2018 Nissan Qashqai 1.5 DCi Tekna

  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.9 sn
  • Beygir Gücü 110 HP
  • Maksimum Hız 182 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4394 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Genişlik 1806 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Yükseklik 1590 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 401 lt
  • Vites Tipi Düz
  • Boş Ağırlık 1379 kg
  • Maksimum Tork 260 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R17
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9830 24.09.2018 20:36

Tamam da neden 8 valfli Dci A sınıfı emisyon sunarken, 16 valfli tdi B sınıfı emisyon sunuyor.Küçük hacimlerde 8 valfin 16 valfin pek bir önemi yok. Motorun kalitesi sadece valf sayısına bağlı değildir. Bir sürü parametre vardır kaliteyi etkileyen ve bence Dci çok iyi bir dizel motordur, kendinei ispatlamıştır. Renaut da motor konusunda haklı bir şöhrete sahiptir (Formula). Mercedes, DCi kullanmakla çok doğru bir karar verdi ve satışlarını da çok arttırdı. İsteyene 16 valfli 1.6'sı da var ama 8 valfli 1.5DCi olduksa yeterli. Motor neden harikulade olmasın, tüketim-hızlanma-kullanım ömrü gibi parametrelerde oldukça iyi. Daha ne yapsın bu Dci?

vazife 24.09.2018 19:25

Misafir-7290 <<< Arada sizin gibi biraz motor bilgisi olan... biraz motorların çalışma sistemleri hakkında bilgi sahibi olup böyle güzel yorum yapanları gördüğümde seviniyorum. Bence Nissan firması tamamen maliyeti daha aşağı seviyelere indirmek için 1.5 DCİ 8 wafl motorları tercih etmiş. ***

Misafir-7290 24.09.2018 11:47

Madem 8 valf yeterliydi de neden 16 valfa geçildi ?
Öyle yazmışsınız ki sanki mercedes bütün araçlarında 8 valf kullanıyor.
Subab sayılarının fazla olmasının faydaları maddelersek;

– Valflerin sayısı artınca motordaki silindirlere beslenen hava/yakıt karışımı ile silindirlerden tahliye edilen egzos gazı daha fazla sevk ve tahliye yolu olduğundan motorun performans ve yakıt tüketimi daha istenilen değerlere ulaşıyor.

– Ani hızlanma ( ivmelenme ) kabiliyeti subab sayısı az olan araçlara kıyasla daha fazla.

– Klima kullanımında araç performansının daha iyi olması.

Bu özelliklerden sonra bazı firmalar yine de maliyeti ucuz tutmak için sekiz subablı motorlardan vazgeçmemiştir.

Olay sadece maliyet.

Misafir-493 24.09.2018 03:59

Misafir 3162)Aslında hiç farkında olmadan beni tasdik ediyosun.İşte tam olarak sebebin bu emisyon olduğunu düşünüyorum.Hesap edememe değil, işler çok başka.Avrupa da egzoz emisyon değeriniz düşükse az vergi ödüyorsunuz ki bu husus yüzünden premoum markalar az emisyon değerine sahip motorları müşteriye sunarak vergi avantajı sağlıyorlar.Ve nihayetinde kendi araçlarının tercoh edilmelerini sağlayabiliyorlar.Yoksa motor harükülade olduğundan değil.Zaten model yükseldikçe kendi motorlarını kullanıyor bildiğim kadarı ile mercedes.İnfiniti de ise durum çok başka.İnsanlar nissan grubu ile renault u arge işbirliğinden ibaret sanıyor ancak benim bildiğim nissan ın kontrol hisselerine de (%65payla) renault sahip.İnfiniti ne yapsın yani dışardan motor mu alsın kullansın.Yoksa mercedes , renaultun motorlarına hayran olduğundan değil.Mercedes üretimi motor kulanan üst segmwnt mercddes kullanıcılarına bir de reno motoru kullanan kullanıcılara sorun hangisi daha uzun ömürlü hangisi daha iyi diye.Gelecek cevap herkesin malumu.
İş biraz emiayon-bu sebwple aracın vergilendirmesi-düşük emiayonlu araçla az vergi avantajı sunup müşteri kazanmak üçgeninde işler yürüyor bu sektörde.Ayrıca bizde emisyonla vergi ödenmiyor.Motorun kalitesini burada yaşıyorsan %1,5 daha az karbonmonoksit salınımına göre belirlemem kıstas bu değil

Misafir-3162 23.09.2018 21:10

Sn.Misafir 17, demek ki Mercedes ve Infiniti bu dediğiniz düşünememiş, hesap edememiş :-) Bu da direkt enjeksiyonlu, A sınıfı emisyonu sağlamak kolay değil, bakın golf dizel 16 valf ama B sınıfı emisyona sahip. Bu 1.5 DCi motor Mercedes A'da 10.5 sn de hızlanıyor. Motor, yeni egzoz gazı dönüşüm sistemleriyle beraber daha çevreci bir hale geldi ve A sınıfı emisyon elde edildi.

Misafir-685 23.09.2018 09:52

Fiyatı çok çok iyi, tasarımı bence mükemmel, katalogtaki yakıt verilerine yarım litre daha ekleyin ama hız sabitleyici ile gidildiğinde o veriler tutuyor hem şehir dışı hem şehir içi kullanılabilecek bence fiyat performans oranı en yüksek araç bu fiyata polo fabia yaris veriyorlar anca

Misafir-17 23.09.2018 02:57

7074 a dan b ye değil z ye hatta z'(z üssü ) ne bile gidebilirsiniz hatta 1.0 atmosferik 75 hp araçla da gidersiniz ama orda söylenmeye çalışılan bu değil.8 valf eski teknoloji değilde 16 valf değişken geometrili yüksek basınçlı direk enjeksiyonlu bir motorla bir başka türlü giderdiniz.Orada anlatılmak istenen budur:)

Misafir-7074 22.09.2018 22:32

Bu motoru Mercedes, Infiniti, Renault ve Dacia da kullanıyor. Emisyon, tüketim ve hızlanma verileri ortada ve çok iyi. Bence A noktasından B noktasına değil, Z noktasına bile mükemmel şekilde gidersiniz.

vazife 24.09.2018 19:16

*** Renault ve Dacia' nın 1.5 DCİ motorları 16 walf... Bilmiyorsun madem git bir bilene sor da buraya gel öyle yorum yap.
*** Renault kendi araçlarında 1.5 DCİ 16 Walf motor kullanırken neden Nissan 1.5 8 Walf motor kullanmayı tercih etmiş. Yada bu ayrıntıyı nasıl gözden kaçırmış.

Misafir-6436 22.09.2018 04:29

Sayın 5816 bu araç bkr suv değil , daha çok bir crossover dır.8 valf olması bir sorun teşkil eder mi?A noktasından B noktasına standart süratte giden standart sürücü için bir anlam ifade etmez bu noktada size katılırım ancak araçtan beklenti arttığında sıkıntı yaşayabklirsiniz.

Misafir-5816 21.09.2018 20:36

8 valf olması bir sorun değil. Enmisyon A sınıfı, ort. tüketim 3.8 lt (bir çok rakibinden daha iyi), hızlanma 11.9 sn (bir çok rakibiyle aynı). İkinci eli en iyi SUV, en çok satan SUV ve fiyatı en uygun olan SUV.

Misafir-5255 21.09.2018 13:04

evet nissan 1,5 dci 8 valf olarak görünüyor.Valfin 8 yada 16 olmasının dezavantajı nedir bilmiyorum ama diğer renault 1,5 dci motorlarda 8 valf görünmektedir.

Misafir-4105 21.09.2018 10:30

Bu fiyat çok iyi. Bu fiyata benzinli hb araba bile kalmadı.

Misafir-8834 17.09.2018 22:35

Fiyatina gore oldukca guzel ve dolu bi aractir.bahsesilen olumsuzluklarin gercek olmadigini dusunuyorum

Misafir-2381 27.08.2018 15:27

Kandıra - Eskişehir arasını 5 kişi, dolu bagaj, klima en soğukta ikinci kademede ortalama hız 90 km gösteriyordu, 4.7 ortalama tüketimle gelindi. Gerçekten çok verimli, ekonomik bir model 1.5 dizel Qashqai, konfor çok iyi özellikle koltuklarına bayıldım, önceki kompakt sınıf araçlarımda biraz uzun oturunca belim rahatsız olmaya başlardı ama Qashqai'de koltuklar etli ve sertlik yok.

Misafir-8683 21.08.2018 12:41

Forumlarda, araba sayfalarında, rampalara vs bağlı olarak hele dizel versiyonlarının hararet yaptığına dair hiçbir şeye rastlamadım. Kaldı ki farklı kaynaklardan araştırırsanız Megane, Kadjar, Talisman, Qashqai hepsinde kullanılan dizel motorlar aynıdır, özellikle 1.5 dCi motoru, haliyle valf meselesinde yanılıyorsunuz. Verimli ve dayanıklı bir motordur. Renault-Nissan bir gruptur ve avrupa'da ortak hareket ediyorlar, öyle bir farkın sözkonusu olamaz.

vazife 24.08.2018 00:53

Konu hakkında hiçbir araştırma yapmadan yorum yazmışsın özellikle walf konusunda ...

vazife 21.08.2018 01:59

Bu aracı alıp almama konusunda hala çok büyük endişelerim var çünkü araç 8 walf ve bizim ülkemizde 8 walf araçlar hiç sevilmemiştir. Çünkü özellikle Karadeniz, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinin yolları hem virajlı hem de dik yollardır. 8 walf araçların dik ve virajlı yollarda aşırı derecede güç kaybına uğradığı ve hararet yapma olasılığının da göz önünde bulundurulması gerekmektedir.
Ayrıca Renault bile 1.5 DCİ motor araçlarında 16 walf araç kullanırken Nissan Firması nasıl böyle bir ayrıntıyı gözden kaçırmış hala aklım almıyor.
Bu nedenler dışında X-Tronic modeli (otomatik) ile aynı modelin manueli arasında fiyat farkının neredeyse yok denecek derecede olması ayrıca bir soru işareti oluşturmakta diye düşünüyorum.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi