2012 Opel Astra Classic III 1.3 CDTI Essentia

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
mustafa 21.04.2015 20:19

bende 2010 model astra var hiç bi sıkıntısını da görmedim çok şükür sadece biraz yavaş kalıyo kalkışta sadece o kadar... herkesede tavsiye ederim

onur 15.02.2015 21:41

Merhaba arkadaslar, bugun bir arac aldim opel 1.3 2011 dizel fakat kafama bir sey takildi araci satan kisi aracta1 ve 2 viteste kalkisi huzlandirici bir aparat oldugunu soyledi motora herhangibir zarari olmusmudur kullanmak sagliklimi acaba?yardimci olursaniz sevinirim...

yoldas 06.01.2015 01:42

2010 model 1.3 cdti kullanıyorum bundan önce 2009 fiestam vardı açıkçası çok fark var arasında fiestadan üstün bir araç aracın rahatlığına diyecek yok ama 1.3 motor kesinlikle yetersiz rakipleri focus ve golfe bakınca bu araç dikiz aynasında kayboluyo malesef buda kötü bir durum ancak ekonomi için iyi normal yakıyo şehir içi biraz fazla 2006 megane bile beni geçince arabadan soğudum açıkçası :((

muhittin 29.12.2014 00:06

Bu arabanın yol tutuşu,direksiyon tepkileri,iç hacminin genişliği ve içindeki donanım zenginliği,yakıt ekonomisi öve öve bitirilemez.1700 devrin altında oldukça cansız giden araba, devir 1700'ün üstüne çıkınca birden bir tork patlaması olur ve öne atılır.Fakat motorun devri 1700'ün altına inince tork birden düşer ve araba yığılır kalır.bu turbo boşluğu yüzünden şehir içinde çok sık vites değiştirmek gerekir.bu durum aracın debriyajının ve vites kolunun sertliğiyle de birleşince sıkışık trafikte çok can sıkıcı olabilir. Aracın freni ve direksiyonu da oldukça serttir.Bu duruma rağmen yine de çok kullanışlı, geniş,ekonomik,kaliteli, sağlam ve güven veren bir araçtır.

hasan 02.12.2014 12:42

2011 model clasik astra sahibiyim aracım tüplüdür hani derler ya içmiyorda kokluyor diye aynen öyle konforlu dolu bir araba uzun yolda hiç yormuyor ...

Hasan 02.10.2014 09:18

Kubilay Bey tahminimce 38-40 bine gider gibi

sembolraytt 01.10.2014 09:20

Opel dedimmi dur arkadas arac yer ucagi km 220 gordum tik yok hemen alin

kubilay 08.09.2014 01:14

merhaba,2011 modelini kullanıyorum, doktordan aldım bir yıl oldu, suan 72 binde. konfor paket, değişen boya yok, bakımları yapılı, sizce ederi nedir? ilana koyacaktım, çok farklı rakamlar var, kazasız sürüşler herkese...

Trakyalı 18.08.2014 22:54

Bende astra Cdti esytronic essentia comfort paket var.6aydır kullanıyorum.almadan önce içimde bir şüphe vardı.ama kullandıktan sonra Alman arabası olduğunu hissettirdi.özellikle yarı otomatik hakkında çok kötü olduğu yazılıyordu.ama mükemmel rahat.şiddetle tavsiye ederim.yakıt şehir içi 5.9-6.3 arasında.

Alper 24.07.2014 20:01

Bu aracı 2 yıla yakındır kullanıyorum.2011 model.Sağlam,donanımlı,oturaklı,içine oturduğunuzda güven veren bir araç.1.3 motor olması kesinlikle bir eksik değil.Bu sınıfta alınacak en iyi araç bence.Kendi arabam olduğu için söylemiyorum bunları.Yorumlarım objektiftir.Kalkışta ağır olmasına takmış herkes.Arkadaşlar 1. vitesten 2. vitese bir saniye geç geçerse ne olur ki?hem ver gazı geçsin.Olmadık bir şeye takılmışsınız.Ama kokpiti çok sade,az daha spor bir görünüm katılabilirdi.Yakıt konusunda da gayet iyi.Güvenlik olarak da 4 hava yastığı,abs,asr,esp,manevra kontrol sistemi,hsa,virajda kontrol sistemi hepsi mevcut.otomatik vitesler için geçerli bu donanımlar.

kamil 10.07.2014 09:35

2006 model essentia 160 000 km de ve fiyatı da 22500 tl, fiyatı nasıl bu aracın kullanan arkadaş varsa yorumunu alabilir miyim?

görkem 07.07.2014 13:59

merhaba, 2010-2012 aralığında temiz bir tane denk gelirse almayı düşünüyorum fakat internette özellikle easytronic şanzıman hakkında yapılan kötü yorumlar beni korkutuyor. anlayamadığım kos koca alman markası bu kadar mı kötü bir şanzıman yapmış? yılda ortalama 15-20 bin km yapıyorum ve aradığım özellikler yüksek güvenlik, tatmin edici donanım ve yakıt ekonomisi. aile aracı olacak, seri olması gerekmiyor yüksek performans beklentim yok, aracına iyi davranan ve sınırlarını zorlamayan dikaktli bir sürücüyüm, tek istediğim 5-6 yıl sorunsuz binebileceğim bir aile otomobili almak. bütçem maks. 40-42 bin tl olduğundan ben astra dan daha mantıklı bir otomıbil bulamadım...yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler

mehmet aker 28.05.2014 11:47

bende 2005 modelini almayı düşünüyorum. 1.3 motor ama hız gayet güzel.. hantal demişsiniz ama Artık Çip Tuning diye bişey var. ben buna ortalama 350liraya bi Chip yazılımını güncelerim. beni tutabilene aşk olsun.

mert 22.05.2014 23:08

Şehiriçi 4.8'i gördüm. Genelde 5 - 5.2 ortalaması var. Depo 52 litre ve geçen yaz şehirlerarası 1 depo ile 1175 km yol yaptım. Arabamda powerbox takılı ve kalkışlardaki hantallığı bu sayede aştım. Arabamdan son derece memnunum. Almak isteyenlere tavsiye ederim. Ayrıca essentia modelinde yol bilgisayarı işlevi olmasına rağmen yüklü değil. Ücret dahi vermeden sürekli gittiğim serviste yüklettim. Sorunsuz çalışıyor.

özgür 21.05.2014 13:03

Niçin bu yıl satış dışı diyo arkadaşlar.

classic 16.05.2014 16:07

2011 modelini 90.000 km kullandım. Bir kere bile arıza sıkıntı yaşatmadı. Çok da ekonomik bir araç. Tabi bunun karşılığı olarak çekişi çok düşük. Yokuşlarda kaldırmak için el freni istiyor.
Ancak Racechip taktırınca araç gerçekten 1.6 dizel gibi oluyor. 1 ve 2 viteslerdeki hantallığı oluyor. Chipli olarak yaklaşık 40.000 km kullandım. Hiç bir arıza vermedi. 200 205 km/h hıza çıkmışlığı var. Chipli halde yakıtta artış değil aksine düşüş oluyor. Tavsiye ederim.

murat 08.05.2014 20:07

bence süper tavsiye ederim her araçta ufak tefek sorun bulunur

hüseyin 29.03.2014 00:04

kesinlikle tavsiye ederim,hiç düşünmeden al derim özellikle 2011 modeli çok güzel beyaz renk de ayrı hava veriyor.

barış 06.03.2014 09:20

araç iyi güzel fakat 1.3 değilde 1.5 yapsalarmış daha güzel olurmuş yada beygiri biraz fazla olsa iyiymiş kasa ağır 1.3 az geliyo

Cenk 27.02.2014 16:31

Ben bu arabayı 2007 yılından bu yana kullanıyorum.149.000 km oldu tık demedi.Tüketimi gayet başarılı Yol tutuşu mükemmel agır ve oturaklı tok bir araç malzeme kalitesi yenileriyle yarışır düzeyde Performansa gelince tam bir aile aracı çok seri değil ama beni hiç üzmedi desem yeridir.İlk defa kullananlar çok yanılıyor biraz kullanınca alışıyor insan ben ben otobanda çok rahat 190 km hızı görüyorum ve en güzeli de 140 la giderken 6.vitesle sessiz bir yolculuk...

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2012
  • Yakıt Türü Dizel
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1248 cc
  • Beygir Gücü 90 Hp
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 13.7 sn
  • Maksimum Hız 172 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.3 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
  • Uzunluk 4249 mm
  • Genişlik 1753 mm
  • Yükseklik 1463 mm
  • Bagaj Hacmi 350 lt
  • Yakıt Deposu 52 lt
  • Boş Ağırlık 1230 kg
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16