2014 Opel Insignia 1.6 T Edition Elegance Otomatik

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • Maksimum Hız 210 km/s
  • Beygir Gücü 170 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Maksimum Tork 260 Nm
  • Uzunluk 4842 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1856 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1498 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.4 lt
  • Boş Ağırlık 1538 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 500 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.6 lt
  • Yakıt Deposu 70 lt
YORUM YAZ
YORUMLAR
fikret 19.02.2015 23:01

ağustos ayında 1.6 turbo dizel 120 ve 140 hp ile gelecek bilginize.

semih 15.04.2014 01:12

aracın yakıtı nasıl arkadaşlar yılda ortalama 10-12 bin km gezmek için idealmıdır ? 2. el piyasayı nasıldır 5-6 yıl sonra

Mahmut 09.04.2014 11:38

Murat Bey yeni insignia eskisine göre ivmelenmede çok iyi eski insignilarda alt devirler cansızdı ama yeni insignia da alt devirler çok canlı üst devirler eskisine göre daha cansız benim bir önceki arabam dizel insigniaydı ve inanılmaz bir motor sesi vardı ister inanın ister inanmayın yeni insignia o kadar sessiz ki bazen çalşıp çalışmadığını anlamıyorum yakıt tüketimi konusunda size katılabilirim ama 2 haftadır yeni insignia kullanıyorum yakıt tüketimim 7.7 sadece ve araba devir döndürüyor ama dsg devir kesiyor sizi sınırlıyor bana göre bu arabanın kıyaslanacağı araç mercedes,audi,bmw dir fiyat pahalılığına gelince şaka yapıyorsunuz heralde opelin sitesine girin cosmo daki standart aksesuarları üstelik 1.4 vergi avantajlı highline passata ekleyin 140-150 bin TL oluyor fiyata öyle bakın ya da edition insigniayla(80 bin TL ye kadar iniyor bayiler) highline passatı(112 den başlıyor gelince üstüne ne kadar zam gelirse şansına) karşılaştırın passatın insigniadan tek üstün noktası varsa oda müzik sistemidir standart müzik sistemi gerçekten kaliteli ayrıca insignia nın ikinci elinin satılmadığı görüşünüze kesinlikle katılmıyorum 2 yıldır sahibinden.com u takip ediyorum 1400 lerdeki ikinci el insignia sayısı şu an 980 lerde sadece eski 115 ve 180 hp likler satılmıyor orda haklısınız ve bomboşline jettalara,passatlara vs. dünyanın parasını verene kadar dopdolu insigniaya,astra ya veririm 2 bin TL yakıta para veririm

murat 07.04.2014 12:02

sayın mahmut bey
ben araçla ilgili mümkün olduğunca objektif olmaya çalıştım, ama siz bazı ifadeleri yanlış anlamışsınız. (yazdıklarıma kendim de bakınca sizin yazdıklarınıza yakın şeyler çıkarılabilir, o yüzden size hak veriyorum nispeten). Bazı yazdıklarıma açıklık getireyim. dsg nin üstünlüğü derken kastettiğim ivmelenme oranları ve yakıt tüketimi idi. Bunu da bu aracın muadili olan passat 1.4 160 hp dsg ile kıyaslayınca çok net görebiliyorsunuz. (9,9 sn-8,5 sn. ve passatın yakıt tüketiminin Yaklaşık %20 daha az olması). dsg sorun çıkarma sözünüze kesinlikle katılıyorum, kesinlikle bu bir alım kriteridir. Ancak artık araç değiştirme süreleri artık daha kısaldığı için bu sorun kısmen gözardı edilebilir olarak düşündüğümden yazmıştım. iki aracın da 2. el değerleri konusunda tekrar bir şey yazmama gerek yok diye düşünüyorum. piyasa verileri ortada. Bu arada Mahmut Bey kullandığım aracımı da sizin için özellikle yazayım. 2011 opel meriva b 1.4 T 120 hp njoy ve aracımdan çok memnunum. Yorumunuz için teşekkürler. Herkese kazasız sürüşler.

Mahmut 17.03.2014 14:24

2012 insigniam var değiştirip 2013 yeni kasa insignia almaya karar verdim bugün test sürüşü yaptım ortalama 8 litre yaktım bence normal bir tüketim mercedes,audi,bmw den sonraki d sınıfı en iyi araç performans,konfor,sürüş kolaylığı vs. vs. dsgnin active selectten daha iyi olduğunu söyleyen arkadaştan isteğim opel kullanmasın corsa,astra,mokka ya da insignia lütfen almayın bomboş passata 150 bin TL verin 20,30 bin km de o dsg bozulsun sonra anlarsınız hayatınızda hiç sürmediğiniz bir şanzıman hakkında atıp tutmamanızı rica ederim bugüne kadar active select sıkıntı yaşamadın yaşayan birini de görmedim dsg ile ilgili şikayet var.com adlı sitede 10000lerce şikayet var biraz dikkat lütfen

murat 26.02.2014 15:16

araba güzel, fakat fiyat pahalı. Gerçi artık her araç pahalı ama, dengiyle kıyaslayınca pahalı. bu araç tabii ki C5-508-latitude tan daha iyi. Gerçek kıyaslanacak araç passat. Passata göre biraz daha fazla yakması, dsg nin active select ten üstünlüğü ve 2. el değeri konusunda çok geride kalması maalesef bu araçtan insanı uzak tutuyor. Halbuki biraz daha sıkı bir fiyat politikasıyla passatla satışta yarışabilecek kadar güzel bir araca maalesef yazık oluyor. Bu aracı passatla aynı fiyata satamazsınız. Youtube daki videolarda bile passatla kıyasta çokça sarfedilen bir cümle var, less expensive. Araç güzel ama passatla aynı fiyat veya daha yüksek olmamalı. Herkese kazasız sürüşler

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.