Nissan Navara Yenilendi

Nissan Navara Yenilendi
Otomobil dünyası için büyük önem taşıyan Frankfurt Otomobil Fuarı bugün kapılarını açtı. Daha önce duyurduğumuz yeni Renault Megane, yeni Opel Astra ve yeni Volkswagen Tiguan modellerinin dünya lansmanının gerçekleştiği fuarda, Avrupalı markaların yanı sıra Asyalı üreticiler de boş durmadı.

Ülkemizde başarılı satış rakamları yakalayan Nissan Navara pick-up modeli, crossover akımından etkilenen tasarımıyla beğenileri topladı. Yeni Nissan NP300 Navara, sınıfındaki yenilikçi teknolojiler ile Avrupalı müşterilerin beğenisine sunulacak.

Avrupa'da pick-up segmenti Amerika da olduğu kadar popüler olmasa da yeni Nissan Navara, kullanışlı özellikleri ve donanım seviyesi ile pazardan aslan payını almaya çalışacak.

NP300 Navara'yı üretirken konforu arttırmak için çalıştığını açıklayan Nissan, arazi performansı ve yükleme kapasitesi gibi önemli unsurları da muhafaza edip Nissan Qashqai ile aynı DNA'yı uyarlamış. Yeni Navara, Çevre Görüş Sistemi, Nissan Connect ve LED Farlar gibi teknolojik özellikler ile de otomobil konforu sunacak.

Nissan, yeni Navara ile birlikte sınıfında ilk kez 5 yıl yada 100.000 km garantisi sunacak ilk marka olacak.

Yeni Navara'nın yol tutuşunu ve sürüşünü iyileştirmek için tamamen yeni 5 noktalı arka süspansiyonları tasarlayan Nissan, aracın ağırlığını da bir önceki Navara'ya göre 20 kg azaltmış.

Araç içi teknolojileri ile iddialı olan yeni Nissan Navara'da Çevre Görüş Sistemi, Ön Acil Fren sistemi gibi yenilikler bulunacak.

Hız sabitleyici, yokuş kalkış desteği, yokuş iniş yardımcısı, anahtarsız giriş ve çalıştırma ile geri görüş kamerası gibi özellikler de yeni Nissan Navara'da standart olarak sunulacak.

Yeni Navara, artık markanın imzası V formundaki ön ızgarayla süslenen daha sportif bir dış tasarıma sahip.

Yeni 2.3 litrelik dCi dizel motor seçeneği ile gelecek Navara, 158 ve 187 beygirlik iki farklı güç seçeneğine sahip olacak. Yüksek vergi dilimine dahil olan bu motor seçeneğini Türkiye için optimize edilip edilmeyeceğini ise önümüzdeki günlerde öğreneceğiz.

16.09.2015 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
fehmi ataş 07.02.2016 02:29

yazıyı hazırlayan arkadaş yüksek vergi dilimindeki motorları kullandıgını yazmış. bu konuyu biraz açarsa sevinirim. çünkü ben araştırdım bu araçların tüm seçenekleri %15 ötv oranına sabitlenmiş.

tokay ceritoğlu 19.09.2015 15:02

emisyon meselesimidir nedir bu motor hacimlerini düşürerek motor üretmek moda oldu,tork verileri ne güvenmekte zor,dizel 2 litreden başlar ne kadar hacmi yüksekse dağda bayırda başarılı olur,aksini iddia eden bilimsel olarak açıklamalı,herşey düşer bizde fiyatlar alır başını gider !

Mehmet Avcı 19.09.2015 11:10

Yapma bunu 2.5 motora devam etmesi lazım. 2.3 yapıp tork verileri eskisinden düşük olursa işi zor.