2020 Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Invite CVT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Beygir Gücü 163 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.3 sn
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Uzunluk 4405 mm
  • Vites Tipi 8 İleri Otomatik
  • Genişlik 1805 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1685 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.0 lt
  • Boş Ağırlık 1575 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.0 lt
  • Bagaj Hacmi 378 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
  • Yakıt Deposu 60 lt
2020 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-3352 27.02.2021 10:30

cvt si eğer aisin değil nissan xtronic ise düşündürücü. zira internette şanzıman kitlenmesi olduğunu okudum bir kullanıcıdan.

Misafir-9738 21.02.2021 05:43

Sayın 6683
C segmenti 0 km suv arıyorsanız eclipsecross iyi bir alternatif ancak cvt si nissan renault modellerinde kullanılan cvt idi yanlış hatırlamıyorsam.Nissan renault grubu yüzde 35 kontrol hissesini satınaldı mitsubishi nin.Eğer şanzıman o ise ve araç nissan renault grubunun platformlarında ve bu grubun üretim standartlarınfa üretilmişse japon sorunsuzluğunu bulamayabilirsiniz.Araştırmak lazım.Alternatife gelince evet bu fiyat bandında seçenekler daralıyor.332 bin tl(bayi indirimini katmıyorum) fiyat eiketiyle tucson ve donanımı önemsemiyorsanız dizel otm.kia sportage var

Misafir-6683 20.02.2021 15:09

Bu fiyat ve donanımda C segmenti sıfır suvlarda daha makul bir araç yok gibi görünüyor. Oldukça güçlü bir motor ve Japon sağlamlığı var. Bu son indirimle alınır mı ? Başka alternatif ne olabilir küçük olmayan ?

Misafir-8517 16.12.2020 15:37

Sayın 7084. Temmuz ayında 2 adet siyah invite paket araç aldık Ankara'da. Genel anlamda oldukça memnunuz. Araç C sınıfı nispeten büyük bir araç. Vites geçişleri pürüzsüz ve hızlı. Araç fotoğraflarda görüldüğünden daha büyük. İç hacmi oldukça ferah. 1.5 turbo motoru aracın ağırlığına oranla gayet performanslı. Bu alt paket ama yine de anahtarsız çalıştırma, apple car play, android oto, geri görüş kamerası, acil otomatik frenleme, otomatik farlar, yağmur sensörü ve hatta uzun far asistanına kadar standart donanımda. Bagaj hacmi sınıfına göre biraz küçük ancak arka koltuklar yatmanın dışında öne ve geriye hareketli o nedenle bir sorun yaşanmıyor. Bu sayede arkada sınıfının ötesinde bir diz mesafesi var. 6000 km oldu . Tamamı Ankara şehir içi kullanım olacak şekilde 7.9 lt 100 km ortalamadıyım. Çok yavaş ya da hızlı kullanmıyorum. Bu ağılık ve büyüklükte bir araç için bize normal geliyor. Araç 4 çeker değil ancak her markanın ürettiği sahte suvlardan da değil. Kalın bir arazi aracı şasisi üzerine inşa edilmiş gerçek bir suv. Nitekim gücünüz yetiyorsa 4 çekerini tavsiye ederim. Mitsubishi'nin bu araçta diğer ülke markalarıyla bir ortaklığı olmadığından tümüyle japon üretimi ve teknolojisi diyebiliriz. O nedenle sağlamlık ve uzun ömür hissiyatı da veriyor Biz aracı aldığımızda fiyat 213 bin TL idi, tabi temmuzdan bu yana 110 bin TL zamlandı ancak tüm araçlar zamlandı. Zamlara rağmen sanırım hala C sınıfı suvlarda en uygun fiyatlı olanlardan birisi. Hatta sanırım en uygunu. Daha önce pek çok marka araç kullandım. Farklı araçlar kullanmayı seviyorum. Eğer herkeste rastlayacağınız araçlardan hoşlanmıyorsanız farklı tasarımıyla o onlamda da sizi mutlu edebilir. Genelde bu aracı alanlar 2. elinden korkuyor. Ancak bugüne kadar, hiçbir aracı satarken zorlanmadım. Her aracın bizim gibi alıcısı var ve satılıyor. Ankara'da çok eski bilindik bir servisi var henüz zamanı gelmediği için gitmedik ama genel memnuniyet iyi servisle ilgili. Mitsubishi Sabancı ve ticari servis ağı sayesinden zaten Türkiye'de güçlü bir marka. İlk servis maliyetini sordum fiyatları daha önce kullandığım opel vs. gibi araçlarla hemen hemen aynı. Umarım yardımcı olmuştur.

Misafir-7084 10.12.2020 13:16

arkdaşalar bu racı test eden veya alan oldu mu? aracın size göre artısı ve eksisi nedir? ayrıca Mitsubishi servislerinden memnun musunuz?

Misafir-7644 19.11.2020 10:23

Uygun fiyatla 2 ay sattılar hemen etrafta görmeye başladık aracı. Satışlar ve döviz kuru artınca hemen zammı yedi. Biraz daha rekabetçi yapın da alabilelim şu aracı. Safkan bir japonumuz olsun.

Misafir-2985 26.10.2020 12:28

Bu fiyata ve invite donanım araç bulan var mı acaba. Varsa hangi bayide bilgi verebilirseniz sevinirim.

Misafir-9402 04.09.2020 15:44

Temmuz 2020 'de 213 bin TL idi. Alamadım o dönem . Bir daha da alamam herhalde. Harika bir araç.

Misafir-6093 18.08.2020 23:13

Araca 1 ayda 42 bin zam geldi. 1 ay önce 213 bine çok iyi aldı alanlar. Bu fiyata satar mı bilmem. Ama bu fiyata bile bu özelliklerde bu çapta gerçek SUV hissi veren araç pek yok hala.

Misafir-8717 03.07.2020 12:41

Bu aracı dün bayide benim de inceleme imkanım oldu. Test sürüşü gerçekleştirdim. Son 1 aydır 200 bin bandındaki neredeyse tüm crossover araçlara baktım ve test ettim. Bu araç kimilerinin sandığı gibi b değil c segmenti. Yakından görüldüğünde fotoğraflarda ve videolarda göründüğünden çok daha heybetli ve şık bir araç. Sınıfındaki pek çok araçtan daha yüksek. Günümüz dünyasında hemen her markada gördüğümüz yükseltilmiş binek araç platformlarının aksine bu aracın genlerinde gerçek bir suv yattığını hemen anlıyorsunuz. Bu paketi fiyatı uygun olsun diye çıkartmışlar sanırım daha önce fiyat emsallerine göre yüksek kaçıyordu şimdi ise daha rekabetçi olmuş hatta ucuz aracın kalmadığı günümüzde sınıfındaki araçlara göre uygun bile sayılır. Aracın özellikleri katalogda eksik yazıyor, güzel bir multimedya sistemi, Apple car play, geri görüş kamerası, anahtarsız çalıştırma ayrıntılı güvenlik donanımları ve pek çok özellik mevcut bu araçta. Arka tasarımı çoğu kişi beğenmiyor ancak yine neredeyse tüm crossover araçların birbirine benzediği sektörde farklılık isteyenler için yakından incelenmesi gerekir. Bu araç C crossover sınıfında coupe iddiasıyla ortaya çıktı ve tasarım da ona göre yapılmış. Arka diz mesafesi sınıfının en iyilerinden, bagaj biraz küçük ancak arka koltuklar yatmanın dışında öne arkaya da hareketli ve bagaj büyütülebiliyor ihtiyaca göre. Motor çok canlı vites geçişleri hiç CVT gibi değil oldukça hızlı yanıtlar veriyor. Gücü sürekli hissettiriyor. Yakıtı çok deneyimleyemedim testte ancak test aracı 8.4 gösteriyordu. Bu aralar herkesin almak istediği şık bir tasarıma sahip olan b sınıfı 2008 bu araçtan pahalı ve ikisinide test etmiş birisi olarak söylüyorum 2008 bunun yanında yavrusu gibi kalıyor. Test ettiğim araçlar arasında fiyatı yakın rakip olarak görebileceğim opel grandland x var ancak onunda bununla yakın donanımda olanı 245 bin bandında . Araç ciddi anlamda aklımı çeldi.

Misafir-8384 01.07.2020 21:35

Pek çok araca son dönemde zam geldi. Bu fiyatlara b sınıfı araç satıyorlar artık neredeyse. Bu fiyata bu araç gerçekten çok iyi. En boş paketi olmasına rağmen şerit takip, mesafe kontrolü ve frenleme gibi pek çok güvenlik özelliği standart sunuluyor. Gelişmiş bir altyapı , Japon sağlamlığı ve performans da cabası. Üstüne bir de 70 bin TL 0 faiz gibi bir kampanya yaptılar . İmkanı olanın bu fiyata alabileceği en mantıklı araçlardan biri olmuş.

Güncel Donanım Paketleri
1. Invite
2. Intense
3. Instyle
Standart Donanımlar123
Super All Wheel Control--S
Elektrikli Yan Aynalar-SS
Bagaj Kapağı Kaplaması-SS
Panoramik Tavan-SS
Adaptif Hız Sabitleme--S
Kör Nokta Uyarısı--S
Çapraz Trafik Alarmı--S
Çevre Görüş Sistemi--S
Park Sensörleri--S
Deri Direksiyon-SS
Direksiton Vites Kulakçıkları-SS
Elektrikli Park Freni-SS
Yokuş Kalkış Desteği-SS
Deri Döşeme--S
Elektrikli Sürücü Koltuğu--S

Isıtmalı Ön Koltuklar

--S
Head-Up Display--S
Sürüş Modu Seçimi--S
Kararan Dikiz Aynası--S
Otomatik Klima-SS
Bluetooth Bağlantısı-SS
Premium Ses Sistemi--S
Touchpad-SS
LED Farlar--S
Ön Sis Farları-SS
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ