Land Rover Range Rover Fiyatları

Land Rover Range Rover Forum

  • 11.08.2017, Misafir-6031
    Bu araç 3 tane evoque yapar birde öyle düşün karizması gidişi yol tutuşu konforu içindeki teknoloji jip yada suv adını ne dersen de o sınıfının dün...
  • 22.06.2017, Misafir-3062
    bu araçtan bir adet alana kadar 3 adet evoque alınabilir, vergisi bile 3 tane evoque un vergisine eşdeğer,performans olarak tork haricinde evoque d...
  • 11.06.2017, Misafir-5678
    harika bi araç yüksek konfor ve rahatlık
  • 24.09.2016, Misafir-7475
    Land Rover'ı oldum olası çok severim ve saygı duyarım. Land Rover tasarımıyla, kalitesiyle, arazi performansı ve kısacası her yönüyle çok özel ve k...
  • 17.01.2016, Misafir-5895
    Bu tip araçlar kaçak mazot konusunda büyük masraflar çıkartabiliyor. Toyota en az mazot arızası veren araba , bu nedenle doğuda kullanacaksan bunu...
  • 26.05.2015, ferhat
    mukemmel bi arac guc ve prestıj bı arada
  • 24.04.2014, kerem
    araba o kadar çok benzin harcı yoki 1 yıl içinde aldığın fiyat kadar benzin parası ödersin ama bundan iyi jip bulamazsın
  • 25.08.2012, orcun
    Arkadaşlar ben bu arbayla Rize de 2500 m rakima ciktim araba sanki otoyoldasin hissi veriyor tek sorunu var aşırı geniş tek rakibi esclade o bile r...
  • 01.06.2012, eco
    ben bu arabadan iki kere televizyonda kendilinden yanarken gördüm ve sorunsuzlukta son sıralarda yani sorunlu gibi geldi
  • 29.05.2012, beşiktaş
    2002 range rover 4.4 vogue düşünüyorum benzin tüplü yakıtı ve vergisini sürüş keyfi aracın kullanışlılıgı hakkında bilgi verirmisiniz?
  • 22.03.2012, ali
    sürüş keyfi harika bir araç tavsiye ederim ...
  • 22.03.2012, ali kemal
    buda olmaz ki arkadaş hadi 100 ü 200 ü anladık da 486 ney ya yuh. diyorum başka bişe demiyorum. 5 sene sonra da 100 e satamazsın bu arabayı.
  • 21.03.2012, tolga
    böyle bi araç varsa jeep diee yollarda gezen araçlar ne oluyor......