2013 Nissan Qashqai 1.6 DCi Black Edition SV

  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.3 sn
  • Beygir Gücü 130 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4330 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1615 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi 410 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1498 kg
  • Maksimum Tork 320 Nm
  • Yakıt Deposu 65 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/65 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Erdem 21.04.2015 22:40

Can bey, Emre bey performans sıkıntısı 0 derken sıfırı rakamla yazmış ve kanımca "performans sorunu yok, araç iyi kaçıyor" demek istemiş ama motor sesinden şikayet etmiş. Siz sanırım oradaki 0'ı dikkate almadınız. Aradan epey zaman geçmiş ama düzeltmek istedim.

UMUT 07.04.2015 09:45

Şehir içi ankara ortalamam 7 filan. Ama ben hep motor soğukken 8 km yol yapıyorum ve yoğun trafikte, bir de çankaya da oturuyorum, yokuş çok etkiliyor yakıtı. Normal şehir içi kullanım 6.5 filan yakıyor.
Uzun yolda, 120 km 5-5,5 arası, ama ortalama 5,3 ile 5,4 oluyor. 110 km ile sabit giderseniz, 4,8-5,2 filan oluyor. 100 km suratle giderseniz 4,3-4,7 filan. eğer 90-100 arası gidebilirseniz 4,2 lere filan düşüyor.

Ahmet 02.04.2015 18:13

Arkadaşlar araç sakin kullanımda kaç kuruş yakıyor 19 inç jantlar muhteşem gözüküyor fakat yakıt tüketimini arttırıyormu almak istiyorum beni bilgilendirirmisiniz araç sahibi olanlar.

Umut 25.03.2015 20:27

1.6 dci manuel platinum için,
60-100 4. Vites 6.5 saniye
80-120 5. Vites 8.5 saniye
Çok denedim, ortalama rakamlar böyle.
Bu veriler inanın çok çok iyi. Bir araştırın bakalım, bu verilere 1.6 dizel hangi suv, hatta hangi otomobil ulaşabiliyor, hatta 2.0 dizeller arasında bile çoğundan iyi.
Performansı inanın çok iyi.
Bu arada araç 35-36 metrede (100-0) durabiliyor.

renault 02.03.2015 17:29

reno 1.6 dci motorun arge masraflarını nissandan çıkardı şimdi kadjar çıkarıp ucuza satıp piyasayı kızdıracak tasarımda qq kadar iddaalı hatta iç tasarım daha güzel olmuş

tenda 25.02.2015 17:30

Slm.
Opel mokka 1.6 dizel 4×4 ile 90 bin den satışa cikti.
Şimdi rekabet başlar. Bir iki firma daha benzer motor seçeneğiyle giriş yaparsa bizim açımızdan yararlı olacaktır.

Faruk 25.02.2015 07:41

Aracin platinium modelini 2012 yilindan beri kullaniyorum. Bana gore artilari:
. Motoru son derece seri, cok kuvvetli
. Goruntusu heybetli, dikkat cekici (aracim uzum siyahi, ici bej deri)
. Yol tutusu mukemmel
. Ici 4 kisilik aile ici gayet yeterli
. Yakitim 5.5 sabit, kis aylarinda 5.7, uzun yolda sakin kullanimda 4-4.5 lt
Eksileri
. Ic malzeme kalitesi
. Malzeme ve montaj kaynakli catirdama sesleri
. Servis ucretleri
. Yedek malzeme tedarigi
. Konsol sade, gosterisli degil
. Sert suspansiyon
... ancak yeni qq daha guzel ve albenilu gozukuyor. Yine de bu kosullardaki en iyi arac.

Mehmet 30.01.2015 08:22

ayhan bey bmw x1 184 beygir 175.000 tl, audi q3 177 beygir 165.000 tl acaba bu araçlarla mı kıyaslama yaptınız? aracınızın markasını yazar mısınız?

albay 11.01.2015 03:20

ayhan bey direkisyon çok sert demişsin bende yeni aldım.yavaş giderken çok yumşak hızlandıkça sertleşiyor..bence siz tekrar deneyin

ayhan 01.01.2015 10:51

arkadaşlar performans kağıt üzerinde çok iyi , 130hp ve 320nm çok iyi rakamlar. Ancak ben test sürüşünde bu gücü hissedemedim. Ayrıca aşırı rüzgar yol ve motor sesi var içerde. Ayrıca direksiyon vs. çok sert. Yeni kamyonetler bile daha konforludur qashqaiden. Büyük umutlarla gittim ama beğenmedim şahsen.

emrah 05.12.2014 23:02

osman bey bu aracın motoru reno ve nissanın ortak cıkarmıs oldugu bi motor bu yuzden öle yazıyor

murat 03.12.2014 20:00

Arkadaslar ben 4 senedir qashqai kullanıyorum. Aracim 180.000km de ve daha debryaj bile degistirmedim. Rutin bakımı dışında servise gitmedim. Hergün dur kalk trafikde gidiyorum. 5.5 lt yakıyor. Çok sert kullanıyorum. Şimdi değiştirmeyi düşünüyorum ve gerçekten bu paraya alınacak başka araba bulamadım. Arabanin bakımını servis yerine dışarda yaptiriyorum. Herkes biliyor bu motoru. Renault motoru sonuçta. Araba yüksek olduğu için her yere girip çıkabilirsiniz. Yol tutuşu cok iyi. 320nm tork 2.0 motorlarda var.

osman 30.11.2014 11:44

komşum yeni nissan kaşkayi aldı motorunda Renault nissan yazısı vardı anlam veremedim

naro 14.11.2014 11:14

Arkadaşlar 1.5 yaşındaki aracımı nissan Qashqai mi dün itibari ile sattım ve de kurtuldum.3 ay parça bekledim parça geldi şuan nissan ile mahkemeliğim sonuç ne olursa olsun sonuna kadar hakkımı arayacağım.alacak arkadaşlar servis sorunlarını mahduriyetleri iyi araştırın derin.

Can 15.10.2014 14:06

Emre bey, mazot yazacağınıza benzin demişsiniz. Olumlu tarafı performans sıkıntısı demişsiniz. Performans sıkıntısı nasıl olumlu oluyor anlamadım. Diyelimki yanlış yazdınız. Ama bu aracın performansı çok iyi.Yaptığınız eleştiride doğruluk payı yok. 1,6 dci 130 hp 320 nm torku olan bir araçtan benzinli araç gibi sessiz çalışmasını beklemek zaten yanlış olur.Bu fiyata bu güçte az yakan ve sessiz çalışan crossover araç varsa bizide bilgilendirin lütfen.

İlker 15.10.2014 13:37

Sayın naro, alman marka arabaların şanzımanı dağıtıp 6 ay şanzıman beklediğini biliyormusunuz. Ben 2012 qashqai marka aracıma1 hafta bekledikten sonra parçası geldi.Nasıl oluyor?Hangi araçtan şikayet yok lütfen söyleyin de alalım.

narO 11.10.2014 14:53

ben ne yaşıyorsam onu dile getiriyorum.2,5 aydır aracım hala parça bekliyor yazıklar olsun.dün yasal işlem başlattım sonuna kadar hakkımı arayacağım.google nissan arıza yazın şikayet varda neler çıkıyor servis sorunu parça sıkıntıları ile ilgili rezillik.sizler okuyup yorumlayın arkadaşlar.

Emre 08.10.2014 13:02

Can bey benim demek istedigim halk deyimiyle az yakar çok kaçar bu pozitif yanı ama negatif yani ses izolasyonu zayif uzun yola çıkın anlarsiniz biraz gazlamayla sesi içeri aliyo bir süre sonra rahatsiz ediyor.Dizel den diye olabilir ama bu kadar olmamali bu pozitif ve negatif yönlerini alıcılar bilmeli

Can 04.10.2014 07:28

Sevgili Emre Bey, Hem qashqai marka aracınız var hemde performansını ve fiyatını eleştiriyorsunuz.Çok şüphe uyandırıcı bir durum.Eğer araçtan memnun değilseniz burada niye paylaşma gereği duyuyorsunuz.Aracınızı nasıl satacaksınız? Bence bu araç sizde yok ve muhtemelen rakip firmada çalışıyorsunuz.Ben aldım ve çok memnunum. 130 beygir ve torku 320 yani yeterince güçlü ve sessiz. İnanmayan arkadaşların, Youtube tan Eren Tekin'in Test izlenimlerini izlemelerini tavsiye ederim.

Emre 07.09.2014 20:49

Aracın motoru 10.000 den sonra şehir içi 7 le 6 litre şehir dışi 5. 4 litre gayet iyi 50 tl koyduktan sonra benzini unutuyom aklima gelmiyo amaaaa ses için bişey diyemem radyoyu açmassaniz baya kötü oluyo ses rüzgardan değil motordan kaynaklaniyor .Olumlu tarafi ise performans sıkıntısı 0 en dik rampada 4 vitesi istiyor . Ama araba güzel olmasına rağmen bu paraya deymez fiyatından dolayi tavsiye etmem..

osman 13.08.2014 22:42

aracın yol ve rüzgar sesi yalıtımı nasıl kullanan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim

hakan 08.06.2014 12:22

2014 qasqai 1,6 black edition kullanicisiyim . Arabanin belli kusurlari var . Icine sesi fazla aliyor . Yakit tuketmide brosurlerde oldgu gbi degil. Arabam 8000 binde yakit ortalmasi 7 - 8 litre ancak ic tasarm olark harika bir araba sporte - tiguan - ix35 ic dizaynicock oyuncagi gbi kaliyor. Suv modeller icnde parasna gore en iyisi bnce yeni qasqai .

nemo 15.01.2014 22:29

Araba bir butundur sadece motora para verilmez ic malzeme vasat

Suat 21.12.2013 11:28

1.6 DCİ Black Edition 130 bg kullanıyorum 10000 km geldim sayılır.Öncelikle 1.6 dci 130 luk dışında diğerlerini tavsiye etmiyorum. Passatla karşılaştırmanız alakasız ayrı Segmentteler . Arazi gibi şeyler demiş arkadaşlar abartmışlar aracın sloganı Asi Şehirli yerden yüksek olması kaldırımlar ve tümsekler için ayrıca görüşü çok iyi oluyor.Performansa gelirseniz passat 1.6 tdi 105 ile karşılaştırıyorum , nissanın baya arkasında kalır fark yer 2 viteste koltuğa yapıştırıyor. Uzun yolda bişey diyemem. Benzine gelirsek kokluyor 5 ile 7 lt yakıyor şehir içi . Şehir dışı ise 4.7 lt gördüm cruise kontrolde . Passat mı Nissan mı derseniz. Performans , Benzin , Görüş açısı için Nissan - Uzun yol , rahatlık için ise passat ama karşılaştırmak hatalı olur. farklı segmenteler. Bu arada 200 gördüm rahatlıkla , 6 viteste 4 000 devirde 200 km geldi , Sonuna kadar basarsam kesinlikle ibrenin sonunu görür. ( 240 ) Yüksek performansta az yakıyor.

efecan 14.12.2013 00:30

Emirhan kardeş, 18'' in karda buzda kış lastiği ya da zincir takmama ile ne alakası var? Açıklarsanız sevinirim..

EMİRHAN 13.12.2013 17:55

araba dediğn bu olur başka üstüne yok hızlı atik 18 jant oldumu kar lastiği zincir takman gerekmiyor ben kullanısıyım 2013 model 6 ay oldu mükemmel

Tolga 1.6 d 08.11.2013 10:36

Gökhan bey ne ararsan var demişsin ama 4x4 ve otomatik opsiyonu nu bulamadım

seyhan 31.07.2013 10:30

Acaba nissan qashqai black edition da farkli renk secme durumumuz varmi yardimci olabilirmisiniz?

gökhan 29.07.2013 12:53

Nissan Qashqai 1.6 DCi Black Edition kullanıcısıyım. kesınlıkle ve kesınlıkle tavsıye edıyorum. ozellıklerı passatta yok. yol tutus konfor dıyorsanız da hepsı son derece ıyı. kullanmadan bılemıyecegınız bır arac. yakıt tuketımınde ıse oldukca cımrı. ortalama 0,25 tl yakıyo. hız konfor guvenlık yakıt tasarrufu ve ayrıca karızma ne ararsanız hepsı var.

Mehmet 21.07.2013 03:26

Performans Arıyorsanız Nissan Derim Vw Arkadaşa katılıyorum Markaya Güveniyor 105 bp performans var Bu 130 Bg Torkda Yüksek Passatta görüntüde yok Test sürüsü Yaptım Nissan Çok Fazla Atik Ben i30 kullanıcısıyım passat 1.6 hdı ile de test sürüşü yaptım Bana Kanun Kadar Ağır Geldi i30 dan inince :)

İbrahim 17.07.2013 00:28

Sırf görüntü ve hava için alacaksanız ASX alın derim. Şu an bu sınıfta en farklı ve güzel araç olduğunu düşünüyorum. Konfor ve rahatlıkta ise Passat hepsini katlar.

MUSTAFA 16.07.2013 01:01

Vw kardeş, bir passat sürücüsü olduğunu hiç sanmıyorum. Ben heriki aracı da sürdüm. sırf konforu için bile passat önde olur. başka kriterlere girmem bile. qashqai bizim milletin gereksiz yere prim verdiği bir araç. fiyatının 50-60 bin arası olması lazım.

Vw 15.07.2013 22:53

Kardeşim Marka Olsun Bişey olmasın Diyosan passat al performans istiyosan farklılık bi hava istiyosan kesinlikle qashqai al derim 1.6 td 105 beygir bişey yok ben passat kullanıcısıyım 2012 1.6 comfortline passat var buna bindim test sürüşü yaptım kesinlikle fikrim değişti kesinlikle bunu al derim.passatın albenisi yok :)

ismail 02.07.2013 13:46

Kesinlikle passat 1.6 tdi alın. 60 bini geçtikten sonra bu uyduruk suv ya da cross over her ne haltsa verilmez. konforu passatın yanında bir hiç kalacaktır. yol tutuş güvenlik desen aynı. tek farkı biraz yüksek bir araç. sadece altı yere çarpmaz. arazide hiç bir artısı da olmaz. passatın iç hacmi daha geniştir. ölçüleri kontrol edin. qashqai biraz yüksek diye iç hacimde de yanılgıya sebep olur. Qashqai alırsanız pişman olacağınıza adım gibi eminim.

Halil 01.07.2013 22:34

quasquai ile passat 1.6 tdı arasında kaldım qq 82 passat 86 bin tl gerekirse 4 bin veririm 82 bine değer mi yoksa passat mı

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN