon çelik jantta sırıtıyor bunu görememelerini anlamış değilim. Bu "güven" çizgisini aşmadıkları sürece bu iki modelle ilgilenmeyeceğim. Paylaşayım dedim.

sürücü 21.05.2013 20:16

208 mdelinin 1.6 diesel 115hp lik olanı neden ülkemize gelmiyor.?