Mazda Krizden Etkilenmedi

Mazda Krizden Etkilenmedi
Bu süreçte otomotiv endüstrisi yüzde 11 küçülürken, bazı pazarlarda yüzde 60’ın üzerinde düşüşler bildirildi. Zorlu satış koşullarına rağmen Mazda,12 ülkede öngörülen pazar payını* arttırmayı başardı. Altı pazarda, öngörülen pazar paylarında tüm zamanların Ocak-Haziran ayları rekorları kırıldı – İngiltere (yüzde 2,4), Rusya (yüzde 3,5), Portekiz (yüzde 2,8), Slovenya (yüzde 3,3), Hırvatistan (yüzde 3,4) ve Polonya (yüzde 1,1). Bu dönemde pazar payı artışı bildiren ülkeler: Türkiye, Belçika, İsviçre, Danimarka, Norveç, ve Macaristan oldu. Pek çok ülkede uygulanmaya başlanan hurda otomobil programlarının Mikro (“A”) segmentindeki satışları önemli oranda arttırdığı gözlenmiştir. Mazda, pazarın bu segmentinde araçlar sunmasa da, yılın ilk 6 ayındaki Mazda satış hacimlerinin toplamda yüzde 1,8 pazar payına ulaşmıştır. Mazda’nın heyecan verici yepyeni tasarımı ve zengin donanım özellikleriyle beğeni toplayan yeni modeli Mazda3’ün lansmanı yapılan ülkelerde yüksek momentumla satışları devam ediyor. Yılın geri kalanında Avrupa’da hem satışlar hem de pazar payı bakımından Mazda3’ün olumlu bir etkiye sahip olması bekleniyor.

24.07.2009 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
Bu habere ilk yorumu siz yapın!