2018 Nissan Qashqai 1.5 DCi Tekna
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1461 cc
- Maksimum Hız 182 km/s
- Beygir Gücü 110 HP
- 0-100 Km Hızlanma 11.9 sn
- Maksimum Tork 260 Nm
- Uzunluk 4394 mm
- Vites Tipi Düz
- Genişlik 1806 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1590 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.2 lt
- Boş Ağırlık 1379 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
- Bagaj Hacmi 401 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
- Yakıt Deposu 55 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
ıstanbuldakı bayıler 142-145 bın aralıgında fıyat verıyorlar
Merhaba arkadaşlar. Nissan Van bayisine gittim 2018 1.5 dci tekna ötv indirimi ile 113 bin dedi, başka yerden fiyat alan var mı? Başka yerlerde fiyatlar nasıl?
misafir-659 kaça aldınız? hangi bayiden? bu günlerde fiyat alan var mı yazabilir mi?
kaça aldınız ? hangi bayi?Misafir-659 26.11.2018 14:40
Biz de aldık bakalım metalik grisini inşallah hayırlı olur. Bayilerde araç kalmamaya başlamış, aralıkta gelmeyecekmiş büyük ihtimalle, biz aralıkta daha da düşer diyorduk ama bayi aradı ciddi alıcı olduğumuz için bilgilendirdi. Öbür ay tatiliz gibi birşeyler dediler. Tucson kadjar qq arası gittik geldik. Tucson kaliteli ama donanımsal ve teknik olarak boş, kadjar da kaliteli ama dış tasarım albenisi yok, renault algısı da ayrı. İnşallah doğru karar vermişizdir. Qq da fiyat, tasarım ve donanım avantajı var, malzeme kalitesi zayıf diğerleeine göre.
Geçen yıl ocak ayında nissan görkem avcılardan engelli indirim i ile 65 bin e aldım 2017 model i ama kasko yaptırmadan kontak çevirmeyin bi sis farı bile 2.500 lira ocagınıza incir agacı diker parça pahalı olması haricinde mükemmel bi araç
Umduğumdan çok daha iyi yol tutuş var.Yüksek bir araç olmasına rağmen böyle bir yol tutuşu sağlaması takdir edilecek bir durum.
Biz de aldık bakalım metalik grisini inşallah hayırlı olur. Bayilerde araç kalmamaya başlamış, aralıkta gelmeyecekmiş büyük ihtimalle, biz aralıkta daha da düşer diyorduk ama bayi aradı ciddi alıcı olduğumuz için bilgilendirdi. Öbür ay tatiliz gibi birşeyler dediler. Tucson kadjar qq arası gittik geldik. Tucson kaliteli ama donanımsal ve teknik olarak boş, kadjar da kaliteli ama dış tasarım albenisi yok, renault algısı da ayrı. İnşallah doğru karar vermişizdir. Qq da fiyat, tasarım ve donanım avantajı var, malzeme kalitesi zayıf diğerleeine göre.
4 yıldır kullanıyorum çok memnunum yakıt,konfor,yol tutuş hepsi çok güzel..
521 engelli indirimi ile bu fiyat
Misafir 222 Bu teklifi hangi il ve bayiiden aldınız
1.5 tekna %50 ötv baremine girdiği için 137000 üzerinden 91400e geldi.8-10 bayi arasından en iyi fiyat bunu aldım.
91000 tl çok değilmi engelli indirimi ile 1.5 dci tekna 86000 civarı olması lazım
biraz gec oldu kusura bakmayın.Aracı İstanbul Kemal tepretoğullarından aldım.Ve aracımdan gayet memnunum çok doğru bir tercih yaptığıma inanıyorum.herkese hayırlı günler..
bu aracin 4x4 ve otomatik vitesli modeli varmi
Fiyat alan varmi acaba
Hangi bayiden aldınız yazarsanız çok sevinirim saygılar hayırlı olsun
Evet engelli indirimi ile 1.5 manuel tekna
91400 fiyat engelli indirimiyle mi oldu kardesim
2670 heyecanlanmayın hemen engelli indirimi ile teklif
sayın misafir hangi paket 91400 ve baii
Ben ÖTV muafiyeti ile aldim.91400 ₺ henüz işlemler bitmedi Çarşamba teslim alacağım inşallah.
kaşkai fiyatı internette böyle gözükmüyor hangi bayiden aldınız
hangi bayiden aldınız acaaba
Fiyat alan varmı acaba
yine zam gelmiş acaba tekrar fiyatını düşürürler mi?
Bu fiyata, bundan daha mantıklı araba yok (benzinli hb baz araçardan daha ucuza dizel, orta donanım suv alıyorsunuz). Ve aldığınız araç ülkemizde ve avrupada sınıf lideri, dünyada ise sınıfında 4.
Toyota ve Wolkvagen dediğimde bu iki markanın benzer sınıf arabalarını beğenmediğim anlaşılmış olabilir.Rav 4 ve Tiguan kaliteli arabalar onlara sözüm yok.Yakıt tasarrufu,donanım,yol tutuşu,iç ferahlığı,malzemesi,motor'un tatmin edici performansı(Çok aman aman bir performans yok ama istediğine cevap veriyor),aracın yüksek olması.Aracın sağlamlığı noktasında zamanla ne olduğu belli olacak. Fiyat olarak değerlendirdiğimizde bence şu an çok mantıklı bir tercih.Beğenilmeyen bir Dacia bile bu fiyatlarda.
Çok beklentiniz yoksa ; virajdan viraja koşmayacaksanız , daha önce çok performanslı veya premium bir otomobil kullanmamış iseniz araç beklentinizi karşılayacaktır.Fiyat olarak nissan ötv matrah artırımından sonra avantajlı modeller piyadaya sundu.Ancak öncelikle aracı bor deneyiniz , işçilik detaylarına yoğunlaşınız ve kararınızı veriniz.Ama memnun kalmak için beklenti önemli bir kriter.Bu yüzden bir nissan kullacısı olarak beklentiyi makul seviyede tutunuz ki araçtan memnun kalıp uzun yıllar kullanabilesiniz zira bu mühim
Aracı yeni aldım.Şuana kadar ki izlenimim beklediğimin üzerinde.Bazı eksikler var ama artısı çok.Toyota ve Wolksvagen kullanmış biri olarak aracı iyi ki almışım diyorum.
Misafir-9568 hala en uygun araç ve en uygun paket bu
Misafir-9568 , kac lira fiyat aldınız? 142 bin yuksek bir fiyat.
ötv indirimi ile birlikte qashqai 1,5 dizel almak yine de mantıklımı? Bu koşullarda fiyatı yine de uygun gibi görünüyor. Cok kararsız kaldım.
Evet bir sürü parametre vardır. Madem diğer parametrelerde bu kadar iyiler ve bu nedenle 8 valfli motordan bile bu kadar verim alabiliyorlar o zaman neden diğer parametrelerle beraber motorlarını 16 valf yspıp daha da iyi olmuyorlar?
Dci motor premium markaların üst segment araçlarında var mı?Mesela e serisinde yenile kullanılan OM654 2.0 lt lik dizel motor renault üretimi mi?Dci performans ta(1.0 atmosferik araç kullananlara göre kıyaslamıyorum) çok mu iyi ? Kullanım ömrü diğer dizellerden yüksek mi, emin misiniz? Tercih maksadı uygun maliyete karşılık uygun sayılabilecek vergi dilimi mi kalite mi???
Tamam da neden 8 valfli Dci A sınıfı emisyon sunarken, 16 valfli tdi B sınıfı emisyon sunuyor.Küçük hacimlerde 8 valfin 16 valfin pek bir önemi yok. Motorun kalitesi sadece valf sayısına bağlı değildir. Bir sürü parametre vardır kaliteyi etkileyen ve bence Dci çok iyi bir dizel motordur, kendinei ispatlamıştır. Renaut da motor konusunda haklı bir şöhrete sahiptir (Formula). Mercedes, DCi kullanmakla çok doğru bir karar verdi ve satışlarını da çok arttırdı. İsteyene 16 valfli 1.6'sı da var ama 8 valfli 1.5DCi olduksa yeterli. Motor neden harikulade olmasın, tüketim-hızlanma-kullanım ömrü gibi parametrelerde oldukça iyi. Daha ne yapsın bu Dci?
Misafir-7290 <<< Arada sizin gibi biraz motor bilgisi olan... biraz motorların çalışma sistemleri hakkında bilgi sahibi olup böyle güzel yorum yapanları gördüğümde seviniyorum. Bence Nissan firması tamamen maliyeti daha aşağı seviyelere indirmek için 1.5 DCİ 8 wafl motorları tercih etmiş. ***
Madem 8 valf yeterliydi de neden 16 valfa geçildi ?
Öyle yazmışsınız ki sanki mercedes bütün araçlarında 8 valf kullanıyor.
Subab sayılarının fazla olmasının faydaları maddelersek;
– Valflerin sayısı artınca motordaki silindirlere beslenen hava/yakıt karışımı ile silindirlerden tahliye edilen egzos gazı daha fazla sevk ve tahliye yolu olduğundan motorun performans ve yakıt tüketimi daha istenilen değerlere ulaşıyor.
– Ani hızlanma ( ivmelenme ) kabiliyeti subab sayısı az olan araçlara kıyasla daha fazla.
– Klima kullanımında araç performansının daha iyi olması.
Bu özelliklerden sonra bazı firmalar yine de maliyeti ucuz tutmak için sekiz subablı motorlardan vazgeçmemiştir.
Olay sadece maliyet.
Misafir 3162)Aslında hiç farkında olmadan beni tasdik ediyosun.İşte tam olarak sebebin bu emisyon olduğunu düşünüyorum.Hesap edememe değil, işler çok başka.Avrupa da egzoz emisyon değeriniz düşükse az vergi ödüyorsunuz ki bu husus yüzünden premoum markalar az emisyon değerine sahip motorları müşteriye sunarak vergi avantajı sağlıyorlar.Ve nihayetinde kendi araçlarının tercoh edilmelerini sağlayabiliyorlar.Yoksa motor harükülade olduğundan değil.Zaten model yükseldikçe kendi motorlarını kullanıyor bildiğim kadarı ile mercedes.İnfiniti de ise durum çok başka.İnsanlar nissan grubu ile renault u arge işbirliğinden ibaret sanıyor ancak benim bildiğim nissan ın kontrol hisselerine de (%65payla) renault sahip.İnfiniti ne yapsın yani dışardan motor mu alsın kullansın.Yoksa mercedes , renaultun motorlarına hayran olduğundan değil.Mercedes üretimi motor kulanan üst segmwnt mercddes kullanıcılarına bir de reno motoru kullanan kullanıcılara sorun hangisi daha uzun ömürlü hangisi daha iyi diye.Gelecek cevap herkesin malumu.
İş biraz emiayon-bu sebwple aracın vergilendirmesi-düşük emiayonlu araçla az vergi avantajı sunup müşteri kazanmak üçgeninde işler yürüyor bu sektörde.Ayrıca bizde emisyonla vergi ödenmiyor.Motorun kalitesini burada yaşıyorsan %1,5 daha az karbonmonoksit salınımına göre belirlemem kıstas bu değil
Sn.Misafir 17, demek ki Mercedes ve Infiniti bu dediğiniz düşünememiş, hesap edememiş :-) Bu da direkt enjeksiyonlu, A sınıfı emisyonu sağlamak kolay değil, bakın golf dizel 16 valf ama B sınıfı emisyona sahip. Bu 1.5 DCi motor Mercedes A'da 10.5 sn de hızlanıyor. Motor, yeni egzoz gazı dönüşüm sistemleriyle beraber daha çevreci bir hale geldi ve A sınıfı emisyon elde edildi.
Fiyatı çok çok iyi, tasarımı bence mükemmel, katalogtaki yakıt verilerine yarım litre daha ekleyin ama hız sabitleyici ile gidildiğinde o veriler tutuyor hem şehir dışı hem şehir içi kullanılabilecek bence fiyat performans oranı en yüksek araç bu fiyata polo fabia yaris veriyorlar anca
7074 a dan b ye değil z ye hatta z'(z üssü ) ne bile gidebilirsiniz hatta 1.0 atmosferik 75 hp araçla da gidersiniz ama orda söylenmeye çalışılan bu değil.8 valf eski teknoloji değilde 16 valf değişken geometrili yüksek basınçlı direk enjeksiyonlu bir motorla bir başka türlü giderdiniz.Orada anlatılmak istenen budur:)
Bu motoru Mercedes, Infiniti, Renault ve Dacia da kullanıyor. Emisyon, tüketim ve hızlanma verileri ortada ve çok iyi. Bence A noktasından B noktasına değil, Z noktasına bile mükemmel şekilde gidersiniz.
*** Renault ve Dacia' nın 1.5 DCİ motorları 16 walf... Bilmiyorsun madem git bir bilene sor da buraya gel öyle yorum yap.
*** Renault kendi araçlarında 1.5 DCİ 16 Walf motor kullanırken neden Nissan 1.5 8 Walf motor kullanmayı tercih etmiş. Yada bu ayrıntıyı nasıl gözden kaçırmış.
Sayın 5816 bu araç bkr suv değil , daha çok bir crossover dır.8 valf olması bir sorun teşkil eder mi?A noktasından B noktasına standart süratte giden standart sürücü için bir anlam ifade etmez bu noktada size katılırım ancak araçtan beklenti arttığında sıkıntı yaşayabklirsiniz.
8 valf olması bir sorun değil. Enmisyon A sınıfı, ort. tüketim 3.8 lt (bir çok rakibinden daha iyi), hızlanma 11.9 sn (bir çok rakibiyle aynı). İkinci eli en iyi SUV, en çok satan SUV ve fiyatı en uygun olan SUV.
evet nissan 1,5 dci 8 valf olarak görünüyor.Valfin 8 yada 16 olmasının dezavantajı nedir bilmiyorum ama diğer renault 1,5 dci motorlarda 8 valf görünmektedir.
Bu fiyat çok iyi. Bu fiyata benzinli hb araba bile kalmadı.
Fiyatina gore oldukca guzel ve dolu bi aractir.bahsesilen olumsuzluklarin gercek olmadigini dusunuyorum
Kandıra - Eskişehir arasını 5 kişi, dolu bagaj, klima en soğukta ikinci kademede ortalama hız 90 km gösteriyordu, 4.7 ortalama tüketimle gelindi. Gerçekten çok verimli, ekonomik bir model 1.5 dizel Qashqai, konfor çok iyi özellikle koltuklarına bayıldım, önceki kompakt sınıf araçlarımda biraz uzun oturunca belim rahatsız olmaya başlardı ama Qashqai'de koltuklar etli ve sertlik yok.
Forumlarda, araba sayfalarında, rampalara vs bağlı olarak hele dizel versiyonlarının hararet yaptığına dair hiçbir şeye rastlamadım. Kaldı ki farklı kaynaklardan araştırırsanız Megane, Kadjar, Talisman, Qashqai hepsinde kullanılan dizel motorlar aynıdır, özellikle 1.5 dCi motoru, haliyle valf meselesinde yanılıyorsunuz. Verimli ve dayanıklı bir motordur. Renault-Nissan bir gruptur ve avrupa'da ortak hareket ediyorlar, öyle bir farkın sözkonusu olamaz.
Konu hakkında hiçbir araştırma yapmadan yorum yazmışsın özellikle walf konusunda ...
Bu aracı alıp almama konusunda hala çok büyük endişelerim var çünkü araç 8 walf ve bizim ülkemizde 8 walf araçlar hiç sevilmemiştir. Çünkü özellikle Karadeniz, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinin yolları hem virajlı hem de dik yollardır. 8 walf araçların dik ve virajlı yollarda aşırı derecede güç kaybına uğradığı ve hararet yapma olasılığının da göz önünde bulundurulması gerekmektedir.
Ayrıca Renault bile 1.5 DCİ motor araçlarında 16 walf araç kullanırken Nissan Firması nasıl böyle bir ayrıntıyı gözden kaçırmış hala aklım almıyor.
Bu nedenler dışında X-Tronic modeli (otomatik) ile aynı modelin manueli arasında fiyat farkının neredeyse yok denecek derecede olması ayrıca bir soru işareti oluşturmakta diye düşünüyorum.