2018 Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Intense CVT 4x4

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Beygir Gücü 163 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.8 sn
  • Maksimum Tork 250 Nm
  • Uzunluk 4405 mm
  • Vites Tipi 8 İleri Otomatik
  • Genişlik 1805 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1685 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.2 lt
  • Boş Ağırlık 1668 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.2 lt
  • Bagaj Hacmi 378 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.0 lt
  • Yakıt Deposu 60 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-6612 24.12.2018 16:33

Misafir 8801
Bildiğim kadarıyla ilk otomatik vites 2 ileri oranlı Sturtevant kardeşlerin(abd) 1904 te ürettikleri bir araçta kullanılmış.
Yine bu araç bildiğim kadarı ile mitsubishi nin son özgün aracı.Bundan sonra renault/nissan grubunun şasisi altında mitsubishi üretilecek.Yani bu araç mitsubishi nin the last samurai'si.

Misafir-8801 24.12.2018 04:48

Otomatik vitesi 1938 yılında Mitsubishi firması mühendisleri icat etmiştir. Arazi araçları içinde dünya lideridir. Gelişmiş ve zengin ülkelerdeki satış rakamlarını incelemnizi öneririm. Biz alım gücü düşük bir ulkeyiz, o yüzden pahalı gelebilir. İşçilik konusunda, dünyada zaten kaç tane kaliteli marka kaldı ki? Almanlar ve japonlar, lokomotif modellerinde, kaliteden asla ödün vermez. Hatırlatayım dedim...

Misafir-2916 25.11.2018 02:03

asx de 1.6 atmosferik motor vardı. bu araçtaki motor ise 1.5 turbo benzin bir motor. yani aynı motor değiller..

Misafir-3805 24.11.2018 22:05

Asx e LPG takılıyordu sonuçta aynı motor buna da takılabilir

Misafir-7579 14.11.2018 10:07

Mitsubishi kendi sitesinde gücü 120KW / 163 PS olarak vermiş.
120 KW 160 beygir gücü eder.
Mitsubishi'nin Amerika sitesinde ise aynı motor 152 BG olarak belirtilmiş.
Bu motor 152 BG ise CVT şanzımanla ve 4x4 olarak 0-100 hızlanması 9,8 sn kabul edilebilir.

Misafir-5514 13.11.2018 22:01

yakınlarda fiyat alan var mı ?
LPG SİSTEM uyumu nasıl ?

Misafir-2688 14.05.2018 22:10

Benim anlamadığım bundan çok daha düşük suv profilli ,hafif,önden çekişli hatta bazılarında da dsg olan suvların hızlanma değerleri 9-10 saniye aralığında ama nedense kimse onlar için bugüne kadar yavaş demedi.
Bu kadar ağır araç,dört çeker ve cvt vites ile 9.8 saniye bence oldukça tatminkar.
Zaten bu aracın önceliği de süper hızlanma değil ve olmamalıda

Misafir-8710 14.05.2018 19:18

Gerçek bir SUV yapılırsa hızlanmadan da taviz verilir. Bu araç aynı Subaru XV'deki gibi asfalt arabalarının aksine kalın şasi üzerine inşa edildi. Ayrıca akıllı 4 çeker ve ekipmanlarıyla yaklaşık 1.7 ton. Hızlanması 10 saniyenin altında olup 9 saniyenin üzerinde olması gerçek bir 4 çeker olduğundan kabul edilebilir olduğunu düşünüyorum. 4 çeker olmayan modeli de 9.3 sn ki araç gerçekten asfalt aracı olsaydı, 7.8-8.2 sn aralığında bir hızlanmaya sahip olurdu diye düşünüyorum. Sonuç olarak gerçek bir arazi taşıtı için bu tüketim ve hızlanma değerleri normal hatta iyi bile diyebiliriz.

Misafir-3024 14.05.2018 10:39

aracın test sürüşünü yaptım, misafir 4872 kardeşimizle hemen hemen aynı şeyleri düşünüyorum. Ancak performansının o kadar iyi olduğunu söyleyemeyeceğim. Kesinlikle kötü değil, ama turbo benzinli bir araç için çok iyi demek zor. Sanırım bunda aracın ağırlığı etkili. yakıtı hakikaten fazla ve fiyatı bence rekabetçi değil.

Misafir-4872 10.05.2018 00:21

Lansman rengi olan kırmızının bu tonunu ortaya çıkarmak için tam 7 kat boyanmış. Gerçekten de kırmızının bu tonunu canlı olarak daha önce görmemiştim. Tasarım olarak kimilerine iyi kimilerine kötü gelebilir. Açıkçası ben arka tasarımda biraz eski kasa Civic HB havası sezdim. İç mekan klasik ve asde. Direksiyon arkasında yer alan head-up display ekranı mika bölüm üzerine yansıtılacak şekilde tasarlanmış. Bence bu detay biraz demode görünmüş, ön cama yansıtılabilirdi.

Cam tavan opsiyonlu olarak satın alırsanız özellikle ön ve arka koltuklardaki diz mesafesi ile birlikte oldukça ferah bir iç mekan sunduğunu söyleyebilirm. Küçük gibi görünen 1,5 benzinli motorun performansı görülmeye değer. Oldukça iyi hızlanıyor. Yalıtım geçekten takdire şayan. Motor sesi hiç duyulmuyor. Yol ve rüzgar sesleri ile ilgili olarak da aynı şeyleri söylemek mümkün. Gerçekten iyi bir ses izolasyonu sağlanmış.

Yüksekliğinden dolayı sert virajlarda bir nebze salınım yakaladık. Ayrıca tüketim göstergesinde yazan ortalama 10 litrelik yakıt ise sürekli artan benzin fiyatları karşısında korkutucu bir durum oldu. Aracın iki handikapı olarak da bunları belirtebilirim.

Misafir-3313 20.04.2018 22:41

bagaj genişliği ve yakıt tüketimi biraz daha iyi olsa gzel bi seçenek olabilirmiş ama bu haliyle ve fiyatıyla ölü doğmuş

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ