2014 Mazda 2 1.5 i Go Otomatik

  • Silindir Hacmi 1498 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.9 sn
  • Beygir Gücü 102 HP
  • Maksimum Hız 170 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3920 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.1 lt
  • Genişlik 1695 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
  • Yükseklik 1475 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.3 lt
  • Bagaj Hacmi 250 lt
  • Vites Tipi 4 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1065 kg
  • Maksimum Tork 133 Nm
  • Yakıt Deposu 43 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/55 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Guven 03.03.2015 08:09

Şanzımanı tam otomatiktir, normalde geri kaçırmaz hatta hafif yokuşlarda ileri gider :)
Sabit kalmasını istiyorsanız viteste hold tuşu vardır, ona bastığınızda arabayı yokuşta bırakın gidin hiçbişey olmaz.
EDC ve DSG gibi çift kavramalılara göre %7 civarı fazla yakıt tüketir fakat dünyanın Toyota Prius'tan sonra en sorunsuz arabasıdır. Ben yaklaşık 6 aydır İstanbul'da kullanıyorum. Ortalamam 8.1 litre.

yasir emir 08.05.2014 16:43

slm bu arac atmosferik midir? Bilgisi olan varmı? Yakıtını düşürmek içi hangi gaz kiti iyidir

Yasir Emir 09.09.2013 11:30

s.n drive : otomatik sanziman gelistirme derken biraz daha aydinlati olur musunuz? Yada bilgisi olan yazsın. Reno cilo edc touc ile kiyasladim lakin karar veremedim. Yardımlarinizi bekliyorum. Yada ekonomik olrk mutsibushi colt amt var. Nsıl edecem bilemedim. Yıl sonuna kadar fiyatlar duser mi?

leyla 01.09.2013 13:46

arkadaşlar;bu modeli düşünen biri plarak yorumlarınızı bekliyorum.özellikle yokuşlardaki kalkışla ilgili lütfen görüşlerinizi bekliyorum.teşekkkürler,saygılar.

dr-iver 14.05.2012 18:31

Özellikle iç mekan kalitesi ile bence övgüyü hak eden bir model ancak hala otomatik şanzımanın geliştirilmesi konusunda ısrarcıyım. Daha tutumlu ve daha seri sistemler lütfen...

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN