2015 Mazda 3 1.5 Reflex

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1496 cc
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Beygir Gücü 120 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 10.4 sn
  • Maksimum Tork 150 Nm
  • Uzunluk 4465 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Genişlik 1795 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1450 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Boş Ağırlık 1276 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.3 lt
  • Bagaj Hacmi 364 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.1 lt
  • Yakıt Deposu 51 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
burhan baysal 01.08.2015 19:28

mazdaya uğramadan önce diğer japon araçlarına bi bakın o zaman aradaki farkı anlarsınız toyota ve honda iç aksamda pazar poşeti gibi plastik kullanmış bu kriterleride göz önüne alın mazda gerçekten kalite olarak işçilik olarak bunlarla kıyaslanmaz bile bu araç buram buram kalite kokuyo

ULUS 20.05.2015 23:44

Bende mazda 3 power aldım müthiş bi araç ben genellikle şehir dışı kullanıyorum o yüzden 5.5 lerde yakıt tüketimi ama şehir içi 7 ye dayanır diye düşünüyorumm..Tasarım iç hacim müthiş arkdaşlar.. Paranız varsa düşünün derim

Mazdaciii 07.03.2015 18:07

Bu fiyata alınacak en iyi araba budur. Yahu araba bi kere japon al uzun ömür kullan daha ne istersin. Neymiş efendim torku çok düşükmüş. yahu bi hızlanmasına bakarmısınız. 10.4 sn gayet yeterli bir değer. Motor 10bin km den sonra kendine geliyor. Tüp takılırmı diyenler var yahu araba zaten yakıt cimrisi tüp takıpta ne yapacaksın anlamıyorum.

hikmet 04.03.2015 22:54

Bu araclar lpg uyumlumudur acaba

ÇOM 09.02.2015 10:12

osman bey mazdanin bakımı 6 ayda bir deniyor bu doğrumudur.

Osman 06.01.2015 08:50

Ben 12 yıllık bir mazda kullanıcısı olarak konuşuyorum heryerde servisi olmasını gerek arıza şimdye kadar yaşayan ya yoktur ya sayılıdır 2014 temmuz ayında mazda 3 power otomatik şanzımanlı versiyonunu aldım şimdiye kadar aynı olan sorunsuz mazdanın üzerine konfor eklenmiş ve en önemlisi de yakıt tüketimi çok çok iyi arabam anca oturdu şu sıralarda (14.350 km) İzmir şehir içi trafiğinde 7 lt yakıyorum lpg falan düşünmeyin bu araca yazık olur performansa gelince önceki iki versiyonundan belirgin şekilde iyi ben memnunum öneriyorum soru sormak isteyen arkadaşların sorularını cevaplarım kazasız sürüşler

alp 28.12.2014 21:14

hmdreklam el fireni yakışmıyor demişsiniz yolda giderken düğmeye yanlışlıkla eliniz yada bacağınız çarparsa o kollu el frenini mumla ararsınız saygılar.

hulusi 10.11.2014 01:00

arkadaşlar bu motor atmosferik bir motor araba 10000 km sonra kendine geliyor ve ilk bakımdan sonra motor oturmuş oluyor bu güzelim arabaya lpg takıp arabayı performansından düşürmeyin yazık olur motor zaten skyactiv yakıt konusunda çok cimri

hulusi 10.11.2014 00:53

arkadaşlar japon arabaları alman arabaları gibi çok arıza vermez al ömürboyu binersin bir tanıdığımızın mazda servisi varda sonunda servisi kapattı çünkü tamir için hiç araba gelmiyordu

ali 29.09.2014 23:35

Sayin arkadaslar bir tork muhabbetidir gidiyor..sanki hepimiz profesyonel yarisciyiz..atmosferik motorlarda torkun cok yuksek olmadigini ancak bu motorlarda 150 160 torkun iyi oldugunu bilmek gerek...1.2 1.4 turbolar honda ile bir kapissinlar bakalim ne olyor..

B.Ç 29.09.2014 09:52

araç şekil olarak 3 adım önde, ama rakiplerine göre torku 3 adım geride.

onnumara 24.09.2014 22:36

mazda gercekten cokiyi bir arac vede konforlu fiyatina gorede tek gecerim.yalniz heryerdeservisi yok bunun hakinda ne soylersiniz yoksa tartisma goturmez bu arac golf falan hikaye nerelerde servisi var ariza verdiginde nasil cozum buluyorsunuz

gaRip 12.08.2014 11:43

Syn. hmdreklam el freni bir araçta acil fren ihtiyacı duyulduğunda kullanılması için geliştirilmiştir. Dolayısı ile kaliteli araçlarda el freni güvenlik için manuel olmalıdır.
Saygılarımla

hmdreklam 23.06.2014 14:12

yıl olmuş 2014 araçta hala vites topuzunun yanında kol kadar el freni far . MAzda gibi bir araca hiç yakışmamış .

ali 25.04.2014 12:34

lafı uzatmaya gerek yok araba süper olmuş emsalleriyle kıyasladığımız zaman fiyatı da iyi fakat bu fiyat beni zorluyor şöyle ellibeşbin olsa idi reflex modeli tabi şu an bayide imzayı atmış olurdum

can 16.04.2014 19:57

en çok satanlar listesine baktığımda c sınıfında en çok satan fluence. bu arabayla karşılaştırdım mazda3 reflex her konuda bir adım önde (benzin dizel arasındaki tork farkını saymazsak) tasarım zaten ortada. fluence'in yakıtta kar etmesi için 14 yıl yılda ortalama 15 bin km yapması lazım onda da daha amorti olacak. o araba 10 yaşına gelsin motor pert olur yuzde yirmi fazla yakar. benzinlinin avantajlarıyla birlikte bu araç fluence, jetta, linea, corolla, astra, focus ve civicten çok üstün. rakibi ancak golf olur ki atmosferik turboludan daha tercih edilesi bir seçim olur.

ozan 08.04.2014 22:57

Çok guzel arac alip binmeyi cok istiyorum ama su turkiye klasigi vergiler yuzunden mazda satis politikasinsan dolayi sunrooflu modelini turkiye de maliyetleri artmasin diye getirmiyor bari opsiyon olarak getirselerdi iyi olurdu ancak rekabet edemeyeceklerini dusunduler galiba.bence yanildilar mutlaka olmaliydi sunroofu sadece turkiye de yok zaten enteresan.

cngz 06.04.2014 22:51

Japonlar her konuda profesyoneller.Adamlar gerçekten taktir edilecek insanlar. Mazda çok sağlam ve güzel araba. Resmen araba harikası yapmışlar.Moşion ve Reflex modelleri arasında çok fark yok birkaç donanım dışında haberiniz olsun.Mazda sitesine girip araba model karşılaştırması yaparsanız görürsünüz.Alınacak en baba arabalardan biridir Mazda.Helal olsun japonlara...

Bilgin 29.03.2014 23:47

Tek kelimeyle müthiş bir araç.Her kuruşuna değer :)

Sarı Bıyık 29.03.2014 21:36

Adamlar dizelin sıkıştırma oranını benzinde yakalamış. Hala LPG diyen var. 8 milyar dolar arge yaptı mazda bu skyaktiv teknolojisini geliştirmek için. Asıl can alıcı nokta dizel motorlarında. Bu motorlarda dizel partikül filtresi yok. 1.5 dizelin 120bg ve 300Nm ile geleceği söyleniyor. Beklemedeyiz.

cagri 24.03.2014 10:36

arkadaslar bu motor atmosferik bir motor. bu motorda sikistirma orani 14:1 yani cok yuksek bir sistirma orani var bu yuzden bu aracta buji yok ateslemeyi dizellerdeki gibi sikistirma ile yapiyor. buji olmadigi icin bu motora lpg takilmacaktir mazda bu araci tamamen benzine gore tasarlamis.yakit konusuna gelecek olursak bu arac fabrika verilerinden fazla yakmaz cunku japon araclarinin hepsi fabrika verilerinde yakit tuketmektedir ne fazla nede eksik.ben bu zamana kadar fabrika verisini yakalamayan bir japon gormedim.bu japonlarin yasam felsefelerinin bir sonucudur.

güçlü 23.03.2014 16:20

büyük ihtimalle bu motora lpg takılması güç takılırsa da pahalı olur deniliyor...

mehmet 23.03.2014 10:01

arkadaşlar bilen varsa söylesin. mazda bu modelinde atmosferik motor mu kullanmış? aldıktan 5-6 bin km sonra lpg bağlatmayı düşünüyorum. acaba verimli olur mu? görüşleriniz neler?

ahmet 22.03.2014 10:10

3 aydır takip ediyorum ve gerçekten harika bir araç hem spor hem aile arabasi ilk fırsatta test sürüşü yapıcam ve alıcam Mazda gerçekten busefer aşmış kendini

hasan 21.03.2014 17:22

Bu atmosferik bir motor ise ki 150nm tork ile öyle görünüyor bu tüketim değerleri zor biraz...

varol 21.03.2014 14:27

önden bmv,arkadan a180,içine bakınca audi a3.:)...güzel olmuş,yakıt konusundada iyi gibi duruyor

Emrecan 21.03.2014 10:40

Hoş bir araç olmuş konsolda 116 izleri var sanki biraz

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ