2018 Nissan Qashqai 1.2 Visia X-Tronic

  • Silindir Hacmi 1197 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.9 sn
  • Beygir Gücü 115 HP
  • Maksimum Hız 173 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4394 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Genişlik 1806 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.2 lt
  • Yükseklik 1590 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.6 lt
  • Bagaj Hacmi 401 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1343 kg
  • Maksimum Tork 165 Nm
  • Yakıt Deposu 55 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/60 R17
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3749 16.04.2018 13:24

Yakın zaman da fiyat alan arkadaşlar varmı acaba

Misafir-8005 24.03.2018 20:46

Sayin 9612 Cvt şanzıman hususunda bende otomotiv mühendisi bir kardeşiniz olarak bazı yanlışları düzeltmek istedim ;
1.Cvt uzun ömürlü olacak diye bir mecburiyet yok.Cvt nin üretim şekli , kayış tahrikli mi zincir tahriklibmi olduğu , torkotrak nskbveya failbrook olup olmaması na göre uzun ömürlülüğü veya dayanıklılığı çok değişkenlik gösterir.Ruubber band effect veya d step shift özelliği bulunup bulunmaması da kullanım alışkanlıklarını etkiler.YANİ ÖZETLE Piyasada lineartronic givi çok dayanıklı cvt lernolduğu gibi bazı problemli cvt ler se mevcut.
2.Japon firmalar dan cvt kullananların sayısı da gittikçe azalmaktadır örneğin türkiyede satılan infiniti modellerin hiçbiri cvt veyavtürevi değildir.Ausi cvt tipinde bir şanzıman kullanıyordu (multitronic ) artık kullanmamaktadır.Ford focus tdci lerde getrag üretimi cvt ler vardı ancak artık yok.Hyundai nin cvt şanzıman kullanımiı da gittikçe azalmaktadır.Şuan sadece accent blue modelleri cvt.Cvtvler
taygınlaşmamaktabaksine gittikçe küçülmektedir.
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Iyigünlern

silonay 24.03.2018 17:27

Ben Cvt şanzumanlı bir arabaya binince kendimi adeta bir elektrik süpürgesine binmiş gibi hissediyorum. Motorun devri hep yüksek olduğu için bağırmaya devam ediyor. Yalıtım da japon arabalarında zayıf olduğu için kabinde motoru dinleyip seyahat ediyorsunuz. Bence günümüzün teknolojisinde çift kavrama şanzumanlar varken Cvt'nin adını anmak bile gereksiz. Cvt şanzumanın sadece 4 çeker araçlarda kullanılmasını doğru buluyorum.

Misafir-9612 24.03.2018 09:29

Cvt şanzıman konusu açılmışken bende otomobil sektöründe çalışan bir mühendis olarak birkaç açıklama yapıp sizlere yardımcı olmak isterim.
- Günümüzde son derece populer olan çift kavramalı şanzımanlar olması gerektiği gibi kullanım koşullarında (yumuşak sakin kullanımlarda) kullanıldığında hızlı geçişleri ve ekonomi odaklı olmaları sebebiyle tercih sebebidirler.prosedürüne uygun kullanılmadığı takdirdede en çok sorun çıkaran ve oldukça pahallı onarımlara neden olan (kuru tipler) şanzman çeşididirler.Yağlı tip olanlar daha sorunsuzdurlar.
- Tork konvertörlü,tam otomatik şanzımanlar ise, tıpkı yağlı tip çift kavramalı şanzımanlar gibi daha az sorunlu şanzıman tiplerindendir.Ama malesef tüketim odaklı değildirler, çift kavramalılara göre daha fazla tüketime neden olurlar.
- CVT şanzımanlar ise basit düzenekleri sebebiyle (kasnak,kayış sistemi) en az sorun çıkarabilecek şanzıman tipidir.(m-1114 ün belirttiği gibi)
japon firmaların neredeyse tamamı yıllardır bu şanzıman tipini (cvt) kullanmaktadır ve sorunsuzluğu nedeniyle kullanmayada devam edecektir.
Hatta bazı avrupalı üreticilerde tekrar CVT şanzıman tipine dönmeye başladılar bunuda hatırlatmak isterim.
Günümüz trafik şartlarında (özellikle şehir içi ağırlıkta kullanımlarda) otomatik şanzımanlı araçlar şart (olmazsa olmazımız) olmuştur.
bende halen cvt şanzımanlı bir araç kullanmaktayım.

Hepinize saygılar,sevgiiler,keyifli sürüşler.

Misafir-4187 24.03.2018 03:26

sayın misafir 1114 multidrive s ile lineartronic vs kadar dayanıklı mı bu x tronic?cvt lerin hepsi aynı mı Torkotrak nsk ve failbrrok cvt ler aynı mı peki?detaylı bilgi için araştırınız lütfenbütün cvt ler aynı üç harften oluştuğu için hepsi iyidir demek bütün kolalar içecektir adı kola olduğu için hepsi aynıdır demeye benzer...ford focus hb lerde yıllarca cvt ler neler çektirdi biliyor musunuz?AARacı satın almadan ewel lütfen şanzımanla ilgili detaylı bilgi alınız..

Misafir-1114 23.03.2018 13:56

m.9017
CVT ŞANZIMANLAR EN SORUNSUZ hatta nerdeyse tamamen sorunsuz şanzımanlardandır.
tek kusuru konfor odaklı olmamasıdır.bununda başlıca sebebi süratli sürüşler sırasında (ş.dışı) genellikle yüksek devirlerde kaldığı için motordan gelen ses sizi rahatsız etmektedir buda kofordan taviz vermeniz demektir hapsi bu.ama özellikle ş.içi kullanımlarda en kullanışlı,konforlu ve sorunsuz şanzımanlardandır.
ender olarak kayış yada zincir arızası çıkarsa bile son derece makul fiyatlarla sorunları hallediliyor,bana kalırsa bu çok önemli bir husustur başkada kolay kolay arıza yapmaz CVT şanzımanlar.
Şayet daha çok ş.içinde kullanacaksanız aracınızı mutlaka CVT şanzımanlı bir araç almanızı öneririm.
keyifli günler.

Misafir-9017 22.03.2018 04:27

cvt lerin bu markada sorunsuz olduğunu emin misiniz acaba?:D

Misafir-6211 07.03.2018 15:10

CVT şanzımanın özelliğinden dolayı, torku biraz düşürüyorlar bana anlatılan ama uzman görüşüne hakim değilim, Civic'te olduğu gibi CVT şanzıman performans odaklı olmaktan ziyade, konfor odaklı ve sorunsuzluk ön planda. Ama araç 1300 küsür kiloya sahip ağır sayılmaz segmenti için ve turbo düşük devirlerden itibaren bu 165 Nm torku vermeye başlıyor. Otomatik severler ve performans düşkünü olmayanlar için yeter sanırım.

Misafir-1604 07.03.2018 14:56

cvt Şanzımanı yüksek torktan korumak adına yapılmış, pulsar da da var o durum. cvt ne yazık ki performansı törpüler ama yakıt tüketimini düşürür ve uzun ömürlüdür eğer düzgün kullanılırsa (araç durmadan vites değiştirilmesi vb.)

Misafir-1699 07.03.2018 12:17

Manuel 1.2 115 HP 190 tork ivmelenme 10.6 iken otamatiginde 115 HP 165 tork ivmelenme 12.5 niçin yapılmış,olacaksa tam tersi olması gerekmez mi? Daha doğrusu ikiside 190 tork olması,her ikisinide alan yüksek tork ve penformansla kullanabilmesi için

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi