Mitsubishi'nin İmdadına Nissan Yetişti

Mitsubishi'nin İmdadına Nissan Yetişti

Son dönemde yaşadığı emisyon skandalı ile birlikte ekonomik sıkıntılarla da boğuşan Mitsubishi markasının imdadına Nissan yetişti.

Dün yapılan anlaşma ile Mitsubishi Motors hisselerinin %34'ünün 2.2 milyar dolara Nissan şirketine satılması yönünde anlaşmaya varıldı. Anlaşma ile markanın üçte birini satın alacak olan Nissan yönetimde de söz sahibi haline gelecek.

Geçtiğimiz ay içinde yaşanan emisyon skandalının ardından Japon Borsası'nda yaklaşık 3 milyar dolar değer kaybeden Mitsubishi, bu anlaşma ile tekrar güvenin geri kazanılması yönünde çalışmalar yapacağını açıkladı.

Yapılan anlaşma ile özellikle uzak asya ülkelerinde oldukça popüler olan Mitsubishi pazarından faydalanmayı amaçlayan Nissan hisselerinin %44'ü de halen Fransız Renault'un elinde bulunuyor.

14.05.2016 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8630 21.10.2016 17:39

Büyük kısmet mitsubishi için yoksa binek oto kısmında işi zordu

Misafir-8306 21.10.2016 15:39

Toyota ve VW'nin ardından dünyanın en büyük otomobil üreticisi konumuna geldiler Renault-Nissan(Mitsubishi) grubu. Renault-Nissan grubu'nun bu başarısı bence asla tesadüf değil. Renault-Nissan grubu bu konuda çok iyi bir yolda. Özellikle Renault'un son yıllarda çıkardığı kaliteli, iyi otomobillerin bunda çok etkili olduğuna hiç şüphe yok. Alaskan, Kadjar, Kaptur, Escape, Scenic, Grand Scenic, Megane, Talisman gibi

Misafir-4656 15.05.2016 11:54

ülkemizde mitsubishi servisleri (özellikle pickup kamyonet v.s gibi) çok var , bunu değerlendirmeleri lazım ve binek otoda atılım yapsınlar, toyotaya vw'ye iyi bir alternatif olabilirler.

tokay ceritoğlu 15.05.2016 10:48

hem üretici firma hem de tr deki temsilcisi müşteriye karşı ilgisiz,umursamaz, çağdaş gelişmeleri aktarmaz,piyasadan uzak fiyat politikası izlemek gibi yaklaşımların içinde olunca böyle olur,gelir hisselerinizi alıverirler,iyi olmuş,bundan sonra tüketici açısından olumlu olur..