Mitsubishi L 200

Mitsubishi L 200 Yorumları
  • 22.10.2019 / Misafir-9310 2019 Mitsubishi L 200 Yeni 2.3 Blizzard 4x4 AT
    piyasadaki bu tip araçların artık hepsi birbirine benzemeye başlamıştı kasa yapısından dolayı zaten çok bir değişiklik yapmak mümkün değil ancak bu aracın ön kısmı gerçekten çok ayrı arka far grubundaki led detayı da çok başka yapmış aracı sonunda...
  • 21.10.2019 / Misafir-9063 2019 Mitsubishi L 200 Yeni 2.3 Blizzard 4x4 AT
    ön taraf optimus prime gibi ciks gözüküyor.
  • 15.10.2019 / Misafir-5332 2019 Mitsubishi L 200 Yeni 2.3 Blizzard 4x4 AT
    bugün siparişini verdim heyecanla bekliyorum. iki sene ranger wildtrack kullandım daha öncesinde de hilux kullanıyordum şimdi sıra l200'de... yeni l200 harika olmuş ranger navara hilux hikaye yanında (tasarımsal açıdan özellikle)
  • 13.10.2019 / Misafir-7130 2019 Mitsubishi L 200 2.4 Storm 4x4
    Misafir-9075 Yorumunuz ile yeni kasa L200 ü kastediyorsunuz. sanırım. Ve eğer öyle ise yorumunuzu eski kasa L200 altına yazmışsınız dikkatsizlikle. Yorumunuzun başından öyle anlaşılıyor çünkü,
  • 12.10.2019 / Misafir-9075 2019 Mitsubishi L 200 2.4 Storm 4x4
    harika bir araç olmuş... ranger hilux filan hikaye yeni l200'ün yanında. sınıfının kralı.
  • 18.07.2018 / Misafir-4632 2018 Mitsubishi L 200 2.4 Tornado 4x2
    EN BÜYÜK BAGAJ NİSSAN NAVARA VE KARDEŞİ MERCEDES X CLASDA BU ARACIN BAGAJIDA OKADAR BÜYÜK DEĞİL
  • 05.07.2018 / Misafir-657 2018 Mitsubishi L 200 2.4 Tornado 4x2
    bu araba sanıldığı gibi içi geniş bir araba değil ancak bagajı diğer markalara göre daha büyük
  • 01.09.2017 / Misafir-3297 2017 Mitsubishi L 200 2.4 Storm 4x2
    Bu araçla Kantara girince src belgesi istiyorlar mı
  • 09.06.2017 / Misafir-8471 2017 Mitsubishi L 200 2.4 Storm 4x2
    Şirket aracı olarak almayı hedefliyorum (özellikle modifye için). Sınıfındaki tüm pick up modellerini gezdim ama hepsi fos. (Amarok kaliteli ama baya baya fazla yakıyor ve servis ücreti dudak uçuklatıcı.) Hilux kasası hoş ama o da çok yakıyor. Nav...
  • 10.03.2017 / Misafir-3803 2016 Mitsubishi L 200 2.4 Blizzard 4x4 AT
    Blizzars kullanicisiyim ist icinde 7.6 lt yukarisini dahs gormedim.uzun yolda 140 ile.ortalsm gittigimde 8.2 gibi bir tuketim yakaliyorum.oda gayet tstminkar ama 6.5.ride gormus biri olarak soyleyebilirim
  • 06.12.2016 / Misafir-2244 2016 Mitsubishi L 200 2.4 Blizzard 4x4 AT
    sinifinda yakit ve fiyat bakimindan harika bir arac...
  • 10.02.2016 / Tolga Korkusuz 2015 Mitsubishi L 200 2.5 D Blizzard 4X4 AT
    bu araç gerçekten bu kadar az mı yakıyor?
  • 11.06.2015 / L200 2015 Mitsubishi L 200 2.5 Invite 4x2
    arkadaslar butun benzinli mitsubishilerin motor omru model yil ne olursa olsun 1 milyon kmdir. eger dizel ise bu miktar iki katina cikar yani 2 milyon kilometre.

Mitsubishi L200 Tanıtım Broşürü


Sınıfının üstünde bir iç mekân hacmi ve bacak mesafesi sunan L200, yolculuklarınızı konforlu kılmak için tasarlandı. Mükemmel malzemelerden yapılmış ergonomik koltuklar ise hem sizin hem de araçtaki yolcuların keyfini artırmak için var. İç kabinin içine dikkatlice yerleştirilmiş, ses yalıtımı sağlayan ve titreşimi azaltan kaplamalar daha sessiz ve konforlu bir yolculuk sunuyor. Pratik yükleme özellikleri dahil her şey keyifli bir yolculuk yapmanız için Mitsubishi L200’de bulunuyor. 


Maksimum denge ve çekiş için tasarlanan L200’ün gövdesi asfalt yol performansı için aerodinamik olarak şekillendirildi. Sağlam iskeleti sayesinde daha güçlü yol tutuşuna sahip olan L200, 4x4 çekiş gücü ve ileri süspansiyon sistemiyle her türlü koşulda sizi yolda tutar. 


100 km/s’ye kadar hızlarda düzgün zeminlerde kullanılan 2WD’den (2H) bozuk zeminlerde kullanılan 4WD’ye (4H) geçiş yapabilirsiniz. 4H modundaki sürüş mod seçimi düğmesinin döndürülmesiyle ya da bozuk zeminde yolculuk ederken düşük hızlarda daha düşük vites oranları ve daha yüksek tork sağlayan 4L modunu girerek torku dört tekerleğe birden dağıtabilirsiniz. 


Kayda değer yakıt tasarrufu. Son derece düşük CO2 emisyon değerleri. Müthiş hafif bir 2,2 lt turbo dizel motor ihtiyacınız olan tüm gücü üretiyor ve bunu da hassas Common-rail doğrudan enjeksiyon sisteminin de içinde olduğu sınıfının lideri özellikleri sayesinde yapıyor. 


Optimize edilmiş üst vites oranları sayesinde yakıttan daha fazla tasarruf edilebiliyor ve yüksek hızlarda bile motor son derece sessiz çalışıyor. Aracı tamamen kendiniz kontrol etmek istediğinizde de Sport modu sayesinde vites kolunun küçük bir hareketiyle vitesi ileri ya da geri alabilir, sportif sürüşün keyfini yaşayabilirsiniz.


Auto Stop & Go, araç sabit durumdayken, örneğin trafik ışıklarında, motoru durdurarak yakıt tüketimini ve CO2 emisyonunu düşürür. Ayağınızı fren pedalından çektiğinizde (AT modeli) ya da debriyaj pedalına bastığınızda (MT modeli) motor otomatik olarak çalışır.


RCTA aktif olduğunda gösterge panelinde bir işaret görünür. Eğer arka tampondaki radar sensörleri geri vites takılıyken yakında bulunan ve yaklaşan bir aracı tespit ederse çoklu bilgi ekranında bir uyarı mesajı belirir, bir sesli ikaz duyulur ve iki kapının da aynalarında bir işaret belirir.


Ön ya da arka sensörler yolunuz üzerinde ve yakınınızda bir engel fark ederse sistem sesli ve görüntülü ikazlar vererek park sırasında meydana gelebilecek çarpışmaların önüne geçmeye çalışır. Eğer kazara ve aniden hızlanırsanız motor gücü de otomatik olarak kontrol edilir. 

Kaynak: https://www.mitsubishi-motors.com.tr/yeni-l200