2014 Mazda 5 1.6 Sport

  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 13.7 sn
  • Beygir Gücü 116 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4585 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.4 lt
  • Genişlik 1750 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1615 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
  • Bagaj Hacmi 780 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1415 kg
  • Maksimum Tork 270 Nm
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
MG 05.01.2015 16:22

Bu tasarımla Türkiyede çok sınırlı sayıda müşteriye ancak ulaşılabilir. Mazda'nın biran önce Kodo dizayn dilini bu segmentte de kullanması gerek. Ayrıca aile araçlarının otomatik vites rahatlığıyla kombine edilmesi teamülden iken halen böyle bir seçeneğin sunulmaması da yanlış konumlandırma kanaatimce. Müşterisine yeterince seçenek sunamayan marka çok satamaz; satmayınca ikinci eli de zayıf kalır; ikinci eli zayıf olan bir aracın sıfırına yatırım risktir müşteri için; nihayetinde zaten satılmıyor diye çok kısıtlı motor ve şanzıman seçenekleriyle sunulur piyasaya. Velhasıl Mazda'nın bu kısır döngüden biran önce kurtulması lazım Türkiyede. Yazık oluyor güzelim modellere.

özgür yaşa 15.11.2014 08:18

2012 sport modelini aldim cok tereddüt yasadim ama kaygilarim bosuna olmus.Gercekten cok iyi.Kullanimi cok rahat kullandikca zevk aliyorum.Tam bir aile araci.Ayrica bel sorunu olan suruculer hic uzulmesin koltuk içinde ayarlanir destek var

ahmet ışık 15.08.2014 13:31

aracı kullananlar ortalama yakıt tüketimi nedir acaba? videolarda genelde 8 - 8,5 arasında söyleniyor. böyle ise alınmaz bu araç

kadir 10.05.2014 19:19

Araç tek kelimeyle tam bir aile aracı 4 ve üzeri ailelerin hiç düşünmeden tercih edebilecekleri bir araçikinci el 2013-2012 modelleri alınabilir 2014 bi farkı yok

ahmet 30.03.2014 21:54

benim mazdayi yaklasik 8 aydan beri kullaniyorum yakit tüketimi 100 km de 5 litre harciyor ama kaliteli yakitta kaliteli olunca zaten Motor bi o kodar sessiz calisiyor

ahmet 19.08.2013 21:13

bende Mazda 5 kenko sahibiyim ben almanyadan aldim cok rahat araba ve ici ferah ben arabadan cok memnum ama yakit tüketimini bir iki depo bitirdikten sonra söyliyecegim burada gayet Uygun fiyati 27000 euro tabiki 2500 euro indirim yaptilar birde sifir faizle taksit yaptilar üstüne 8 yil Garantie herkezin keyfi benim ilk arabammm

kenan işci 10.03.2013 22:39

mazda 5 sahibiyim arabanın en önemli tarafı yakıt ve iç genişlik tabi birazda olumsuzlukları var mesela ön konsol ve kapı yan kaplamaları cok kaliteli deyil süspansiyon olarak da istedigim rahatlık da deyil

a.enes şimşek 04.11.2012 10:47

araba dizayn olarak çok hoşuma gitti.yakından herkesin görmesi ve arabayı kullanmayı taviye ederim.içinin rahat olması geniş aileler için ideal.kullanımı son derece rahat. mazdanın türkiye çapında daha yaygın servis ağı olması gerekir.bu kadar güzel arabaları olan bu firmanın ağını geliştirmesi ve fiyatlarını daha esnek hale getirmesi gerekir.

szr 13.09.2012 15:19

aslında pahalı değil,üzerine %38 ötv geldiği düşünülürse.

Ahmet Dumlu 11.09.2012 17:51

Her yönü güzel bir aile otomobili. Ancak fiyat yönünden çok pahalı. mütevazi geliri olan aileler için 2. elleri düşülünebilinir.

SEMİH ARDA AVC 28.04.2012 15:19

MAZDA 5 DEN İLK BAŞTA ÇOK ETKİLENDİM.PERFORMANS VE FİYAT YÖNÜNDEN DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ DEĞİL,AMA İDEAL BİR AİLE OTOMOBİLİ OLMAYA NAMZET.FİYAT YÖNÜNDEN VE PERFORMANS YÖNÜNDEN İYİLEŞTİRMEYE GİDİLİRSE TÜRKİYEDE VAZGEÇİLMEZ ARABASINDA YERİNİ ALACAKTIR,

yusuf avcı 28.04.2012 15:10

araba çok güzel ama biraz daha hesaplı duruma getirilirse daha fazla kitleye hitapedebilir.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN