2014 Land Rover Range Rover Evoque 3K 2.0 Si4 Dynamic

  • Silindir Hacmi 1999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 7.6 sn
  • Beygir Gücü 240 HP
  • Maksimum Hız 217 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4355 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 11.9 lt
  • Genişlik 2125 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.9 lt
  • Yükseklik 1605 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 8.7 lt
  • Bagaj Hacmi 575 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1595 kg
  • Maksimum Tork 340 Nm
  • Yakıt Deposu 70 lt
  • Lastik Ölçüleri 235/65 R19
  • Yıllık Vergisi 2.772 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
KARTAL 15.12.2012 00:53

arabamı degiştirmek istiyorum range rover ile x6 arasında arasında kaldım ,hangisini alma konusunda kararsızım.

Koray 16.10.2011 14:50

Şehiriçinde amacı dışında lüks kamyonet ve jeep kullananları ayıplayan biri olarak benim için bile binilebilecek, stil sahibi nefis bir araç ...
Türkiye fiyatı (diesel ve aksesuarlı) 80 bin € üzeri ...
Ancak ;
176 cc. hacimle maalesef gümrükte vergi dilimi değişiyor ve bu sebeple değeri çok yüksek hale geliyor ayrıca euro'nun şu sıralar 2,5 TL üzeri olmasınıda eklersek araç 200.000.-TL.gibi fiyatlanıyor ...

Böyle bir fiyatla alınabilecek araç yelpazesi oldukça geniş olduğundan ne kadar estetik olsada bence pahalı kalıyor ...

Sanıyorum firma'da kolay kolay herkesin ulaşmak istediği bir araç olmayabileceğinin farkında olmalıki "Oda lansmanı" yaptı ...

Şu dieselin motorunu keşke 2lt.altı yapsalardı bizlerde daha az ödeyerek sahip olabilseydik ...
+
Yükselen yeni vergiler anahtar teslimi fiyatta %25 artışa sebep oldu ...

Güzel ancak bir o kadar ulaşılmazz ...

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN