2011 Opel Astra Sedan 1.3 CDTI Enjoy

  • Silindir Hacmi 1248 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.7 sn
  • Beygir Gücü 90 HP
  • Maksimum Hız 172 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4587 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Genişlik 1804 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.3 lt
  • Yükseklik 1458 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Bagaj Hacmi 490 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1306 kg
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 52 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
ayhan 27.02.2015 22:22

2007 model 1.3 cdti enjoy vagon (steyşın) aldım 147 binde ve çok hoşuma gitti yakıtı ve bagaj hacmi müthiş büyük motor performans bence gayet yeterli, şuan 3.82 tl mazotun fiyatı şehir içinde ortalama tüketim 6.1 lt. gösteriyor şehir içinde 65.1 kilometrede 4.0 lt yaktı oda eşittir 23.5 krş bence gayet tutumlu ve en önemlisi mtv si düşük ilk defa opel kullanıyorum on numara bi araç herkese tavsiye ederim

FATİH 03.12.2014 13:25

Rahatlıkla alıp güven içerisinde kullanabileceğiniz bir araç kimseye kafayı takmayın bazı arkadaşlar kağıt üzerinden atmayı çok seviyor kullanın ve kendiniz karar verin. Tek kelime ile mükemmel bir araç

OSMAN 24.11.2014 20:10

opel 2010 astra 1.3 enjoy sedan arabamın performansından memnun olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim

uzmancan 24.10.2014 00:20

walla bende yarın alcam kısmetse yenı aracımı dort gozle bınmeyı beklıyorum umarım guzel yorumlarınıza bende ılave ederım :D

rıdvan 21.09.2014 12:41

arkadaşlar bende 1.3 enjoy sedan almayı düşünüyorum 2009 model ve 90000 km de fiyat ise 32 000 tl acaba uygunmudur aracta camurluk boyası var

Barış 05.09.2014 02:15

Arkadaşlar ben bu aracı 5 yıl kullandım min 350 000 km yol yaptım hemde batı karadenizin engebeli arazisinde.Devrini ayarladığınızda deli gibi tırmanıyor.Uzun yolda 1.6 araçlara çok çektirdim.yol tutuşu mükemmel bu sınıf için.şöyle söyleyeyim 220 ile korkmadan girdiğim otobanda viraja 160 ile 2010 focusta tırstım.Altına hava almadığından aracı yete basıyor güven veriyor.Süspansiyon sistemi çok sağlam.Radyatörü bile patlattım 180 000 de amortisörü patlatamadım.Sadece uyarım 90-100000 aralığında eğer devirli kullanıyorsanız turboyu yersiniz klasik hastalığı.Klima sürekli açık şehir içi dışı karışık hızlı kullanmama rağmen 830 km den düşmedim.uzun yolda 1000 rahat yapıyor yakıtı ideal.handikapı araçta saklama gözü çok az sıkıntı.sağlam araç tamponların içinde geniş bariyerler var çok kazasına şahit oldum pert eder ama kolay kolay pert olmaz...

hüseyin 03.09.2014 13:44

arkadaşlar bu araçta ESP (Elektronik Denge Sistemi) var mı

Serdar Ç 23.07.2014 11:13

2008 Astra Sedan Enjoy sahibiyim. Arabanın çok değişik huyları var. Bunları bilmediğim için ilk seferde 7 lt yaktım.
Zamanla ince huylarını öğrendikçe 5,7 lt’ye kadar düşürdüm.
Kasa çok ağır. Motor 1,25 (1.3 diye geçiyor ama 1248) ! böyle olunca arabayı yönetebilmek için çok ince bir vites geçiş dengesi ayarlaman gerekiyor.
Evet, mazotu kokluyor ama arabayı bayıltmamak bir mesele..
Kesinlikle şehir içi arabası değil. Öyle atak , kıvrak manevralar beklemeyeceksin. Ama uzun yolun kralı.. 6’ncı viteste turboyu devreye soktu mu rampa mampa dinlemiyor..
Son olarak , bu araba 1.5 – 1.6 olsaymış tadından yenmezmiş.. tabii o zaman da 50-60 bin tl çekerlerdi o da ayrı bi konu..

Aziz 11.04.2014 12:16

Arkadaşlar bende 2008 astra var sedan. Araba kalkışlarda biraz hantal ama yola çıktığında çok iyi gidiyor. Yakıtı çok az gerçektende. Ve kasa çok sağlam.ve arabayı iyi şekilde açarsanız araba 225 km hız yapacaktır. Benim arabam yapıyor çünkü.

mustafa yılmaz 18.11.2013 16:38

merhaba arkadaslar bende astramı 2 ay önce aldım parça yönünden biraz pahalı bir araç yakıt yönünden ben biraz memnun kalmadım baskı balatada sorun var ondan biraz gaza yüklenmem gerekiyor galiba ondan olduğunu düşünüyorum ama onun dışında gayet konforlu, yol tutuşu mükemmel, ama sunuda belirtmeden geçemeyeceğim bu arabanın motorunu biraz daha iyi yapsalarmış kendi sınıfındaki araçlara satışta çok fark atarmış. bide şunu belirteyim araçta fazla göz olmadıgı için sıkıntı çekiyorsunuz.

keremce 12.09.2013 09:11

b.ç. yorumun için teşekkürler. performans beklentim yok. yakıt tüketimi iyi olsun da malum yatık fiyatlarında dünya lideriyiz.yavaş sürsek de olur.

b.ç. 11.09.2013 08:27

keremce, her sabah kalktığında yarışa katılmayacaksan,akıllı,uslu sürerim diyorsan ideal araç.ama performans bekliyorsan alma.

keremce 10.09.2013 19:02

arkadaşlar 2006 model astra sedan 1.3 cdti enjoy almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz? km.si 140000 de sizce alınır mı, fiyatı uygun geldi hasarı falan yok.. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

muammerk 03.09.2013 16:20

4 ay önce 2008 1.3 enjoy sedan aldım. MUHTEŞEM bir araba. B ve C segmentinde 32 yıldır 12 araba kullandım, bu hepsinden daha iyi. yukarıda özellikler açıklanırken biraz haksızlık yapılmış bu arabaya. Standart donanımlar içerisinde ön kol dayama, alaşımlı cant, hız sabitleme, direksiyondan kumanda arabada mevcut ve orijinal, sonrada park sensörü de takılmış. yani araba iki yıldızın üzerinde. ayrıca şehir dışı ortalama yakıt 4.3 görülüyor, ancak kendi yaptığım testlerin hepsinde düz yolda curiuse control lü, 95 hız 5. viteste 3.8 çıktı. Ayrıca son hız 172 yazılmış ama yine düz yolda dört yolcuyla birlikte araç 185'e kadar çabucak çıkıyor ama daha da gitmiyor. Araç ilk başta düşük hızlarda hantal gelebiliyor, ancak alıştıktan sonra sayfada yazılan olumsuz eleştirilerin hiçbirinin anlamı kalmıyor. (en azından benim için) Sonuç olarak herkese tavsiye edebileceğim, temiz bulduğunuzda düşünmeden alın diyebileceğim konforlu, güvenli, ekonomik bir araba.

Demircan 28.08.2013 12:37

Araç kalkışta nazlı, ama yol tutuşu mükemmel, malzeme kaliteli, içi ferah ve geniş. donanım yeterli. daha ne olsun.

CEYHAN 23.08.2013 15:39

slm arkadaşlar bende 3 ay önce 2008 opel astra 1.3 enjoy modeli aldım sadece kalkışın,da sorun oluyo tabiki o da biraz bizden kaynaklanıyo biraz gaza baszrsanız sorun olmuyo arac gerçektende çok güzel performansı gayet güzel yakıt tüketimi,de iyi alıcılara tafsiye ederim.

Hüseyin 13.08.2013 01:24

2008 astra sedanım var.1. Viteste kalkışta devrini 1750 ye getirin öyle gaza basın istediğiniz gibi gider.turbodan düşmesin yalnız isteğin yokuşu çıkar.motoru servis hariç bişey istemez yollardan kaynaklanan hatalar hariç ve sürücü.eşsiz yol tutuşu vardır.kabinde ses yok.20000 lira fazla paran varsa daha iyi markalar mevcut tabi paran bolsa.900 km performanslı kullanımla gider. 180 lirada vergisi var.

taksi şöförü 03.08.2013 14:57

arkadaşlar bu arabayı 4 - 5 ay önce aldım ve şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım , reno, fıat , ve nıssan dan daha iyi çok az yakıyor hem konfor klima ve birçok özellik daha var... şehir içi 25 krş yakıyor tam bir aile arabası...

yılmaz 24.06.2013 19:10

opelastra sedan 1.3 enjoy un motoru opel orjinalmıdır general elektrikmidir yoksa fiat 1.3 motormudur

şakir 03.04.2013 10:27

Ahmet arkadaşım arabanı güle güle kullan. araçtaki eksilen ya da arızalanan özellikler ekranda sana uyarı olarak gözükür. radyatör suyun eksilmiş onu uyarıyor. daha başka gelebilecek uyarılar cam suyu eksikliği, motor yağı eksikliği, ampullerden yanmayanların eksikliği, balata eksikliği........

tunç 03.04.2013 02:18

Hemen servise gösterin radyatör su kaçırıyordur

ahmet 02.04.2013 23:25

Arkadaşlar bende 2008 opel astra sedan 1.3 enjoy aldım daha 15 gün oldu evet sadece ilk kalkışlarda biraz yavaş ama daha sonrası seri bende fort connect vardı ondan dahi seri geldi bana nedense 1 kaç gündür soğutma sıvı seviyesi diye bir uyarı çıkıyor nedir ve nedendir anlamıl değilim bilenler cevaplayabilirmi acaba teşekkür ederim.daha yeni 300 km yol yaptım 75.00 tl yakıt yaktı yani ortalama 25 krş yakıyor km de

murat 20.03.2013 12:51

2009 astra 115 beygir lpg ve benzinde kullanıyorum km 29 binde yeni araba olmasına rağmen ağır kalıyo kasa 1345 kg tüp le 1500 kg mı geçiyo bide yolcu olunca bagaj da dolu olsa araba kamyona dönüyo makasa gelmez ama sağlam ve güvenli iki defa tampona vurdular hasar yok.kaparto sağlam hızını aldımı iyi gidiyo yalnız motor bağırıyo 5.vites de 180 km yaptım çok ses geliyo motordan tüp de yakıt 30 krş şehir içi.

tolga 23.11.2012 15:35

arkadaşlar bu modelin usb girişi varmı ben bulamadım varsa nerde

ali 11.07.2012 14:48

2008 astra sedanım vardı gerçekten sağlam araç performans ve konforda sıkıntıları var yerden yüksek olmasına rağmen yol tutuşu iyi göğüs basit olarak tasarlanmış, yüksek hızlarda bile aracın sağlam olduğunu anlayabilirsiniz, kasiste, tümsekte, çukurda bam bam geçersiniz

F. Ayvaz 11.06.2012 15:00

arkadaşlar bende de 2008 astra 1.3 sedan var. satın alalı 4 ay oldu söylenildiği gibi kalkışlarda biraz hantal ama araç hızını aldığı zaman felaket gidiyo. aracın özellikle yol tutuşunu çok seviyorum virajlarda hiç savrulmuyo adeta yola yapışıyo. yukarı da en yüksek hız 172 yazıyor ama ben 205 yaptım en son. daha gidecekti de yol bitti.

astra 05.06.2012 20:18

arkadaşlar bende 2008 astra sedan var 22 yıllık şöförüm 1. viteste falan sorun falan yok

emrah 09.04.2012 20:41

şoförlüğünüzde sorun yoksa kalkıştada iyi sollamadada istediğiniz gibi makasta atarsınız ama taksici arkadaşlar yakıttan tasarruf etmek için alacaklarsa çokta karları olmaz uzun yolda ortalama tüketim 4.5 ama şehir içinde bu 8- 9litreye çıkmaktadır. bu araç uzun yol gidenler için sınıfının en iyisi bence...

salih 09.04.2012 12:33

2008 astra sedan var ama sorun bitmiyor enjektör, gaz pedalı arızası, beyin arızası nerden baksan 3000 tl harcadım bakmayın milletin salladığına çok sorunlu araba motor zayıf ykıtı için aldım ama perfrman s zayıf araba sollamalarında hep problem makasa gelmeyeceksin yoksa sıyıramazsın parça çok pahalı serviz ha keza yani orta halli arabasıdeği

aykut 24.03.2012 21:26

slm bende astra sedan almayı düşünüyorum tic taksiye koymayı düşünüyorum nasıl olur acaba bu anlama geliyorki ayda 10bin km yapmak demek ne dersiniz ideal olurmu sizce?

jooyys 23.03.2012 22:22

2011 ocak ayında astra sedan 1,3 dizel 111.yıl özel serisinden aldım çok memnunum geniş,ekonomik tam bir aile arabası 1,3 motor 200 tork. Daha önce polo clasic 1,6 16 V arabam vardı rampalarda 80 'e düşüyordum bunda 5.vites 100- 120 km. hızdan aşağıya düşmedim. tavsiye ederim

barış 17.03.2012 14:04

ben taksicim 1,3 sadan düşünüyorum yakıt hakında bana bilgi verirmisiniz

seyfi 10.03.2012 18:03

arkadaşlar alalı 3 ay oldu enjoy-plus yol tutuşu ve yakışı iyi sadece ılk kalkış biraz zayıf daha sonra telafi ediyor.fiyatına göre çok çok iyi.

tuna 08.03.2012 22:21

mert arkadaş c sınıfında 1.3 motormu olur demiş:))MERT! yeni jettalar 1.2 focus hb ve golf ler seneye 1.0 motorla ithal edilecek *** 1.4 superb,1.2 audi a3 seat leon ,skoda yeti...... düşük hacim yüksek tork işte otomobilin geleceği!!!!!

abdullah 08.03.2012 16:59

gercek hızı o deıl; opel astra 1.3 bendede var 200 bastım ve 0-100 u 9sn falan

NİBURUX 07.03.2012 01:17

2012 ASTRA SEDAN 1,3 CDTİ ENJOY PLUS ALALI 10 GÜN OLUYOR. ARACIN 2012 DE DİZEL SATIŞI BİTİYOR. SADECE BENZİNLİ GELECEKMİŞ. ARACI ALMADAN FORD TOYOTA VE VW YE BAKTIM. HIZ SABİTLEME VE DİJİTAL KLİMA VE ÇELİK JANT İSTEDİĞİNİZDE ARAÇ 60 BİN TL Yİ GEÇİYOR.YANİ EMSALLERİNDEN 17-20 BİN TL DAHA UCUZ. ARACI KULLANIYORUM. 1. VİTESTE HIZLANMA YAVAŞ AMA 1. VİTESİ SADECE KALKIŞTA KULLANIYORUZ. SES YALITIMI TOYOTA VE FORDDAN ÇOK DAHA İYİ.İÇ GENİŞLİK KONFOR KLİMA VB. OLDUKÇA BAŞARILI.FİYAT YAKIT TÜKETİMİ KONFOR VE İÇ GENİŞLİK PERFORMANSA BAKINCA DİĞER ARAÇLARIN EKSTRADAN 17-20 TL LİK SUNACAKLARI BİRŞEY YOK DEDİM VE ARACI ALDIM. DÜŞÜNEN VARSA PİYASADA TÜKENMEDEN ALIN.

Muarrem 05.03.2012 22:30

Dezavantaj olarak ,vites araları çok düşük
1.3 motora 6 vites olmuyor vites araları çok kısa sık sık vites değiştirmek zorunda kalıyorsunuz buda insanın canını sıkıyor .Orta sınıf arabalar sekmentine girer . Pek iyi bir araba değil

ERHAN 19.02.2012 21:30

ENJOY SEDANLARDA FAR SENSÖRÜ VE YAĞMUR SENSÖRÜ STANDARTMI YOKS OPSİYONEL Mİ BİLEN ARKADAŞLAR CEVAPLAYABİLİR Mİ

smile 17.02.2012 23:48

opel astra sedan 2012 model ortalama yakıt tüketimi 8-9 lt . bu yakıt tüketimi nezaman olması gereken seviyeye düşer bilgi verebilirmisiniz

taner 02 16.02.2012 22:30

2008 opel astra sedan var aracın kalkışı sıfır tek iyi yanı bagaj geniş cok sert bir araç

bülent durmaz 16.02.2012 02:28

sedan ile hatcbak arasında yakıt farkıve çekiş farkı varmı bilen cevap yazsın birde 1,3 motoru sedan kasayı kaldırabiliyormu iyi günler

oktay 13.02.2012 21:57

arkadaşlar yaklaşık 4 aydır kullanıyorum fiyatına göre 10 üzerinden 8 veririm özelliklede motorundan tereddüdütünüz olmasın 110 km hızla 18 kuruş yaktı şehirler arası şehir içi ise 23 kuruş yaktı biraz sert araba ama bu fiyata bu kadar

oktay 13.02.2012 21:53

arkadaşlar bu aracı 4 aydır kullanıyorum bu aracın en beğendiğim yönü motoru 1.3 ama uzun yolda rampalarda harika özelliklede ısınınca bende 102 beygir bora vardı benzinli ama inanın bu motor ondan daha iyi performans sağlıyo

emrah 10.02.2012 15:29

mükemmel 2011 8 aydır kullanıyorum çok yol yaptım,ekonomik ve ideal tek kusuru var o da garanti kapsamında servisin işcilik alması,opel firmaya yazdım yanıt bekliyorum birde krikosu çok dandik yani servis pahalı kriko kötü digerleri mükemmel tavsiye ederim.

kosovalı 02.02.2012 20:16

selamlar arkadaşlar 2010-2011 1.3 sedan astra almayı düşünüyorum. 1. viteste sıkıntı çok belirgin mi? performans çok düşük mü

serkan 31.01.2012 17:45

2010 model sedanım var. Kaliteli, genç işi değil aile için ideal. Bir de satacağınız zaman zararınız yok. Bu onbirinci aracım. İç geniliği iyi diyenler var ancak 2006 octaviam vardı onunun genişliği ve konforunu tutmaz.

mert 18.01.2012 19:04

kardeşim hangi c segmenti arabada 1.3 motor var ayıptır yav opele yazık

Tayfun 18.01.2012 17:17

2012 Enjoy plus sahibiyim. Aracı bilerek aldım. Hiç kusur göremedim. Kalkışlarda bir sorun yok. Servisi pahalı 2012 fiyatı 560 TL bunun 175 TL'si işçilik. Garantisi bitince servise gitmeyin olur biter. Zaten bu durumu yetkili servislerde biliyor. Ne vurursak kar deniyor. Kış günü ortalama yakıt 100 km.de 5.4 lt şehir içi.

MUSTAFA KAYA 18.01.2012 14:39

ARKADAŞLAR ARAÇ GÖSTERİŞ TAMAM AMA BENİM NAZARIMDA İYİ NOT ALAMAMIŞ SİR ARAÇ

bayram 03.01.2012 01:11

opel astra sedan 1,3 enjoy pulas arabada 2 radyatör var ve neden pervane öntarafta onu anlamadım bilgisi olan varmı?

m.boz 28.12.2011 07:29

arkadaşlar ben dün opel astranın test sürüşene çıktım bence her anlamda çok iyi, özellikle ses kalitesi iyi sesi içeriye vermiyor ayrıca 2011 ve 2012 de aracın torkunu 200 yapmışlar kalkışta da hiçbir sorun yaşamadım ama 2010 ve altındakiler 140 yada 160 tork olduğundan araçta gerçekten sıkıntı var ayrıca yazın klimayı açmak bile istemiyeceksiniz çnkü 2010 ve altındailer baya bi düşüyor...

HAYRETTİN 03.12.2011 00:13

HERKESİN BEKLENTİSİ KENDİSİNE. NASIL BAKARSANIZ ÖYLE GÖRÜRSÜNÜZ 3AYDIR ARACI KULLANIYORUM İLK KALKIŞ HARİÇ DİĞER HERYÖNÜYLE MÜKEMMEL ARAYIP DA BULSAMIYACAGINIZ HİÇ BİR ŞEY YOK EKONOMİK LÜX KONFOR EMNİYET GÖSTERİŞ E..DAHA NE OLSUN

obüs1 28.11.2011 15:00

Bu araç şehir içinde 5.6-5.7 lt /100 km mazot yakıyor. Yer Ankara , Kasım ayı.

serdar 25.11.2011 00:00

GÜZEL ARAÇ AMA ARKADAŞ 1200 KM YOLA 145 TL YAKMIŞ ÇOK ÇOK FAZLA SALLAMIŞ ARKADAŞ MOTORSİKLETMİ BU ARABA ))))) ARKADAŞLAR UZUN YOLDA EN TASARUFLU YAKTIĞI 190 KURUŞ BUNUN ALTINA İNMEZ SAYGILAR

obüs1 21.11.2011 10:53

sedanda performans düşük demek yanlış bir karar. Gayet güzel tepki veriyor. Bu yarış arabası değilki. Yeşil ışıkta ilk kalkan olmak sorunlarınızı çözecek mi ?

derya dolgun 27.08.2011 13:29

bende2008 model opel astra sedanvar sürüş keyfi süperiçmekanı çokgeniş insana huzur ve güven veriyor tam bir aile arabası olması herkese tafsiye ederimgeçenlerde 15binbakımını yaptırdım servis bakımı süper ama biraz pahalı 360tl servis parası verdim ama toyotaservisine bakınca içime su serpildi arkadaşım 750 tlye servis parası vermiş opel astrakonuşulmaz yaşanır herkese selam

seçkin B. 25.08.2011 23:21

ön ve arka camlar buğu yaptığında hangi düğmeyi kullanıyoruz.bilen varsa yazsın lütfen

efes 08.08.2011 14:20

astra sedan aracım var. tek şikayetim servis. 5 kuruş etmez bence. doymuşlar

ünal adamey 27.07.2011 09:26

20 gün önce 1.3 enjoy plus sedan aldım ve tek kelimeyle araç şahane.bana yansıyan tek sıkıntısı keskin rampalarda kalkış.eğer çok dik bir muhitte yaşıyorsanız rampalarda 1.3 motor düşük kalıyor.şöförlüğünüz iyi ise buda sorun sayılmaz tabi.alacaklara şiddetle tavsiye ederim.

MELENSE 20.07.2011 23:25

ASTRA SEDAN TARTIŞILMAZ YAŞANIR BU SEGMENTİN EN İYİ VE RAHAT ARABASI TAVSİYE EDERİM

akın 02.04.2011 16:05

opel astra sedan var bendde 1.3 enjoy arabayı yakın zamanda aldım yol tutuşu çok güzel çooook ekonomik yakıtta ama çok sert araba kullananlara tavsiye etmem

samet 02.03.2011 12:26

bu aralar genelde hb ler tutuldu sedanlar satılmıo 0 fiyat farkı var hatcback5 kapılara göre ama sedanlarn 2. elleri ağır oluo bence en iisi hb...

fatih 27.02.2011 17:21

BEYLER BENDE 2008 OPEL ASTRA SEDAN VAR VE TAMBİR AİLE ARACI BAGAJ KAPASTESİ OLSUN İÇİNİN GENİŞLİGİ OLSUN COK RAHATVE COKTA EKONOMİK ASTRA ALACAK ARKADASLARA TEK TAVSİYEM OPELİN HEPSİ İYDİR AMA SEDAN BENCE COKDAHA İY VE YAKISIKLI DAHA AGIR DURUYOR 1200 KM YOLU 145 TL YAKIT YAKTI 5 KİŞİ VARDI ARACTA BEN COK ARAÇ KULLANDIM AMA BUNUN VERDIGI GUVEN BİR BAŞKA ARKADASLAR SEDAN DERİM SUSARIM

ali 22.12.2010 16:13

opel astra sedan 1.3 enjoy almak istyorum acaba dogru bir seçımmı yaptık yorumunlarınızı bekliyorum...

hakan ü 16.08.2009 18:25

astra hb kaliteli görünüyor ama sedan biraz basit ve eskimiş görünüyor.iç ve dış tasarımı da aynı şekilde ...

  • 0 KM Satış Dışı