2016 Mazda 6 2.0 Power AT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1998 cc
  • Maksimum Hız 209 km/s
  • Beygir Gücü 165 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.1 sn
  • Maksimum Tork 210 Nm
  • Uzunluk 4870 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1840 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1450 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.5 lt
  • Boş Ağırlık 1340 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 480 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.9 lt
  • Yakıt Deposu 62 lt
2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-1271 25.10.2016 21:57

Kullandığım nadir rahatlıkta ve başarılı bir araç ama daha atak olamazmıydı

Misafir-8590 20.10.2016 13:34

tipi yeter ama talisman ve superb den pahalı herhalde .

Misafir-3866 11.09.2016 13:48

Türkiye şartlarında 1.6 manuel versiyou olsa çok satardı.

Misafir-770 09.09.2016 14:23

Şu devasal araba 1340 kilo. Ciddi mühendislik var. Motor hacminden vergi alan çok az ülke var. Birisi de biziz. Al emisyondan, kw den, 2500 cc den sonrasına al. Bizde ölüp gitmeden adam gibi bir arabaya binelim.

Misafir-1643 31.08.2016 14:45

Neden Mazda 6 1.6 motor kullanmıyor ? kasasının o kadar ağır olacağını sanmıyorum. superb bile 1.4 motor seceneği var.

vergi diliminden dolayı pek alınmıyor bu araç.1.6 olsa tadından yenmez.

Misafir-2363 02.08.2016 23:23

Vergilendirmeden kaynaklanan fiyatı bu kadar yüksek olmasa, alacağım ve yıllarca sorunsuz kullanacağın tek araç olurdu.
Hoş bmw 320i ile fiyatı aynı. Bmw nin on katı daha dolu araba

Misafir-7229 07.07.2016 21:17

Makyajlı kasa da artık sport modu var

Misafir-1737 07.07.2016 10:46

Japon abimler bu araçları yaparken ekonomik olsun, konforlu olsun, güvenli olsun, masrafsız sorunsuz olsun ve de yavaş olmasın diye bir yol izlemişler. Bana göre bunların hepsini harmanlamışlar ve bu makineyi yapmışlar. Turbosuz bir motor ile turbo verimliliğini yakalamak üzereler. Eminim ki yakıtı biraz fazla yaktırıp daha iyi bir hızlanma yapabilirlerdi. Bence burada geliştirecekleri nokta otomatik vitesi. Ben bu otomatik vitesi mazda 3 te kullandım. İlk 3 vites sarsıntısız olması açısından daha yavaş daha konforlu geçiş yapıyor. Diğer 3 vites ise daha hızlı tepki veriyor. Mazda 6 da var mıdır bilmiyorum ama sport modu, sport vites modu gibi opsiyonlar eklense sanırım daha atak olacaktır. Fiyat olayına girmiyorum. Çünkü baz fiyatına bakmak lazım. Türkiye de ki vergi saçmalığı için arabaya birşey diyemeyiz.

Misafir-8115 19.05.2016 11:14

Misafir-5723

japonlar genelde atmosferik motor yaparlar. ömrü turbolu motora göre çok daha uzundur. bu motor da öyle. 14:1 sıkıştırma oranı var.

Araba Delisi 30.04.2016 15:45

Tamamen LED farlar aracın albenisini oldukça yukarı çekmeyi başarmış. Multimedya ekranı hem çok iyi konumlandırılmış, hem de teknoloji algısını premium düzeye çıkarmayı başarmış. Yüksek vergi dilimine giren model ağır vergi yükü nedeniyle hem fiyatının yükseklemsine neden olmuş. Oysa bu büyüklükte 2.0 benzinli ve otomatik bir motor için ortalama 7 litrelik bir yakıt tüketimi neredeyse rekor denebileccek bir değerdir. Atmosferik motorun performansı da makul ölçülerde. Yüksek kaliteli ve sportif tasarımla harika bir otomobil.

Misafir-749 30.04.2016 15:40

"Sonunu düşünen kahraman olamaz" sözü tam mazdalık bir söz...Risk çok; albenisi dayanılmaz...:))Ama bu aracı alanlara önerim şu:Her kontak açışında mutlaka Ayetel Kürsi okusunlar...Yoksa arabayı gözleriyle yerler....

Misafir-5723 11.04.2016 11:01

bu motor bu beygire göre hızlanması kötü turbosu yok heralde

Misafir-4776 12.03.2016 08:37

Bunun fiyatını benz CLA 200 ün giriş seviyesi fiyatına çeksinler sonra gelin tekrar konuşalım.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar