2015 Hyundai ix35 2.0 CRDi Elite 4x4 AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 1995 cc
- Maksimum Hız 195 km/s
- Beygir Gücü 184 HP
- 0-100 Km Hızlanma 9.8 sn
- Maksimum Tork 392 Nm
- Uzunluk 4410 mm
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Genişlik 1820 mm
- Yakıt Türü Dizel
- Yükseklik 1665 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.1 lt
- Boş Ağırlık 1676 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 6.1 lt
- Bagaj Hacmi 591 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 7.2 lt
- Yakıt Deposu 58 lt
2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Ben 2010 model 2000 cc 184 beygir 45000 km de aldım harika bir araç performans üst düzey yolda atisacak araba yok aynı klas araçlarda
pejo 3008 nerde bu nerde birader 4 4 2000 motor 184 beygir 350 tork
Pejo 3008 alın derim 95 full buna bin basar üstelik 17 krş yakıyo resmen yakıt içiyo bu araç
:(
bu aracın eskı modelı olan tucson kullanıcısıyım araçlar gayet rahat ve servis yedek parça olarak çok iyi sadece performans sıkıntısı yasıyorum bu araç 184 bg ıyı gorunuyor yakıt ve performans olarak kullananlar bılgı verebılırse sevınırım.
133,900 ver arabada Elektronik Park Freni,Navigasyon / Multimedya Sistemi ,Deri Döşeme Koltuklar,Xenon Farlar olmasın toros mu alalım
1.7 lerin gelmemesinin sebebi türklerin çoğu hız yapmayı sevdikleri için performansı yüksek arabaları sever ve diyelimki 1.7 si geldi 100.000tl nın aşgısında olmayacak ve böyle de olursa 2.0 motor ile 1.7 nin arasında vergi ve yakıt farkı da fazla yok gelse bile tutmaz
2. elde bukadar değer kaybeden bi suv olamaz
ix35 ler süper arabalar. Yalnız Avrupa' da 2.0 Dizellerin otomatikleri var, düz viteslileri var, Dizel 1.7 leri var. Türkeye' de niye yok. Hyundai yetkilileri bu konuda ne düşünüyor bilgisi olanlar yazsın lütfen.