2016 Mazda CX-3 1.5 Power Sense At
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1499 cc
- Maksimum Hız 172 km/s
- Beygir Gücü 105 HP
- 0-100 Km Hızlanma 11.9 sn
- Maksimum Tork 270 Nm
- Uzunluk 4275 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1765 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1535 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
- Boş Ağırlık 1295 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
- Bagaj Hacmi 350 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
- Yakıt Deposu 44 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
Emisyon değeri belirtilmemiştir.
ÇARPIŞMA TESTİ
Bakım aralığı kaç km ? Düz vitesini kullanan var mı yorum bekliyorum
euro n cup herşey değil , mesela , amerikan iihs de test sonucu daha iyi ,, zamlara rağmen Türkiye'de halen sınıfında en uygun suv bu.
çok sağlam bir araba oldugunu hep duyuyorum ama euro n cap testi 4 yıldız,yani neden?
arabanın durdukyere fiyatı 6000 tl artmıs alan yok satan yokken ilginç...
Hergün e5 ve tem i kullanıyorum. 100 arabanın arasında bile olsa mutlaka dikkatimi çekiyor. Gerçekten güzel araç. Güle güle kullanın
1. Arabanın arka diz mesafesi çok dar.
2.fiyata göre donanım ve performans + yol tutuş süper.
3. 6 ayda bir arabayı bakıma götürmek nasıl bir saçmalık millet 20000kmde bakıma çağırırken.
4. 2017de bu sınıfta çok fazla araç piyasaya giriyor ki bunlar toyota chr,skoda kodiak,seat ateca,peugeot 3008 ve honda hrv gibi örnekler.
5.servis ağı konusunda ve tecrübeli servis personeli konusunda acilen iyileştirmeye gitmleri ayrıca fiyatlara ya indirim yada ödeme seçeneklerine yeni bi planlama yapmalılar.
Arabaya pahalı diyen arkadaşlar. Arabaların hepsi zaten artık pahalı. Ucuz araç kalmadı. Bence bu kadar güvenlik ekipmanı, ödüllü motoru, dört çeker sistemi, otomatik vitesi, dizaynı olan bir araç pahalı gibi gözüksede fiyatı uygun. Araç çok büyük değil ama bunun içinde cx5 var. Bizdeki vergi uygulaması yüzünden yıllarca bomboş araçlara bir sürü para ödedik. O nedenle pahalı araç ama yine de uygun
aracın fiyatı pahalı fakat araçta kullanılan malzeme ve işçilik 2 segment üst sınıf kapı içlerinde bile çok özenli iyi malzeme kullanılmış. motor canlı ve performans tatmin edici süspansiyon bu sınıfta hiç bir araçta yoktur çukurları çok iyi absorbe ediyor ve çok sessiz çalışıyor iç mekanda audi kalitesi var tabi küçük bir araç ufak aileler yada bayanlara hitap eder arkada da öyle çok rahat değilsiniz ama ön tarafta sıkıntı yok
bu aracın 2 litrelik motorlu modeli abd'de sınıf lideri. ah şu vergiler olmasa
İç hacim çok dar bagaj vw deki çok çok küçük 4 çeker yok grip kontrol yok
subaru levorg'a bakmanızı tavsiye ederim
Normalde dizel araclarda yanma orani 16 : 1 dir ama mazdada farkli halka satilan en dusuk yanma oranina sahip dizel arac 14:1 yanma orani var bu iyi bisey cunku devir cevirebilir demek oluyo yanma orani ne kadar duaukse o kadar devir cevirir arac mesela renault ta 4 bin devirde tikaniyo arac ama bu mazda dizel olmasina ragmen 5.5 devire kadar tikanmayip 6 bin deviri rahat ceviriyo. Mazda 3 ve 6 daki benzinli modellerde farkli mesela benzinli araclarda yanma orani 8: 1 ken mazdada yine 14:1 dir dizel gibi calisan benzinli diyim size benim yeni mazda 3 um var ve zorlasamda hafiften ortalamam 7 ve 7.5 litreyi gecmiyo dizele neden para veriyim 10 bin tl fark zaten yeni nesil benzinliler az yakiyo zorlamasam 6.5 litre sehir ici ki benzin otomatik araca gore mukemmel bi deger