2017 Kia Niro 1.6 Premium DCT

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1580 cc
  • Maksimum Hız 162 km/s
  • Beygir Gücü 141 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 11.5 sn
  • Maksimum Tork 265 Nm
  • Uzunluk 4355 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1805 mm
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Yükseklik 1545 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim -
  • Boş Ağırlık 1425 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim -
  • Bagaj Hacmi 427 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.8 lt
  • Yakıt Deposu 45 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-5108 05.03.2018 15:13

Bu araç harika bir teknoloji arabası. Düşük hızlarda gittiğinizde ve örneğin AVM otoparkının duvarlarından gelen o elektrik sesini duymak çevreyi mümkün olduğunca en az kirleten anlayışla ilerlemek harika bir duygu. Şehir içinde sakin kullanımda 4-5 litre arasında geziyorsunuz. Şehir dışında ise sakin kullanarak 3.5 litreye kadar düşüyorsunuz. Araçta olmasını istediğim tek şey daha büyük bir eğlence ekranıyla gelmesidir. Ama bazı donanım paketlerini eklediğiniz vakit ne yazık ki bu güzel hibrit aracı da yüksek ÖTV oranına takılıp fiyatı bir anda 15-20 bin lira artıyor. Keşke Güney Koreli kardeşlerimizi ikna edip bu aracı İzmitte üretebilsek. Çok güzel bir araç. Kıymeti bilinmesi dileğiyle hoşçakalın...

Misafir-7220 20.01.2018 12:46

Bu aracın PLUG-IN (dışardan prizden de şarj edilebilen bünyesinde ek olarak benzinli motorunda olduğu) modelleri gelmeli artı ülkemize.Bütün dünyada plug-in hybrid nerdeyse her marka ve model otomobiller revaçta vede çok satılıyor.bizlerde ülkemizde plug-in hybrid otomobilleri görmek ve satın almak istiyoruz.

Misafir-4469 18.01.2018 17:22

Orta ekran çok minik ve değiştirilmiyor . Moral bozucu. Birde ön farlar halojen miydi tam hatırlayamadım.

Misafir-1825 18.01.2018 15:04

Bu araçla ilgili son bayi fiyat bilgisi verebilecek arkadaşlar, bayilerin son kaça bıraktığını paylaşabilirse sevinirim.
teşekkürlerimle..

Misafir-9155 18.01.2018 12:43

Kampanya ile beraber orta paket fiyatı baz modele çok yaklaşmış. Baya cazip olmuş. Bayilere giden arkadaşlar, acaba bayi ismi de yazıp hangi tarihte en son kaça bıraktıklarını yazabilirler mi? Teşekkürler...

Misafir-2608 10.01.2018 11:55

Her şey çok güzel, çevreci. Elektrikli motorun kendine has vınlama sesiyle kalkışlarda hiç yakıt yakmayıp büyük tasarruf yaptırıyor. Ama bu araca o küçük ve grafikleri basit eğlence ekranı yakışmıyor. İthalatçı firma buna bir çözüm bulmalı. Nihayetinde araçlara az para vermiyoruz. Bu araç da güzel, teknolojik bir araç olmakla beraber fiyatı az değil.(Hiçbir arabanın ne yazık ki az değil). Neticede büyük ekranlı olan paketi getirilmeli

Misafir-4186 08.12.2017 15:42

Bu ve benzeri hybrid araçları destekleyen otomobil sevdalısı biri olarak, fiyatlarının hala çok yüksek olduğunu düşünerek son anda satın almaktan vazgeçiyorum.aracın fiyatı eylül ayında 124.500 tl iken 1.5 ay sonrasında uçuk denilecek şekilde zamlanmış ve 146.000 tl.olmuş, hadi şimdi gelde al bu aracı.Bizleri adeta enayi yerine koyar gibi fiyat arttırımında bulunuyorlar.
Böyle giderse hybrid araçlar başta olmak üzere tüm otomobil piyasası fiyasko denilebilecek kadar bunalımlı,kötü bir yıl geçirir haberiniz olsun.

Misafir-8427 09.10.2017 15:21

M5199 dediklerinize aynen katılıyorum.Bu araç hem az yakıyor hem de diğer hibrit rakibi olan Toyota C-HR Auris Tourer Sports veya Prius'taki gibi vergi dezavantajlı, 1.8 lt termik motora sahip değil. Zaten bu teknolojik araçların fiyat açısından sınıfındaki geleneksel araçlara yakın olmasının sebebi ötv oranının hibritlerde düşürülmüş olmasıdır. Hoş, fiyat hala herkesin alabileceği seviyede değil o ayrı ancak dediğiniz gibi C segmenti tam donanımlı mazotlu araçların fiyatlarına yakın. Bana göre asıl plug-in hibritlerle, hibrit araçlar altın çağını yaşayacak, bunun olması için sadece şu an kapalı otoparklara şarj istasyonları kurulması gerekiyor. Ama söz konusu aracın bu fiyatıyla da bence teknolojik bir araç kullanma heveslisi olarak en az klasik içten yanmalı diğer araçlar kadar cazip olduğunu düşünüyorum: Araç hızlanırken verdiği elektrik sesi ayrı bir güzel. Ancak araç üreticileri daha çok kişinin hibrit araçlara ulaşabilmesi için düşük segmentli araçlarına da hibrit versiyon getirmeli.

Misafir-5199 09.10.2017 10:27

Arkadaşlar, lütfen bu aracı tam olarak denemeden yorumda bulunmayalım.

Öncelikle bu araç 141 beygir güç ve 265 newton*metre tork döndürme kuvveti üretse de, aracın çevre ve gelecek için farkındalık yaratan bir araç olduğunu unutmayalım: performans isteyip drag yarışlarında önde kalacağım diyen birisi zaten bu araca bakmamalı. Araç fazlasıyla yeterince atik. Ayrıca frenleri gayet de güzel, boş yolda 100 km hız ile giderken frene asıldığınız vakit hiç spin atmadan, kaydırmadan kısa mesafede durmaktadır.

Araç Ncap'ten 4 yıldız almıştır. Artık çok araç 5 yıldız alıyor diye bu kriteri küçümseyecek değiliz. Nihayetinde 5 yıldız diye hepsinin metal sacdan yapıldığını ve hızlı bir kazada hepsinin sonucunun Allah göstermesin kötü olacağını bildirmek isterim.

Bir not daha bu araç şehir dışında da şehir içinde de 3.8 lt yakıyor ve eğer ihtiyatlı kullanırsanız fabrika tüketim verilerini birebir yakalıyorsunuz. Gazdan ayağınızı çektiğiniz vakit, rejeneratif elektrik motoru ters manyetik alan yaratarak akünüzü dolduruyor. Sonra siz kalkışta aküde depolanan elektrikle tekrar hızlanıp, benzinli motorla eşgüdümlü bir sürüş gerçekleştiriyorsunuz. Dediğim gibi bu araçla zaten bilinçli bir kullanış yaparsanız frene basmanıza bile gerek kalmıyor, gazdan ayağınızı çektiğiniz zaman araç kendini şarj etmeye başlıyor ve 100 km de 3.8 lt yakıt tüketimini birebir yakalıyorsunuz. Yani öyle klasik içten yanmalı motorların fabrika verilerini yakalamayı bırak yanından dahi geçemiyorum tarzında bir sıkıntınız olmuyor. Yani gayet orijinal, dürüst, yakıt cimrisi bir araç.

Son olarak bu araç, fiyat bandına bakıldığında C segmenti, tam donanımlı bir dizel araçla kıyaslanabilecek bir meblağda. Ve kesinlikle bilinçli bir kullanımla C segmenti bir dizel araçtan daha az yakacağının garantisini verebilirim. Gaza çok yüklenirseniz o zaman işler değişir, dediğim gibi bu araç bir hız aracı değil, farkındalık aracı. Malzeme kalitesi ve donanım zenginliği olarak da C segmenti standartlarını karşılıyor. ve yine C segmenti araçların tam donanımlı dizel modellerine bakıldığında 140 bin liralık fiyatı da çok değil(fiyatı fazla olabilir ancak dikkat diğer arabalara göre fazla değil)

Hyundai-Kia grubu servisleri için zaten söylenecek bir şey yok: servis ağları her yerde. Ben bu arabanın Plug-in(dışarıdan da şarj edilebilir hibrit) hibrit modelini almak istiyordum. Çünkü onlar 100 km'de 1.6 lt civarında astronomik düzeyde az yakıt yakan araçlar. Sanırım şarj alt yapısı nedeniyle şu an ülkemizde sunulamıyor ya da istenilen satış seviyesine gelinemiyor. Ama kısmet bu aracı aldım ve gayet de fiyatını hak ettiğini söyleyebilirim. Öyle aracı almadan yorum yapan insanların tavsiyesine kulak asmayın derim.

Hepinize kazasız belasız sürüşler olsun

Misafir-4128 08.10.2017 22:03

Bu aracı test ettim, frenleri hiç iyi değil ve aşırı yol gürültüsü alıyor

Misafir-2238 04.10.2017 08:10

euro ncap, 4 yıldız. bu devirde 4 yıldızlı araba mı kaldı.
Neredeyse bir ev parası ama guvenlik zayıf kalmıs. cok satacagını sanmıyorum.

Misafir-4912 10.09.2017 23:03

Bu kadar güçlü bir araba 11,5 saniyede mi hızlanır

Misafir-570 08.09.2017 10:43

araç çok çok güzel görünüyor.
dizellerin üretimlerinin yavaş yavaş azaltılmasından ve tahtının sallanmaya başlamasından sonra artık hybrid araçların piyasaya hakim olması bekleniyor.Kia markasını ve başta toyota olmak üzere tüm hybrid araç üreten markaları hem tüm içtenliğimle destekliyorum hemde ayakta alkışlıyorum,umarım son hızla çoğalır hybrid otomobiller.

Kia'nın bu aracının bu modelinde yokuş kalkış destek sisteminin olmaması çok ilginç geldi bana.En baz giriş seviyesi modellerde bile bulunan bu donanım mutlaka olmalıydı bu araçta.

Misafir-6428 17.08.2017 15:21

Hyundai Kia grubunu uygun fiyatlarına göre kaliteli fonksiyonel araçlar üretmesinden ötürü kutluyorum. Alman ve Fransız araçların güvenli, kaliteli olmasıyla beraber hayli pahalı olduğunu düşünüyorum. Güney Koreli rakiperi bana göre tam bir fiyat performans canavarı. Bana göre bu araç C segmenti tam donanımlı dizel arabalara tercih edilir.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Popüler Karşılaştırmalar