- Silindir Hacmi 1598 cc
- 0-100 Km Hızlanma 11.0 sn
- Beygir Gücü 130 HP
- Maksimum Hız 186 km/s
- Yakıt Türü Dizel
- Uzunluk 4640 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.2 lt
- Genişlik 1820 mm
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
- Yükseklik 1830 mm
- Karma Yakıt Tüketimi 5.3 lt
- Bagaj Hacmi 445 lt
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Boş Ağırlık 1580 kg
- Maksimum Tork 320 Nm
- Yakıt Deposu 60 lt
- Lastik Ölçüleri 225/55 R19
- Yıllık Vergisi 1.294 TL
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- Diz Hava Yastığı
- Lastik Basınç Kontrol Sistemi
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- ESP (Elektronik Denge Sistemi)
- ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
- Ön Sis Farları
- LED Gündüz Farları
- Alaşım Jantlar
- Arka Park Sensörü
- Elektronik Park Freni
- Geri Görüş Kamerası
- Yol Bilgisayarı
- Hız Sabitleme Sistemi
- Yokuş Kalkış Destek Sistemi
- Yağmur Sensörü
- Far Sensörü
- Start Stop Sistemi
- USB Girişi
- Bluetooth Bağlantısı
- Navigasyon Sistemi
- Otomatik Katlanan Yan Aynalar
- Xenon Ön Farlar
- Manuel Klima
- Çok Bölgeli Dijital Klima
- Soğutmalı Torpido Gözü
- Isıtmalı Sürücü Koltuğu
- Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
- Deri Döşeme Koltuklar
- Deri Direksiyon Simidi
- Fonksiyonel Direksiyon Simidi
- Elektrikli Arka Camlar
- Ön Kol Dayama Ünitesi
- Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
- Anahtarsız Giriş Çalıştırma
- Refakatçi Aydınlatma Sistemi
- Sunroof/Cam Tavan
- Koyu Renk Arka Camlar





Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
86
83
75
75
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Gerçek suv bir tane tanıyorum, Subaru XV tek suçu benzinli olması, ful mu temde nasıl ful, deri koltuğu, zenon farı ve sunrof var, bunlar çoğunda yok, sıfırı 90 bin Tl, arada 20 milyar küsür var, ve çoğu 4*4 de yolda bırakır
evet tolga beye katılıyorum
hepsi çakma suv arazi vitesi yok difransiyel kilidi yok
honda crv 1.6 dizel versiyonu önden çekişli bir araç.yani çakma bir suv.4*4 değil.
2.0 litrelik motor Türkiye de ne yazık ki yok.
otomatik 2000 motoru varmı
aracın 4x4 all mode 1.6 dci donanımı en büyük rakibi honda crv den eksileri çok fazla örneğin honda crv de geri görüş kamerası eco mode,ön ısıtmalı koltuklar,ön far yıkama bulunurken x trail 4x4 all mode donanımında bunlar yok rakibi honda crv den artısı cam tavan elektrikli bagaj 4x4 sürüş modu ve 7 koltuk bulunmaktadır aradaki fiyat honda 107.400 x trail 121.900 değer mi değmez mi tartışılır sonuçta araçtan herkesin beklentisi farklıdır ancak alacak kişininde pişman olabileceğini sanmıyorum.Diğer suv modellerinin yerinde oturup 1.6 dizel kapışmasını seyredeceklerini sanmıyorum önümüzdeki aylarda rakip markalardan atak gelebilir.şimdiden alacaklara hayırlı olsun...
X-trail in 4x4 modellerinde otomatik vites olmaması büyük eksiklik