2017 Jaguar XF 2.0 D Pure

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1999 cc
  • Maksimum Hız 229 km/s
  • Beygir Gücü 180 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 8.1 sn
  • Maksimum Tork 430 Nm
  • Uzunluk 4954 mm
  • Vites Tipi 8 İleri Otomatik
  • Genişlik 1987 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1457 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.2 lt
  • Boş Ağırlık 1595 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Bagaj Hacmi 540 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.3 lt
  • Yakıt Deposu 64 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
misafir 616161 07.06.2017 10:03

350.000 TL'ye anlaştım. BMW 5 serisine bu donanımda seviyesinde 500.000TL dedi ve ülkemizde ki o kadar insan için böyle bir arabalar varken (Alfa Romeo GIULIA, Jaguar XF) BMW 5 serisine Maserati parasını veriyorlar. Maserati ile de konuştum GHIBLI modelini 600.000 küsüre veriyorlar. GHIBLI donanımda aracı ise BMW'de 600.000TL veriyorlar (araç xDrive bile değil sadece M-Sport ve XF'in prestige paketinin donanımı bile daha fazla M-Sporttan ve GHIBLI'nin donanımı da fazla). Madem o kadar para veriyorsunuz gidin Maserati alın en azından içine oturduğun zaman 7 serisinden bile hoş, lüx ve ağır duruyor. 7 serisine bile 1.000.000 küsür dediler dudağımı uçuklattılar. 5 serisi gibi araçlara 500 küsür bin lira verdikleri için Alfa Romeo GIULIA'ya dizel motor getirmiyor hatta getirince 2.0 efsane motor getiriyor bir internete girip testlerini izleyin motor şanzıman uyumu insanı izlerken bile kendinden alıyor. Üstelik 2.0 dizel motoru 380.000TL'ye veriyorlar. Estetik olarak bile 5 serisinden çok daha estetik GUILIA. XF'e geçersek, Donanım olarak dünyada 1 numara araç. Üstüne özellik yok resmen ne ararsan var. Prestij olarak BMW'den çok prestiji var. (3 serisine denk XE var ve fiyatları aynı.) Yakıt tüketiminde Jaguar yine açık ara önde. Aradaki 10 beygir için BMW de alınmaz :)

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ