Otomatik Lancer Türkiye'de

Otomatik Lancer Türkiye'de
Yırtıcı tasarımıyla olduğu kadar bir efsane haline gelen adıyla da kompakt sedan sınıfının en dikkat çekici modellerinden biri olmayı başaran Mitsubishi Lancer Sports Sedan'da Temmuz ayından itibaren yeni bir otomatik şanzıman seçeneği daha sunulmaya başlanacak. Mitsubishi'nin ülkemizdeki temsilcisi Temsa Global tarafından Temmuz ayı itibariyle ilk müşterilerine temsil edilmeye başlanacak olan Mitsubishi Lancer Sports Sedan'ın yeni otomatik versiyonu, sadece 1.6 litrelik 117 beygir güç üreten benzinli motor seçeneğiyle kombine edilecek. Invite donanım paketiyle Türkiye pazarının beğenisine sunulacak olan Mitsubishi Lancer Sports Sedan'ın 1.6 litre benzinli motorlu ve otomatik şanzımanlı versiyonunda zengin konfor ve geniş güvenlik özelliklerine yer veriliyor. Otomatik şanzımanlı Mitsubishi Lancer Sports Sedan'da yedi hava yastığı, viraj ve kaygan zeminlerde yol tutuşu artıran ASTC Sistemi (Aktif Denge ve Çekiş Kontrol Sistemi), yağmur sensörü, far sensörü, ön/arka sis farları, 16 inç alaşımlı jantlar, direksiyondan kumandalı müzik sistemi, soğutuculu torpido gibi özellikler standart olarak yer alıyor.

20.06.2011 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
GG 01.10.2014 21:06

Otomatik düşünüyorsanız Lancer kesinlikle alınmaz. Performansı çok düşük, yakıt yüksek, vites çağ dışı. Bazı ülkelerde CVT ile satılıyor. Onlar başarılı ama Türkiye'de 4 ileri otomatik vites var, kesinlikle berbat. Lancer düşünen arkadaşlar manuel düşünmeli.

aahmetkömür 01.10.2014 15:59

Lancer lar nasıl araba yakıt olarak sürüş olarak hiç kullanmadım ama bazı laridiyo yakıt fazla

Mehmet Güneş 30.03.2014 12:43

2008 de ilk gelen parti Lancer İnvite arabalarda bleutooth vardı. Araba içinde operlörlardan konferans sistemiyle hiç telefonu elinize almadan sizi arayanla konuşabiliyordunuz. Telefon rehberinizi hafızaya yüklemek kaydıyla da arabadan bir tuşa basarak arama yapabiliyordunuz. Bu sistem bir çok pahalı arabada bile yoktu. Tek sakıncası. Yazılımı ingilizceydi. Çok güzel ve zevkli ve diğer yolculara hava basan bir özellikti.
Sonraki gelen parti arabalarda birden bu özellik kaldırıldı.
Nedeni belli değil.
Bu sistemi kaldırdınız. Tamam da onun yerine bari yokuşta kalkış destek sistemi, teker basıncını ölçen sistem gibi lüzumlu sistemleri koysaydınız ya?

Mustafa TUNCER 01.12.2013 23:09

süper bi şey herkeze sürmek nasip olsun