2016 Mazda MX-5 1.5 Power

  • Silindir Hacmi 1496 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 8.3 sn
  • Beygir Gücü 131 HP
  • Maksimum Hız 204 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3915 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.9 lt
  • Genişlik 1735 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Yükseklik 1225 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
  • Bagaj Hacmi 130 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1050 kg
  • Maksimum Tork 150 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri 195/50 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
84
80
93
64
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8391 13.06.2016 13:43

2 kişilik bu roadster otomobil tamamen sportif bir ruha sahip. Bunu iç mekandaki kırmızı dikişli tasarım parçalarından da anlamak mümkün. Direksiyonun yükseklik ayarının olmaması çok garip. Üst donanım ğaketlerinde sunulan Recaro koltukların bel destekleri çok iyi ancak benim gibi kilolu kullanıcıları bu destekler rahatsız edecektir. O nedenle iri cüsseli arkadaşların daha alt paketleri tercih etmesinde fayda var. Üstü açık aranabıb tetesi manuel olarak elle kapatılıyor. Zaten alan çok kısa olunca bu durumu anlayışla karşılamak lazım. Bu fiyat aralığında bir de otomatik vites seçeneği sunulsaydı Türkiye'nin en çok satan spor otomobili olacağına eminim

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN