2016 Hyundai Tucson 1.6 Elite DCT 4x4

  • Silindir Hacmi 1591 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.1 sn
  • Beygir Gücü 177 HP
  • Maksimum Hız 201 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4475 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.2 lt
  • Genişlik 1850 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.5 lt
  • Yükseklik 1660 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.5 lt
  • Bagaj Hacmi 488 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1609 kg
  • Maksimum Tork 265 Nm
  • Yakıt Deposu 62 lt
  • Lastik Ölçüleri 245/45 R19
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
86
85
71
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-5910 13.10.2016 17:27

2008 model x3 kullanıcısıydım,aracımı sattıktan sonra suv tipi araç arayışına girdim en son tiguan,x1 ve tucson arasında kaldıktan sonra 117000 tl vererek 4x4 elite plus tucson aldım nedenlerine gelince
1-araç iç hacmi,çok geniş inanılmaz rahat ,araç suv gibi suv 2-full+full bir araç şerit takip asistanı,cam tavan-sunroof,kör nokta uyarı sistemi,çok iyi bir navigasyon ve multimedya sistemi,otomatik park asistanı,ön ve arka koltuk ısıtma sistemi,direksiyon ısıtma,ön çarpışma asistanı,led farlar,19inc çelik jant,direksiyon ısıtma,geri görüş kamerası v.s aklıma gelenler baktığım diğer araçların en full paketlerinde bile bunların çoğu yok ve fiyatları 40bin lira civarında artırıyor 3- araç 177 bg ve sürekli ivmelenmek istiyor,tek eksi yönü diğer araçlardan yakıt tüketimi şehir içi 10-12 lt arası benim tüketim rakamlarım , ama bu fiyat farkında kabul edilebilir değerler herkes kendisine göre değerlendirip araç seçimini yapar umarım alacaklara faydası olur..

Misafir-8197 27.09.2016 17:33

Tucsonun dış görünüşünü gerçekten çok beğeniyorum. İçi de güzel fena değil..Donanım olarakta bence yeterli..Gel gelelim bu aracı nerede araştırmaya kalksam hep yorumlar olumsuz..Bu olumsuzluklar da hep önemli şeyler, örneğin Direksiyon, örneğin şanzıman, örneğin yakıt..Bu siteyi de detaylı olarak inceledim..Özellikle yorumları okudum araba karşılaştırmalarına baktım..Bu karşılaştırmalarda Tucson hep geride kalmış. Tercih hep başka araçlardan yana olmuş. Mesela bir araç için herkes aynı eleştiriyi yapmış, iç mekan plastiği iyi değil diye..Onun dışında araç için olumsuz herhangi bir yorum yazan olmamış. Ama Tucson için bu böyle değil. Direksiyon, şanzıman, yakıt.. Bunlar önemli konular. Youtube de bir sürü yerli yabancı video, test sürüşü izledim, arabanın iyi yanları çok ama maalesef problemleri de var. Galiba hergün rüyama giren Tucsondan vazgeçtim:(

Misafir-7836 09.09.2016 14:15

Arkadaşlar bu aracın 4x4 ünden hiçbir performans beklemeyin. Araç sadece önden çekişte gayet başarılı. Fakat 4x4 modunda tam bir hayal kırıklığı maalesef. Eğer biraz engebeli arazide falan sürmek gibi bir niyetiniz varsa hiç heveslenmeyin..Maksimum 10 dakikalık bir sürüşten sonra şanzıman ısınma problemi oluyor..Aynı problemi şehir içinde 4x4 modunda kullanırkende bir müddet sonra yapıyor. (Isınma olmadığı zaman bile klasik 4x4 zevki yok araçta) Aracı sağa çekip arıza lambasının sönmesini beklemek oldukça can sıkıcı.. 4x2'de hiç bir sorun yok.. Ayrıca aracın direksiyon refleksleri klasik Hyundai..Bir türlü düzeltemediler..Bu para bu araca sadece 4x4 olduğu için verilir o da sorunlu..Sadece bilin, araştırın ve öyle alın...

Misafir-5782 27.08.2016 16:09

Misafir 1776 . bu araçların eskilerine (ix35 sportage ) ve şimdiki tucson ve sportage lere en çok önerilen lpg sistemi Sıvı sistem LPG . hem performans kaybı olmaz diyorlar hemde araç hiç benzin kullanmıyor ilk marşta bile lpg ile çalışıyor yüzde 40 50 gibi bi tasarruf sağlıyor. tabi bu sistem 2bin euro 6 7 bin liralık bi sistem . araçların normal kullanımları zaten 12 14 litre şehir içi yaktığı için LPG+Benzin de bile tasarruf edilmiyor gibi görünüyor

Misafir-1776 22.06.2016 04:25

Arkadaşlar aranızda lpg taktıran varmı benimki lpgli ama benzin den tasarruf çok az aynı zamanda iki yakıt yaktığı için benzini biraz fazla yiyor araçtaki lpg landirenzo eğer benzin tüketimi az diyen varsa lütfen bana markasını ve memnuniyetini yazabilirmi saygilar

Misafir-8536 31.05.2016 00:02

sayın 6791 ... elbette test aracı en ful olanı,begeni,gelin gibi hazırlarlar,ben plus,a gerek görmüyorum fark 10bin değmez fakat bayanlar için iyi içerde araç incelemem bitmemişken hızlı şekilde teste geçtim,markalarda çok çımarıkları gördüm bunlarda menmun kaldım turbo,ya uygun lpg,ye 4bin diyor bayideki fiat geyet normal dışarda 3binede olur ama devantaj olur

Misafir-6791 29.05.2016 22:58

sayın 7001 siz elite değil elite plus test etmişsiniz. saydığınız özellikler elite plus modeli...

Misafir-7001 29.05.2016 18:06

2015 makyajlı kasa hb benzinli lpg,li otomatik fokus sahibi olarak 29.5.2016 günü ata plaza,da tuskon buradaki aynısı test ettim,elit,te yok yok burada eklenmemiş kör nokta kendi kendine park ettme vs satış danışman lpg uygun olduğunu söyledi torbolarında tabi ayrı lpg,si mevcut işiniz varsa lpg,li alın kafanız 5 yıl rahat etsin montajlarla ruhsat işlemi ile uyraşmayın alınan sıfır aracın muayenesi 3 yıl siz alır kendiniz montaj yaptırırsanız 2 yıla düşüyor ve bayi 5 yıl garanti vermiyor,lpg,den korkmayın fokus aldım gittim lpg yaptırdım sorun yok güçten düşüş yok test izlenimlerime gelince performans mükemmel yol tutuşu viraj elime tutuşturulan form,a hep 10 attım fokusla heç dip yapmadım, yanımda danışman bi dip yap dedi turbo devreye girdi ciyaklamadan bağırmadan puffff 17bin km deki çiziksiz fokus,a 55 verdi danışman kıyamadı kendin sat dedi o halde hiç uğraşmadım araştırıyorum bilgiliyim dedim bana 108 bıraktı dur bakalım nasipse

Misafir-7353 22.05.2016 23:37

bu araca lpg taktırıp kullananlar hangi marka lpg uyumlu yazarsa gayet memnun kalıcaz

Misafir-4474 18.05.2016 19:52

Valla arkadaşlar yaklaşık 3 aydır kullaniyorum uzun yolada gittim 2100 km yaptım şu an 5300 km aracim hiç sıkıntı yaşamadım bende özledim videolari doğru şanzıman ısınma yapıyormuş 4×4 kullanırken 1 defa tecrübe ettim birşey olmadı bu olmaz anlamina da gelmiyor çünkü o videolardaki arkadaşlar kadar acımasız kullanamam sonuçta olan bana olacak ama arac gayet rahat yormayan bi 4×4 diyebilirim

Misafir-1071 11.04.2016 23:24

ama ayrıca şunu da belirteyim, her ne kadar asx için fiyatı yüksek diye eleştiri yapmış isem de, gerçekten az yakıtı sağlam sorunsuz olması ve güvenliği ile ön plana çıkmış bir araç neden ülkemizde bu kadar az sattı anlamıyorum, keşke daha çok satsaydı da fiyatı daha uygun olsaydı. hayırlısı olsun saygılar.

Ercan Bozbola 12.04.2016 12:25

Otomotiv sektörü de moda sektörü gibidir. isim ve popülerlik ön plandadır, basit bir mantıkla yola çıkarsak şu anda piyasada fiyatı ve performansı ile çok cazip bir 4x4 benzinli otomatik vitara araç var ancak o araçta tutmayacak, hemde sağlam sorunsuz olmasına rağmen. Bunun dışında 1.5 DCI otomatik vites Megane araç çok daha fazla satacak. Dizel otomatik sevdası nasıl bugünlere ulaştı bir bakmak lazım, bunun haricinde neden bazı marka ve modellerin tutmadığının temelinde neler yattığına bakmak lazım. ASX ile ilgili bir yorum yaptığınızda ne kadar cahil ve bilgisiz insan varsa sırf muhalefet etmek için yazıyor, aynı durum 1.6 T-GDI Tucson içinde geçerli. 1.6 Turbo motora sahip otomatik ve 4x4 1600 kg üzerinde bir aracın 10-12 lt şehiriçi yakıtını fazla bulan insanlar kusura bakmasın tamamen cahil ve bilgisizdir, çünkü bunun başka bir açıklaması yok. 1.6 dizel ASX içinde farklı bir durum var şehiriçi ortalama 6 lt yakıt tüketimi var ve bu araç compact SUV ancak 114 HP motorun otomatik olması zaten mümkün değil ve insanlar bunu eleştiriyor, aynı şartlarda değerlendirdiğimizde vergi avantajına rağmen 1.6 Twin turbo 160 HP Honda CR-V inanılmaz uçuk rakamına rağmen sırf dizel otomatik olduğu için satıyor ve aracın şehiriçi ortalama 8 lt yaktığı söyleniyor. Bilinçli tüketici olmak farklı birşeydir, modaya uymak farklı birşey umarım söylemim açıklayıcı olmuştur

Misafir-6542 11.04.2016 21:24

ercan bey türkiyede fiyatlandırma çok değişik bir hal almış, şöyle söyleyim asx avrupada en ucuz araba iken ülkemizde değil, daha da açacak olursam sanırım bir abd sitesinde tiguan 25.000 dolar iken ülkemizde 81 bin liradan başlıyor, passat 23000 dolar iken ülkemizde 81 bin liradan başlıyor, ancak asx orada 20.000 dolar iken ülkemizde 81 bin liradan başlıyor. oradan 19,5 bin dolar olan civic ülkemizde 59 bin liradan başlıyor kia sportage 23bin dolar iken ülkemizde 80 bin lira, focus-elantra-mazda3 orada 18,5 bin dolar iken ülkemizde 56-65 bin lira. tuscon orada 23500 dolar iken ülkemizde 80 bin lira ... v.s bu orantı ve denklem doğrultusunda asx'in 20 bin dolar olarak belirtilen satış fiyatı ülkemiz satış rakamlarında 65 bin liraya tekabül etmesi gerekirken 81 bin liraya satış rakamı konularak ederinden 15 bin lira fazla fiyata satıldığının kanaatini getirdim. bunun da nedenini teknik olarak açıklayabilecek var mı

Misafir-8148 05.04.2016 22:14

ercan bey geç oldu cevabınız ama teşekkür ederim gayet yerinde bir değerlendirme yapmışınız . benim kararsızlığım devam ediyor hala çünkü 365 günün belki 10 ya da 20 günü bahse konu arazi tipi yollara yolum ya düşer ya düşmez bunun için crossover almaya değer mi diye düşünüyorum sadece. ancak crossoverun bir artısı daha var araç hb araç gibi kısa olduğu için önünü arkasını görmek daha kolay park etmek park yeri bulmak daha kolay olur, geri geri gelmek v.s şehiriçinde manevralar daha zevkli ve kolay olur , bunları da değerlendirmek lazım. neyse hayırlısı bakalım önemli olan değerinde araba bulmak.

Ercan Bozbola 11.04.2016 00:04

Peki sizin bakındığınız fiyat aralığı nedir?

Misafir-9836 28.03.2016 19:25

ercan bey güzel cevaplar veriyorsunuz öncelikle teşekkürler, anladığım kadarıyla tuscon için asx ten daha iyi yol tutuyor ve sürüşü daha zevkli demişsiniz. öyle mi? benim aradığım kriterler ise: 1-herşeyden önce yol tutuşu ve aşırı iyi viraj kabiliyeti olacak, 2- uzun yolda beni yormayacak kullanımı zevkli konforlu olacak, 3-arada bir pikniğe filan gidiyoruz bu yüzden yerden yüksek olursa çeşitli alanlara korkusuzca girip çıkmak iyi olur. gerisi önemli değil yakıtı da önemli değil neticede artık her araca lpg uygulanabiliyor. Buna göre ben sedan mı yoksa crossuver mi tercih etmeliyim, bana bir kaç tane araç sıralar mısınız.

Ercan Bozbola 05.04.2016 09:55

ASX benzinli ve dizel modellerini kullandım, benzinli model 16" ve dizel modeli 18" jantlara sahip. Dizel aracın performans/yakıt dengesi mükemmel ancak 18" arka tarafı biraz sallıyor, 16" olan araç ise hatcback araç gibi muhteşem ötesi yol tutuşu var. Düz vites ve 4x2 araç alacaksanız ASX intense öneririm, 4x4 benzinli ve otomatik araç almayı düşünürseniz Tucson 4x4 DCT 1.6 T-GDI şiddetle tavsiye ederim. Dizel tutkunuz varsa Kadjar veya ASX ile ilgilenmenizi öneririm. Sedan araç yol tutuşu ve konfor konusunda çok daha başarılı olacaktır ancak bozuk arazide sıkıntı çekersiniz. 4x4 benzinli otomatik Suzuki Vitara bu anlamda şuanda piyasadaki en iyi opsiyon gibi görünüyor ancak Sedan araç alacaksanız Skoda Superb 1.6 dizel otomatik muhteşem bir seçim olur

Misafir-4236 24.03.2016 22:46

Ercan Bozbola bey, bildiğim kadarıyla uzun yıllar asx kullanmış ve fanatiği olan biriydiniz, nasıl oldu da hyundaiye geçiş yaptınız, bu tercihinizde ne etkili oldu, bu iki aracı yan yana koyarsanız kalite konfor yol tutuş dayaklılık süreklilik akıcılık sürüş zevki güvenilirlik konusundaki yorumlarınız nasıl olur, cevabınızı bekliyorum, birde sedan mı alınmalı yoksa suv mu, neye göre ,,, teşekkürler saygılar

Ercan Bozbola 28.03.2016 12:44

2011 model benzinli ASX invite aracımı LPG ile 200.000 km. kullandıktan sonra satıp kendime 1.6 dizel intense ASX araç aldım, babam için ise 1 yıl önce satın aldığım 1.6 TDI Superb Prestige DSG aracı satıp 1.6 T-GDI Elite Plus DCT aracı 3 ay önce satın aldık. Babam için Tucson tercih etmemizin sebepleri (Otomatik şanzuman,T-GDI motor ve performansı ve şık tasarım ile birleşen kalite ve konfor). Tucson için sıvı sistem LPG'de kullanıyoruz ve ortalama ş.içi 30 kr ve ş.arası 23 kr tüketim değerleri var. Tucson ve ASX arasında kıyaslama yaparsak 1.6 dizel ASX performans ve yakıt konusunda gayet başarılı ve şehir içinde 6.5 lt yakıt tüketimi var bu da ortalama 23 kr gibi bir değer yapıyor ancak düz şanzuman olması tabiiki bir handikap. Yol tutuş ve sürüş keyfi konusunda Tucson bence çok başarılı bir araç gerçekten takdir edilesi bir tasarımı var ancak LPG ile ortalama 120.000 TL gibi bir rakam ödemek gerekiyor. Ben ASX aracımı 9.000 km.'de 82.500 TL'ye satın aldım bu taraftan bakınca her iki aracı neden tercih ettiğim aslında öncelikli olan. Babam için konfor,donanım ve otomatik şanzuman-TGDI motor kombinasyonu öncelikti ve ödediğimiz rakamı hakeden bir araç aldık, 82.500 TL'ye aldığım dizel ASX aracımda verdiğim parayı hakeden bir araç ve o araçta yakıt-performans dengesi çok güzel, sağlamlığı ve sorunsuzluğu zaten tartışılmaz. Sizin araç alırken kriterleriniz nedir peki?

Misafir-1491 17.03.2016 12:31

test videosunda izledim, 4x4 otomatik versiyonu arazi şartlarında zorlanınca şanzımanı ısınma yapıyordu yani tam çöpe atılacak araba, hele fiyatına bakılınca çok yazık çokk

Ercan Bozbola 19.03.2016 11:07

Ağır arazi şartları için uygun bir araç değil çok haklısınız ancak hafif bozuk yollar ve karlı,buzlu yollarda başarılı bir araç. Şanzuman ısınması konusu sürekli olan bir olay değil ve aldığım günden bu yana hiç karşılaşmadığım bir sorun.

Misafir-7349 25.02.2016 16:36

Tek handikapı yakıt tüketim. Gerisi tadindan yenmez lezzette.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN