2016 Opel Astra 1.0 Enjoy AT

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.7 sn
  • Beygir Gücü 105 HP
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4370 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.2 lt
  • Genişlik 1809 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Yükseklik 1485 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.3 lt
  • Bagaj Hacmi 360 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1203 kg
  • Maksimum Tork 170 Nm
  • Yakıt Deposu 48 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R16
  • Yıllık Vergisi 623 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
86
84
83
75
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6071 07.11.2016 10:37

Arabayı bulabilen var mı ? Almak istiyorum ancak üç ayda ancak getirebilecekleri söylendi

Misafir-8808 04.11.2016 20:17

Aracın motor hacmine göre değil fiyatına göre vergi gelmesi gündemde böylece 1.6 motora sahip lüks sınıftan vergiyi arttırmanın hesabı yapılıyor,burdan sonuçla 1.0 ve 1.2 gibi düşük motor hacminden de daha fazla vergi alabilirler,yani artık vergiden de kaçmak için küçük hacimli motorlara gidemeyeceğiz,40 bin etiket fiyatlı arabayı 75 e alıyoruz birde devamında da vergiler çok ağır koşullar.

tokay ceritoğlu 04.11.2016 14:47

aldığım bilgiyi aktarıyorum.2000 cc ithal oto fiyatı 56.000 olsun ötv 81200,kdv 10.080 ötv nin kdv si 14.616 ve sonuç bayi karı hariç toplam 161.896 tl oluyor,vergi değişikliği gündemde,araç fiyatı üzerinden değerlendirme olacak,biraz böyle gider sonrada ab de olduğu gibi emisyon değerleri üzerinden vergilendirme olur,sonuç sürekli artan vergiler ve sigorta primleriyle artık araç sahibi olmak kolay değil,aldığımız aracı 3-5 yıl kullanıyorduk,artık 8-10 yıl asgari düzeyde kullanacağız,,,

Misafir-8612 04.11.2016 13:05

1.0 ve 1.2 turbo benzinli araçların kullanımını artırmak amaçlı bazı teşvikler verilecek.
Ötv indirimi gibi.
Bir arkadaş 120bin tl lik bmw den bahsetmiş. önemli olan çevreye az zarar veren motorlar. fiyata göre vergi değil motora göre vergi olur.

Misafir-2670 04.11.2016 10:38

nerden duydunuz hocam bu vergi değişikliğini ?

Misafir-2944 04.11.2016 09:43

bu 85 kw vergi olayı elektrikli araçlar için değil mi.ben mi yanlış anladım

Misafir-8011 04.11.2016 09:42

bu araçtaki sıkıntı yeni bir motor ve piyasada nerdeyse hiç yok. pek tutulmuyo gibi.bayide ellerinde bulundurmuyor. yoksa fabrika yakıt değerleri çok iyi

Misafir-5920 03.11.2016 18:01

Yeni vergi sistemine göre 85 kw nin altındaki araçların ötv si düşecek. Yani 113 hp nin altında olduğu için bu aracın fiyatı düşebilir. O zmn çok satma ihtimali var.

Misafir-7606 03.11.2016 15:48

trabzon vardallardan alacağım yalnız aklımda deli sorular var.
Sizce nasıl araba? 1.0 Turbo benzinli araç az yakar diyorlar. Doğru mudur.
Bayi indirimi yapacakmış 20.000tl sıfır faiz kredi kullanacağım. Yıllık vegisi 650 tl imiş.
LÜTFEN YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

Misafir-6479 29.10.2016 15:50

OH BE. YÜKSEK VERGİLERDEN KURTULDUK.
1.6 atmosferik ve 1.4 motorların işi bundan sonra çok zor.

1.2 turbo benzinli ve 1.0 turbo benzinli.
1.2 ve 1.0 turbo benzinli motor teknoloji harikası, çevreci ve ekonomik motorlardır.

murat ba 02.11.2016 09:53

Sırf motor hacmi büyük diye fazla vergi veren 1.6 ve 2.0 motorların zamanı asıl şimdi başlıyor. 150 bin TL'ye 1.2 motor BMW al sonra 55 bin TL'ye 1.6 Astra alandan az vergi ödesin! Bu dönem, bu saçmalık bitiyor!

Misafir-9447 17.08.2016 18:54

Arkadaşlar bi test sürüşü yapın araba almadan önce mutlaka. Böylece soru işareti kalmaz kafanızda vites geçişleri vs vs. Ama şu var easytronic vites problemliydi. O yüzden yeni modellerde opel şanzıman konusunda çok başarılı işler çıkarmış. Geçişler sarsıntısız ve çok çok hızlı, dsg leri hiç aratmıyor. Tam oyomatik olduğu için daha uzun ömürlü Dsg lere göre.

Misafir-9074 13.08.2016 19:08

Bende powershift şanzımanlı araç var bu söyledikleriniz yokuşta vites düşürmesi tork çekiş kontrolünün devreye girmesinden kaynaklanıyor bence normal. Gaza çok yüklenirseniz ani hızlanma yapmak için vitesi yükseltmiyor buda normal her otomatik araçta olan şeyler. Benim asıl korktuğum konu sarsıntılı vites geçişleri.

Misafir-9084 28.07.2016 16:19

Misafir-4611 arkadaşım,

Ben 2009 astra easytronic kullanıyorum. bende senin gibi arada kalarak aldım. ama bu şanzıman resmen arabadan soğuttu beni. kesinlikle alma derim. Hele ki sıfır araç alacaksın ve hemen satarsan zarar etme şansın yüksek. deneme şansın olursa da şunlara dikkat et nedemek istediğimi anlayacaksın.
1- ani hızlanmalar yap ve arabanın nasıl bağırdığını ve yüksek devirlere çıkıp vites atmadığını gör.
2- yokuşta dur ve kalk
3- yokuş çıktıktan sonra düz yola devam ederken gaza bas ve şanzımanın nasıl kararsız kalıp 1. viteste 4000 - 5000 devirlerde zorla 2. vitese geçtiğini gör. rampa çıktıktan sonra genelde hep kararsızlık yaşıyor şanzıman.

ben 1.6 115 hp kullanmama rağmen böle. bu 1.0 motor. gerçi benimki atmosferik bu yeni nesil motor ama olay şanzımanda bitiyor. bence sakın alma.

Misafir-4611 21.07.2016 15:53

merhaba vauxall 2016 arkadaşım, aracı ciddi olarak almayı düşünüyorum. tek çekindiğim konu şanzımanı. çok sarsma yapar mı? vites geçişleri sorunlu mu? beyni düzgün karar veremiyor mu? yapılan yorumlar hep negatif. 70bin lira para verip ilerde pişman olmak istemiyorum. diğer yandan da düşünüyorum 2016 yılında o kadar kötü şanzımanlı bir aracı opel satışa koyar mı diye? lütfen bir yardımcı ol bana çok kararsızım...

Erkin Yılmaz 10.08.2016 13:12

merhaba misafir 4611 arkadaşım.Düz yolda giderken bu aracın şanzımanında bir problem hissetmedim.Daha önceki aracım linea 1.3 dizel dualogic şanzıman olduğundan opel'in bu yeni şanzımanının ondan daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Yakıt tüktimi,vergisi, emisyon değerleri olarak beni tatmin eden bir araç fakat örneğin apartmanın kapalı garajından yokuş yukarı çıkarken dur kalk yaptığınızda biraz sarsıntı hissediyorsunuz. Ben Adana'da yani düz bir yerde yaşadığımdan çok şikayetçi değilim açıkçası. Yine olsa bu arabayı alırdım.Fakat eğer çok km yapmıyorsanız 1.4 turbo tam otomatik aha keyifli bir araçtır kesinlikle,kullanmadım ama eminim.Piyasada yeni bir yüzü olup benzinli küçük hacimli turbo otomatik ve servis ve ikinci eli yaygın başka otomobil olmadığından bunu aldım fakat ben 31 mart'ta aldım şimdi yeni başka modeller de çıkmaya başladııi, ıı

vauxall 2016 30.06.2016 12:52

MErhaba.Aracı 3 aydır kullanıyorum.8000 km karışık tüketim ortalamam 6,4 Lt. Düz zeminli yerlerde yaşayanlar için çok iyi seçenek fakat yokuşlu yerlerde yaşayanlar için yokuş çıkışta kararsızlık yaşayıp konfor bozulabiliyor.malzeme kalitesi ortalamalarda, teknik olarak ortalamanın üzerinde ve premium bir havası var,hızlanma ve çekiş yeterli ,bagaj derinlik oalrak biraz az,ekonomik,iç genişliği çok iyi.Ekonomik ve çevreci düşünenler için iyi bir seçenek,ayrıca tarasımı ve yeni oluşu ile dikkat çekiyor

Misafir-9406 10.06.2016 21:28

Bu aracta easytronic tek kavrama sanziman var. Bu su demek ilk iki viteste sarsintili gecis manuelle ayni yakit tuketimi ve manuel bakim maliyeti dsg tarzi bi sanziman degil o sebeple konfor cok onemli degil diosaniz basinizi agritmaz masraf cikartmaz ama dsg gibi puruzsuz degil .

Misafir-2372 07.06.2016 17:48

emisyon değeri A çok iyi. dsg gibi bunlarda da sorun çıkar mı. Almayı düşünüyorum 1.0 Astrayı lütfen yardımcı olur musunuz. sizce nasıl ? alınır mı otomatik vitesi nasıl? ikinci elde zarar ettirir mi? 1.2 tsi golf dsg arasında kaldım?

Misafir-5225 22.05.2016 15:12

Bu arabayı alacağım hiçbir yerde çevre görüş paketli otomatik olanı yok. Bilen biri var mı nereden alabilirim?

Misafir-218 25.04.2016 08:35

Misafir-6167
2016 easytronic corsa aracınızın vites geçişleri nasıl acaba?
ben 2009 easytronic astra kullanıyorum ve resmen nefret ediyorum vitesten. Yokuş çıktıktan sonra 1 den 2 ye atmıyor, kararsız kalıyor. v.s. Acaba yeni nesil şanzıman nasıl?
Teşekkürler.

yalçın laçın 25.04.2016 22:34

2009 Astra 1.6 easytronic 3 yıl kullandım. Tam otomatik (Active select vb.) gibi konforlu değil. Çift kavrama (DSG, EDC vb.) gibi hızlı değil. Özellikle yokuşta veya yüksek ivmelenmede sarsıntılı vites değişiyor ancak tam otomatik gibi müsrif değil ve çift kavrama gibi pahalı değil. bir arıza durumunda bakımı da pahalı olmaz. Kısa süre sonra vites geçişlerine alıştım ve rahatsız da olmadım. Kalite, beklenti ile ilgilidir. Her türün kendine özgü avantaj veya dezavantajı var. Yeni easytronic de belki iyileşme sağlanmıştır ancak eskisinden çok da farklı olacağını beklemiyorum çünkü sistem aynıdır. Golf 1.2 DSG ile Astra K 1.0 easytronic arasında kaldım. Eş donanım ile yaklaşık 6 bin fiyat farkını verip golf almaya değer mi? Kararsızım.

Misafir-6167 16.04.2016 21:07

Misafir-3376 kardeş
*Hyundai i 20 serisi geçen sene çıktı ve 4 ileri otomatik kullanıyor.
*OPEL ASTRA 1.0 OTOMATİK EASYTRONIC 3.0 Kullanıyor.Ben Opel Corsa 2016 easytronic 3.0 kullanıyorum süper.
1.sarsıntısız geçiş.
2.teknik olarak tam otomatik olmadığı için tork Konvektör yok o yüzden hem manuelden hem otomatikten daha az yakıt tüketiyor.
3.bir arıza durumunda servise soordum manuel şanzıman kadar masrafı oluyor.
4.opel araçları hafife alma easytronic aracımla 100 bin km yaptım hala şükür bir arızası çıkmadı ve bu astra araç bir üst versiyon.
Alman ve Japon araçları her zaman pahalı olur ama kesinlikle kendinj amorti etmeden arıza yapmaz.
Otomatik araçlar manuel gibi değildir çeşit çok ve her yıl yeni çıkan bir öncekinden sürüş konfor bakımından daha iyi.Sen sen ol otomatik araçlar hakkında yorum yaparken o versiyonu kullanana sor,bir kullanımda tepkilerini tespit etmek imkansız çünkü.saygılar

Misafir-3376 12.02.2016 21:08

5 vites otomatik kaldı mı ya

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN