2016 Hyundai Santa Fe 2.0 CDRi Executive Shiftronic

  • Silindir Hacmi 1995 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 184 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4690 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.5 lt
  • Genişlik 1880 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Yükseklik 1685 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 7.0 lt
  • Bagaj Hacmi 516 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1915 kg
  • Maksimum Tork 400 Nm
  • Yakıt Deposu 64 lt
  • Lastik Ölçüleri 235/55 R19
  • Yıllık Vergisi 2.772 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
96
89
71
86
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4015 17.09.2016 13:11

Hyundai Türkiye'de hedeflediği kitleye ulaştı ve bir pazar oluşturdu. Hyundai zamanında Accent Admire, Accent Era ve Getz ile ülkemizde istediği satış rakamlarına ulaştı. Hyundai'nin rakiplerine göre en büyük avantajı fiyatlarıyken Hyundai şimdilerde fiyatlarını yükseltmeye başladı. Hyundai gelişti ve bu da tabi doğal olarak fiyatlarına yansıdı. (i40, ix55, Genesis, Genesis Coupe) gibi birçok Hyundai modeli ülkemizde açmadan soldu. Hyundai'de bu anlayış ve vizyon olduğu sürece bence daha birçok model açmadan solucaktır. Hyundai'nin marka imajı VW, Ford, Opel, Toyota, Honda gibi markaların gerisinde kalmıştı. Hyundai her ne kadar bizim hoşumuza gitmese de doğrusunu yapıyor bence,
marka imajlarını yükseltmeye çalışıyorlar. Normalde marka imajı yükseltmek fiyat yükseltme ile olmaz ama Türkiye'de fiyat yükselme ile oluyor bir şekilde. Hyundai, "Hyundai sıradan bir araba" imajı üzerlerine daha fazla yapışmadan bu imajdan sıyrılmak istiyor olabilir

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN